M a v e r i c k Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Asta este deja o discutie lunga... ideea e ca fiecare se lauda cu cate ceva... I... sunt discutii de dragul discutiilor gen care o are mai lunga. Exact, multumesc ca ai punctat. As vrea sa specific ca nu intentionam sa ma laud ca as fi facut eu cele mai inalte drumuri sau ca as fi eu cel mai grozav.. dar drumurile alea merita atentia. Sper sa mergeti toti sa le vedeti si sa va bucurati de natura si de curbe. acum cativa ani am luat de la touratech o plasa metalica care se pune peste bagaje si se laga cu un snur metalic si lacat de moto eu bag rollbagul in ea si l lega de moto Da-da, asa ceva ma intereseaza. Ai un link sau un nume/brand/model? » Post actualizat in 18 Aug 2016 10:34 In primul rand ti-as recomanda sa-ti iei de la BMW chingile pentru cutiile metalice care au dublu rol: in primul rand rol de maner sa le poti cara/ridica usor si in al doile rand sunt extensibile sa poti prinde bagajele de pe cutii cu ele. Legat de incuierea/asigurarea bagajelor, nu-mi dau seama ce solutie poti avea in afara de plasele de la Touratech la care se refera Ianachim dar care sunt pentru bagaje ceva mai maricele. Fara legatura cu bagajele: ce mi se mai pare practic de avut mereu la tine, este un cablu care se incuie cu care sa-ti poti lega gecile (il bagi pe o maneca), eventual si pantalonii daca este cazul si casca (de recomandat insa mai mult pt integrale, nu si flip-up) atunci cand parchezi undeva. Normal, nu e sigur 100% dar e ceva. Eu l-am gasit chiar la BMW, alta culoare si cu reducerea pe care o am, la acelasi pret ca la Louis. Am chingile de la Turatech, alea cu capat metalic autoblocant, sunt OK pentru asigurat diferite obiecte, dar se desfac usor. De asta am intrebat de plase sau ceva cu care sa asigur acele rolbaguri waterproof pe care le pun pe gentile laterale (se poate vedea in poza). Multumesc mult pentr link!!! Treaba cu cablul o fac, leg castile si haina de ghidon. Uneori trec cablul ala prin incuietoarea de la geanta de rezervor si pun haina peste, ca sa acopar bagajul, dar exista sansa ca cineva sa taie geanta aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 ... dar exista sansa ca cineva sa taie geanta aia... Ia uite ce am gasit: https://www.trustbag.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Ia uite ce am gasit: https://www.trustbag.com/ Buna una d'asta chiar si cand mergi la plaja sau la plimbare. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Inafara de legat bagajele/casca/echipamentul de motor,eu trag si husa pe motocicleta.Nu este mare scofala dar protejeaza vizual de posibilii curiosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 La asta m-am gandit si eu dar ce husa e atat de mare ca sa incapa un 12GSA+cutii de aluminiu!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Am insa o intrebare serioasa: cum va asigurati bagajele? Salut, Eu unul nu mi-am batut capul cu asta. Doar am incercat sa nu imi las obiecte de valoare expuse: acte, gps, portmoneu. Raman intotdeauna expuse tankrucsac (givi cu quicklock) cu nimicuri in el si cort, izomate, snorkele - prinse pe topcase. Getile daca le las pe moto - le agat pe parbriz la uscat transpiratia. Oricum - cel putin geaca mea e un held de 7 ani ... nici macar de sters praful nu merge . Cateodata si cizmele au fost lasate sub mobra. Castile le prind cu un cablu de legat bicicleta pe care il car cu mine prins pe gratarul de pe topcase. Pana acum nu mi-a disparut niciodata nimic si s-a mers si in zone aglomerate si mai putin aglomerate din tari si dubioase si civilizate. Nici macar la cele 2 tururi mai lungi in tara nu mi-am batut capul cu chestiile lasate la vedere. Pana acum totul ok - am incercat sa tin cont cand a fost posibil de alegerea locului de parcare si sa nu las mobra in acelasi loc mai multe zile la rand (cand rar s-a stat mai mult de o zi in acelasi loc). PS - distractie in concediu! Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 La asta m-am gandit si eu dar ce husa e atat de mare ca sa incapa un 12GSA+cutii de aluminiu!? Una de Volga ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 ..sa nu imi las obiecte de valoare expuse: acte, gps, portmoneu. Pai de aia nu-ti ia nimeni nimic, ca nu au ce lua . Lasand gluma la o parte, nici mie nu mi-a luat nimeni nimic, mi-a picat fisa cat de norocos am fost la Lyon cand am intrebat-o pe domnisoara de la oficiul de turism ce recomandari are pentru un sarantoc pe mobra mi-a zis nonsalant "legati-va bine bagajele si motocicleta sa nu vi-o fure". Parca mi-a dat cu un ciocan peste degete.. Eu care am lasat cheia de la mobra in cottact o zi intreaga.. sau care mi-am lasat manusi, si alte chestii asemenea in "parbriz" si care nu am avut niciodata o problema... Ma rog, ideea e ca nu vreau sa imi cumpar alt cort sau alta haina/ghete moto in mijlocul calatoriei... Una de Volga ! Ar merge. Se mai face? De Volga zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Daca este cineva interesat de suporturile originale pentru cutii ADV, BMW 1200, le am de dat. In stare perfecta. Stanga, dreapta si bara de legatura din spate, inclusiv suruburile originale de prindere. Pret: 300 euro. Sunt in cautarea suporturilorlor pentru gentile BMW Vario. Daca stiti ceva, please! 0730.660.418 http://myeurostores.com/bmw-carrier-case-holder-for-bmw-r1200-gs-advent-genuine-new.