Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@john17 - mai ezista si varianta a 2 soricei infipti in furtun si legati cu soricel apoi plasati pe lateralele foii spate - sunt poze destule pe net cu asa ceva

Am cautat dar poate n-am nimerit cuvintele cheie. Nu prea pricep cum 2 soricei infipti in acelasi furtun ar putea "peria" laturile foii care e destul de groasa. Curbati? Nu mi se pare ceva viabil.

Kettenmax + motorină şi iese BEC. Faci tu ceva rău de îţi iese lanţul murdar.

Confirm, cu Kettenmax si motorina a iesit lacrima!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa cauti chain oiler diy - sunt multe idei pe tema asta

uite aici poze cu un cap de ungere http://www.horizonsunlimited.com/hubb/other-bikes-tech/home-made-chain-oiler-5-a-31269

acum ceva ani se vindeau pe aici pe forum ungatoare - o varianta mai pretentioasa a astuia care aveau o piesa de plastic in care se bagau tot 2 soricei :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noah, şi unii râd de mine că folosesc motorină pentru spălat şi ulei pentru uns... De săptămâna viitoare dăm drumul la producţia de ungatoare manuale, eu sunt unul din categoria hateri când e vorba de spray pentru lanţ.

motorina e excelenta pt curatat lantul, la fel si uleiul pt uns, foloseam ulei de drujba pentru uns lantul, si a fost schimbat dupa 40.000km

ia sa pui poze cu ungatorul manual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presa aia ieftina e o porcarie!

 

Poate la lanturi mai mici merge dar la 530 nu am reusit sa nituiesc decat un bolt, la al doilea filetul a cedat pur si simplu si in plus, si capul piesei de nituit s-a deformat. Material si executie de doi lei...

 

Ah, da, si am stricat IAR cheia de impreunare!!@#$^&*$//#^&

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi luati motorina direct de la peco? In bidon sau cum? Ca stiam ca nu te lasa in recipient de plastic.

si ce-ti face? te cearta? nutz ia banii? bidoanele alea de rezerva nu-s tot de plastic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi luati motorina direct de la peco? In bidon sau cum? Ca stiam ca nu te lasa in recipient de plastic.

 

In mod normal nu e voie. Dai si tu doi lei unui nene de acolo si iti umple un bidon de 2l sau 5l pah shustache, de la o pompa unde nu bate camera prea bine. Nu e ca si cum cumperi motorina la pet in fiecare zi. 2l de motorina te tin mult si bine pt curatat de lant si jante, ani de zile, ca dai si tu o gaurica in dop s-o dramuiesti cum trebe. Ca asa-i in tenis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi la pompa, pui in sticla, pana vine careva sa te traga de urechi esti gata. Nu ti-o ia nimeni, mergi si platesti.

Alternativ, daca vrei sa fii 100% corect si legal - iei o canistra de 5l din aia de plastic, care are toate certificarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

eu cumpar cam la 2 sapt in bidon de 20 de litri, omul de la benzinarie zice ca nu-i problema, doar ca nu poate alimenta el (cum face la masini) ca l-ar vedea pe camera, eu pot sa-mi bag linistit. Du-te cu tupeu, in afara de a-ti lua banii pe benzina nu are ce sa-ti faca :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am cautat dar poate n-am nimerit cuvintele cheie. Nu prea pricep cum 2 soricei infipti in acelasi furtun ar putea "peria" laturile foii care e destul de groasa. Curbati? Nu mi se pare ceva viabil. Confirm, cu Kettenmax si motorina a iesit lacrima!

 

 

Am cautat dar poate n-am nimerit cuvintele cheie. Nu prea pricep cum 2 soricei infipti in acelasi furtun ar putea "peria" laturile foii care e destul de groasa. Curbati? Nu mi se pare ceva viabil. Confirm, cu Kettenmax si motorina a iesit lacrima!

poti pune o conducta auto de frana din cupru care sa ajunga la 1-2 mm de foaie dar avand orientarea in jos si pe interiorul conductei un colier de plastic care tensionat atinge foaia astfel incat sa se prelinga ulei pe foaie. este suficient pe o parte a foii. la mine functioneaza de 4-5 ani. am o electrovalva legata prin contactul cu cheie (de la luminile de pozitie ) un robinet de acvarii sub ea si deasupra ei ca rezervor un furtun de 1/2 transparent ca si rezervor ce are in capat un dop gaurit cu acul ca sa nu faca vid. curge gravitational, pe robinet am un semn si folosesc doua pozitii, pentru strada si pt enduro

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi luati motorina direct de la peco? In bidon sau cum? Ca stiam ca nu te lasa in recipient de plastic.

 

daca e canistra de plastic nu zice nimeni nimic.. aia e ideal, daca nu o sticla de plastic cu gura mare sa fie usor de bagat teava de la pompa. odata ce ai apucat sa pui in sticla nu iti mai fac nimic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Epic topicul asta.

Ce postari pe la început... benzina, fairy, apa, kerosen, perii de sarma, periuțe de dinți.

Și vorbim de 2008, nu de 1958.

După prima pagina am dat skip, dar cred ca as putea jura ca a existat cel puțin unul care s-a lăudat ca el folosește diluant :))).

După care te miri de ce sunt populare BMW-urile...

Și unii mai sunt și niște mega super membri... :)))

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, mi-am cumparat un spray motul chain lube road+, insa mie mi se pare ca se usuca foarte rapid, am dat pe lant si mi-a scapat si pe mana unpic si aproape instant s-a intarit, plus ca e putin lipicios. Asa sunt toate? Mai foloseste cineva produsul? Voi ce utilizati cand ungeti lantul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E lipicios sau nu e? Ca ar trebui sa fie... altfel zboara de pe lant. Si intaritul e normal.

Eu folosesc Valvoline alb, tot asa se intareste si ala, tot asa se lipeste. Ceea ce e ok, Repsolul zbura rapid de pe lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci e ok, da e lipicios. Chestia ce m-a pus pe ganduri ca daca se intareste asa, sa nu rigidizeze lantul, sa apara alte probleme deci sa inteleg ca e ok.

Si atunci cum lubrifiaza, la caldura se inmoaie, sau ramane in starea asta?

 

Inca o intrebare, ar trebui sa dau si pinioanele cu ulei, cat se poate? Lantul meu era destul de curat, nu cred ca necesita si spalare dupa cum l-am vazut eu, lantul trebuie curatat inainte de fiecare lubrifiere sau doar cand e murdar? Si ce inseamna murdar la un lant :))

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa explic ce inseamna murdar... se vede.

Nu e nevoie sa dai pe foaie si pinion, doar pe lant, sa intre intre zale. Eu curat lantul cam la 5-600 km si il ung cam la 2-300 km. Depinde de mai multi factori... mergi prin praf, oras, drum lung, ploua, nu ploua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare oarecum urgenta... ajung maine prin Bucuresti cu niste treburi de servici iar timpul nu imi permite sa umblu prea mult. Stiti vreun magazin prin sectorul 5 care sa aibe spray Bel ray Super clean chain lube?

 

LE: dupa ceva sapaturi pe google, am gasit :)

post-96744-0-10253800-1498662183_thumb.jpg

Editat de ZBENG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...