manu_vvu Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Pana la modelul 2015...azi am scos putin la aer modelul 2008 X 2... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOKI_46 Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Salutare...Vand Tobe stock Yamaha R1 2004 si suportul numarului cu semnalele tot din fabrica...detalii pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 De treaba asta ce parere aveti? A castigat Pikes Peak in 2013 mi se pare.200 de cai,vreo 250 de kile,150-160 km autonomie,si cuplu de turbo-diesel. Mi se pare o smecherie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 De treaba asta ce parere aveti? A castigat Pikes Peak in 2013 mi se pare.200 de cai,vreo 250 de kile,150-160 km autonomie,si cuplu de turbo-diesel. Mi se pare o smecherie. Nu imi dau seama cu sunetul ala scos cum te aud ceilalti participanti la trafic. Si la noi e o treaba cam nasoala. Sau o duci numai pe circuit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Ii pui un claxon gen ===> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Ii pui un claxon gen ===> claxon-bicla.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Iei un pahar din ala vechi de inghetata din plastic,il rupi si pui o bucata din el la spite sa vajaie.Cel putin asa faceam noi la biciclete cand eram mici Nu,serios acum,ai dreptate,ar fi o mare problema treaba cu sunetul.Nici draq nu te aude.Se aude doar sunetul lantului. Oricum,e prima motoreta electrica care reuseste sa bata ca si performante motoretele pe benzina,e un punct de cotitura zic eu. Mai ales ca nu are 500 kile.Daca are si o autonomie de vreo 200km,e boboc. Cuplul ala ar fi interesant de vazut,230Nm...cuplu de tdi.Si chestia e ca e continuu.I-au pus foaie de supermoto pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 De treaba asta ce parere aveti? A castigat Pikes Peak in 2013 mi se pare.200 de cai,vreo 250 de kile,150-160 km autonomie,si cuplu de turbo-diesel. Mi se pare o smecherie. Pai sa nu mai poti sa strangi ambreiajul si sa-i dai un gaz? ) Arata bine, are putere si cuplu de diesel. Mai ramane de vazut daca regii petrolului or sa-i permita dezvoltarea mai departe (autonomie, pret scazut, alimentare, etc) Oricum are doar componente de top (frane, jante) dar 38.000 de dolari nu sunt chiar la indemana oricui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 (editat) Salutare, am vandut motocicleta(gsf600s) si imi place R1-ul dar nu am mers niciodata cu una asa ca va intreb pe voi : 1.Cum se simte la drumuri lungi,adica dupa o cursa de ~150km viteza fara oprire mai poti sa mergi pe picioare? 2.Este greu sa te inveti cu ea,adica ii place sa te tranteasca cand nu esti 110% concentrat? 3.Fiabilitatea,intreb asta pentru ca R6 nu mai stiu ce an necesita schimbarea cuzinetilor la 25.000. 4.Consumul, mai mult de curiozitate. Editat Noiembrie 30, 2014 de alexdx09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Ca sa nu vorbim noi degeaba, vii si faci un drive test de 30-60min. Oricit ti-am povesti noi de bine sau de rau, tot tu vei decide daca-ti place sau nu. E valabil la orice model de moto.Evident, trebuie sa ai banii la tine, ca daca faci buff.....Nu-ti place motocicleta, nici o problema, platesti deranjul si benzina.Daca s-ar proceda asa, lumea si--ar lua motocicletele si nu le-ar mai scoate a doua zi la vinzare din cauza ca nu se simt bine pe ele. Consum: R1 1998 consuma cel mai putin, 2009 consuma cel mai mult. Consumul a crescut la fiecare model de R1 nou aparut.. Daca-ti iei R1 pt touring, mai bine zici pass. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 (editat) Asa de iarna...specifica ce an te intereseaza. din experienta personala iti pot spune urmatoarele: R1 2002-2003: -poti face touring la greu cu el fara sa simti vreo oboseala.dupa 600km intr-o zi ma gandeam ca as mai merge dar nu am unde.:)chiar si cu pasager.loc de bagaje nici sa nu te gandesti ca ai,dar poti improviza.consum in regin touring babesc maxim 5,8L/100km. -daca il iei in mintile lui(cam greu dar se poate) nu iti va creea nici un fel de probleme de nici o natura,atata timp cat ii dai ce ii trebuie cand ii trebuie. -de obisnuit depinde de la caz la caz.eu dupa 2000km ma simteam ca si cum as fi facut 20000km pe el. R1 2004: -pozitia mult mai "racing",dupa 200km la drum lung vroiam sa ma dau jos si sa nu mai urc cateva zile.incheieturile si spatele nu erau