Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

va spun sincer multumesc Lui Dumnezeu ca nu mi-am cumparat R1 pt ca aveam in vedere lucrul acesta in timp ce-mi cautam o noua motocicleta,din ce se spune aici aceste motociclete daca nu ai noroc de ele sunt adevarate carute si foarte problematice si unde mai pui ca din se se spune aici nici meseriasi nu sunt sa le repare acolo la voi unde se da ora exacta.Daca citeste careva nou in lumea aceasta 2-3 discutii despre r1 spuse din gura voastra o sa ramana cu o parere proasta despre model chiar daca nu este asa.Nu faceti bine,mutati discutia pe privat.

va multumesc

numai bine

Doamne ajuta.

 

 

Crezi ca supapele din GSXR sint mai usor de schimbat decit cele din R1, CBR, ZXR?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

JAGI este o cunostinta.Am vorbit cu el la telefon pt ca imi cautam o janta atunci si mi-a dat si ceva sfaturi. Nu m-am intalnit nici cu el si nici cu Brembo. Si de ce spui pe ascuns? Trebuia sa iti cer voie sa vorbesc la telefon? Este strict problema mea cu cine si cat vorbesc la telefon in afara programului.

Nu stiu cine este 007 si nu mai am fzr de mai bine de 2 ani dar daca te ajuta cu ceva sunt cine vrei tu....multumit? Faza cu catusele m-a dat pe spate :crack: ....stai chill, nu mi-am luat nici macar o amenda pana acum dar catuse..apropo iar iti faci tu filmulete?

 

Ba sarmanu-le.

 

Uite cum ma cearta lumea ca n-ai fost capabila sa faci curat.

 

Fa bagaboan-to.

 

Asta era ultima chestie care o puteam face cu tine fa. Mad Ciorel...

 

Marsi Alin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CMD - Pe deoparte de acord cu tine, dar pe de alta parte ca sa fac o comparatie, se spune ca cele mai frumoase femei sunt si cele mai curve sau periculoase(cum o dai tot acolo ajungi)::::)))) acum ce naiba sa facem? sa f..m numai urate????::))) Dar pe de alta parte nu toate sunt asa deci cei ce vor R1 isi vor lua dar probabil dupa un control „ ginecologic” mai amanuntit dc respectiva R1 nu este „virgina”. Numai bine!!!

 

SABIN- 1. Ti-am raspuns la intrebarea asta din primul post, iar ca sa ma repet- te-am vazut ca pe un "oportunist" care s-a bucurat la cateva sute scoase easy, iar la momentul respectiv eram mult mai interesat sa-mi fac motoreta sa functioneze si sa ma bucur de ea decat sa fac drumuri constanta-bucuresti. Am venit o data in ideea in care ma adresez asa zis unui profesionist in domeniu...si dupa ce ti-o iei o data tre sa fii tampit sa accepti si a 2-a oara. Deci ca raspuns concret pur si simplu nu am vrut sa-mi bat capu cu tine chiar dc eu am fost cel care a pierdut.

 

2. Intradevar mi-ai zis ce si cum de la cine e motoreta dar eu nu venisem la prezicatoare ci la mecanic sau cum vrei u sa te numesti. Concluzie ca mi-ai zis de la cine e motoreta nu s-a reparat singura.

3. Ti-am raspuns si la intrebarea asta tot in priimul post si anume i s-au schimbat supapele si functioneaza deci ce rost mai avea sa te sun? Eventual sa te felicit pt insuccesul achizitionat??

Nu sunt in pasa proasta, nu sunt un copil care s-a suparat ca nu i-ai reparat jucaria, ci pur si simplu(ma repet) faptul ca te-am vazut ca tipi in gura mare despre ce inseamna profesionalism si corectitudine, ceea ce in fata mea nu ai aratat catusi de putin.

Nu contest ca ai fi reparat, desfacut si orice mai spui tu acolo. Tot ceea ce sustin sunt fapte care mi s-au intamplat mie. Imi dai motoreta la el cum am adus-o cu recomandarea calduroasa de citez

„N-o lasa sub 250 pana la Constanta” Misto sfat ca sa zic asa in ideea in care motoreta aia avea 2 supape sparte la propriu. Tu de ce nu alergai cand aveai picioru-n ghips??????????

Cu benzina in pompa de frana: aici ai fost funny( in 6 ani de moto intamplator am aflat unde se pune benzina:)

Propun sa incheiem aici: eu mi-am spus punctul de vedere si n-am aruncat cu nimic. Nu ma poti combate caci faptele vorbesc de la sine. Simplu mi-ai dat motorul spunandu-mi ca s-a rezolvat lucru ce nu a fost nici pe departe asa.

