Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Nu recomand chain paste. Nu adera prea bine pe lant si sare repede. E drept ca ramane o pelicula subtire care face treaba o perioada.

Cand montezi un lant nou, il poti degresa de acea vaselina daca nu vrei sa o cureti din capacul pinionului de atac.

E drept ca si eu am fost sceptic atunci cand am auzit despre lucrul asta dar nu stiam ca e o practica veche :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma bate gandul s-o comand. Nu e o caruta de bani si tot comand niste protectii R&G.

Tot ce sper de la ea e sa nu se intareasca (sa nu se usuce) pe lant, cum se intampla dupa o perioada cu sprayurile cu teflon (gen Motul, Motorex).

Testam si vedem. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sunt curios cu cat ar prelungi viata loobmanul asta? Eu am un DID care are 35000 si nu prea m-am stresat sa-l intretin.

Apropo pe sprayul ala de curata franele scrie ca cika sa nu-l dai pe cauciuc...deci eu nu prea as curata lantul cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

k3 600cc raport standard 16 x45 110 zale

 

kit de lant configurat de magazin virtual 17x45 110zale (asa era in oferta ....mai low cost :D )

 

problema intalnita... roata impinsa la maxim in fata si lantul este deja mult prea intins .... sa fie la "fix" lantul pt kitul standard ?

 

a mai intalnit vreun coleg pb de genu ? de obicei stiu ca permite - / + 1 fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17x45, 110 zale, lant 525

 

mda... problema sa zic asa este ca lantul este foarte intins , daca te mai asezi si pe mobra il faci coarda de vioara :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu feed-back referitor la WD-40 Chain Wax.

 

+ Nu sare de pe lant (si am pus mai mult decat ar fi trebuit);

+ Nu se usuca in timp (dupa 4 saptamani de la aplicare e la fel);

 

- Pret cam piperat (dar merita pana la ultimul banut).

 

Este exact lubrifiantul pe care l-am cautat de ani buni.

Recomand.

 

O sa postez cateva poze zilele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu feed-back referitor la WD-40 Chain Wax.

 

+ Nu sare de pe lant (si am pus mai mult decat ar fi trebuit);

+ Nu se usuca in timp (dupa 4 saptamani de la aplicare e la fel);

 

- Pret cam piperat (dar merita pana la ultimul banut).

 

Este exact lubrifiantul pe care l-am cautat de ani buni.

Recomand.

 

O sa postez cateva poze zilele astea.

 

Tocmai vazusem si eu gama WD la moto24 (Brasov), cautand alte alea. Preturile sunt comparabile cu cele ale competitiei (Motul, Motorex).

 

https://www.moto24.ro/produse/lubrifianti-si-uleiuri/spray-de-lant/marci(wd-40)/?

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam la 500km ung lanțul (pana acum cu Motul, normal sau PTFE, după ce spray apuc cu mâna) și cam la 1000 spălat, cu zeamă de la Louis.

Nu l-am auzit plângând, ”trage de rupe”.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai vazusem si eu gama WD la moto24 (Brasov), cautand alte alea. Preturile sunt comparabile cu cele ale competitiei (Motul, Motorex).

 

https://www.moto24.ro/produse/lubrifianti-si-uleiuri/spray-de-lant/marci(wd-40)/?

Thanks pentru link! Super pret! :)

 

Eu l-am luat din Bucuresti (nu importa de la cine...desi...); mult mai scump...normal. :|

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

32 lei curatare si 47 lei ungere e super pret? E 20 lei un spray de curatat lantul la dedeman (sau 15 lei unul de frane) si 30-35 lei un spray Valvoline de uns (f bun, din punctul meu de vedere).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

32 lei curatare si 47 lei ungere e super pret? E 20 lei un spray de curatat lantul la dedeman (sau 15 lei unul de frane) si 30-35 lei un spray Valvoline de uns (f bun, din punctul meu de vedere).

Pentru produsele respectiv, preturile sunt bune. Nu a zis nimeni ca nu exista alte produse mai ieftine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cautand cu totul altceva, am dat peste asta:

 

http://www.cobrra.sk/en/nemo-2-device-lubrication-motorbike-and-quad-chains

Si cat costa device-ul? In link n-am gasit pret (de pe tel cel putin). Avantajul e ca lucra sub presiune, dezavantajul ca e ditai butelca pe ghidon, ma si gandesc cum se gaseste careva sa roteasca de ea pe unde parchezi... Altfel face fix ce face Loobman.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cat costa device-ul? In link n-am gasit pret (de pe tel cel putin). Avantajul e ca lucra sub presiune, dezavantajul ca e ditai butelca pe ghidon, ma si gandesc cum se gaseste careva sa roteasca de ea pe unde parchezi... Altfel face fix ce face Loobman.

Am mai sapat. E exagerat de scump. Si mai si trebuie sa iti amintesti sa invarti de butelca de fiecare data cand opresti si repornesti la drum.

 

http://www.gentimoto.ro/sistem-ungere-lant-moto/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pic de review: Regina 530, pus pe un CBR 954. In 11.000km , intretinut ca la carte, intins, etc. s-a lasat in asa hal incat de urgenta am scos 2 zale. Never again ! Pinioanele cu urme de uzura, dar nimic serios.

 

P.S. DID 530 ZVM-X sper sa reziste mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pic de review: Regina 530, pus pe un CBR 954. In 11.000km , intretinut ca la carte, intins, etc. s-a lasat in asa hal incat de urgenta am scos 2 zale. Never again ! Pinioanele cu urme de uzura, dar nimic serios.

 

P.S. DID 530 ZVM-X sper sa reziste mai mult.

Cat ai dat pe Regina? Eu am un DID X-Ring care a trecut de 37000 si inca nu a ajuns la marcajul replace. Nu prea ma agit cu unsul si spalatul. Ultima oara l-am intins acu 3 ani.

 

In alta ordine de idei am si eu cateva intrebari pentru cine mai foloseste Loobman.

1. La voi pe linga lant mai stropeste si janta? Ca mie mi se pare ca mai da si prin lateral, am reglat capul ala de vreo 3 ori.

2. De fiecare data cand plec tre sa apas pe butonul ala? Ca altfel ramane o zona cu aer in capat. Poate n-am dat eu ca lumea gaurica aia in furtun?

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe janta nu, dar mai sare de pe lant pe aparatoare si bascula. Capul de la ungator are moatele alea 2, ele trebuie sa fie lipite pe foaie, astfel incat uleiul sa se scurga usor pe foaie si de acolo pe lant.

Bule de aer mai apar, nu ai cum sa scapi de ele. Daca las mobra mult timp parcata, se mai goleste furtunul, inainte sa plec apas cat sa ajunga aproape de capat si pe drum ii dau 2-3-4 apasari de cateva secunde fiecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Si eu cu Loobman, aceleasi simptome ca GEO, numai ca si mie imi stropeste unpic janta pentru ca apas ca disperatul pe buton de fiecare data cand ma sui pe ea, dar nu ma deranjeaza absolut deloc, consider ca este mai ieftin un spalat la jet decat un kit lant..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...