gserban Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Salut Gospodaru! Felicitari pentru armasar! Eu am pus pe al meu gentile de la Touratech (ZEGA Pro). Exista doua marimi la topcase (25L si 38L - nu pot da link pentru ca nu functioneaza linkurile pe shop-ul touratech), eu o am pe cea mare. Intra o casca si ramane spatiu suficient prin jur. Fiecare sidecase are 3 incuietori - 2 pt capac si una pt prindere de suport. Topcase-ul are si el 2 incuietori una pt capac si cealalta pentru prindere de suport. Partea buna ca aceeasi cheie (mica) se pupa cu toata multimea asta de incuietori. Gentile stau foarte bine, se monteaza/demonteaza usor, sunt solide, nu vibreaza, nu intra apa, sunt durabile, bine facute etc. Revenind la TopCase-ul de la Touratech. O problema (mare) este ca ia din spatiul pasagerului. Sotia (desi mica si usoara) nu mai avea suficient loc si ma deranja si pe mine. A trebuit sa pun la munca niste minti (a mea si a prietenilor ingineri/meseriasi) si am facut un adaptor cu ajutorul caruia am mutat topcase-ul mai in spate cu ceva cm. Atentie la aspectul asta. (la gentile de la BMW - nici la Vario nici la cele de la GSA nu exista problema asta. topcase-ul de la GSA imi pare mai mic decat cel de la T.) (selfie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 http://www.nippynormans.com/r1200gs-adv-mark-2-08-to-09/pivot-pegz-mark-3-r1200gs-to-2012-adventure-all-years-to-2013 Am cumparat si topper-ul (http://www.nippynormans.com/fastway-footpegs/pivot-pegz-toppers-for-all-pivot-pegz) pentru reducerea vibratiilor, dar nu l-am folosit niciodata, ca nu a fost nevoie. Si eu am tot modelul asta. Trecerea de la cele originale la astea a fost o binecuvantare. Atat pe asfalt cat si off. O singura precizare: daca am incaltaminte cu talpa cu un profil mai agresiv (ghete de munte) e posibil sa mi se agate in treacat talpa in "tepii" aia, insa nimic grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Intrunire de bmw-isti gs-isti in Italia . Poate va intereseaza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 As vrea sa-mi iau cea mai comoda sa de touring, Eu am una de la Touratech se numeste Kahedo dar s-a crapat, intra apa de la ploaie si uda buretele si sunt tot timpul ud la popou (cand ploo). Ref la comoditate dupa 2 ore ma doare curu si dupa alte 2 ma ustura. Dupa inca 2 nu-mi mai pasa... Ma gandesc ca decat sa o retapitez (oricum buretele s-a cam dus si el) sa iau alta. Ce recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 http://corbin.com/bmw/r12gs.shtml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanyi Kov Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 As vrea sa-mi iau cea mai comoda sa de touring, Eu am una de la Touratech se numeste Kahedo dar s-a crapat, intra apa de la ploaie si uda buretele si sunt tot timpul ud la popou (cand ploo). Ref la comoditate dupa 2 ore ma doare curu si dupa alte 2 ma ustura. Dupa inca 2 nu-mi mai pasa... Ma gandesc ca decat sa o retapitez (oricum buretele s-a cam dus si el) sa iau alta. Ce recomandati? Salut, Am o sa cu gel daca te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Pana acum un Corbin si una cu gel, a folosit cineva? As vrea sa-mi impartasiti din experienta voastra cu statul in sa vreme de 6-sau 8 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanyi Kov Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Eu am primit saua cu gel impreuna cu motorul, dar prefer sa folosesc cea Adventure, pentru ca este mai inalta (asa imi place mie). Saua cu gel am folosit-o foarte putin prin oras, pare comoda, dar nu am folosit-o la drumuri lungi. E mai lata la sezut decat cea Adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Salut, Am o sa cu gel daca te intereseaza. Salut! M'ar interesa pe mine. Imi dai te rog detalii pe PM? Multumesc!» Post actualizat in 27 May 2016 15:52 Pana acum un Corbin si una cu gel, a folosit cineva? As vrea sa-mi impartasiti din experienta voastra cu statul in sa vreme de 6-sau 8 ore. Pt Corbin ia legatura cu userul marcel-bv. A avut pe RT si acum are si pe GSA LC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Vizavi de handguarduri, as dori sa schimb cele stock cu cele de la Touratech, la prima vedere ofera protectie mai buna la vant. Mie mi se pare mai ieftin si mai simplu sa pui de la TT numai spoilerele aditionale pe protectiile originale. Si protectia la vant cred ca este cam aceeasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Eu am saua originala de la Adventure, am si una de la GS-ul normal pe care nu am incercat-o niciodata, initial am vrut sa o retapitez pentru drumuri mai lungi dar m-am lasat de proiect, acum zace printr-o cutie in garaj. La drumuri lungi imi pun o pereche de chiloti cu burete (din aia de bicla) si gata problema cu confortul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 In primul rand sa stapanesti vacuta sanatos si sa te duca jdekilometri fara probleme Handguardurile de la TT nu stiu sa aiba ranforsare, daca la ele te refereai. Ca acoperire, daca le pui si spoilerul da, acopera mai bine ca cele de la bmw. Si si arata mai bine Dar sunt relativ usor de spart/crapat. Poate confirma asta si o oglinda de taximetrist (totusi a fost mai slaba oglinda ). Personal cele