john17 Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Am luat si eu un Kettenmax Louis Edition. Operatiunea de poponeţare e mult mai curata, se face mult mai putina mizerie imprejur, iar lantul a iesit mult mai bine decat cu pensule, perii etc. Sunt curios care e durata de viata a deviceului, parca am citit ca ar exista perii de schimb pt el. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebibv Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Da, snt perii de schimb. Parca erau vreo 40 de lei la konaumoto.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iulian.dragos Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 Salutare. Vreau sa comand si eu kettenmax. Am văzut la louis.de În recipientul ala acolo se pune motorina si se spală lantul ? Sau trebuie cumpărată soluția de la ei ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebibv Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 Poate iti convine sa iei de la kronaumoto. Da, lumea asa recomanda pe forum, sa folosim motorina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iulian.dragos Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 Poate iti convine sa iei de la kronaumoto. Da, lumea asa recomanda pe forum, sa folosim motorina. Atunci o sa cumpăr si eu un sistem și motorina nu duc lipsa, sunt sofer pe camion. Imi ajung 50litri sa il spăl bine? ) Prefer louis pentru ca locuiesc în germania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john17 Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 La Kronau nu exista perii de schimb, am intrebat ieri. Mi-ar fi trebuit pt ca am ajustat perii pt lant 530 si nu pot sa folosesc device-ul pt cele mai inguste. Am spalat doar cu motorina si a fost ok dar nici lantul nu fusese ca porcul, posibil cu 1/3-1/4 benzina adaugata sa spele mai bine. Am mai clatit nitel cu spray de frane dupa ca sa fie bec. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebibv Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 (edited) Al meu era ca naiba de jegos și a ieșit ok. Nu stiu ce sa zic de sprayul de frane pe lant... @iulian: cu 50 de litri daca dai nu se va mai murdari niciodata Edited April 30, 2017 by sebibv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 Au inceput sa ramana zalele usor blocate la scurt timp dupa spalat/uns asa ca cred ca i-a cam venit vremea... Ultimul DID 530VXGB m-a tinut peste 15.000km insa ma intreb daca ZVMX-ul chiar e atat de "superior" incat sa justifice diferenta de pret (dubla)? Sau e doar chestie comerciala?... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
claman Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 ZVMX-ul este mai solid, tine mai mult. Nu cred ca se justifica dublul pretului dar nu e chestie comerciala...al meu a tinut aproape 40.000 km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted May 18, 2017 Share Posted May 18, 2017 Am folosit si eu presa pentru prima data si am stricat zaua de impreunare. Am strans ca ghiolbanu' niturile pana s-a blocat... se pare ca fac treaba mai buna cu ciocanul!!! Acuma serios, cum stii cat sa strangi presa la nituire? Masori cu sublerul... sau cum? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted May 18, 2017 Share Posted May 18, 2017 cu sublerul... ? exact Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThunderByte Posted May 18, 2017 Share Posted May 18, 2017 Au inceput sa ramana zalele usor blocate la scurt timp dupa spalat/uns asa ca cred ca i-a cam venit vremea... Ultimul DID 530VXGB m-a tinut peste 15.000km insa ma intreb daca ZVMX-ul chiar e atat de "superior" incat sa justifice diferenta de pret (dubla)? Sau e doar chestie comerciala?... Eu stiam ca media unui kit de lant e 30.000-40.000 ... tu ce le faci nene, le mananci pe paine, WTF?!?