ok. -fiabil?aceeasi poveste,parerea mea.il iei bun,te duce mult si bine.il iei cu ceva probleme(ca mine) il vinzi a doua zi sau mai bagi bani sa il faci ok.sau il vinzi:) -la regim lejer aproximativ acelasi consum (6,2L/100km),cand ii dai bice,ceva mai mult decat modelul anterior. -de obisnuit m-am obisnuit instant,e mult mai lejer de manevrat decat 2002-ul. Editat Decembrie 2, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Asa de iarna...specifica ce an te intereseaza. din experienta personala iti pot spune urmatoarele: R1 2002-2003: -poti face touring la greu cu el fara sa simti vreo oboseala.dupa 600km intr-o zi ma gandeam ca as mai merge dar nu am unde.:)chiar si cu pasager.loc de bagaje nici sa nu te gandesti ca ai,dar poti improviza.consum in regin touring babesc maxim 5,8L/100km. -daca il iei in mintile lui(cam greu dar se poate) nu iti va creea nici un fel de probleme de nici o natura,atata timp cat ii dai ce ii trebuie cand ii trebuie. -de obisnuit depinde de la caz la caz.eu dupa 2000km ma simteam ca si cum as fi facut 20000km pe el. R1 2004: -pozitia mult mai "racing",dupa 200km la drum lung vroiam sa ma dau jos si sa nu mai urc cateva zile.incheieturile si spatele nu erau ok. -fiabil?aceeasi poveste,parerea mea.il iei bun,te duce mult si bine.il iei cu ceva probleme(ca mine) il vinzi a doua zi sau mai bagi bani sa il faci ok.sau il vinzi:) -la regim lejer aproximativ acelasi consum (6,2L/100km),cand ii dai bice,ceva mai mult decat modelul anterior. -de obisnuit m-am obisnuit instant,e mult mai lejer de manevrat decat 2002-ul. Consum facut pe r1 2003 o singura persoana 4.2-4.5 Asta regim babesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 (editat) Consum facut pe r1 2003 o singura persoana 4.2-4.5 Asta regim babesc Nu ne bagam la o singura persoana ca apoi zice lumea ca e prea de iarna povestea Editat Decembrie 2, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 C enaiba mai baieti, imi aduceti aminte de mine cind imi luasem in2005 un CBR 600RR 2003, cu 3000km , practic motoreta era ca noua, bagasem vreo 7000euro (chilipir). Mergeam ca idiotul pe A2 pina la Lehliu dus-intors sa-i fac consumul, cu 130, cu 150, cu 100, sau mixt. Cred ca am facut peste 5 drumuri pe traseul ala, de unul singur sa vad cit consuma, ca mi se parea ca ia prea mult. Normal ca consuma. Decit sa mergi cu 5-6% consum cu un R1, mai bine te sui in Logan, e mai funny.Fara gluma, te plictisesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Culmea e ca tipul nici macar nu mergea la consum....asta era stilul lui. usurel spre deloc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1416990468525915&set=a.1410414505850178.1073741828.100006449258272&type=1&theater, asta cit o consuma la touring? » Post actualizat in 02 Dec 2014 19:56pt cine nu are feisbook Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Eu inca nu inteleg cine si-ar lua R1 si sa intrebe de consum... Cred ca mai degraba e interesant "CUM" consumi un plin, nu "IN CAT TIMP / IN CATI KM". Dar e doar parerea mea, nu vizeaza pe nimeni in mod direct... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Singura mea problema era sa gasesc o benzinarie la fiecare 150 km, stiind ca becul de rezerva se aprinde dupa 120-130 km facuti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 (editat) Decit sa mergi cu 5-6% consum cu un R1, mai bine te sui in Logan, e mai funny.Fara gluma, te plictisesti. Unii isi fac si concediile pe motor,nu doar pista si in weekend in "spatele blocului".si da,daca faci 2000km in 4-5 zile are relevanta consumul,locul de bagaj,pozitia in sa,etc.sau ce?SS-urile nu au voie sa mearga omeneste si la touring? » Post actualizat in 02 Dec 2014 21:51 Eu inca nu inteleg cine si-ar lua R1 si sa intrebe de consum... Cred ca mai degraba e interesant "CUM" consumi un plin, nu "IN CAT TIMP / IN CATI KM". Dar e doar parerea mea, nu vizeaza pe nimeni in mod direct... Daca mergi din A in B,si distanta aia inseamna consum de benzina...nu te intereseaza cat consuma?adica...pana la pana prostului e doar un pas,nu? Editat Decembrie 2, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Tu ai R1, ar trebui sa stii mai bine ca asta nu-i o motoreta de facut "concedii" in stil touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Tu ai R1, ar trebui sa stii mai bine ca asta nu-i o motoreta de facut "concedii" in stil touring. Da am.de ce