Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Stai linistit . NU se compara cu V-Strom . Altra categogia, altra traba V-strom =dacia Gs = Ferrari

 

Drum uscat si sa folosest sanatos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Din ce perspectiva faci comparatia asta? Din punct de vedere al drumurilor pe care le intalnesti? Din punct de vedere al costurilor de exploatare?

Ai avea dreptate in ambele ipostaze, nu bagi Ferrari-ul pe unde bagi Dacia si nici nu te costa atat de mult sa ai o Dacie cu care sa-ti faci treaba. ;)

 

Revening la dilema Super Tenere vs 990 Adv vs GS (Adv) poti afla pareri pertinente ale posesorilor din lumea intreaga (dar preponderent din State) pe advrider.com. Baietii au o sectiune intreaga dedicata GS-ului, o alta 990-ului iar la sectiunea beasts e un topic despre Super Tenere si sunt cateva discutii aprinse pe marginea alegerii potrivite.

Din puctul meu de vedere, nu exista o alegere clara in momentul de fata, fiecare dintre modele vine cu avantaje dar si cu compromisuri. Ideala ar si o motocicleta cu nervozitatea si capbilitatile enduro a KTM-ului, finetea si confortul la drum lung al BMW-ului si fiabilitatea unei japoneze dar nu cred ca lucrul asta se va intampla foarte curand.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ideala ar si o motocicleta cu nervozitatea si capbilitatile enduro a KTM-ului, finetea si confortul la drum lung al BMW-ului si fiabilitatea unei japoneze dar nu cred ca lucrul asta se va intampla foarte curand.

 

bine zis ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3. arata mai bine (ele sunt urate in general, dar parca gsa arata mai bine)

 

Am montat un touratech low seat si nu am treaba cu nimic.

 

Asta ziceam prin impunator, intr-o pleiada pro de mai devreme pentru GSA. Pare mai Mad Max, e mai agresiv. GS-ul e cam "subtire" la propriu.

 

Tu ce inaltime ai? Ultima oara cand ne-am vazut, sa tot fie ceva ani de atunci :agree: parca erai ceva mai scund decat mine.

 

 

Mesaj completat

Ideala ar si o motocicleta cu nervozitatea si capbilitatile enduro a KTM-ului, finetea si confortul la drum lung al BMW-ului si fiabilitatea unei japoneze

 

Ai uitat sa mentionezi sa aiba pretul unei comuniste, e f important aspectul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ziceam prin impunator, intr-o pleiada pro de mai devreme pentru GSA. Pare mai Mad Max, e mai agresiv. GS-ul e cam "subtire" la propriu.

 

Tu ce inaltime ai? Ultima oara cand ne-am vazut, sa tot fie ceva ani de atunci :agree: parca erai ceva mai scund decat mine.

 

Sunt pitic man: 1.73m

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiuri si uleiuri...

 

Nu stiu ce ganditi voi dar eu nu ma impac deloc cu gandul ca zeama aia minerala 20W50, Castrol, de la BMW tine fara probleme 10 000 km.

 

Personal il schimb la 5000, dar dupa cateva schimburi am constatat ca isi pierde calitatile dupa vreo 3000.

 

Cum imi dau seama ca uleiul nu mai e ok:

 

La pornirea la rece motorul e mai zgolotos, se incinge si incepe si tzacane, in Buc se incinge tare, nu ajunge pe rosu dar e la limita.

 

Am incercat o varianta de la motul 20w50, nu mi-a placut, mai scump, prea laudat, iar cand motoul se incingea se comporta la fel, in plus il papa mai repede.

 

Al meu papa cam 100g la mie, rezonabil, in cazul motul consumul crestea cu 50g poate 100g

 

Acum vreo 3 zile m-a vizitat un bun prieten care a fost vreme de multi ani director pe la mai multe service-uri renumite din Buc., culminand cu Porche. Omu' a plecat de jos asa ca e competent in ale motoarelor. Mi-a propus un Castrol EDGE 10w60 ca fiind uleiul folosti pentru motoare stresate puternic si in regimuri de functionare la temperaturi ridicate. Dupa specificatii acest ulei pare cel mai generos ca plaja de temperaturi, asa ca am luat decizia sa fac schimbul.

 

Ce sper sa obtin, o ungere superioare cand merg prin rahatul asta de Buc., sa ma incadrez in limita de papat max 150g la mie, un schimb de ulei la 10 000 km, odata cu reglatul tachetilor si sincronizarea de rigoare.

 

O sa va tin la curent dupa fiecare mie de km.

 

Alta problema ar fi un filtru de aer K&N, merita, ii face bine? ca esapament am tobe standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptu cine stii limba italiana:

 

www.gsriders.org

 

si forum si niste videoo de lucrarii foarte interesanti.

