Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Hmm, oi fi eu singurul norocos care nu a avut (inca) probleme cu butoanele ? Cu nici unul din blocuri. Sau poate nu le folosesc suficient de mult :laugh:

Ai avut noroc, cel din stanga functioneaza si la a mea dar uneori agata si devine enervant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm, oi fi eu singurul norocos care nu a avut (inca) probleme cu butoanele ? Cu nici unul din blocuri. Sau poate nu le folosesc suficient de mult :laugh:

Poate o fi de la lotul de piese livrate in acea perioada, pe F700 GS este exact acelasi bloc de comanda si nu face figuri.

 

In alta ordine de idei, cat de tare trebuie sa te dai cu un LC ca sa consume ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

S-a belit incalzirea la manerul stang. Din pacate nu a mai putut fi resuscitat - nici dupa refacerea celor 2 lipituri nu aveam continuitate - probabil este intrerupt undeva pe traseu (o'sh fi strans prea tare de maner la ultima tura).

Eftin - 470 stangul si 660 dreptul.

 

post-18136-0-42494100-1477855733_thumb.jpg

 

PS - In cazul in care se doreste schimbarea manerelor de cauciuc este necesara destul de mult atentie la taiere - cauciucul este bine lipit in capete si in anumite puncte pe suprafata manerului.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si update-urile astea nu se pot pune si pe lc-ul anterior? (2014-2016)?

 

Avand in vedere ca nici ABS Pri nu s-a putut pune la modelele anterioare, m-as mira.

 

Oricum, Hill Start Control mi se pare o idee tare buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si update-urile astea nu se pot pune si pe lc-ul anterior? (2014-2016)?

 

Pai ce crezi ca-s prosti :).

Din ce vad misto pare Hill Controlul si stopul pe spate care se aprinde si la decelerari nu doar la franare.

Dar asta cu stopul poate are legatura cu fobia mea de a fi lovit din spate.

Altfel probabil ca si suspensia care se adapteaza in mers si ABS-ul updatat vor fi misto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dpdv estetic e mai frumos LC-ul vechi, parerea mea....

True. Asta nou pare ca design acolo in zona aripioarelor de la radiatoare mai spre modelul vechi, nonLC.

Hill controlul ala este misto in niste situatii "extreme". Dar inca nu au venit cu ceva care sa ma faca sa imi doresc upgrade de la al meu. Cred ca o voi face probabil cand vor veni cu niste ceva in plus pe la motorizare (cai, cuplu & stuff).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar inca nu au venit cu ceva care sa ma faca sa imi doresc upgrade de la al meu.

 

Pe langa Hill control (pe care mi-l doream), ar mai fi: volanta aia cu 1kg mai grea (cica ar fi mai echilibrat motorul in ture joase), schimbarile astea la transmisie (pe astea le astepram cel mai mult si am citit review de la cineva care a testat, ca se simte diferenta), ABS Pro, DTC. Pentru mine, s-au strans deja destule motive :D Poate fiecare separat nu e mare lucru dar pe total e ceva. Iar la tine se mai adauga amortizorul de ghidon si quick shifter.

Putere n-as zice ca imi lipseste iar cuplu nici atat. Si oricum mai dureaza ceva ani pana sa schimba motorul cred.

 

Mi se pare interesanta varianta Rallye, imi place mult culoarea (mai putin motorul/cardanul/jantele negre ca la Adv dar mai compenseaza cadrul albastru), imi place cum arata cu saua Rallye (pe care oricum o aveam pe lista). Vad ca nu are scarite spate si cric central standard (nu mor fara ele sau se pot adauga). Ce nu mi-e inca foarte clar este daca suspensia aia sport (mai tare si cu 2 cm mai inalta) este standard, ca nu ma tenteaza deloc. Pt ca si saua R este deja ceva mai inalta si nu se poate regla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...QS pe așa ceva?!...

 

Nu inteleg, glumesti acum? :D Banuiesc ca te referi la quick shifter... Este deja de trei sezoane pe GS, si este varianta Pro (si pt schimbarea treptelor in jos). A mea a fost prima vanduta in Austria cu asa ceva in primavara 2014, vanzatorului eu i-am spus ca exista cand am comandat motocicleta :D Si mi l-au pus ulterior, dupa ce au pus pe una de teste de-a lor sa vada ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simți nevoia de așa ceva pe un GS?

 

Bag de seama ca ar trebui sa te dai putin cu un GS si o sa fii surprins. :)

Mai ales LC-ul, se poate conduce destul de sportiv. Ma rog, nu vreau sa intru acum in detalii ce inseamna "sportiv" pentru fiecare, ar fi la fel ca si cu "enduro".

 

Mie mi se pare foarte util de exemplu cand urc un pas in plina viteza (eventual si cu bagaj cum des se intampla) si orice urcare de treapta insemna o pierdere de turatie, cu QS e clar altceva. Si chiar si pe drumuri normale, drepte.

Apoi, vine si partea de down-shifting cand de exemplu inainte de o curba sa faci repede pac-pac doua trepte nu strica. Sau la coborarea pasului... ;)

 

Toate boxerele au in ultimii ani QS Pro ca optiune.

 

Ca fapt divers, uite

care iti mai poate face o idee despre "sportivitatea" GS-ului. (stiu, l-am mai pus si cu alte ocazii dar mi se pare fun)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e langa Hill control (pe care mi-l doream), ar mai fi: volanta aia cu 1kg mai grea (cica ar fi mai echilibrat motorul in ture joase), schimbarile astea la transmisie (pe astea le astepram cel mai mult si am citit review de la cineva care a testat, ca se simte diferenta), ABS Pro, DTC. Pentru mine, s-au strans deja destule motive :D Poate fiecare separat nu e mare lucru dar pe total e ceva. Iar la tine se mai adauga amortizorul de ghidon si quick shifter.

Putere n-as zice ca imi lipseste iar cuplu nici atat. Si oricum mai dureaza ceva ani pana sa schimba motorul cred.

 

Acu no, depinde si de doleantele fiecaruia :) Momentan chiar nu simt asa arzator nevoia chestiilor cu care vine in plus. Nu ca nu ar fi nice to have, dar pt mine nu justifica trecerea. De ex de amortizor de ghidon nu am avut niciodata nevoie, QS nu mi-as pune, volanta o prefer pe asta mai usoara (am mers cu varianta mai grea si al meu pare o idee mai sprinten), hill control ar fi ok dar doar ca sa menajez ambreiajul in cele 0.5% cazuri cand plec dintr-o rampa abrupta.

 

Ce mi-as dori ar fi abs pro-ul pt siguranta fundului meu si da, nu mi-ar displacea cutia mai smooth.

 

Dar am asa un feeling ca in max 2 ani o sa vina cu un 5-10 cai in plus pe motorizarea asta, fara modificari majore (gen o axa noua, oleaca de "chip tunning" etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...