Motoreta nu am de ce sa ti-o aduc, nu multumesc, iar dc doamne fereste voi mai avea vreo problema voi apela la un service autorizat, unde mi se va face un deviz de lucrare si mi se va da si o garantie pe lucrare. S-a terminat ERA cu nea Vasile care repara in coltu strazii la Dacioara.

Bafta numai bine!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba sarmanu-le.

 

Uite cum ma cearta lumea ca n-ai fost capabila sa faci curat.

 

Fa bagaboan-to.

 

Asta era ultima chestie care o puteam face cu tine fa. Mad Ciorel...

 

Marsi Alin!

Ma crezi ca nu am ce emoticon sa imi pun care sa imi arate distractia pe care o am acum?

Pai bai PUTIFER sunt eu de vina ca tu esti un ciumpalac care are un grajd si se lauda ca are super SERVICE? Sunt eu de vina ca esti tu un JEPCAR si minti oamenii cand tu nu le-ai facut nimic la motociclete? Sunt eu de vina ca ii minti ca le schimbi uleiul si bujiile cand ei au supape rupte? Sunt eu de vina cand tu ii mai si indemni sa dea gaz pana acasa cand ei se roaga sa ajunga pe roti? La dracu...da ghinion mai port oamenilor :lol:

Te mai dai si rotund ca tu esti motociclist din 80+ si esti pilot de teste si RACER dar habar nu ai sa iti setezi suspensiile.In plus, atunci cand esti praf, dai vina pe cauciucuri ca au fost din anul in care te-ai nascut tu...si ca defapt tu esti ZEN dar nu s-au aliniat planetele.... Pai cum mai SabinRACE cu asa racheta de motocicleta (R1) pentru care ai fi in stare sa o pui si pe mama ta la bataie ca e cea mai bestie dintre toate r1 urile din Romania are niste ciurucuri de pe timpu lui raposatu? Pai nu ti-ar fi rusine de mama ta?

Am doar un cuvant sa iti mai spun : RUSINICA!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1 Constantza!!!

 

Nu stiu unde ti-ai reparat moto dupa ce-ai fost la mine dar informativ iti spun ca daca aveai supape sparte nu ajungeai cu ele nici la coltzul blocului.

Probabil te referi la pastile sparte...

 

Nu sunt vrajitoare si legat de moto ta cu defect de fabricatie (o sti bine) ti-am spus de ce nu ti-am deschis quloasa si de ce am luat decizia de a cerceta intai zona de sus unde am si gasit distantze necorespunzatoare.

 

Se vede din ce scri ca nu sti nimic despre motoarele R1 si ca pur si somplu nu inteleg de ce am am facut asta...

 

Real sunt mecanici fara scoala si gandire care ar desface motorul k e o problema pe carburator. Nu e cazul meu. N-am luat decizia de a rezolva si cerceta zona superioara aiurea. Nu o fac babeste.

 

N-ai cum sa contesti experientza mea mecanica si continui fara sa sti sa afirmi ca n-am luat decizii corecte.

 

Crezi ca era mai bine (diagnosticand ca ai problema pe quloasa si compresie) sa ti desfac motorul fara sa incerc intai s-o rezolv din pastile??? Nu exista mecanici adevarati care sa raspunda da!!!

 

Nu am vrut sa te jegmanesc si Nu am vazut inca la nici o reprezentantza din Romania, nici macar MV Agusta sa aibe scule si dotari service mai performante si complete k ale mele.

 

Ca sunt resturi metalice aruncate pe jos si nu dau cu matura zilnic asa este dar prefer sa nu mai angazez femei de servici si ucenici care in loc sa lucreze si sa fie atenti la ce fac stau la tel sa imi vanda-fure din lucruri...

 

Nu mai fac compromisuri de acest gen si imi e mai bine asa. Mai ales in moment de criza cand reprezentantzele si curatenia din ele inseamna lipsa de clienti datorata femeilor de servici vs mecanici.

 

Fiecare care are ceva pe lumea asta isi managieste singur treaba. Nu mai stiu cu ce te ocupi dar crede ma ca daca ai fi fost tu in locul meu ai fi ajuns la aceeasi concluzie sau ai fi stat sa dai cu matura in loc sa dai drumu la scule?

 

Sincer repet.. imi pare rau k acel R1 nu s-a intors la mine si k ai luat decizia asta fara macar sa ma suni. Macar sa ma suni si sa mi spui ceva despre ea...

