KHK Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 ( toate parbrizele pe gs-uri se misca f tare fara stabilizatoare ) asigura o ff buna protectie la vant si de aici si singurul minus......cand e ff cald afara te coci Nu-mi aduc aminte sa mi se fi miscat prea tare nici cel original, nici cel actual (low) de la Wunderlich. Asta cu caldura este pentru mine un mister... cum rezista lumea vara cu parbrize mari. » Post actualizat in 11 Aug 2016 08:05 Dar ASC-ul chiar si-a facut treaba in cateva viraje unde de oboseala am accelerat mai tare decat era cazul .. si a taiat gazu imediat cum am inceput sa patinez. Ce anvelope ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Ce anvelope ai? Scorpion Trail 2, se simt super pe asfalt. Ieri insa pe drum de pamant cu pietris (spre Albota) se simtea ca partea de "enduro" din titlul de prezentare al gumelor e mai mult de marketing am reusit insa un 60-70 fara prea mari emotii. La fostul motor am avut Heidenau K60, alta poveste ... » Post actualizat in 11 Aug 2016 09:01 fratilor...tot caut pe net dar nu am gasit nimic concret. ce diferente sunt intre 2013/14/15/16? For the 2014 through 2016 model years, there were incremental annual updates, including adjustments to road handling, and adding options such as LED headlights, keyless ignition, a quickshifter, an anti-theft system, and another lower seat option. A new ABS mode available as a software update allows safer braking while cornering. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 (editat) fratilor...tot caut pe net dar nu am gasit nimic concret. ce diferente sunt intre 2013/14/15/16? exceptand amortizorul ghidon incepand cu 2014 si nu stiu ce volanta incepand cu 2015 (aici as aprecia niste explicatii..) nu am gasit nimic concret. se poate putin ajutor? In ce limba ai cautat? Acum povestesc din cap, sper sa nu gresesc. In primul rand sa lamurim diferenta dintre model-year si anul de fabricatie: model-year 2014 de exemplu inseamna tot ce se fabrica din septembrie 2013 pana in iulie 2014. Apoi urmeaza vacanta la fabrica iar in septembrie incepe model-year 2015 si tot asa. Fiind o generatie total noua, asa cum era de asteptat, modelele 2013 au avut diverse probleme. Am fost ferm sfatuit sa nu-mi iau 2013 (si sa astept macar un an) si la fel am facut si eu cu oricine mi-a cerut parerea. De asemenea lumea care se documenteaza evita la s.h. sa ia 2013 din aceleasi motive. Evident, nu e un cap de tara si nu inseamna ca au fost niste catastrofe modelele 2013. La modele 2014, pe langa discutatul amortizor de ghidon, s-au schimbat putin si riding-modes si organizarea pachetelor de optiuni. A aparut si quickshifter Pro (adica ajuta la schimbarea si in sus si in jos a trepteleor, inainte la seria K era numai pt. in sus). Am impresia ca si mici modificari la cutie care insa nu au adus mare plus. Tot atunci a aparut si Navi V si nu-mi este clar daca pe un GS 2013 Navi V stie sa arate si parametrii motocicletei. In 2014 a aparut si varianta Adventure, din start cu volanta mai grea cu ca 1kg, care pe GS a fost pusa incepand cu 2015. Se zice ca motorul se comporta mai "fin" in turatii joase. Mai jos pt. 2015, 2016 si 2017 ai info oficiale publicate de BMW: As of model year 2015, the R 1200 GS will not just be available with new paint finishes. With a view to enhanced running smoothness, it will also be fitted with a crankshaft with increased gyrating masses as in the R 1200 GS Adventure and R 1200 RT. In addition, the R 1200 GS can also be fitted with the BMW Motorrad Keyless Ride System as an ex-works option. This enables both the steering lock and the fuel filler flap to be locked and unlocked. The motorcycle is started using the starter button as before. With Keyless Ride, the key can always remain in the rider's clothing. The Shift Assistant Pro available as an option ex works allows the rider to shift up without clutch, enabling acceleration virtually without torque interrupt. It also allows downshifting without using the clutch. An overview of the new features in the R 1200 GS: Increased gyrating masses in the crankshaft Shift Assistant Pro (option) Keyless Ride (option New paint finish Alpine white in conjunction with drive and suspension components in black New paint finish Frozen dark blue metallic New paint finish Black storm metallic Of the previous paint finishes, Thunder grey metallic and Bluefire are no longer available. As of model year 2016, the R 1200 GS will not just be available in new paint finishes. With a view to enhanced motorcycling safety, the range of special