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted May 20, 2017 Share Posted May 20, 2017 (edited) un kit de lant are durata de viata legata de tipul motocicletei si de stilul de condus. La monocilindrice in general tine sub 20000 si finalul e intinderea asimetrica. Recomandari de la producator (pozele sunt de pe cutia unui lant DID). Lantul se spala cu Kerosen (e asemanator cu motorina) Lantul se unge cu ulei 80W-90 (daca nu ai spray de la producator ) - acum ceva ani 80w-90 era default si ziceau de spray daca nu ai ulei Edited May 20, 2017 by ZIDU' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted May 21, 2017 Share Posted May 21, 2017 Noah, şi unii râd de mine că folosesc motorină pentru spălat şi ulei pentru uns... De săptămâna viitoare dăm drumul la producţia de ungatoare manuale, eu sunt unul din categoria hateri când e vorba de spray pentru lanţ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted May 21, 2017 Share Posted May 21, 2017 un kit de lant are durata de viata legata de tipul motocicletei si de stilul de condus. La monocilindrice in general tine sub 20000 si finalul e intinderea asimetrica. conteaza cuplul si stilul de condus binenteles, mai mult conteaza insa modelul ...cum a observat tovarasul yoghi , VX(GB) tine cam jumate cat un ZVMX , dar costa cu 40-50 %mai putin (tot kitul) , daca schimbi 2 lanturi la o pereche de pinioane iesi tot pe acolo la orice lant finalu e intinderea asimetrica, ca se merge pana la rupere e alta treaba... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted May 21, 2017 Share Posted May 21, 2017 @Lucian_M - eu am ungator manual. Ii zice pensula. Mai am un borcanelcu ulei de cutie de viteze ->80w-90 - din ala ieftin de 12 lei kilu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted May 21, 2017 Share Posted May 21, 2017 Excelent. Dar eu sunt mai comod şi apăs pompa să îmi ungă lanţul. Nu mă schimb de pe ulei sub nicio formă. Da, sunt leneş. Mi se rupe . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted May 22, 2017 Share Posted May 22, 2017 Eu stiam ca media unui kit de lant e 30.000-40.000 ... tu ce le faci nene, le mananci pe paine, WTF?!?! Ai observat! Bine ca nu esti nevasta-mea... Am uitat ca dupa ce am facut conversia de la 532 la 530 semnele intinzatorului s-au mutat mult mai in spate. Lantul vechi e inca bun...icel, probabil ar mai tine fara probleme inca cel putin 5000km dar acuma asta-i treaba, am primit a doua cheie de impreunare, sper sa n-o stric si p-asta. Pentru intretinere eu folosesc kerosen pentru spalat (e mai ieftin decat spray-ul dedicat si face treaba decenta) dar pentru uns numai spray. Am mai mozolit si cu ulei de cutie cand am ramas fara spray la drum dar nu e o solutie permanenta, cel putin pentru drumuri lungi. Prin oras merge insa la viteze mari uleiul sare destul de repede de pe lant, trebuie reuns cam la fiecare plin de benzina... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kassu Posted May 22, 2017 Share Posted May 22, 2017 (edited) Pentru intretinere eu folosesc kerosen pentru spalat... Poti sa-mi spui te rog de unde procuri kerosen? Merci. Edited May 22, 2017 by Kassu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted May 22, 2017 Share Posted May 22, 2017 In RO imi aducea un prieten de la avioanele militare dar gasesti petrosin la orice magazin de vopseluri sau articole casnice. Petrosinul e la fel de bun ca kerosenul... doar ca miroase mai puternic a gaz lampant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kassu Posted May 22, 2017 Share Posted May 22, 2017 (edited) Merci, Acum am vazut ca nu locuiesti in Ro. Eu am cumparat intr-o vreme gaz lampant de prin supermarketuri (se vinde la raionul de camping). Asta e inodor, incolor si insipid. Ca apa. Am totusi impresia ca in timp ataca o-ringurile. Acum curat cu S100 de la louis.de E mai sigur. Edited May 22, 2017 by Kassu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 @Lucian_M - eu am ungator manual. Ii zice pensula. Mai am un borcanelcu ulei de cutie de viteze ->80w-90 - din ala ieftin de 12 lei kilu cu 12 lei iei ulei de lant de motoferastrau Sthil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 nu e acelasi lucru. LA motoferastrau uleiul curge continuu din rezervor si nu trebuie sa faca fara la preiuni foarte mari. Ala de cutie de viteze e mai vascos. sta pe lant dupa ce e dat cu pensula. nu or fi prosti aia de la DID cand au zis 80w-90..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 Yep, si eu am rezistat tentatiei de a folosi ulei de lant (drujba), raman pe cel de cutie de viteze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iulian.dragos Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 Eu am cumparat kettenmax pentru curățarea lanțului. După ce am citit mai multe comentarii am folosit motorina pentru curățare, Dar parca este prea uleioasa. L am lăsat câteva ore sa se usuce am dat si cateva ture si degeaba, tot ud de motorina era. Oare este bine dacă il dau cu spray pentru lant direct dupa curățare ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.