SabinRace Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Scuze R1 Forum... Aia e. Am ales sa merg cu R1 si asta atrage invidie. Am ales sa merg acolo unde astia n-au sange si am mers la toate si am acumulat nr de puncte. Am ajuns unde sunt k am facut temelia caramida cu caramida. Altii fac treaba stirba si apoi plang k... De la 1 Febroarie (k pana atunci sunt super aglomerat) deschid sectiunea Yamaha YZF R1-R6 test Dyno Free, adica daca esti propietar R1 nu platesti nimic ptr ati testa motocicleta la Racetek si ptr a sti unde te afli cu ea tehnic si ce-ti lipseste. Acest program nu include taxe ci doar programare telefonica. Voi testa de 2 sau mai multe ori doar motocicletele ce se repara sau se lucreaza la mine sau cele care sunt resoftate la Jagi. Acestea sunt testate de cate ori este nevoie free. Restul sunt testate si catalogate k performantza intr-un nr de 100 dupa care testul respectiv va fi facut doar ptr sportivii casei. Asta v-a adus Mosu la RaceTek. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) "Scuze R 1 forum " da !! atrage ividie !!!! Daaaa :D miau dat muci pe nas de ris ...Credeam ca Ducati este in situatia asta ok , ok gata cu caterinca asta mirsava Ce ai ales tu ... si unde ai ajuns tu si ce doresti tu e treaba ta ... sa fi sanatos....si inca o data succese nemarginite ...Lafel si cu .. testele si softarile si dynourile dynourilor posibile ....... ce vrei tu ....Dar tot nu teai lasat sau pur si simplu nuti dai seama si ai zis ca SBK-ul e fraieri pai e frumos ? Este o intrebare retorica , nu este nevoie sa raspunzi Editat Ianuarie 4, 2013 de abalamuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 isuse cristoase..... zici ca e alta limba ma abtin extrem de greu... uitasem de ce nu am mai intrat pe forumuri de ceva timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 oare nu va saturati unii de aberatii si balacareli?ar trebui sterse cateva conturi cel putin.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 oare nu va saturati unii de aberatii si balacareli?ar trebui sterse cateva conturi cel putin.... hai maaaaaa, vara e activitate la accidente, iarna....pe unde se apuca (ex aici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dNb Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 cum de au ajuns toti idiotii forumului exact aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) m-am deghizat in topor si m-am aruncat in multime )) asa am ajuns aici Editat Ianuarie 4, 2013 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Scuze ptr limbaj si agresivitate. YZF R1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Schimband macazul (pt cei pe care nu-i intereseaza balacareala de plictiseala din fiecare iarna de pe forum),ca sa fim la zi cu ultimele cuceriri in tehnica,MCN a facut un Road Test BMW S 1000RR vs BMW S 1000RR HP4.Adica iata ca si S 1000-le poate fi batut.De el insusi .Nu,serios,cititi tot testul,e foarte interesant. In testul respectiv se explica cum functioneaza in viata reala suspensia semi-activa de pe HP4.(a nu se confunda cu marea "suspensie electronica" de pe Panigale S care de fapt inseamna reglajul electronic al suspensiei,reglaj pe care il face tot riderul,numai ca nu mai da la surubelnita,invarte un buton) Se explica cum de fapt HP4-le e mult mai bun pe drum decat pe circuit pt ca suspensia se regleaza singura si se adapteaza in fiecare milisec la conditiile de pe drum,gropi,asfalt de calitate proasta,denivelari,etc.Cu alte cuvinte,ai pe fiecare portiune de drum setarea perfecta,facandu-ti astfel motorul si mai confortabil si mai grippy daca pot spune asa. Asta nu prea pare a fi doar o gaselnita,un artificiu de vanzare,un gizmo,in genul altor