 

Rog in general clientii dupa testare sa ma sune si sa-mi spuna ce au simtzit si daca totul e controlabil in felul lor de pilotaj sau ii deranjeaza ceva. Sunt sigur k daca recunosti k ti-am cerut o forja sa cureti supapele te-am rugat si sa ma suni cand ajungi la destinatie.

 

Daca e vreun mecanic (nu daia cu 2 surubelnitze si un cleste) care poate sa argumenteze o gresala din partea mea fata de decizia luata cu acest R1 il rog sa vorbeasca.

 

TNG. Tu ce-ai fi facut daca omul a cerut totul in 4 zile si nu am avut timp sa ies eu cu ea si sa incerc curatarea supapelor (motociclete cu 1000km noua) ai fi desfacut quloasa direct???

 

Reprezentantza lucreaza pe alt principiu.. e interesata sa deschida motorul ptr orice.Iti scrie pe hartie si gata devizul si factura. Nu e kazul meu!!!

 

Eu sunt mecanic (ptr client) doar 35% din timpul meu, restul sunt Sportiv,mecanic curse si testez pe motocicletele mele tot ceea ce se inventeaza si apare ptr k atunci cand ma intorc in garaj sa iau decizii corecte fatza de client.

 

Ai aruncat cu noroi pe mine fara sa dai un simplu telefon sau macar mesaj. Nu e corect si nu te-am tratat in scarba sau gresit. Decizia mea a fost cea mai buna ptr tine nu ptr mine sa demontez motorul si sa te jupoi de bani...

 

Sa fi sanatos si sa ai parte de mecanici moto mai buni si mai atenti cu clientul decat sunt eu, asta iti urez dar sunt sigur ca acel R1 intr-o buna zi se va intoarce la mine.

 

Nu fotografiez si nu pun oamenii sa scrie pe net ptr a imi creste clientela! Pur si simplu datorita celor 35% din timp nu fac fatza cerintzei si reclama o fac cei multumiti intre ei k prieteni nu k scriu aici!!!

 

Sunt aici k sa arat ce se face in R1 si ce nu si sa franez miile de aberatii ce le ciripesc cunoscatorii ce citesc pe forumuri de afara si dau sfaturi fara sa stie.

 

Sunt Motociclist si consider ca tre sa aloc acest timp acestui site.

 

O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va spun sincer multumesc Lui Dumnezeu ca nu mi-am cumparat R1 pt ca aveam in vedere lucrul acesta in timp ce-mi cautam o noua motocicleta,din ce se spune aici aceste motociclete daca nu ai noroc de ele sunt adevarate carute si foarte problematice si unde mai pui ca din se se spune aici nici meseriasi nu sunt sa le repare acolo la voi unde se da ora exacta.Daca citeste careva nou in lumea aceasta 2-3 discutii despre r1 spuse din gura voastra o sa ramana cu o parere proasta despre model chiar daca nu este asa.Nu faceti bine,mutati discutia pe privat.

va multumesc

numai bine

Doamne ajuta.

 

Nu,sunt motociclete care suporta abuzurile mai bine ca altele in opinia mea.Asta uita multa lume cand se strica vreun r1,abuzurile la care a fost supusa anterior,si spun : "pff,slab model,s-a stricat si e veche de 4-5-8 ani.Pai da,dar in anii astia cate trante a luat,de cate ori a luat-o pe o roata de nu mai tragea ulei,de cate ori a fost tinuta in rosu si cat timp,de cate ori a fost puscata pe la intruniri si printre blocuri?

Sa fim seriosi,poate fi mama motocicletelor japoneze,sa-si dea mana constructorii japonezi si sa faca cel mai fiabil model,ca daca sta 2-3 ani pe mana unor baieti de pe aici din romanica(si eu si banuiesc ca majoritatea dintre noi cunoaste 1-2 fenomene din astea) se duce draq rapid.

Pe scurt,nu cred ca Suzuki sau Honda sunt mai fiabile,ba dimpotriva,cred ca r1 poate suporta abuzurile mai bine,problema e cantitatea de abuz suportata pana sa ajunga la un om care s-o exploateze normal.

 

Ex : si-a luat un prieten de ceva timp modelul original,rn 04,din 2000,ala cu un mic facelift.Multa lume i-a spus "nu-ti lua,ca sunt coxate,sunt date pe-o roata,nu mai nimeresti unul bun,la majoritatea se duce/e pe duca a doua,supapele,etc,etc."A gasit una adusa de 2 ani din Germania si care a fost la un baiat care nu prea stia ce sa faca cu ea si ii era si foarte frica de ea,si-a luat-o din cauza mitului r1 si look-ului,etc,etc.

