Kassu Posted July 29, 2016 Share Posted July 29, 2016 (edited) Tocmai vazusem si eu gama WD la moto24 (Brasov), cautand alte alea. Preturile sunt comparabile cu cele ale competitiei (Motul, Motorex). https://www.moto24.ro/produse/lubrifianti-si-uleiuri/spray-de-lant/marci(wd-40)/? Thanks pentru link! Super pret! Eu l-am luat din Bucuresti (nu importa de la cine...desi...); mult mai scump...normal. :| Edited July 29, 2016 by Kassu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted July 29, 2016 Share Posted July 29, 2016 32 lei curatare si 47 lei ungere e super pret? E 20 lei un spray de curatat lantul la dedeman (sau 15 lei unul de frane) si 30-35 lei un spray Valvoline de uns (f bun, din punctul meu de vedere). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctor X Posted July 29, 2016 Share Posted July 29, 2016 32 lei curatare si 47 lei ungere e super pret? E 20 lei un spray de curatat lantul la dedeman (sau 15 lei unul de frane) si 30-35 lei un spray Valvoline de uns (f bun, din punctul meu de vedere). Pentru produsele respectiv, preturile sunt bune. Nu a zis nimeni ca nu exista alte produse mai ieftine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted July 29, 2016 Share Posted July 29, 2016 Produse mai ieftine care fac acelasi lucru, cam asta e ideea... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john17 Posted July 29, 2016 Share Posted July 29, 2016 Cautand cu totul altceva, am dat peste asta: http://www.cobrra.sk/en/nemo-2-device-lubrication-motorbike-and-quad-chains Si cat costa device-ul? In link n-am gasit pret (de pe tel cel putin). Avantajul e ca lucra sub presiune, dezavantajul ca e ditai butelca pe ghidon, ma si gandesc cum se gaseste careva sa roteasca de ea pe unde parchezi... Altfel face fix ce face Loobman. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctor X Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 Si cat costa device-ul? In link n-am gasit pret (de pe tel cel putin). Avantajul e ca lucra sub presiune, dezavantajul ca e ditai butelca pe ghidon, ma si gandesc cum se gaseste careva sa roteasca de ea pe unde parchezi... Altfel face fix ce face Loobman.Am mai sapat. E exagerat de scump. Si mai si trebuie sa iti amintesti sa invarti de butelca de fiecare data cand opresti si repornesti la drum. http://www.gentimoto.ro/sistem-ungere-lant-moto/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 Un pic de review: Regina 530, pus pe un CBR 954. In 11.000km , intretinut ca la carte, intins, etc. s-a lasat in asa hal incat de urgenta am scos 2 zale. Never again ! Pinioanele cu urme de uzura, dar nimic serios. P.S. DID 530 ZVM-X sper sa reziste mai mult. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kassu Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 Poze WD-40 Chain Wax dupa 350 km parcursi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny_nt Posted July 31, 2016 Share Posted July 31, 2016 Un pic de review: Regina 530, pus pe un CBR 954. In 11.000km , intretinut ca la carte, intins, etc. s-a lasat in asa hal incat de urgenta am scos 2 zale. Never again ! Pinioanele cu urme de uzura, dar nimic serios. P.S. DID 530 ZVM-X sper sa reziste mai mult. Cat ai dat pe Regina? Eu am un DID X-Ring care a trecut de 37000 si inca nu a ajuns la marcajul replace. Nu prea ma agit cu unsul si spalatul. Ultima oara l-am intins acu 3 ani. In alta ordine de idei am si eu cateva intrebari pentru cine mai foloseste Loobman. 1. La voi pe linga lant mai stropeste si janta? Ca mie mi se pare ca mai da si prin lateral, am reglat capul ala de vreo 3 ori. 2. De fiecare data cand plec tre sa apas pe butonul ala? Ca altfel ramane o zona cu aer in capat. Poate n-am dat eu ca lumea gaurica aia in furtun? Mersi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted July 31, 2016 Share Posted July 31, 2016 Pe janta nu, dar mai sare de pe lant pe aparatoare si bascula. Capul de la ungator are moatele alea 2, ele trebuie sa fie lipite pe foaie, astfel incat uleiul sa se scurga usor pe foaie si de acolo pe lant. Bule de aer mai apar, nu ai cum sa scapi de ele. Daca las mobra mult timp parcata, se mai goleste furtunul, inainte sa plec apas cat sa ajunga aproape de capat si pe drum ii dau 2-3-4 apasari de cateva secunde fiecare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Are cineva o presa de lant pe care sa mi-o imprumute putin ? Dau o bere. Sunt din Bucuresti ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george_p Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 Si eu cu Loobman, aceleasi simptome ca GEO, numai ca si mie imi stropeste unpic janta pentru ca apas ca disperatul pe buton de fiecare data cand ma sui pe ea, dar nu ma deranjeaza absolut deloc, consider ca este mai ieftin un spalat la jet decat un kit lant.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
