Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

vad ca toata lumea (inclusiv eu) e de-acord cu aproape toate sprayurile sint niste gunoaie. singurul spray care mi s-a parut ok a fost unul de la Repsol dar nu stiu de unde se poate cumpara. l-a primit cineva cadou la un schimb de ulei.

 

PS: cele cu teflon mi se par cele mai proaste. daca-mi ajunge kktul ala pe suportul pinionului spate... i'm in for fun.

 

asta era ? http://uleideulei.allshops.ro/produs/21411...0+ml+Spray.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu kitul actual am 14000 km si nici macar nu a fost nevoie sa il intind pana acum sau sa il spal pana acum da si mai am 200 ml din al doilea litru de ulei luat tot cu 10 ron.

Pun la bataie economia ta de 290 de lei - un drum pana la mine la curte si vad daca TREBUIE sau NU TREBUIE reglat lantul. E vreme frumoasa, numarul meu este 0722 620 397. Dar nu umbli acum la el ;) garantat trebuie dar nu stii. Garanat nu stii sa ungi lantul cu spray. In 30.000 km cate spray-uri sa dai pe un lant ca sa cheltuiesti 300 de lei. Daca iei Motul care-i printre cele mai scumpe inseamna 5 sprayuri. Este enorm. Enorm si imposibil sa dai cu atat spray pe un lant. e clar ca nu te pricepi.

 

Mesaj completat

Concluziile le trageti singuri ...

 

Ai grija ce recorduri bati, daca afla americanii te rapesc si ai incurcat-o ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nimeni nu stie sa unga lantul cu spray. De ce nu postati cum se face, macar sa invete si astia mai amarti si or sa mearga 30 de mii de km cu juma de spray motul si este extrem de convenabil.

 

Eu recunosc, habar nu am sa il ung cu spray, mereu era murdar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun la bataie economia ta de 290 de lei - un drum pana la mine la curte si vad daca TREBUIE sau NU TREBUIE reglat lantul. E vreme frumoasa, numarul meu este 0722 620 397. Dar nu umbli acum la el ;) garantat trebuie dar nu stii. Garanat nu stii sa ungi lantul cu spray. In 30.000 km cate spray-uri sa dai pe un lant ca sa cheltuiesti 300 de lei. Daca iei Motul care-i printre cele mai scumpe inseamna 5 sprayuri. Este enorm. Enorm si imposibil sa dai cu atat spray pe un lant. e clar ca nu te pricepi.

 

Mesaj completat

 

 

Ai grija ce recorduri bati, daca afla americanii te rapesc si ai incurcat-o ;)

 

Luati maestre sa inregistrati in contabilitate :(

1 spray fuchs titanium, 1 castrol, si 1 motul road plus si 1 procycle de pe louis la care se aduna sprayurile de curatat specifice, am luat la fiecare spray de uns cate unul de curatat care se ducea mai repede decat cel de uns si apelam tot la vestita motorina sau la wd40. Dadeam la maxim 7-800km sau dupa fiecare ploaie mai puternica si numai pe interior.

Nu este nimic neobisnuit 40-50k cu un lant uns des.

Faza e ca oricat de buna este solutia D-lui Bogdan Harea tot nu o sa acceptati.

Trimite-i un PM userului stefantnc de la nivotec sa il intrebati asa ca intre mecanici daca are nevoie lantul meu de ajustare, nu de alta dar am motorul la el in service pe elevator asteptand un transplant de stator.

 

Daca am citit eu bine cateva pagini in urma la 5000 km cat faceti dvs pe an sticati orzu pe gaste cu un ungator automat, pur si simplu nu are rost :) merge si "laptisor de matca"

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nimeni nu stie sa unga lantul cu spray. De ce nu postati cum se face, macar sa invete si astia mai amarti si or sa mearga 30 de mii de km cu juma de spray motul si este extrem de convenabil.

 

Eu recunosc, habar nu am sa il ung cu spray, mereu era murdar.

 

Lantul nou nout nu se unge cu nimic, se lasa cu vaselina cu care vine de la pachet. Daca nu este lant ZST se regleaza mai larg ca sa nu se intinda rapid de la inceput. dupa 500 de km se regleaza din nou tensiunea in lant. Ungere eu nu recomand in 1500 de km la lant nou decat dacca se merge prin noroi, mizerie excesiva, etc.