 

 

 

baiet de nota 10 si cu multa esperienza.

 

pofta

 

max

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiuri si uleiuri...

 

Depinde mult,foarte mult de clima. Eu am schimbat pe putin 5 feluri de uleiuri pana sa ajung la concluzia ca orice 20W50 e cel mai potrivit pentru mine. Am pus 10W40 Shell,Castrol,Elf. 15W40 Shell, Castrol, Elf, Yamaha. Apoi 20W50 diferite marci,asta ultimul mi s-a parut excelent. Supapele se aud ca o masina de cusut nu ticaituri puternice,adaug cam 100 ml la 1-1500 km.

Filtrul K&N dpdv al pretului nu merita,performanta da. Insa sincer,1-2 CP (daca sunt atatia) nu i-as simti. Am avut K&N pe 1200C si intr-adevar,avea ceva grunt insa pe mobra aia aveam doar 60 de cai,normal ca mi s-a parut o imbunatatire. In plus, cu K&N bagi mai mult aer in manifold deci ardere mai intensa -> uzura in timp un pic mai accentuata (vorbesc de sute de mii de km, boxerele au tolerante mult mai mari decat cele inline).

On a plus note : you get a K&N filter sticker :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am dat o fuga pana la BMw Pipera la invitatia unui prieten. GS-ul ne-a vrajit pe toti, indiferent ca avem acasa SS, enduro sau Sport-touring. Se inclina superb, franeaza exceptional iar greutatea nu e deloc atat de mare pe cat pare din exterior.

 

Totusi, oricat de terapeutica (expresia unui prieten) ar fi plimbarea pe Gs, ne-a indepartat electronica in exces. Desi e f utila, odata trecut termenul de garantie toate minunile alea deloc de neglijat pot da nastere la 1000 de bube. Concluzia noastra a fost ca Gs-ul nu este pt noi(inca), ca sa ai un GS in stare decenta trebuie sa fii pe langa matur emotional si matur financiar :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu uleiurile, din ceea ce stiu eu, cifra mica indica temperatura (exterioara) minima de la care uleiul poate fi folosit fara probleme (aici foarte importanta fiind pornirea la rece), iar cifra mare indica temperatura maxima pana la care uleiul isi pastreaza proprietatile de ungere.

Daca ceea ce spun e corect, se poate trage concluzia ca un ulei foarte bun trebuie sa aiba ca indicativ cifra mica cat mai mica iar cea mare cat mai mare, astfel plaja de temperaturi in care poate fi folosita motocicleta este cat mai mare.

Personal, consider ca propunerea lui Barbarossa cu uleiul 10w60 trebuie luata in seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu uleiurile, din ceea ce stiu eu, cifra mica indica temperatura (exterioara) minima de la care uleiul poate fi folosit fara probleme (aici foarte importanta fiind pornirea la rece), iar cifra mare indica temperatura maxima pana la care uleiul isi pastreaza proprietatile de ungere.

Daca ceea ce spun e corect, se poate trage concluzia ca un ulei foarte bun trebuie sa aiba ca indicativ cifra mica cat mai mica iar cea mare cat mai mare, astfel plaja de temperaturi in care poate fi folosita motocicleta este cat mai mare.

Personal, consider ca propunerea lui Barbarossa cu uleiul 10w60 trebuie luata in seama.

Error.

 

In cazul uleiurilor multigrad (Xw-Y), X este vascozitatea la 0 grade (parca; oricum temp joasa) iar Y este vscozitatea la 100 grade.

 

Protectia motorului e data de vascozitate: cu cat uleiul e mai gros (vascozitate MARE) cu atat pelicula de ulei e mai rezistenta, se rupe mai greu si protejaza mai bine.

 

La rece, e de preferat o vascozitate mai mica pentru a usura pornirea motorului si a evita suprasolicitarea electromotorului. La cald, e preferabila o vascozitate mare ca sa nu se rupa pelicula de ulei si sa se uzeze piesele de pe acolo.

 

10w-60 este foarte subtire la rece si foarte gros la temp inalte. Daca bavarezu a zis ca merge si asa ceva in cartea lui tehnica, baga cu incredere. Altfel lasa-l pentru austriecii cu portocalele lor dubioase, ca ei sunt singurii care recomanda asa ceva.

 

Si inca o chestie: cu cat raportul dintre cei doi indici e mai mare, cu atat uleiul respectiv e mai putin stabil in timp si la uzura.

 

In fine, daca va bagati la prostii din astea la boxerele voastre, macar verificati sa fie respectate standardele din cartea tehnica precum si vascozitatea mentionata acolo. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...