Deci motoru are 34000 km si este tzipla,cutia mere mai bine ca la Honda,totul stock pe ea,pana si toba,nu am mai vazut toba stock pe r1 din 2000 de cand mama m-a facut,ma uitam ca prostu cand a venit ala cu ea,toti au toate porcariile si tevile puse pe ele,pur si simplu nu ai ce-i reprosa,motor vechi de 12 ani.

In concluzie,asta zic eu ca e problema,abuzurile dinainte.

Numai bine.

 

P.S. :

Ce am spus eu aici n-are nici o legatura cu problema care se discuta cu baiatul cu r1 de la C-ta si Sabin.Se prea poate sa mai fie si modele cu defecte de fabricatie,orice producator mai are si astfel de probleme,nu am batut nici un apropo sau ceva la problemele baiatului din C-ta.Sunt 2 chestii total diferite,nu vreau sa fiu inteles gresit.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1 Constantza!!!

 

Nu stiu unde ti-ai reparat moto dupa ce-ai fost la mine dar informativ iti spun ca daca aveai supape sparte nu ajungeai cu ele nici la coltzul blocului.

Probabil te referi la pastile sparte...

 

Nu sunt vrajitoare si legat de moto ta cu defect de fabricatie (o sti bine) ti-am spus de ce nu ti-am deschis quloasa si de ce am luat decizia de a cerceta intai zona de sus unde am si gasit distantze necorespunzatoare.

 

Se vede din ce scri ca nu sti nimic despre motoarele R1 si ca pur si somplu nu inteleg de ce am am facut asta...

 

Real sunt mecanici fara scoala si gandire care ar desface motorul k e o problema pe carburator. Nu e cazul meu. N-am luat decizia de a rezolva si cerceta zona superioara aiurea. Nu o fac babeste.

 

N-ai cum sa contesti experientza mea mecanica si continui fara sa sti sa afirmi ca n-am luat decizii corecte.

 

Crezi ca era mai bine (diagnosticand ca ai problema pe quloasa si compresie) sa ti desfac motorul fara sa incerc intai s-o rezolv din pastile??? Nu exista mecanici adevarati care sa raspunda da!!!

 

Nu am vrut sa te jegmanesc si Nu am vazut inca la nici o reprezentantza din Romania, nici macar MV Agusta sa aibe scule si dotari service mai performante si complete k ale mele.

 

Ca sunt resturi metalice aruncate pe jos si nu dau cu matura zilnic asa este dar prefer sa nu mai angazez femei de servici si ucenici care in loc sa lucreze si sa fie atenti la ce fac stau la tel sa imi vanda-fure din lucruri...

 

Nu mai fac compromisuri de acest gen si imi e mai bine asa. Mai ales in moment de criza cand reprezentantzele si curatenia din ele inseamna lipsa de clienti datorata femeilor de servici vs mecanici.

 

Fiecare care are ceva pe lumea asta isi managieste singur treaba. Nu mai stiu cu ce te ocupi dar crede ma ca daca ai fi fost tu in locul meu ai fi ajuns la aceeasi concluzie sau ai fi stat sa dai cu matura in loc sa dai drumu la scule?

 

Sincer repet.. imi pare rau k acel R1 nu s-a intors la mine si k ai luat decizia asta fara macar sa ma suni. Macar sa ma suni si sa mi spui ceva despre ea...

 

Rog in general clientii dupa testare sa ma sune si sa-mi spuna ce au simtzit si daca totul e controlabil in felul lor de pilotaj sau ii deranjeaza ceva. Sunt sigur k daca recunosti k ti-am cerut o forja sa cureti supapele te-am rugat si sa ma suni cand ajungi la destinatie.

 

Daca e vreun mecanic (nu daia cu 2 surubelnitze si un cleste) care poate sa argumenteze o gresala din partea mea fata de decizia luata cu acest R1 il rog sa vorbeasca.

 

TNG. Tu ce-ai fi facut daca omul a cerut totul in 4 zile si nu am avut timp sa ies eu cu ea si sa incerc curatarea supapelor (motociclete cu 1000km noua) ai fi desfacut quloasa direct???

Este adevarat ca o supapa care nu inchide datorita jocurilor insuficiente tinde sa depuna calamina pe scaun,asa ca dupa ce se restabilesc jocurile corecte la supape se lasa un timp pentru ca acea depundere sa se distruga datorita supapei care se aseaza acum pe scaun.Exista posibilitatea ca sa fie nevoie de o remasurare si reglaj al pastilelor dupa acest timp in functie de cat de groasa ar fi depunerea.