equipment features is extended to include the banking-optimised ABS Pro and the dynamic brake light (in conjunction with the Riding Modes Pro option). An overview of the new features in the R 1200 GS: ABS Pro and dynamic brake light as a special equipment feature (dynamic brake light currently for EU markets only). Light white non-metallic replaces the existing Alpine white 3 non-metallic. The paint finish Black storm metallic will no longer be available. Modelele 2017: Technical changes to the liquid-cooled boxer models. When the new model year starts in August 2016, the engines of the liquid-cooled boxer models will be subject to supplementary technical changes as well as the application of EU4 measures and the addition of sidelights as required by law. Like the R 1200 GS Adventure, all liquid-cooled boxer models will now be fitted with a judder damper on the transmission output shaft. New features also include a revised selector drum actuator, transmission shafts and transmission shaft bearing. An OBD indicator lamp in the cockpit has been added to meet EU4 requirements. BMW R 1200 GS: In addition to the technical changes set out above, the instrument panel of the R 1200 GS has now been given a revised design. The range of optional accessories includes a new crash bar that allows cylinder protection covers to be mounted - also available as optional accessories. Editat August 11, 2016 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Salut, Ai putea incerca si S1000XR (tot BMW), care am senzatia ca e un hibrid intre o sportiva si o motocicleta adventure. Ce-i drept, n-ai dat prea multe detalii despre ce regim de folosire va avea viitoarea ta motocicleta, asa ca e posibil sa nu fie ce cauti, dar in caz ca nu stiai de existenta ei, iat-o: http://www.mcnews.com.au/bmw-s-1000-xr/ Salut! sunt nou pe grupul asta de GS. Ma tenteaza sa trec de la cbr la r1200gs 2013+. Am plecat cu ideea ca nu o sa imi placa deloc motocicleta, doar ca se preteaza la ceea ce imi trebuie mine. Am facut un drivetest la bavaria cu el...si in proportie de 90% m-am indragostit. Totusi am cateva intrebari: 1- Mi s-a parut foarte instabila fata in special la viteze de 130+. Am vazut ca are amortizor de ghidon motocicleta, in caz de upgrade, se va simti ceva? A facut cineva asta? Sau poate pur si simplu e chestie de obisnuinta pt ca vin de pe o sportiva? 2-Daca se va merge cu motocicleta cu 170-200 constant pe autostrazi, este "chinuita"? Din cate imi amintesc la 180km/h are 7000rot/min? 3-Suspensiile daca le voi tine doar pe setarea "hard" se vor strica mai repede? Vor fi suprasolicitate? 4- La fel si cu accelearatia...daca va sta pe modul "dinamic" In rest mi s-a parut senzationala! Accept orice sfat...orice pro/contra...daca sa trec sau nu de la sportiva 170cp la Gs. mersi! » Post actualizat in 09 Aug 2016 18:32Cel mai tare m-au impresionat franele si agilitatea ei. (mult peste motocicleta mea actuala) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Scorpion Trail 2, se simt super pe asfalt. Ieri insa pe drum de pamant cu pietris (spre Albota) se simtea ca partea de "enduro" din titlul de prezentare al gumelor e mai mult de marketing am reusit insa un 60-70 fara prea mari emotii. La fostul motor am avut Heidenau K60, alta poveste ... Noi am fost mai multi in tura in Alpi de anul asta care ne-am dat destul pe off, pe pasuri recunoscute ca destul de dificile cum ar fi Colle delle Finestre, Assietta, Col du Parpaillon, Tende... toti cu Scorpion Trail 2, si cu bagajele full dupa noi. Am trecut cu bine prin toate situatiile, pietris, bolovanis, balti, zapada, gheata La noroi normal, s-a terminat smecheria, trebuie sa fii foarte atent. Dar nu le poti avea pe toate, si perfecte pe asfalt, mai ales pe ploaie dar si pe noroaie, mereu trebuie facut un compromis. Si cum mai mult de 90% suntem pe asfalt, curbe etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Scorpion Trail 2, Cum se comporta pe asfalt si viteza fata de tourance next (de ex.) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 shpixy, pe asfalt stau lipite si pe uscat, si pe ud. Fata de Next, pe ud sunt semnificativ mai aderente. Problema este ca fiind foarte moi, se duc repede (ale mele m-au lasat in mai putin de 13k km, tocmai in Corsica, am preferat sa le schimb pe acolo decat sa merg cu grija pana acasa - se ascutisera; eu consider ca merg destul de linistit, in general Next-urile le-am dus binisor peste 20k). (Vlad, sa nu uitam de , tot cu bagaje.