mai misto mi se par cele de la Barkbuster http://www.twistedthrottle.com/barkbusters-storm-handguard-bmw-2013-r1200gs-lc Cred ca o sa imi iau si eu curand un set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gserban Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Utile informatiile, aceeasi situatie este si la GSA vizavi de topcase ? Vad ca tu ai GS . Da, e aceeasi situatie, prinderile si gentile de la Touratech sunt identice la GS si GSA (LC). Am un prieten cu GSA ca al tau, cu gentile de aluminiu de la BMW (facute de fapt tot de touratech). Top case-ul e ceva mai mic ca al meu dar e mai in spate, nu mananca din spatiu pasagerului ca in cazul meu. Salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macs Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Tourance next Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 topcase-ul de la GSA imi pare mai mic decat cel de la T.) Cel original de Adv are 32 L. » Post actualizat in 30 May 2016 09:28 Nici parbrizul stock nu mi se pare grozav, pe parcurs voi vedea daca il voi schimba. L.E. Acum am vazut postul privind testul la anvelope. Din pacate, al meu a venit echipat cu Anakee III Pt mine parbrizul de Adv nu a fost deloc o solutie, a ajuns la Gicu si sper ca el este multumit. Depinde ce astepti de la un parbriz... eu astept sa nu am turbulente iar pe caldura sa nu-mi opreasca aerul, sa nu mor de cald. Asa ca am luat unul low de la Wunderlich. Iar pe autostrada la viteza mare, ridicat la maxim, isi face treaba foarte bine. Din pacate acum toate GS(A) vin din fabrica cu Anakee. Nu prea le mai cumpara nimeni de bune ce sunt si s-or fi inteles cu cei de la BMW sa le dea la un pret foarte bun. Si a mea venise (in 2014) tot cu A3 dar nu am luat-o pana nu mi-au pus altceva. Am platit (doar) manopera dar a meritat. In testul recent, pe dimensiunile de LC, culmea ca nici macar durata de viata nu mai este un atu pentru ele. Daca nu te dai prea tare pe asfalt si mai ales pe ud, io zic sa te dai cu ele o perioada mai ales daca bagi si ceva forestiere... si apoi le schimbi cu ceva mai bun. Ca sfat, mai ales daca mai iesi pe ceva off, eu zic ca mai merita investit in scutul enduro (il recomand pe cel original). Si talpa de cric lateral (TT). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashOverride Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Cel original de Adv are 32 L. » Post actualizat in 30 May 2016 09:28 In testul recent, pe dimensiunile de LC, culmea ca nici macar durata de viata nu mai este un atu pentru ele. Pot confirma... La sf lui aprilie mi-am luat si eu vacuta GSA, venita cu A3 din fabrica si am reusit sa-l termin pe cel de pe spate dupa 8.000 km. Desi lumea se lauda ca Anakee-urile tin si 15-20k. Iar despre topcase, il am pe cel original. Am reusit sa plec 4 zile in tura, doar cu topcase-ul si tankbag, fara sa renunt la nimic din ce aveam nevoie. Prin oras imi incape casca si costumul de ploaie impachetat bine-bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gserban Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 (editat) Pt mine parbrizul de Adv nu a fost deloc o solutie, a ajuns la Gicu si sper ca el este multumit. Da, ma impac bine cu el pe GS, nu mai am nevoie de nimic. Cu cel original de GS aveam presiune pe antebrate Editat Mai 31, 2016 de gserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Heidenau k60 pentru orice drum (atentie! Drum, nu poteca cu noroaie) in orice proportie. Doar sa nu fii floricel sa te deranjeze vibratiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Sa mai racorim si noi nitel cilindrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 As vrea sa-mi iau cea mai comoda sa de touring, Eu am una de la Touratech se numeste Kahedo dar s-a crapat, intra apa de la ploaie si uda buretele si sunt tot timpul ud la popou (cand ploo). Ref la comoditate dupa 2 ore ma doare curu si dupa alte 2 ma ustura. Dupa inca 2 nu-mi mai pasa... Ma gandesc ca decat sa o retapitez (oricum buretele s-a cam dus si el) sa iau alta. Ce recomandati? Adi, "dai un ban, da' stai in fata": http://www.day-long.com/gallery/bmw/ "dai un ban da' stai in fata" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 De ce nu incercati o retapitare custom, la Dan, in Timisoara, de exemplu. La Dakar mi-a reconstruit saua, de la cea standar, latind-o, schimband buretele cu altul, mai elastic si tapitand-o in alta forma? » Post actualizat in 04 Jun 2016 07:16 A lasat-o mai ingusta in partea dinspre "rezervor" si a latit-o in spate, creand doua zone, una de stat in scarite, alta de touring. Am stat pe ea si 10 ore intr-o zi, fara senzatii naspa. Saua de la 800 gsa e mai incomoda decat cea refacuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Dan TM nu mai lucrează din păcate... dar văd ca au apărut alți câțiva tapițeri pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Habar n-aveam.... pacat, chiar era artist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motovis Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 retapitam si modificam scaune moto.https://www.facebook.com/MotoVis-Tunning-414572375386630 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Dar canapele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.