 

Lant curatat: motoreta pe stander sau pe cric central. Agiti tubul. Pornesti motoru bagi in viteza si dai de sus in jos pe interiorul lantului cam 2 ture pe intreaga lui lungime. Nu se da pe laterale, nu are nici o eficienta. Sau, mai istet, tot in aceeasi pozitie, cu o manusa de cauciuc pe mana stanga se trage de lant cu mana care se tine sub acesta si se pulverizeaza astfel incat excesul sa ajunga pe palma. Ungerea asta e mai lenta dar mai eficienta, vaselina din tub ajungand peste tot. E de ajuns o tura pe toata lungimea lantului. Nu se da in exces, e de ajuns sa fie o pelicula subtire pe role. Nu se da pana e lantul alb. Pigmentii pusi in spray sunt pentru a indica unde lantul nu a fost uns.

 

Lant necuratat: aceleasi doua proceduri sunt valabile dar se da cam jumatate din cantitatea pentru un lant curatat. Deci mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luati maestre sa inregistrati in contabilitate ;)

1 spray fuchs titanium, 1 castrol, si 1 motul road plus si 1 procycle de pe louis la care se aduna sprayurile de curatat specifice, am luat la fiecare spray de uns cate unul de curatat care se ducea mai repede decat cel de uns si apelam tot la vestita motorina sau la wd40. Dadeam la maxim 7-800km sau dupa fiecare ploaie mai puternica si numai pe interior.

Nu este nimic neobisnuit 40-50k cu un lant uns des.

 

Eu spal cu motorina/benzina si clatesc cu spray Caramba de frane. Un litru de motorina plus un spray de frane ma costa 18 lei pe sezon. Cu doua spray-uri Motorex racing am uns o gramada de lanturi anul asta. Nu folosesc nimic de la Luis, este teapa curata la inalt nivel dar nu are nimeni nici o vina ca nu mai intrebati si in alta parte despre spray-uri de clatit motorina de pe lant care sa nu atace cauciucul - adica orings.

Uite mai jos cum arata lantul de 33000 de km la inceput de sezon - corect uns cu spray. tine minte, asta e lantul original pe CBR 954 care are 150 de cai... iti zice ceva asta?

 

Mesaj completat

Trimite-i un PM userului stefantnc de la nivotec sa il intrebati asa ca intre mecanici daca are nevoie lantul meu de ajustare, nu de alta dar am motorul la el in service pe elevator asteptand un transplant de stator.

Nu ma intereseaza ce zice/crede/spune alt mecanic. Nu-l cunosc, poate se pricepe, poate nu. 14000 fara reglaj este vrajeala de spus la intalniri de gradul -1 cu extraterestri :(

Mesaj completat

Daca am citit eu bine cateva pagini in urma la 5000 km cat faceti dvs pe an sticati orzu pe gaste cu un ungator automat, pur si simplu nu are rost :) merge si "laptisor de matca"

Atat pot face la motocicleta sport pe care o am. Peste 300 pe zi devine dureros. La propriu. Urmeaza inca o motoreta comoda la mine la garaj. Anul trecut ccand am avut doua am fost foarte fericit :duel:

Mesaj completat

Fii atent, daca-mi mai vorbesti cu dvs, te gasesc si te sparg. Kiddin' of course! Eu n-am bashini dintr-astea in mine ;))))

post-14189-1289590582_thumb.jpg

post-14189-1289590609_thumb.jpg

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma intereseaza ce zice/crede/spune alt mecanic. Nu-l cunosc, poate se pricepe, poate nu. 14000 fara reglaj este vrajeala de spus la intalniri de gradul -1 cu extraterestri ;)

 

Fii atent, daca-mi mai vorbesti cu dvs, te gasesc si te sparg. Kiddin' of course! Eu n-am bashini dintr-astea in mine ;))))

 

Nu e vrajeala pe pariu cred ca o sa il intind cand schimb pinionul de atac pe la 20000k ca deza a facut "dinti de rechin"

 

ma prinzi tu sa ma spargi cu "rabla" aia de 954 :( trebuie sa te opresti sa cureti si sa ungi lantul sa il intinzi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14000 fara reglaj este vrajeala de spus la intalniri de gradul -1 cu extraterestri ;)

Lantul de anul trecut l-am intins prima si singura data la 18000 km. La 33000 l-am inlocuit desi era la jumatatea zonei verzi pe rigla de control livrata odata cu kitul DID. Lantul de anul asta nu l-am intins niciodata, dar nu are decat 16000km. Se pare ca pozitiile celor doua tabere sunt diametral opuse si imposibil de impacat. Cesare@ daca nu ai fi atat de pornit ti-as face o vizita cu motorul lui fratemiu, fosta a mea, sa-i mirosi putin lantul care nu a fost spalat niciodata, dar tare mi-e ca-mi pierd timpul degeaba. Acum ca ma faci batran,te inteleg, asta este, nu pot da varsta inapoi, dar de ce invidios? Eu cum ar trebui sa te numesc putoi razgaiat? ca sa fim kit. Sa ma ierte moderatorul, dar daca este permis pt unul s-o putea si pt mine. Fata zambareata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ca ma faci batran,te inteleg, asta este, nu pot da varsta inapoi, dar de ce invidios?