nu e?tocmai pt ca am si stiu cum e in toate conditiile,modelul meu(2002-2003) se preteaza foarte bine.eu fac si concediile touring,si pe strada in stil propriu,si merg si pe pista.so?what's the catch?am peste 20.000 cu el si pt mine personal e o adevarata incantare sa merg linistit la drum lung cu el,iar cand vreau golaneala exista pista si alte locuri.ii place si asa si asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 superbike de 1000cc iti papa bani la consumabile,nu doar la consum....... cred cu tarie ca aia care chiar detin superbike-uri si merg la consum sau merg CONSTANT sub 120 km/h (in afara),si le-au luat degeaba. Puteti sa ma injurati si sa ma faceti in toate felurile,dar eu asta cred.Si ca sa nu fie confuzii,eu sunt un amarat,care cred ca pot numara pe degete de cate ori am depasit 230 km/h cu mobra. Pragul meu psihic de siguranta era 160 km/h....si rar il depaseam......si tot simteam ca-s penibil. Pai sa mergi la consum cu R1.........si sa justifici ca e ok pt touring,nu e lucru fain........deloc » Post actualizat in 02 Dec 2014 22:21Da am.de ce nu e?tocmai pt ca am si stiu cum e in toate conditiile,modelul meu(2002-2003) se preteaza foarte bine.eu fac si concediile touring,si pe strada in stil propriu,si merg si pe pista.so?what's the catch?am peste 20.000 cu el si pt mine personal e o adevarata incantare sa merg linistit la drum lung cu el,iar cand vreau golaneala exista pista si alte locuri.ii place si asa si asa. George, hai s-o lasam jos si eu am FIX 20.000 facuti pe RSV intr-un sezon si jumate (repet toamna 2012, iarna 2013) si am mers ca si tine ,cu pasagera. Cel mai mult cu pasagera. Sa nu-mi spui tu MIE ca R1 e o mobra comoda,de mers in concediu,mai ales cu pasager in spate.....ca esti ipocrit daca faci asta... Cum simt motoreta cand is singur pe ea,si cum o simt cu pasager, is 2 lucruri diferite (Si nu,nu o dam in suspensii,in setari si in balarii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 superbike de 1000cc iti papa bani la consumabile,nu doar la consum....... cred cu tarie ca aia care chiar detin superbike-uri si merg la consum sau merg CONSTANT sub 120 km/h (in afara),si le-au luat degeaba. Puteti sa ma injurati si sa ma faceti in toate felurile,dar eu asta cred. Si ca sa nu fie confuzii,eu sunt un amarat,care cred ca pot numara pe degete de cate ori am depasit 230 km/h cu mobra. Pragul meu psihic de siguranta era 160 km/h....si rar il depaseam......si tot simteam ca-s penibil. Pai sa mergi la consum cu R1.........si sa justifici ca e ok pt touring,nu e lucru fain........deloc » Post actualizat in 02 Dec 2014 22:21 George, hai s-o lasam jos si eu am FIX 20.000 facuti pe RSV intr-un sezon si jumate (repet toamna 2012, iarna 2013) si am mers ca si tine ,cu pasagera. Cel mai mult cu pasagera. Sa nu-mi spui tu MIE ca R1 e o mobra comoda,de mers in concediu,mai ales cu pasager in spate.....ca esti ipocrit daca faci asta... Cum simt motoreta cand is singur pe ea,si cum o simt cu pasager, is 2 lucruri diferite (Si nu,nu o dam in suspensii,in setari si in balarii) Ce parere ai? https://www.youtube.com/watch?v=gGFKLcpN31k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 (editat) Ce parere ai? https://www.youtube.com/watch?v=gGFKLcpN31k Deci nu ma asteptam la un reply mai penibil decat ala cu R1 lui..........chiar aveam pretentii de la tine,sincer... ce dracu' ma,aveti 5 ani? Voi chiar nu cascati ochii? Majoritatea vitezanelor la noi sunt gioarse neintretinute care vad forja la semafor iar cel mai lung drum al lor a fost pe centura orasului in care sta posesorul........ Si voi vorbiti de touring? Ca sunt cativa care mai fac touring pe vitezane (doar pt ca-s ei obsedati de ele) asta nu inseamna ca-s cele mai potrivite scule pt asa ceva... E ca si cum ai cauta in 100 de barbati unul caruia nu-i place sa i se faca sex oral,si apoi vii cu el de mana si spui " uite, barbatilor NU le place sa li se faca sex oral". Cam asa e exemplul tau Eu ma opresc aici,ca suntem offtopic si nu vreau sa stricam topicul asta. Mai bine ii raspundeti lui alexdx09 despre R1 si ce vrea sa stie,decat sa ne contrazicem daca-i bine sa faci Europa pe R1 sau R1200 Editat Decembrie 2, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 N-ai gustat gluma.De cand ai ramas fara mobra esti mereu suparat:P.Lasa ca vine primavara si iti revi;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.