motociclete cu "suspensie electronica" si "frameless design" ,ci pare a fi o chestie ff smechera care chiar functioneaza.Si parerea mea (ca si fan Yamaha in general si R1 in special) e ca Yamaha ar trebui sa ia notite,daca vrea sa scoata un R1 care sa mai insemne ce insemna odata R1,si sa scoata si ei treaba asta pe R1.Asta e viitorul. Cititi tot testul aci : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/First-rides-tests/2013/January/jan0313-bmw-s1000rr-vs-s1000rr-hp4/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 foarte smecher reviewul ma gandesc ca japonezii au ei facute cercetari si in aceasta privinta dpv al suspensiilor.eu ma gandesc ca bradul r1 si cultul r1 are cumparatorii lui, multi, fata de cei ai bmw-ului. dar bmw nu face decat sa prinda teren in fata japonezelor. pe bmw am mers doar pe boxer si a fost foarte smechera senzatia. oricum bmw-ul stie sa faca masini bune, si motociclete lafel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Totusi ce legatura are BMW cu topicul de R1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Method, daca ai orice moto de viteza cit de cit reglata mai sport, nu ai probleme cu ea pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 De 15 ani... Yamaha este propietarul Ohlins... Suspensiile din Moto GP cred eu k sunt cele mai smechere nu alea din F1 adaptate pe moto (BMW) si bagate pe pista sau strada. 100% din Pilotii tari, au atat in F1 cat si SBK,MotoGP aceste reglaje elecronice ce comunica cu baza. Data Recording inregistreaza toate info ale moto (Pascota are) si apoi le vede in boxa si ajusteaza ce nu-i ok. Sisteme k Traction Control si ABS sunt pe multe moto dar sunt date la minim ptr a oferi o sigurantza (psihologica) pilotului nu ptr a modifica parametrii dupa placul inteligentei electronice. HP4 a fost la noi pe pista si am auzit (n-am fost de fatza) ca in ultimele 4 ture din cursa a cedat respectivul (management suspensie fatza) si a transformat-o intr-o barca... MV Agusta mea are un sistem Management Magneti Marelli suficient de complex, care da un randament foarte bun in tractiune dar la iesirea din viraj iti ia spatele si ti-l taraste de nebun... Sincer alea fara controlul tractiunii, fara injectie, suspensii electronice si alte mii de senzori si restrictii mi s-au parut cele mai FDC (fara durere de cap) un sistem care iti da siguranta k vei termina cursa sau drumul exact cu ce-ai inceput-o, fara schimbari si modificari de tot felul. Dar cu sigurantza si Yamaha va dota cu noul sistem de reglaj suspensii motocicletele de top... Noi tre sa citim si sa ne informam unde cedeaza si de ce ptr a avea pe tot parcursul traseului aceeasi moto pe care te bazezi. Oricum deocamdata ptr modelel de serie Ziemens este cel ce doteaza atat HP4 cat si Panigale. Magneti Marelli e deja istorie. Sau Magneti Marelli nu vrea sa vie un vanzator de duzina si ramane cu secretele sale doar in grila de start MotoGP. Inclusiv M1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Etzu Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Salutare! La multi ani! Baieti, am o intrebare...am un r1 din 2001 de vreo 2 ani, merge ok, doar ca in ultimile luni...acul de la turometru oscileaza cu 2-3 mii de ture in mers. Cineva imi spunea ca problema este senzorul de turatie. Voi ce spuneti? Ce credeti ca este? Si dak este senzorul de turatie unde anume este asezat? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 (editat) TPS este senzorul de pozitie a acceleratiei... Editat Ianuarie 6, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Salutare! La multi ani! Baieti, am o intrebare...am un r1 din 2001 de vreo 2 ani, merge ok, doar ca in ultimile luni...acul de la turometru oscileaza cu 2-3 mii de ture in mers. Cineva imi spunea ca problema este senzorul de turatie. Voi ce spuneti? Ce credeti ca este? Si dak este senzorul de turatie unde anume este asezat? Ms Mai bine fa o filmare si da neo k nu e concludent si nu te sfatuiesc sa umbli aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 (editat) Jagi,nu era vorba de probleme aici,era vorba ca e un sistem destul de smecher care se adapteaza drumului,setandu-se singur pt a oferi cat mai multa aderenta pe portiunea de drum.Adica daca vede ca drumul e cu gropi,o lasa moale,daca vede ca drumul e ok si tu incepi sa-i dai,suspensia se intareste,etc.Efectiv nu ai cum sa faci asa ceva cu o moto normala,decat daca te dai jos din 10 in 10 m si te apuci cu surubelnita de ea. Mie personal mi se pare o chestie ff desteapta ce imi aduce aminte de Williams-urile din vremea lui Mansell si Senna,pastrand proportiile desigur. @ Sabin : Nu cred ca marea smecherie a motocicletei asteia e pe pista,pt ca acolo se schimba situatia radical.Pe pista gasesti niste setari si aia e,nu sunt conditiile asa schimbatoare ca pe "deneu".Dupa cum a zis si testerul,pe pista un profesionist poate seta un S 1000 RR sa fie la aceleasi performante cu HP4 fara nici o strabatere.Treaba,dupa cum am scris si mai sus,se schimba pe drum unde conditiile difera ff mult. Repet,mie treaba asta cu suspensia care se muleaza si se adapteaza la drum in functie de denivelari,gropi,inclinatia motorului,pozitia acceleratiei,etc mi se pare o mare smecherie.Si celui care a facut testul i se parea la fel din cate am citit eu,poate nu e chiar asa prost nici ala.Desigur,noi aci ne dam cu presupusa,pana nu se da careva pe ea si acela poate avea o opinie indreptatita. P.S. La MotoGP nu ma bag ca nu cunosc regulamentele,dar la F1 nu exista suspensie electronica de nici un fel (nici macar reglaj electronic al susp in genul Panigale nu au voie,pt ca dak ar avea voie cu asa ceva ar abuza grav de treaba asta in sensul ca ar pune un dispozitiv pe suspensie pt a o controla de la boxe in orice mom al cursei de ex,ceea ce e total interzis).Orice electronica pe suspensie a fost interzisa din '94 incoace,inclusiv reglajul electronic.Suspensia monoposturilor de F1 e mecanica,clasica daca pot spune asa Editat Ianuarie 6, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Pai daca ti se pare asa de smechera, ia-ti neintirziat una. Stiu, e o mica , mica , mica problema cu banii acum. Poate miine? La ROSBK va fi el putin un HP4 de la anul, Enescu. Ce-mi descrii tu, stiam si eu, numai ca pt atita confort, mai bine mergi cu masina. E mai ieftin si mai safe. Ceea ce nu intelegi tu, e ca la viteza legala pe strada, nu ai nevoie de motorete scumpe. Daca cauti viteze de GP pe drumuri publice, risti mult sa ajungi unde nu-si doreste nimeni. Editat Ianuarie 7, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) O parere despre electronica: Editat Ianuarie 7, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Asta e doar o frumoasa reclama... Enescu a fost la serres cu acest hp4. La aceasta moto i-a cazut electronika suspensiei fatza in ultimele ture... Daca ai merge un pic la motocros (competition) si ai fi aproape de mechanici ai intelege k o suspensie buna nu are nevoie de alte setari in timp real. Alea iti iau decizii la care tu nu te astepti si o pierzi 100%. E k si cum ai da F1 cu 2 piloti pe o masina... Unu cu volanul si altul cu franele... Ar fi un mare dezastru. Parerea mea. Un real ajutor in materie de valve variabile electronic o are R1200GS dupa 2010. Are 4 pozitii ptr 4 tipuri de drum plus alte reglaje de echilibrare in functie de incarcatura ce se fac in mod rapid fara a te opri. Acea moto