Nu te-am facut eu.

Mesaj completat

Eu cum ar trebui sa te numesc putoi razgaiat?

Pacat de tine, om batran si nu cunosti ce-nseamna eleganta. Vino cand vrei.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite mai jos cum arata lantul de 33000 de km la inceput de sezon - corect uns cu spray. tine minte, asta e lantul original pe CBR 954 care are 150 de cai... iti zice ceva asta?

 

iti zic eu ce imi zice asta. ca habar n-ai sa folosesti motoreta asta si ca nu ai pus pe asflat niciodata mai mult de jumate din ce poate ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti zic eu ce imi zice asta. ca habar n-ai sa folosesti motoreta asta si ca nu ai pus pe asflat niciodata mai mult de jumate din ce poate ea.

Pff... tu cine ce cum esti? ce este acest cliseu pe care te lauzi ca l-ai invatat bine fain frumos? ;)

Corect. Nu se foloseste din motoreta decat putin pe strada. Strict siguranta frumos cat mai putine amenzi si carnetul luat deloc in ultimii trei ani, fuga de politie doar de nevoiee. Right? Sau despre ce vrei tu sa imi zici ca incerci sa vorbesti?

nu te-am vazut pe la circuite, pe la curse. Cine, dar cine esti?

Poza la lant pt belbody si poza la caicucuri pt tine - daca nu maine, luni.

mai incearca o data sa incerci sa zici ce vrei sa spui. Cat de extrem de maxim suta la suta din motoreta esti tu cu tramvaiul tau pe strada? ;) Aaa... nu, gresesc, este vorba si de racing exotic. Atunci da, sunt fraier si ma insel :( :)

Doamne cate post-uri ai!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza e ca oricat de buna este solutia D-lui Bogdan Harea tot nu o sa acceptati.

Amuzant aste ca nici macar nu este solutia mea. Ea a aparut aici pe forul dupa discutii constructive si incercarile multora, timp de aproape un an. Daca ne-am concentra pe cladit, nu pe daramat, probabil ca varianta 2011 a ungatoarelor home made ar fi mai buna, sau mai frumoasa sau mai functionala decat cele care merg acum. Desi in prezent merg pe cardan sigur va veni o vreme in care il voi schimba cu un lant, deci sunt inca pe receptie pt inbunatatiri si idei noi. Si va rog nu ma mai domniti ca ma simt si mai batran decat sunt. Hai! asfalt uscat ca maine poate plecam la drum ;)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt cativa pe acest forum ,care tot comenteaza fara rost in legatura cu intretinerea motocicletei,si vezi pe un alt forum ca trebuie sa-si schimbe fel si fel de piese ,si are probleme intr-una.Stim ca nu suntem in aceasi clasa sociala ,dar mai lasati din aroganta ,si mutati-va pe alt post cu parerile voastre de prost gust.Daca v-ati fi uitat mai bine,ati fi constatat ca acest ungator cum a evoluat cu ajutorul acestui forum.Bogdane,nu mai raspunde la provocari ca astia sunt mari doar cu vorbe si nu au altceva de facut.Hai sa facem un suport pt GPS sau cutii din aluminiu ,ca sa moara de ciuda. ;)

Editat de etzmz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intimplator azi am fost pina la motor, care e bagat la iernat de ceva vreme si i-am curatat si uns lantul. prima data a trebuit sa torn motorina la greu ca sa dizolve smecleul intarit de pe el. spray cu teflon din benzinariile Mol si dupa aia un alt spray tot de la ei, Holts (sau ceva de genul). asteptat 20 de minute sa se dizolve porcaria, dupa care frecat cu periuta de dinti ca sa curat zonele incapatinate. sters apoi cu cirpa, dupa care curatat cu spray din Praktiker. in final a iesit luna dar a fost ceva munca. daca ar exista vreo solutie sa scap de chinul asta as folosi-o si momentan solutia asta o consider revenirea la ulei de transmisie. am terminat-o cu sprayuri, le-am folosit destul ca sa-mi dau seama ca sint niste gunoaie.

 

PS: azi a fost prima data cind am reusit sa ca dupa curatat, atunci cind invirt roata cu mina, motorul fiind oprit, sa nu se mai auda sunetul ala tipic de nisip care se farimiteaza intre lant si pinioane. dar mi-a luat cam o ora per total ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai murdar lant pe care l-am schimbat anul asta functiona cu un ungator automat. Asa de stramb m-am uitat la ungatorul ala ca era sa-l stric.

Deci pentru mine - lanturi cu "autocuratare" cu ungator automat sunt de fapt, si am mai zis, nonsens. Daca nu vedeam, nu vorbeam.