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Multzam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Salutare colegii!!! Vin si eu la voi cu o propunere!!!! Avand in vedere domeniul meu de activitate(stickere) si ca imi place la nebunie r1200gsa lc(o visez noaptea). Vreau sa sparg eu gheata in Romania si sa fac primul set complet de GS1200GSA LC(rimstripes+stickere motor+stickere cutii aluminiu), asadar primul care imi trimite un mesaj convingator ca ar vrea asa ceva pe motorul lui, va castiga acest set complet! plus montaj din partea casei, ca sa vedem o calitate a materialelor si cum sunt lucrate! Mai jos aveti o simulare cu motocicleta completa, daca aveti alta varianta de culoare, alte genti laterale etc... orice se poate modifica!!! Sunt mult mai multe modele de stickere, nu numai asta! Deci DOAR 1200GSLC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Frumos... n-am LC.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Ce hater esti boss !! De ce doar lc ? Restu nu merita si ele niste stikere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 (editat) Ce hater esti boss !! De ce doar lc ? Restu nu merita si ele niste stikere? imi place mult lc.... no offence! Hai sa modificam putin topica. primul care imi da mesaj cu GS-ul 1200 pana in 2013 il fac la jumatate de pret Ramane valavil pentru LC Editat August 11, 2016 de hondafan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 (editat) Pentru exemplificarea rezultatului, mai jos vedeti cum arata un F800GSA cu stickerele colegului: » Post actualizat in 12 Aug 2016 07:22BTW: dacă tot fac reclamă, faci un model nou de stickereală și pentru 800? Editat August 12, 2016 de eFu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 (editat) Hai sa modificam putin topica. primul care imi da mesaj cu GS-ul 1200 pana in 2013 il fac la jumatate de pret Iaca mesaj: GS 1200 pana in 2013 (2009) ... Acum serios, ma intereseaza ceva discret, e cel gri/negru. Fara cutii. Am si cativa baieti cu 800 si 650 twin, ceva modele pentru ei? Editat August 12, 2016 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Va salut de pe Col de Mt Cenis! » Post actualizat in 17 Aug 2016 14:28Si inca una de pe Col de la Bonette, cel mai inalt drum din Europa. » Post actualizat in 17 Aug 2016 16:18Salutare, Va rog sa scuzati spamul din ultima vreme, m-a luat valul Am insa o intrebare serioasa: cum va asigurati bagajele? Nu ma refer la ce puneti in cutiile din aluminiu, alea sunt cat-de-cat solide, ma refer la chestiile care le puneti pe ici si pe colo, gen cort, sau cate un sac impermeabil care sta pe capacul cutiei, etc. Precum observati in pozele de mai sus eu le prind cu doua corzi si cam atat, le-am lasat asa si am plecat de langa mobra insa am avut noroc si le-am gasit la fel.. Dar nu as face asta prea des sau in orase... Orice recomandari sunt binevenite, multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 17, 2016 Autor Share Postat August 17, 2016 (editat) dupa 200.000 km devotat CASTROlului a venit momentul sa trec la ... LIQUI MOLY pun tot SINTETIC si tot 10w50 dar GATA cu CASTROL luat de la WUNDERLICH deci zic eu ca e original asa arata ce era in coletul trimis din germania pe care khk m a ajutat sa l primesc Editat August 17, 2016 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Mai Maverick..conform Google, cica sunt alte drumuri mai sus.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 (editat) Mai Maverick..conform Google, cica sunt alte drumuri mai sus.. Posibil, de la francezi ma astept la orice. Asa scria pe semn » Post actualizat in 17 Aug 2016 22:18 Editat August 17, 2016 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Oricum am bagat la bookmarks traseul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 asa arata ce era in coletul trimis din germania Aia cu Feelgood e naspa... ca iti da tot felul de idei de trasee (Islanda, Scotia, Norvegia etc) si ti se pare ca ai trait degeaba pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Merita facut! In special partea de la Beaford la Bourg-Saint-Maurice, Val-d"Isere, Boneval-sur-Arc pana la Mont-Cenis si de la Saint-Pauls-sur-Ubaye prin Saint-Etienne-sur-Tienee spre Rubion si apoi pe defileul Daluis pana la Lacul Saint-Croix, absolut superb! M-as muta acolo! De la Saint-Etienne-sur-Tienee sunt cateva drumuri forestiere sau de access la diferite ferme (catre Saint-Dalmas-le-Sauvage) pe care poti face ceva off-road usor sau poti inchiria un MTB si sa o faci barbateste, tu si cu muntele . 