Da, este o masura care se practica inainte de demontarea chiuloasei,insotita de alimentarea cu aditivi anticalamina in benzina si chiar cu un mers mai turat al motorului.

Cel mai sigur se curata mecanic cu demontarea chiuloasei dar asta presupune costuri mai mari si timp.

Reprezentantza lucreaza pe alt principiu.. e interesata sa deschida motorul ptr orice.Iti scrie pe hartie si gata devizul si factura. Nu e kazul meu!!!

 

Eu sunt mecanic (ptr client) doar 35% din timpul meu, restul sunt Sportiv,mecanic curse si testez pe motocicletele mele tot ceea ce se inventeaza si apare ptr k atunci cand ma intorc in garaj sa iau decizii corecte fatza de client.

 

Ai aruncat cu noroi pe mine fara sa dai un simplu telefon sau macar mesaj. Nu e corect si nu te-am tratat in scarba sau gresit. Decizia mea a fost cea mai buna ptr tine nu ptr mine sa demontez motorul si sa te jupoi de bani...

 

Sa fi sanatos si sa ai parte de mecanici moto mai buni si mai atenti cu clientul decat sunt eu, asta iti urez dar sunt sigur ca acel R1 intr-o buna zi se va intoarce la mine.

 

Nu fotografiez si nu pun oamenii sa scrie pe net ptr a imi creste clientela! Pur si simplu datorita celor 35% din timp nu fac fatza cerintzei si reclama o fac cei multumiti intre ei k prieteni nu k scriu aici!!!

Daca in partea de sus ti-am dat dreptate,aici trebuie sa-ti atrag atentia ca ai gresit cu afirmatia asta.

Eu nu fac poze pentru cineva ,este baza mea de date si un site de informare pentru cineva care vrea sa vada cum este mecanica in imagini.

Drept dovada pe site nu am nici o data de contact.Am facut site-ul la sugestia unui prieten care a spus ca este pacat sa stea atata informatie in imagini doar la mine in calculator,si ca ar prinde bine cuiva vreodata daca are nevoie sa vada cum arata motocicleta lui si la interior.

NU AM PUS PE NIMENI NICIODATA SA SCRIE PE NET PENTRU MINE!

Eu nu am nevoie de asa ceva ,nu am service deci nu am nevoie de clienti,nu am spus niciodata "vino la mine ti-o fac eu".Fac asta din pasiune,cand vreau si cand am timp.

 

CU RESPECT TNG!

Sunt aici k sa arat ce se face in R1 si ce nu si sa franez miile de aberatii ce le ciripesc cunoscatorii ce citesc pe forumuri de afara si dau sfaturi fara sa stie.

 

Sunt Motociclist si consider ca tre sa aloc acest timp acestui site.

 

O zi buna.

 

Am uitat sa fac o precizare:

Acel senzor de QS este al meu.

Este inventat,proiectat si realizat de mine.Este in faza de prototip,au fost realizate primele 10 buc,dintre care 2 sunt in SUA,unul in Australia,unu pe hayabusa mea (care merge de un an) unul la Jagi si unul la tine.Dintre toti tu esti cel care a avut probleme cu el.Eu sunt foarte curios sa stiu care au fost problemele mecanice,eventual pe viitor sa le pot remedia.

Momentan este singurul senzor de QS de origine romaneasca,si eu sunt mandru ca l-am realizat,avand in vedere ca este pe ambele miscari,tras si inpins, si are si posibilitate de reglaj a fortei de actionare.Este drept nu am bugetul lui dinojet pentru a construi testa,proiecta unul ca si ei dar eu zic ca am facut o treaba buna,pana acum. ;)

Catva imagini din faza de inventie/proiectare...

post-15340-0-81537900-1338967889_thumb.jpg

post-15340-0-17377800-1338967902_thumb.jpg

post-15340-0-59727800-1338967915_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place de Sabin ca se pricepe si da clasa tuturor.

 

E singurul mecanic care se bate in piept cu cunostintele lui si expertiza lui din vest cu fiecare ocazie. Modestia e o slabiciune care nu isi are rostul printre motociclisti

E singurul "sportiv" care se bate in piept cu performantele lui de racer cu fiecare surub pe motor modelul RACING. Pacat ca nici macar pozitie cat de cat racing nu poate adopta pe minunatul lui R1.

 

Probabil asa RACING e motorul ala ca nici nu trebuie pozitie decenta pe el. La cata "experienta" are, ma asteptam sa arate macar la fel de bine pe poza ca riderul de pe posterul evenimentului la care participa. Se pare ca motociclete "preparate de profesionisti" in ale RACINGULUI cu componente RACING raman competitive in RACING si cand riderul RACING lucreaza impotriva motorului.