Nu cunosc reglaje, nu cunosc daca avea manual de folosire. Poate regal prost poate design prost, poate sistem prost, poate, poate, poate.... I-am zis ca i-l dau jos si il arunc la gunoi fara costuri dar a zis ca e mai destept sa-l pastreze. Mergea cu motocicleta pe ploaie, prin praf, etc. Deci autocuratare la conditii grele este meteorit prins cu mana ;)

 

Despre mine e vorba. Si ungatorul, cum am mai zis este un Loobman. Atasez si pozele promise.

 

Eu in 7000 de km de cand am schimbat kit-ul de lant si i-am pus ungator, nu a trebuit sa reglez deloc intinderea lantului. Si in ziua de astazi e la fel sau chiar mai murdara motocicleta si lantul. Pur si simplu ma rezum la ungere la fiecare plin sau cand imi aduc aminte si la spray de curatat lantul ca sa mai scot din nisip, praf si ce mai ramane pe lant.

Ii rog pe cei care umbla cu pamatuful de praf dupa ei cand scot mobra din garaj, sa nu se uite la poze.

Folosesc motocicleta ca mijloc de transport, iar o scurtatura in mentenanta care nu are efecte negative asupra functionarii motocicletei, nu mi se pare un moft. Acele 20 de minute pe care le economisesc, prefer sa le petrec uitandu-ma pe pereti, de exemplu. Ca arata ca o cocina bascula, asta e partea a doua, pe mine nu ma deranjeaza atat de tare incat sa umplu cu spray-urile dupa mine.

 

Discutia asta imi aduce aminte de cei care sareau cu gura pe unu' pe forum ca a indraznit sa-si ia motocicleta cu senzor de presiune in roti. Ce, nu poate sa verifice el presiunea? Cam de acelasi gen incepe discutia aici. Ar trebui facut curat pe acest topic pentru ca e pacat de discutiile la obiect pre si post pro-oiler.

 

post-39658-1289688790_thumb.jpgpost-39658-1289688926_thumb.jpg

 

Indiferent de metoda aleasa, lant... curat si uns va doresc.

Mesaj completat

PS: Daca de aia nu se arata nimeni interesat de cumpararea motocicletei, sunati-ma inainte si dau jos kit-ul si pun o tona de spray de lant cu teflon pe lant, sa dea bine asa cu bascula curata boboc fara lucruri inestetice pe ea. ;)

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e principiul de functionare la Loobman ,ca nu vad decat un rezervor si un tub la care e atasat un cap de ungere?Pare foarte simplu.Si apropo de discutii,nu e nici o problema daca cineva are o alta parere ,dar sa spuna civilizat ,ca vrem sa invatam si de la ei.Critica e constructiva, aroganta ;) Eu zic sa inchidem subiectul ,si sa trecem la ungatoare si la lant.Sa fim prieteni ;)

Editat de etzmz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e principiul de functionare la Loobman ,ca nu vad decat un rezervor si un tub la care e atasat un cap de ungere?Pare foarte simplu.

are un rezervor mic intermediar pe care-l umpli periodic dintr-unul mare prin pompare. nu curge ulei decit cit timp cel mic are ulei. asta ca masura de siguranta. eu cred ca e cel mai bun ungator automat (sau semi-) care exista.

 

anyway, indiferent daca o sa ung manual sau nu, cu ulei o sa ung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta vara am mai vazut la un transalp un ungator care semana cu Loobman,numai ca avea un dispozitiv care era fixat pe bascula si avea rolul de pompa+dozator+robinet.E capsulat si nu poti vedea ce are inauntru.Are un buton de reglare debit si atat.Se mai aude ca inauntu are o bila sau ceva care se misca liber,probabil asta face ca uleiul sa circule cand motocicleta e in miscare.Ungea lantul fara sa faca mizerie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta vara am mai vazut la un transalp un ungator care semana cu Loobman,numai ca avea un dispozitiv care era fixat pe bascula si avea rolul de pompa+dozator+robinet.E capsulat si nu poti vedea ce are inauntru.Are un buton de reglare debit si atat.Se mai aude ca inauntu are o bila sau ceva care se misca liber,probabil asta face ca uleiul sa circule cand motocicleta e in miscare.Ungea lantul fara sa faca mizerie.

Probabil era Scotoiler si era instalat pe motoreta lui Nae.. si asta se intampla la intrunirea Transalp?

Mesaj completat

Sunt cativa pe acest forum ,care tot comenteaza fara rost in legatura cu intretinerea motocicletei,si vezi pe un alt forum ca trebuie sa-si schimbe fel si fel de piese ,si are probleme intr-una.

La mine te refereai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...