5 ore de pedalat pana sub Cime de la Bonette care iti garantez ca vor scoate toata transpiratia din tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Mai Maverick..conform Google, cica sunt alte drumuri mai sus.. Asta este deja o discutie lunga... ideea e ca fiecare se lauda cu cate ceva... In cazul de fata, este vorba despre Cime de la Bonette, deci nu pasul in sine ci bucla creata special sa atinga inaltimea asta cu care sa se laude. Si este vezi-Doamne cea mai inalta portiune asfaltata pe unde poti trece mai departe, fara sa trebuiasca sa faci dus-intors. Ca altfel, intr-adevar, mai sunt si mai inalte. Ex. la tunelul de la ghetarul de la Sölden 2816m. Dar sunt discutii de dragul discutiilor gen care o are mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 18, 2016 Autor Share Postat August 18, 2016 Posibil, de la francezi ma astept la orice. Asa scria pe semn » Post actualizat in 17 Aug 2016 22:18 acum cativa ani am luat de la touratech o plasa metalica care se pune peste bagaje si se laga cu un snur metalic si lacat de moto eu bag rollbagul in ea si l lega de moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Am insa o intrebare serioasa: cum va asigurati bagajele? Nu ma refer la ce puneti in cutiile din aluminiu, alea sunt cat-de-cat solide, ma refer la chestiile care le puneti pe ici si pe colo, gen cort, sau cate un sac impermeabil care sta pe capacul cutiei, etc. Precum observati in pozele de mai sus eu le prind cu doua corzi si cam atat, le-am lasat asa si am plecat de langa mobra insa am avut noroc si le-am gasit la fel.. Dar nu as face asta prea des sau in orase... Orice recomandari sunt binevenite, multumesc anticipat. In primul rand ti-as recomanda sa-ti iei de la BMW chingile pentru cutiile metalice care au dublu rol: in primul rand rol de maner sa le poti cara/ridica usor si in al doile rand sunt extensibile sa poti prinde bagajele de pe cutii cu ele. Legat de incuierea/asigurarea bagajelor, nu-mi dau seama ce solutie poti avea in afara de plasele de la Touratech la care se refera Ianachim dar care sunt pentru bagaje ceva mai maricele. Fara legatura cu bagajele: ce mi se mai pare practic de avut mereu la tine, este un cablu care se incuie cu care sa-ti poti lega gecile (il bagi pe o maneca), eventual si pantalonii daca este cazul si casca (de recomandat insa mai mult pt integrale, nu si flip-up) atunci cand parchezi undeva. Normal, nu e sigur 100% dar e ceva. Eu l-am gasit chiar la BMW, alta culoare si cu reducerea pe care o am, la acelasi pret ca la Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Asta este deja o discutie lunga... ideea e ca fiecare se lauda cu cate ceva... I... sunt discutii de dragul discutiilor gen care o are mai lunga. Exact, multumesc ca ai punctat. As vrea sa specific ca nu intentionam sa ma laud ca as fi facut eu cele mai inalte drumuri sau ca as fi eu cel mai grozav.. dar drumurile alea merita atentia. Sper sa mergeti toti sa le vedeti si sa va bucurati de natura si de curbe. acum cativa ani am luat de la touratech o plasa metalica care se pune peste bagaje si se laga cu un snur metalic si lacat de moto eu bag rollbagul in ea si l lega de moto Da-da, asa ceva ma intereseaza. Ai un link sau un nume/brand/model? » Post actualizat in 18 Aug 2016 10:34 In primul rand ti-as recomanda sa-ti iei de la BMW chingile pentru cutiile metalice care au dublu rol: in primul rand rol de maner sa le poti cara/ridica usor si in al doile rand sunt extensibile sa poti prinde bagajele de pe cutii cu ele. Legat de incuierea/asigurarea bagajelor, nu-mi dau seama ce solutie poti avea in afara de plasele de la Touratech la care se refera Ianachim dar care sunt pentru bagaje ceva mai maricele. Fara legatura cu bagajele: ce mi se mai pare practic de avut mereu la tine, este un cablu care se incuie cu care sa-ti poti lega gecile (il bagi pe o maneca), eventual si pantalonii daca este cazul si casca (de recomandat insa mai mult pt integrale, nu si flip-up) atunci cand parchezi undeva. Normal, nu e sigur 100% dar e ceva. Eu l-am gasit chiar la BMW, alta culoare si cu reducerea pe care o am, la acelasi pret ca la Louis. Am chingile de la Turatech, alea cu capat metalic autoblocant, sunt OK pentru asigurat diferite obiecte, dar se desfac usor. De asta am intrebat de plase sau ceva cu care sa asigur acele rolbaguri waterproof pe care le pun pe gentile laterale (se poate vedea in poza). Multumesc mult pentr link!!! Treaba cu cablul o fac, leg castile si haina de ghidon. Uneori trec cablul ala prin incuietoarea de la geanta de rezervor si pun haina peste, ca sa acopar bagajul, dar exista sansa ca cineva sa taie geanta aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.