Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Azi mi-am curatat si eu lantul si inainte sa il ung....m-am oprit. Pana acum am dat cu un unlei "industrial" de lant, pe care l-am cumparat anul trecut din Praktiker (imi scapa acum denumirea).

Intrebarea mea este: oare acel ulei poate afecta negativ o-ringurile? Nu scrie nimic pe el de o-ringuri insa daca tot l-am luat, as prefera sa il folosesc.

Ce spuneti? Nu m-ar deranja sa il ung mai repede...adica la vreo 300 km...

 

LE: se numeste MOTIP

Editat de sebibv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe cuvantul meu ca atunci cand am scris acest post, m-am gandit si la asta (am tot cititi pe forum despre ungatoare si chestii).

 

Puff...dar ieftin mai este.... http://www.emag.ro/lubrifiant-pentru-lanturi-motip-500ml-382491/pd/DBYYQYBBM/

 

Am facut inventarul in beci si am mai gasit unul.... Acela este un pic mai putin vascos. Deci sa il folosesc?

 

In descriere pe site scrie:

 

"Lubrifiant transparent pentru toate sistemele de transport care se deplaseaza cu ajutorul lanturilor (motociclete, scutere). Caracteristici Rezista la forte de acceleratie foarte mari; La aplicare are caracteristicile unui ulei mineral lichid, dar cu proprietati de vaselina (patrunde in interior si devine vascos); Mareste durata de viata a lanturilor; Rezista la presiuni mari. Mod de utilizare: Aerosolul trebuie sa aiba temperatura camerei. Temperatura de aplicare trebuie sa fie cuprinsa intre +5° si +30°C. Agitati bine aerosolul inainte de utilizare. Aplicati vaselina intr-un strat subtire. In cursul fazei initiale lichide, sprayul penetreaza lantul, avand apoi un efect de spumare. Lubrifierea optima se obtine dupa avaporarea solventului."

 

Si mai am inca o intrebare: dupa ce am schimbat lantul, nu l-am curatat niciodata (vreo 3000 km)...doar l-am uns de cateva ori. Acum lantul este intins la maxim. Nu cred ca l-am uzat eu asa tare. Oricum, de la inceput, nu era pe semnul de nou.

 

Cum e? Oare e suficient de curat? Am folosit o sticla de-aia de la Kettenmax plina cu motorina.

post-91113-0-54426700-1491503512_thumb.jpg

post-91113-0-76657700-1491503516_thumb.jpg

Editat de sebibv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am un set Kettenmax Premium luat acum vreo 2-3 ani prin Kronaumoto.

L-am folosit o singura data.

Nu m-a incantat, de aia nici nu l-am mai folosit de atunci.

Daca il vrea careva, discutam despre pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand l-am luat am sperat ca o sa mearga treaba repede si curat.

Din pacate nu a mers nici mai repede si nici mai curat decat fara smecheria aia...sau poate am eu doua maini stangi.

 

Oricum de uns lantul nu mai il ung cu spray, ci cu vaselina (v. #2682), iar de curatat se curat f. bine cu o carpa imbibata in solutia S100 (cea din kit, luata separat tot de la Kronaumoto).

 

Fiecare cu "tehnica" lui pana la urma... :)

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat si eu un Kettenmax Louis Edition. Operatiunea de poponeţare :P e mult mai curata, se face mult mai putina mizerie imprejur, iar lantul a iesit mult mai bine decat cu pensule, perii etc. Sunt curios care e durata de viata a deviceului, parca am citit ca ar exista perii de schimb pt el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Poate iti convine sa iei de la kronaumoto.

Da, lumea asa recomanda pe forum, sa folosim motorina.

Atunci o sa cumpăr si eu un sistem și motorina nu duc lipsa, sunt sofer pe camion. Imi ajung 50litri sa il spăl bine? :))

 

Prefer louis pentru ca locuiesc în germania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Kronau nu exista perii de schimb, am intrebat ieri. Mi-ar fi trebuit pt ca am ajustat perii pt lant 530 si nu pot sa folosesc device-ul pt cele mai inguste.

Am spalat doar cu motorina si a fost ok dar nici lantul nu fusese ca porcul, posibil cu 1/3-1/4 benzina adaugata sa spele mai bine. Am mai clatit nitel cu spray de frane dupa ca sa fie bec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au inceput sa ramana zalele usor blocate la scurt timp dupa spalat/uns asa ca cred ca i-a cam venit vremea...

 

Ultimul DID 530VXGB m-a tinut peste 15.000km insa ma intreb daca ZVMX-ul chiar e atat de "superior" incat sa justifice diferenta de pret (dubla)? Sau e doar chestie comerciala?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am folosit si eu presa pentru prima data si am stricat zaua de impreunare. Am strans ca ghiolbanu' niturile pana s-a blocat... se pare ca fac treaba mai buna cu ciocanul!!!

 

Acuma serios, cum stii cat sa strangi presa la nituire? Masori cu sublerul... sau cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...