Crosser-Enduro e de inteles maxim. Acolo inteleg urgentza schimbarilor dar manual nu automat. Nu schimba ea de capul ei !!! Poate sunt eu mai paranoic in impartirea deciziilor atata timp cat sunt pe un bolid... Sincer mie mi-e cam spaima si pe Cal, doar ptr simplul fapt k nu detin doar eu controlul sau k nu stiu sa-l detin si oricand la orice ora poate arde o frana de toata frumusetea... Prefer navetele mele sa nu gandeasca ptr mine ci doar ptr propulsor si subansamblele acestuia. Si la astea e inca Pionierat dar hai. Method. Crede ma k daca iti deschide valvele intr-un viraj k simte ea 2-5 denivelari... Mai bine ia-ti o mulatra de banii aia sa te plimbe si sa te restul. Face banii mai bine k HP4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 /index.php?/topic/688340-donatii-componente-pc-pentru-2-fetite/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 urmarind chiar ieri un film despre secretele motogp`ului ,Stoner raspunde multor intrebari despre electronica si chiar confirma ca doar un procent foarte foarte mic din revenirile din derapaje/posibilele high side`uri /controlul motocicletei in situatii limita sunt ale lui ,restul este electronica el spune chiar asa : "Acolo nu e Casey,acolo e electronica" faza cu electronica daca ai bani de investit cel putin intr-un traction control setat pe minim pentru circuit e foarte bine ceva ca "ultimu remediu" in caz de ...,ai sansa sa reduci din posibilele damege`uri ,totul costa ,iesire sunt scumpe,sponsori nu sunt,cand ai o singura motocicleta devine o problema cand tragi pentru un loc acolo sus ,riscurile sunt si mai mari va salut si le urez celor care-si serbeaza astazi ziua de nume un calduros La multi Ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Jagi,nu era vorba de bani aici,era vorba de tehnica,nimic mai mult,fazele astea gen "daca ti se pare asa smechera,ia-ti tu ma,aa,n-ai 18 mii sa dai pe un motor,haha ce prost esti",astea sunt kkturi de copii de 5 ani. Da,stiu,pe drumurile publice se mere la viteze legale.Pt astea e corect ce zici tu,nu ai nevoie de motorete scumpe.Da,de aia avem toti r1.De cat de legal merem toti.Da moralist e tot romanu,plm. Daca ne luam toti doar ce aveam nevoie,nu isi lua nici draq r1,ca pur si simplu nu ai nevoie de asa ceva pe strada. Poate eu nu inteleg multe,dar o treaba inteleg clar : la motociclete nu e vorba niciodata "de ce ai nevoie".E vorba de pasiune,de dileala.Si acolo sky's the limit cum zice americanu. Dar in fine,nu vr sa contiunui discutia,nu are rost ca o dam in filozofii de viata. Am vrut doar sa atrag atentia asupra unui progres tehnologic si sa discutam pe marginea lui (special pt a indeparta discutia de la balacareala care era inainte),atata tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Enescu a fost la serres cu acest hp4. La aceasta moto i-a cazut electronika suspensiei fatza in ultimele ture... E falsa informatia pe care o detii, nu a fost HP4. A fost modelul standart. Nu a cazut nimic, era 100% stock, motoreta e deja vinduta unui posesor de R1 2009. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Etzu Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Mai bine fa o filmare si da neo k nu e concludent si nu te sfatuiesc sa umbli aiurea. Ok. Voi filma dar stai sa dea putin caldura ca e rece si-mi clantzane dintii. E nevoie sa filmez din mers pentru ca dak o pornesc si stau pe loc e ok, o accelerez, revine la turatia de relanti... In mers in schimb o "mai" ia razna.Deci nu mereu oscileaza acul ala...a...si dak merg pe o portiune cu piatra cubica de cativa metri, o mai ia putin razna, isi revine in cateva secunde, apoi iar o apuca dracii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.