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 https://www.youtube.com/watch?v=fcL5HUGx_rI&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 https://www.youtube.com/watch?v=fcL5HUGx_rI&feature=youtu.be o parere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 o parere? Buna muzica ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Impresionant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Ce e asa de impresionant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Ce e asa de impresionant? motoru evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Ca a mers gs-ul pa drumul ala de tara !!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 Salut! Am facut iar drivetest cu GS 1200 fabricatie 2016. Am mers 300 km pe traseul: buc-sinaia-transbucegi (cabana piatra arsa +lacul bolboci) si inapoi bucuresti. Si revin cu o dilema: - motocicleta avea 3700km si cutia de viteze troncanea intr-un mare fel....mai ales intre 2 si 3. La modul in care de multe ori daca trebuia sa trec in 3 din 2....si stiam ca va urma iar 2 (pe viraje)...evitam schimbul in 3 din cauza acestui zgomot. Cand am ajuns la BMW...mi s-a spus ca e normal...ca toate sunt asa...etc. Altfel...motocicleta este de nota 10! (poate ii lipsesc vreo 20-30 cp...dar macar are cuplu din plin) Si la voi e asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 Al meu e din 2013 si am ceva probleme sa gasesc neutralul .. poate e treaba de obisnuinta dar am facut deja vreo 2000 km si tot la fel ma simt. Ba intra in 1 ba in 2, la stop nu ma plictisesc, pana o bag in N se face verde ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 da, parca si asta avea o oarecare dificultate de a gasi N, insa mai deranjant era troncanit/clancanitul/pacanitul la schimbarea treptelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 Salut! Am facut iar drivetest cu GS 1200 fabricatie 2016. Am mers 300 km pe traseul: buc-sinaia-transbucegi (cabana piatra arsa +lacul bolboci) si inapoi bucuresti. Si revin cu o dilema: - motocicleta avea 3700km si cutia de viteze troncanea intr-un mare fel....mai ales intre 2 si 3. La modul in care de multe ori daca trebuia sa trec in 3 din 2....si stiam ca va urma iar 2 (pe viraje)...evitam schimbul in 3 din cauza acestui zgomot. Cand am ajuns la BMW...mi s-a spus ca e normal...ca toate sunt asa...etc. Altfel...motocicleta este de nota 10! (poate ii lipsesc vreo 20-30 cp...dar macar are cuplu din plin) Si la voi e asa? si ktmu cloncane. la fel si la 1150 gsa. nu vad unde-i problema. sa nu mai schimbi vitezele din cauza asta? asa tare te deranjeaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 Troncanitul ala e avertizare sonora, sa stii ca a intrat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 (editat) Salut! Am facut iar drivetest cu GS 1200 fabricatie 2016. Am mers 300 km pe traseul: buc-sinaia-transbucegi (cabana piatra arsa +lacul bolboci) si inapoi bucuresti. Si revin cu o dilema: - motocicleta avea 3700km si cutia de viteze troncanea intr-un mare fel....mai ales intre 2 si 3. La modul in care de multe ori daca trebuia sa trec in 3 din 2....si stiam ca va urma iar 2 (pe viraje)...evitam schimbul in 3 din cauza acestui zgomot. Cand am ajuns la BMW...mi s-a spus ca e normal...ca toate sunt asa...etc. Altfel...motocicleta este de nota 10! (poate ii lipsesc vreo 20-30 cp...dar macar are cuplu din plin) Si la voi e asa? Toate fac la fel. Dupa cativa kilometri pe un 2014 (vreo 6 mii) si pe un 2016 (vreo 3 mii) am ajuns la concluzia ca trebuie sa fii foarte exact la schimbarea treptelor de viteza ca sa intre fin, fara zgomote si fara sa agate, asta in comparatie cu motocicletele japoneze pe care am mai mers. a retrogradare nu mi se pare la fel de zgomotoasa cutia daca ii dai un mic spritz (imi scapa termenul in engleza) inainte de a apasa pe schimbator. O alta observatie e ca daca e cald afara (30+) cutia e mai zgomotoasa si pare ca agata; la 20-25 de grade mi se pare ca merge mult mai bine (adica fara zgomote si fara sa agate). Treaba cu scosul din viteza iarasi mi se pare ca are legatura cu temperatura si e mai greu de gasit cand motorul e foarte incins. Editat August 26, 2016 de S3RJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 ..." la stop nu ma plictisesc, pana o bag in N se face verde )))" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 si ktmu cloncane. la fel si la 1150 gsa. nu vad unde-i problema. sa nu mai schimbi vitezele din cauza asta? asa tare te deranjeaza? nefiind in tema...chiar am crezut ca e o problema.... » Post actualizat in 26 Aug 2016 11:08 de ieri un film scurt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 - motocicleta avea 3700km si cutia de viteze troncanea intr-un mare fel....mai ales intre 2 si 3. La modul in care de multe ori daca trebuia sa trec in 3 din 2....si stiam ca va urma iar 2 (pe viraje)...evitam schimbul in 3 din cauza acestui zgomot. Cand am ajuns la BMW...mi s-a spus ca e normal...ca toate sunt asa...etc. Asa face ele Nu'i problem, e feature Cum zicea si S3rj mai sus, la un moment dat iti intra in reflex cum sa schimbi ca sa nu mai cloncane. Al meu e din 2013 si am ceva probleme sa gasesc neutralul .. poate e treaba de obisnuinta dar am facut deja vreo 2000 km si tot la fel ma simt. Ba intra in 1 ba in 2, la stop nu ma plictisesc, pana o bag in N se face verde ))) Are facut recall-ul ala de schimbat nu stiu ce tija de actionare a ambriajului ? Nu am probleme cu gasirea neutralului (sau nu mai des decat ai la oricare alta motocicleta, ca toate au chestia asta din cand in cand in anumite situatii/conditii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.