 

Ramane doar sa contactam producatorul de componente de frane sa le explicam cum denumirea lor contine de fapt a in locul e-ului. Pilotul nostru brav de teste/mecanic/sportiv/profesionistul a decis ca asa suna mai bine.

 

Daca ii curios cineva, eu nu sunt sportiv si nici nu ma dau foarte sportiv. Dar cand vad mormanul de bullshit in fata ochilor simt nevoia sa dau cu parerea.

 

Edit: TNG: foarte misto. Respect pentru efortul depus.

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sint probleme mecanice la senzor, problema e la timpii de intrerupere programati din soft. La treptele 2 si 3 functioneaza deoarece timpii sint la 80ms. La treapta 6 scade la 55ms, ceea ce e prea putin. Inainte sa plece la Slovakia, Sabin stia ca nu functioneaza dar i-a fost o mare lene sa-i acorde atentie QS.Dupa ce a venit inapoi, in loc sa vina la mine cu motoreta(sint 10km distantza), s-a apucat sa desfaca motorul, l-a definitivat abia in ultima zi inainte sa plece la Pleven. Ieri a zis ca vine urgent sa-i rescriu timpii la QS, azi , normal ca inca nu a venit, probabil o sa se trezeasca sa vina tot in ultima zi ,si, probabil ca nu o sa aibe benzina in rezervor.

 

Azi am montat QS lui TNG pe R1 meu, m-am folosit de firul din instalatia electrica ce duce semnal de la sonda lambda la ECU, sonda este demontata, nu mai este necesara. Am scos firul din locatia originale si l-am introdus pe pinul nr 21 din mufa mica a computerului, celalat fir este legat direct la sasiului motocicletei. Practic, nu am pus fire aditionale la instalatia electrica a motocicletei, nu se taie, nu se dezizoleaza nimic din firele de la la mufele calculatorului.

 

Practic, prin resoftare, se pastreaza intacta instalatia electrica, sonda lambda se anuleaza.

 

Ultima varianta de soft pe care i-am scriso lui Sabin are ralantiul la 1900-2000tr, la Slovakiaring a fost buna, acolo virajele sint de viteze mari. La Pleven e un amarit de aeroport unde vitezele in curbe sint chiar mici, curbele fiind precedate de niste linii drepte de viteza destul de mare. Pt street am resoftat toate calculatoarele cu ralantiul la 1400tr. La un ralantii mai mare de 1800tr, cind se introduce in viteze si se accelereaza, dupa luarea acceleratiei, ralantiul va ramine undeva la 3500-4000ture, ceea ce e enorm pt un circuit cu viraje strinse, va reveni la 1800tr abia cind este cutia de viteze pe neutral.

 

RESCRIEREA softului este gratuita, singurul cost este benzina sa veniti pina la mine, sau costul curierului(Postei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tip legat de functionarea QS-ului:

 

verifica tensiunea care o da QS si calibreaz-o din soft!

 

felicitari lui TNG pt realizare. banuiesc ca te-ai inspirat dupa cordona, dar nu mai conteaza...bravos pentru proiect. Doar desenul in Catia ti-a luat probabil cateva zile bune...

 

QS-erul lucreaza perfect cu YEC-ul, doar ca trebuie sa gasiti legatura ideala intre ele. nu e vorba de timpul de taiere.

 

Legat de ce zice Sabin cu cumpararea interfetei si resoftari...nu e chiar asa usor, iar drumul pana la un produs finit e lung si cu posibile stricaciuni la motor. Eu d-aia am preferat pachetul complet, luat de la profesionisti care deja au testat jucariile si pe dyno si pe circuite. M-a costat aproape 800 de euro, dar nu am vrut sa ma joc cu chestia aia care se invarte (motorul) pentru ca daca nu nimeresti bine timpii de injectie mai e cum mai e...problema e pe la avansuri si alti parametrii. Am prieteni din lumea auto care au spart motoare turbo din cauza ca la rescrierea soft-ului nu s-au transferat datele bine in ECU si s-au trezit in forja ca au pierdut 4l de ulei pe evacuare....

 

Bugetele unuia care se ocupa cu asa ceva si scoate si bani din asa ceva depasesc cu mult posibilitatile garajelor de tuning din Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

felicitari lui TNG pt realizare. banuiesc ca te-ai inspirat dupa cordona, dar nu mai conteaza...bravos pentru proiect. Doar desenul in Catia ti-a luat probabil cateva zile bune...

Multumesc frumos pentru aprecieri!

