adimotor Postat Octombrie 29, 2016 Share Postat Octombrie 29, 2016 Hmm, oi fi eu singurul norocos care nu a avut (inca) probleme cu butoanele ? Cu nici unul din blocuri. Sau poate nu le folosesc suficient de mult Ai avut noroc, cel din stanga functioneaza si la a mea dar uneori agata si devine enervant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 29, 2016 Share Postat Octombrie 29, 2016 Hmm, oi fi eu singurul norocos care nu a avut (inca) probleme cu butoanele ? Cu nici unul din blocuri. Sau poate nu le folosesc suficient de mult Poate o fi de la lotul de piese livrate in acea perioada, pe F700 GS este exact acelasi bloc de comanda si nu face figuri. In alta ordine de idei, cat de tare trebuie sa te dai cu un LC ca sa consume ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Salut, S-a belit incalzirea la manerul stang. Din pacate nu a mai putut fi resuscitat - nici dupa refacerea celor 2 lipituri nu aveam continuitate - probabil este intrerupt undeva pe traseu (o'sh fi strans prea tare de maner la ultima tura). Eftin - 470 stangul si 660 dreptul. PS - In cazul in care se doreste schimbarea manerelor de cauciuc este necesara destul de mult atentie la taiere - cauciucul este bine lipit in capete si in anumite puncte pe suprafata manerului. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 20161030_143046~2~2.jpg 20161030_145102~2~2.jpg Xandros, suportii de cutii pe care ii ai montati pe moto sunt de gs adventure sau de la alta firma?Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Habar n-am, asa a venit .. adica doar cu suportii, fara cutii. Neamtu ori a pastrat cutiile ori a pus suportii ca si protectii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 2, 2016 Share Postat Noiembrie 2, 2016 Poate e cineva interesat ! /index.php?/topic/742643-r1200gs-dohc-2010/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2016 Share Postat Noiembrie 5, 2016 Poate ajuta pe careva - am reusit sa repar o unitate de Integral ABS Gen. 2 Aici thread cu poze, in engleza http://advrider.com/index.php?threads/integral-abs-gen-2-fix-my-take.1184932/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 Noul R1200GS 2017: » Post actualizat in 08 Nov 2016 10:42Noua generatie ESA: » Post actualizat in 08 Nov 2016 10:51Riding Modes: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 Si update-urile astea nu se pot pune si pe lc-ul anterior? (2014-2016)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 Si update-urile astea nu se pot pune si pe lc-ul anterior? (2014-2016)? Avand in vedere ca nici ABS Pri nu s-a putut pune la modelele anterioare, m-as mira. Oricum, Hill Start Control mi se pare o idee tare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pppandrei Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 Si update-urile astea nu se pot pune si pe lc-ul anterior? (2014-2016)? Pai ce crezi ca-s prosti . Din ce vad misto pare Hill Controlul si stopul pe spate care se aprinde si la decelerari nu doar la franare. Dar asta cu stopul poate are legatura cu fobia mea de a fi lovit din spate. Altfel probabil ca si suspensia care se adapteaza in mers si ABS-ul updatat vor fi misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 Informatiile oficiale BMW in limba romana: https://www.press.bmwgroup.com/romania/article/detail/T0265530RO/noul-bmw-r-1200-gs?language=ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 dpdv estetic e mai frumos LC-ul vechi, parerea mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Dpdv estetic, 98,6% dintre cei care văd modelul 2017 nu vor percepe nicio diferență față de modelul anterior. În afară de spoială Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 dpdv estetic e mai frumos LC-ul vechi, parerea mea.... True. Asta nou pare ca design acolo in zona aripioarelor de la radiatoare mai spre modelul vechi, nonLC. Hill controlul ala este misto in niste situatii "extreme". Dar inca nu au venit cu ceva care sa ma faca sa imi doresc upgrade de la al meu. Cred ca o voi face probabil cand vor veni cu niste ceva in plus pe la motorizare (cai, cuplu & stuff). