Jump to content

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Recommended Posts

Cand l-am luat am sperat ca o sa mearga treaba repede si curat.

Din pacate nu a mers nici mai repede si nici mai curat decat fara smecheria aia...sau poate am eu doua maini stangi.

 

Oricum de uns lantul nu mai il ung cu spray, ci cu vaselina (v. #2682), iar de curatat se curat f. bine cu o carpa imbibata in solutia S100 (cea din kit, luata separat tot de la Kronaumoto).

 

Fiecare cu "tehnica" lui pana la urma... :)

Edited by Kassu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am luat si eu un Kettenmax Louis Edition. Operatiunea de poponeţare :P e mult mai curata, se face mult mai putina mizerie imprejur, iar lantul a iesit mult mai bine decat cu pensule, perii etc. Sunt curios care e durata de viata a deviceului, parca am citit ca ar exista perii de schimb pt el.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Poate iti convine sa iei de la kronaumoto.

Da, lumea asa recomanda pe forum, sa folosim motorina.

Atunci o sa cumpăr si eu un sistem și motorina nu duc lipsa, sunt sofer pe camion. Imi ajung 50litri sa il spăl bine? :))

 

Prefer louis pentru ca locuiesc în germania.

Link to comment
Share on other sites

La Kronau nu exista perii de schimb, am intrebat ieri. Mi-ar fi trebuit pt ca am ajustat perii pt lant 530 si nu pot sa folosesc device-ul pt cele mai inguste.

Am spalat doar cu motorina si a fost ok dar nici lantul nu fusese ca porcul, posibil cu 1/3-1/4 benzina adaugata sa spele mai bine. Am mai clatit nitel cu spray de frane dupa ca sa fie bec.

Link to comment
Share on other sites

Al meu era ca naiba de jegos și a ieșit ok.

Nu stiu ce sa zic de sprayul de frane pe lant...

 

@iulian: cu 50 de litri daca dai nu se va mai murdari niciodata :)

Edited by sebibv
Link to comment
Share on other sites

Au inceput sa ramana zalele usor blocate la scurt timp dupa spalat/uns asa ca cred ca i-a cam venit vremea...

 

Ultimul DID 530VXGB m-a tinut peste 15.000km insa ma intreb daca ZVMX-ul chiar e atat de "superior" incat sa justifice diferenta de pret (dubla)? Sau e doar chestie comerciala?...

Link to comment
Share on other sites

ZVMX-ul este mai solid, tine mai mult. Nu cred ca se justifica dublul pretului dar nu e chestie comerciala...al meu a tinut aproape 40.000 km

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am folosit si eu presa pentru prima data si am stricat zaua de impreunare. Am strans ca ghiolbanu' niturile pana s-a blocat... se pare ca fac treaba mai buna cu ciocanul!!!

 

Acuma serios, cum stii cat sa strangi presa la nituire? Masori cu sublerul... sau cum?

Link to comment
Share on other sites

Au inceput sa ramana zalele usor blocate la scurt timp dupa spalat/uns asa ca cred ca i-a cam venit vremea...

 

Ultimul DID 530VXGB m-a tinut peste 15.000km insa ma intreb daca ZVMX-ul chiar e atat de "superior" incat sa justifice diferenta de pret (dubla)? Sau e doar chestie comerciala?...

Eu stiam ca media unui kit de lant e 30.000-40.000 ... tu ce le faci nene, le mananci pe paine, WTF?!?!

Link to comment
Share on other sites

un kit de lant are durata de viata legata de tipul motocicletei si de stilul de condus. La monocilindrice in general tine sub 20000 si finalul e intinderea asimetrica.

 

Recomandari de la producator (pozele sunt de pe cutia unui lant DID).

Lantul se spala cu Kerosen (e asemanator cu motorina)

Lantul se unge cu ulei 80W-90 (daca nu ai spray de la producator :D ) - acum ceva ani 80w-90 era default si ziceau de spray daca nu ai ulei

 

 

post-351-0-75191300-1495298156_thumb.jpg

post-351-0-80265300-1495298369_thumb.jpg

post-351-0-48073500-1495298506_thumb.jpg

Edited by ZIDU'
Link to comment
Share on other sites

Noah, şi unii râd de mine că folosesc motorină pentru spălat şi ulei pentru uns... De săptămâna viitoare dăm drumul la producţia de ungatoare manuale, eu sunt unul din categoria hateri când e vorba de spray pentru lanţ.

Link to comment
Share on other sites

un kit de lant are durata de viata legata de tipul motocicletei si de stilul de condus. La monocilindrice in general tine sub 20000 si finalul e intinderea asimetrica.

 

 

 

conteaza cuplul si stilul de condus binenteles, mai mult conteaza insa modelul ...cum a observat tovarasul yoghi , VX(GB) tine cam jumate cat un ZVMX , dar costa cu 40-50 %mai putin (tot kitul) , daca schimbi 2 lanturi la o pereche de pinioane iesi tot pe acolo

 

la orice lant finalu e intinderea asimetrica, ca se merge pana la rupere e alta treaba...

Link to comment
Share on other sites

Eu stiam ca media unui kit de lant e 30.000-40.000 ... tu ce le faci nene, le mananci pe paine, WTF?!?!

 

Ai observat! Bine ca nu esti nevasta-mea...

 

Am uitat ca dupa ce am facut conversia de la 532 la 530 semnele intinzatorului s-au mutat mult mai in spate. Lantul vechi e inca bun...icel, probabil ar mai tine fara probleme inca cel putin 5000km dar acuma asta-i treaba, am primit a doua cheie de impreunare, sper sa n-o stric si p-asta.

 

Pentru intretinere eu folosesc kerosen pentru spalat (e mai ieftin decat spray-ul dedicat si face treaba decenta) dar pentru uns numai spray. Am mai mozolit si cu ulei de cutie cand am ramas fara spray la drum dar nu e o solutie permanenta, cel putin pentru drumuri lungi. Prin oras merge insa la viteze mari uleiul sare destul de repede de pe lant, trebuie reuns cam la fiecare plin de benzina...

Link to comment
Share on other sites

Pentru intretinere eu folosesc kerosen pentru spalat...

Poti sa-mi spui te rog de unde procuri kerosen?

Merci.

Edited by Kassu
Link to comment
Share on other sites

In RO imi aducea un prieten de la avioanele militare dar gasesti petrosin la orice magazin de vopseluri sau articole casnice. Petrosinul e la fel de bun ca kerosenul... doar ca miroase mai puternic a gaz lampant.

Link to comment
Share on other sites

Merci,

 

Acum am vazut ca nu locuiesti in Ro. :)

 

Eu am cumparat intr-o vreme gaz lampant de prin supermarketuri (se vinde la raionul de camping).

Asta e inodor, incolor si insipid. Ca apa. Am totusi impresia ca in timp ataca o-ringurile.

 

Acum curat cu S100 de la louis.de

E mai sigur.

Edited by Kassu
Link to comment
Share on other sites

 

@Lucian_M - eu am ungator manual. Ii zice pensula. Mai am un borcanelcu ulei de cutie de viteze ->80w-90 - din ala ieftin de 12 lei kilu

cu 12 lei iei ulei de lant de motoferastrau Sthil
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...