Din pacate nu am avut un senzor de la Cordona,sa-l pot diseca si sa vad detaliile interioare.

Am proiectat totul din capul meu,asa cum am crezut eu ca ar fi bine sa mearga. :)

Din fericire pentru desenul din Catia m-a ajutat Cesar(Multumesc frumos) fiind domeniul lui de activitate,eu nu sunt inginer,sunt doar un amarat de mecanic :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru aprecieri!

Din pacate nu am avut un senzor de la Cordona,sa-l pot diseca si sa vad detaliile interioare.

Am proiectat totul din capul meu,asa cum am crezut eu ca ar fi bine sa mearga. :)

Din fericire pentru desenul din Catia m-a ajutat Cesar(Multumesc frumos) fiind domeniul lui de activitate,eu nu sunt inginer,sunt doar un amarat de mecanic :hug:

cineva spunea: nu conteaza ceea ce si cum faci, ci ceea ce ramane. iar in cazul tau......... jos palaria. nu stiu daca e complicatie un QS, dar atata timp cat ai cateva trimise si nu doar printre baietii de cartier.

 

la fel si Cesar sau Jagi, stie ce vorbeste cand vorbeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RIP Mauro. Este tipul care vindea calculatoare resoftate YEC in State, de la care a cumparat si Brembo kitul. S-a prapadit pe circuit, in Spania.

Cum ? La etapa sau era free ?

Naspa... RIP, in 2 zile au pierit 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG. Nu era referire la tine in ceea ce spuneam cu poze si etc uri ci la mine. Nu am spus k esti in neregula ba chiar din contra.

 

Referitor la quickshifter, normal este in momentul in care vinzi ceva sa spui atat provenientza cat si faptul k respectivul produs are reglaje si specificatiile respectivului produs. Tot normal e atunci cand vinzi ceva e sa testezi si sa dai omului indicatiile in scris nu prin telefon.

 

Jagi. Despre timpii din soft nu am stiut ca nu i-ai pus pe cei corecti si scrie clar cu 3-5 pagini in urma (inainte de scandal) k prefer sa te ocupi tu de partea soft si eu sa imi vad de restul problemelor sau setarilor din R1 meu.

 

Am aflat de faptul k qs ul merge doar in 123 iar 456 caraie cutia abia cand l-am testat pe Slovakia.

 

A devenit problema mea vazand ca mi-ai instalat ceva ce nu era testat si e deosebit de naspa sa carai cutia la viteze superioare pe circuit de mare viteza... Nu stiam asta si atata timp cat tu te ocupi de soft eu n-ar fi trebuit sa am probleme cu el ci doar sa cer schimbari acolo unde ma nemultumeste.

 

R1 Constantza. Ai cumparat cu 5000 o moto cu 1000km NOUA 13000 si cand ai venit la mine ti-am spus ca de unde ai luat-o si k normal e un rebut.

 

Ti am spus ca normal se da quloasa jos si se face din nou dar ca mai am o varianta ce in proportie de 70% ti o va readuce in parametri.

 

Ai spus ca nu poti momentan sa cheltui prea multi bani si ca o vrei in 3-4 zile. Am facut ce-as fi facut ptr mine si am ales varianta corecta si ieftina.

 

Sa sti ca nu sunt eu vinovat k nu si-a revenit si sa mai sti k atunci cand cineva iti vinde un lucru nou la jumate de pret e clar k te arzi.

 

Imi pare rau k n-ai fost atat de norocos cum te ai bazat cand ai dat banii si k incerci acum sa te razbuni pe numele meu.

 

Sunt sigur ca te vei duce la reprezentanta de acum incolo ptr curatenia exemplara asa cum te-ai dus si atunci cand ti-ai luat R1 nou.

 

P.S. Eu pe R1 meu am dat tot 5000 doar k al meu luase un rond in plin la 200... De ce crezi k stiind de a ta n-am ales-o paia???

 

 

TNG. Te pot ajuta cu proiectul grafic al qs ului, voi face unul ptr tine si ti-l trimit k sa imi spui unde mai trebuie modificat ptr a-l da cumparatorilor sa stie cum sa si-l regleze.

 

Jagi. Ma tot chemi la tine cu motocicleta k sa programam qs ul si sa testam totul pe un stander la 300km/h??? Daca nu am reusit sa sparg cutia pe slovakia cu sigurantza vom reusi s-o trimitem in stratosfera...

 

Am dinamometru man si chiar daca senzorul a disparut... Se poate folosi partea mechanica-rola ptr a face un test safe...