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Dar inca nu au venit cu ceva care sa ma faca sa imi doresc upgrade de la al meu. Pe langa Hill control (pe care mi-l doream), ar mai fi: volanta aia cu 1kg mai grea (cica ar fi mai echilibrat motorul in ture joase), schimbarile astea la transmisie (pe astea le astepram cel mai mult si am citit review de la cineva care a testat, ca se simte diferenta), ABS Pro, DTC. Pentru mine, s-au strans deja destule motive Poate fiecare separat nu e mare lucru dar pe total e ceva. Iar la tine se mai adauga amortizorul de ghidon si quick shifter. Putere n-as zice ca imi lipseste iar cuplu nici atat. Si oricum mai dureaza ceva ani pana sa schimba motorul cred. Mi se pare interesanta varianta Rallye, imi place mult culoarea (mai putin motorul/cardanul/jantele negre ca la Adv dar mai compenseaza cadrul albastru), imi place cum arata cu saua Rallye (pe care oricum o aveam pe lista). Vad ca nu are scarite spate si cric central standard (nu mor fara ele sau se pot adauga). Ce nu mi-e inca foarte clar este daca suspensia aia sport (mai tare si cu 2 cm mai inalta) este standard, ca nu ma tenteaza deloc. Pt ca si saua R este deja ceva mai inalta si nu se poate regla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 ...QS pe așa ceva?!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 ...QS pe așa ceva?!... Nu inteleg, glumesti acum? Banuiesc ca te referi la quick shifter... Este deja de trei sezoane pe GS, si este varianta Pro (si pt schimbarea treptelor in jos). A mea a fost prima vanduta in Austria cu asa ceva in primavara 2014, vanzatorului eu i-am spus ca exista cand am comandat motocicleta Si mi l-au pus ulterior, dupa ce au pus pe una de teste de-a lor sa vada ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Chiar nu trolez. Logica unui QS este să te ajute să schimbi vitezele mai repede și eficient pentru a pierde cât mai puțin pe accelerație. Simți nevoia de așa ceva pe un GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Simți nevoia de așa ceva pe un GS? Bag de seama ca ar trebui sa te dai putin cu un GS si o sa fii surprins. Mai ales LC-ul, se poate conduce destul de sportiv. Ma rog, nu vreau sa intru acum in detalii ce inseamna "sportiv" pentru fiecare, ar fi la fel ca si cu "enduro". Mie mi se pare foarte util de exemplu cand urc un pas in plina viteza (eventual si cu bagaj cum des se intampla) si orice urcare de treapta insemna o pierdere de turatie, cu QS e clar altceva. Si chiar si pe drumuri normale, drepte. Apoi, vine si partea de down-shifting cand de exemplu inainte de o curba sa faci repede pac-pac doua trepte nu strica. Sau la coborarea pasului... Toate boxerele au in ultimii ani QS Pro ca optiune. Ca fapt divers, uite care iti mai poate face o idee despre "sportivitatea" GS-ului. (stiu, l-am mai pus si cu alte ocazii dar mi se pare fun) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 (editat) ...Atunci trebuie ș-un slipper clutch, nu? Editat Noiembrie 9, 2016 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 ...Atunci trebuie ș-un slipper clutch, nu? Ziceai ca nu trolezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 În continuare nu trolez Îmi amintesc de primul boxer care a primit QS (HP2 Sport), care avea performanțe similare și căruia i s-a reproșat lipsa unui astfel de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 e langa Hill control (pe care mi-l doream), ar mai fi: volanta aia cu 1kg mai grea (cica ar fi mai echilibrat motorul in ture joase), schimbarile astea la transmisie (pe astea le astepram cel mai mult si am citit review de la cineva care a testat, ca se simte diferenta), ABS Pro, DTC. Pentru mine, s-au strans deja destule motive Poate fiecare separat nu e mare lucru dar pe total e ceva. Iar la tine se mai adauga amortizorul de ghidon si quick shifter. Putere n-as zice ca imi lipseste iar cuplu nici atat. Si oricum mai dureaza ceva ani pana sa schimba motorul cred. Acu no, depinde si de doleantele fiecaruia Momentan chiar nu simt asa arzator nevoia chestiilor cu care vine in plus. Nu ca nu ar fi nice to have, dar pt mine nu justifica trecerea. De ex de amortizor de ghidon nu am avut niciodata nevoie, QS nu mi-as pune, volanta o prefer pe asta mai usoara (am mers cu varianta mai grea si al meu pare o idee mai sprinten), hill control ar fi ok dar doar ca sa menajez ambreiajul in cele 0.5% cazuri cand plec dintr-o rampa abrupta. Ce mi-as dori ar fi abs pro-ul pt siguranta fundului meu si da, nu mi-ar displacea cutia mai smooth. Dar am asa un feeling ca in max 2 ani o sa vina cu un 5-10 cai in plus pe motorizarea asta, fara modificari majore (gen o axa noua, oleaca de "chip tunning" etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.