einstein1984 Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 Uns cu sprayu tine 40 000 km un lant, crezi ca cu loobman o sa tina 70 000? O sa tii tu motoreta mai mult de 40 000? 200 de spalari cu jetul fac mai mult decat un kit de lant... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george_p Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 Longevitatea lantului probabil ca este asemanatoare intre cele 2 variante de intretinere cum spui si tu itradevar, dar l-am montat pentru comoditatea oferita in regim de touring si a nu umbla cu spray-uri dupa mine. Imi place sa o bibilesc din punct de vedere mecanic si crede-ma ca consider condusul o arta, dar nu-mi spune ca este o placere si ca in fiecare week-end sa am grija de-un lant ca nu te cred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakk Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 Uns cu sprayu tine 40 000 km un lant, crezi ca cu loobman o sa tina 70 000? O sa tii tu motoreta mai mult de 40 000? 200 de spalari cu jetul fac mai mult decat un kit de lant... Daca sta la casa o poate spala fara sa dea vrun leu . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny_nt Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Cred ca revin la uns manual. Nu sunt foarte incantat...se ung toate alea pe acolo, ma enerveaza. La cat merg eu consum cam un spray pe sezon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandy Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Pot folosi sprayurile de curatat frane si la lant? Este vorba de cel de la Berner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john17 Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Poti, dar nu curata mascazul de spray + mizerie. Eu unul folosesc motorina + perie, iar motorina si dau cu spray de frane la urma sa limpezesc. TRW sprayul, din astea am avut multe in stoc Are cineva idee de unde pot cumpara Profi Dry Lube? La Louis nu mai e, parca am vz la Polo dar habar n-am daca e vreun distribuitor prin Bucuresti (pt un spray va dati seama ca nu merita sa fac comanda nici macar din alt oras). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kassu Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 (edited) Are cineva idee de unde pot cumpara Profi Dry Lube? Am eu unul in plus. E nefolosit. Daca te tenteaza, da-mi PM si discutam detalii. Edited October 9, 2016 by Kassu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny_nt Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 Demontez loobmanul. Il dau pe la juma de pret sau ceva. Daca e cineva interesat detalii pe pm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george_p Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 gata, ti s-a luat de pete peste tot ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoRocker Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 t-am zis, mai mare chinul cu ala...ba nu unge bine, ba unge aiurea, stai mereu sa-l reglezi, ba ai lantul prea uscat, ba ulei peste tot. daca dai un sprint peste 120 km/h cand opresi tre' sa reglezi capul de ungere (daca-l mai ai, eu l-am pierdut) ideea e buna, realizarea se vede ca e...ieftina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny_nt Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 gata, ti s-a luat de pete peste tot ? exact ))) » Post actualizat in 21 Nov 2016 10:35 t-am zis, mai mare chinul cu ala...ba nu unge bine, ba unge aiurea, stai mereu sa-l reglezi, ba ai lantul prea uscat, ba ulei peste tot. daca dai un sprint peste 120 km/h cand opresi tre' sa reglezi capul de ungere (daca-l mai ai, eu l-am pierdut) ideea e buna, realizarea se vede ca e...ieftina. Man sincer nu am umblat niciodata la reglaj, a stat capul ala ca in prima zi, si ungere ok, dar pana mea se manjeste tot pe acolo, nu mai suport si acu nici nu mai curge uleiul ca e prea gros. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banzay Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 t-am zis, mai mare chinul cu ala...ba nu unge bine, ba unge aiurea, stai mereu sa-l reglezi, ba ai lantul prea uscat, ba ulei peste tot. La mine mergea ok. daca dai un sprint peste 120 km/h cand opresi tre' sa reglezi capul de ungere (daca-l mai ai, eu l-am pierdut) Nici asta nu am intalnit, dar facusem ceva modificari, bagat o sarma mai lunga pe tubulet, nu pleca ala nici sa tragi de el. La 160 nu a patit nimic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george_p Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 nici la mine nu sarit pana acum, si am avut si-un varf de 200 odata si a ramas la locul lui. intradevar unge super, dar murdareste bascula si janta.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.