 

Eu stiu ca tu vrei sa o vezi in realitate (eventual sa-i faci poze) si sa te urci pe ea, dar asta nu se poate decat la mine!!! Iti aduc azi computerul si atat. Restul ramane in RaceTek Dep TGR.

 

Baiatul din centrul Tzarii (numai stiu exact) daca zici ca nu esti racer si nici nu sti prea multe despre motociclete duse pe capat, ce vrei sa spui cu pozitia mea pe moto???

 

Cum spuneam. Sunt aici k sa franez genul asta de aberatii a celor care nu sunt Piloti dar comenteaza de ce a intrat avionul in vrie...

 

:nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sabine ... de 2 ani te plangi ca te-ar fi furat mad.alin ... ce pana mea fii barbat .... ce draq nu poti sa treci peste asta. Cat despre baiatu cu r1 din CT imi apre rau de buba lui ... nush ce (cuvant urat) zici tu acolo de qulasa si alea alea ca eu am acelasi model de r1 si trag de el si alea alea si nu o crapat nimic la el si spre surprinderea ta nu imi bate nici abreiaju care ... e consumabila .... asa cum e si statorul la 100o rr. asa ca nu mai incerca sa o dregi sa o intorci si sa cauti scuze ca o muiere nefu..@ . Fi barbat fii responsabil si asumnati raspunderea pentru ceea ce faci si ce ai facu nu o mai arde aiure. Stau si citesc aberatiile tale si mi te imaginez cu ochii injectati in fata calculatorului cu fumu de tigare care se ridica gata gata sa nu faci vre-un atac celebral si sa iti crape vreo vena pe aic. Hai ca sa incetam cu injuriile si cu cuvintele adresate lui mad.alin lui Jagi si tuturor. Fii barbat si cereti scuze da dovada ca mai ai un gram de demnitate si cu asta am incheiat subietu. Aici discutam prbleme tehnice si cautam solutii pentru R1 nu aruncam cu noroi unii in altii si nu pasam mingea de la unu la altu.

 

Hai cu vara!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Cum spuneam. Sunt aici k sa franez genul asta de aberatii a celor care nu sunt Piloti dar comenteaza de ce a intrat avionul in vrie..."

 

Si daca majoritatea nu te vrem pe forumul acesta, asa pilot cum esti tu,de ce te incapatinezi si dai lectii la toata lumea, cauta un forum care ti se potriveste sau scrie aici dar ....

Multi suntem aici pentru ca suntem posesori de R1 sau ne dorim pe viitor sa fim, vrem sa aflam mai multe despre modelul acesta, sa ne ajutam, sa ne cunoastem, etc,asta e pasiunea care ne uneste si nu dorinta de a vedea circ, certuri.. sau cum iti faci publicitatea pentru afacerea ta :angryfire:. Daca te contesta 1 hai 2 este ok dar.. probabil sunt multi care nu scriu si prefera sa citeasca altceva mai constructiv.

Asta nu inseamna ca nu ai scis si lucruri constructive dar.., intelege, nu ne intereseaza viata ta, afacerea, cu cine te certi.. si cat de pilot esti

Eu scriu rar pe aici dar citesc de doua,trei ori posturile si.. astazi nu pot sa ma abtin cand vad ca unii o iau pe aratura rau de tot si ..nu vad decat certuri si aberatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiatul din centrul Tzarii (numai stiu exact) daca zici ca nu esti racer si nici nu sti prea multe despre motociclete duse pe capat, ce vrei sa spui cu pozitia mea pe moto???

 

Cum spuneam. Sunt aici k sa franez genul asta de aberatii a celor care nu sunt Piloti dar comenteaza de ce a intrat avionul in vrie...

:nono:

 

Ideea era tocmai sa te franezi tu ca o dai pe aratura cum s-a scris pe topic in mai multe randuri. Dar vad ca esti mult prea priceput sa te simti putin... Si e pacat, cred ca tu chiar ai pasiunea de care tot povestesti dar e maronie de tot rahatul care iti apare in fantezii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astia sunt daia de dau sfaturi aiurea...

 

Mai suntetzi? Ca eu nu va retin... Nu eu tre sa va retin, ci aia carora le dati sfaturile de "ajutor" ca sunteti sau veti fi posesori...

 

E in sfarsit, datorita acestei mari mizerii (provocate de mine) am reusit pana la urma sa imi iau softul si schita QS pentru a avea ce-am platit...

 

Scuze ptr debandada (celor ce nu au scris ci doar au citit) si celor gen TNG care intradevar a pus la dispozitie info necesare QS ului si concluziei ca nu am luat o hotarare gresita vis a vis de R1 Ct.

 

Mi-am atins scopul, si m-am linistit.

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...