mianmar23 Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 1. Am scris, mic ce-i drept, ca m-as abtine si nu as posta. Si stai linistit ca nici eu nu traiesc din vanzarea uleiului asta, chiar daca am vreo 2-3 lei adaos la bidon. 2. Chiar asta intentionam sa fac inainte de a descoperi PDL, sa-mi iau mobra cu cardan! Eram satul de "poponetat" lantul (si se ia si greu sprayul + mizeria, mai ales daca primul e de calitate) si sa-l vad ca tras prin tzarana dupa 20km parcursi in Bucuresti. Cu PDL ma intrebau toti daca nu am de gand sa-l mai ung, chiar daca o facusem cu 5 km inainte. Arata ca si cum ar fi fost uscat, si nici jegul nu se lipea (probabil credea si el, jegul, ca lantul e uscat si nu se mai chinuia sa adere). Pfuuuu, si eram aproape hoatarat sa te abordez pt un ungator! Ehhhh, daca n-ai fi fost invaluit in ceata asta atat de deasa, daca n-ai fi fost atat de…versatil si daca n-ai fi pierdut timpul pe aici dandu-mi lectii de marketing si exprimandu-ti regrete ‘’asezonate’’ cu subtilitati de smecheras infantil , ai fi putut cumpara tu ultimul dispozitiv LOOBMAN cu DSD de rezerva care tocmai ce s-a dat… Vezi, ti-ai incalcat principiile, nu te-ai abtinut… Oricum pe tine nu te mai intereseaza. Daca totusi ti se revigoreaza interesul pentru acest dispozitiv, momentan doar in varianta standard, stii unde ma gasesti. Numai bine! Si unde l-ai descoperit in Romania si cam la ce tzekini? pare a fi ceva de incercat. Nu-s deloc scirbos cind e de bagat mina in mecanisme, dar treaba asta cu unsul lantului ma scoate din minti. http://www.amazon.de/Profi-Kettenspray-400ml-trockene-Kettenschmierung/dp/B0040YUTFS http://www.ebay.de/itm/Profi-Dry-Lube-1-DOSE-Kettenspray-PTFE-Teflon-Motorrad-Mountainbike-400-ml-/361477176234?hash=item5429b7fbaa:m:mfoMHMlvn8487KaEM8-BUtw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 (editat) i unde l-ai descoperit in Romania si cam la ce tzekini? pare a fi ceva de incercat. Nu-s deloc scirbos cind e de bagat mina in mecanisme, dar treaba asta cu unsul lantului ma scoate din minti. PDL folosesc si eu. Mi se pare scump, dar merita banii. Vezi pe www.louis.de Editat Martie 9, 2016 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Nu prea il gasesti pe stoc, dar ti-l aduce orice magazin cu produse de la Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Nu prea il gasesti pe stoc, dar ti-l aduce orice magazin cu produse de la Louis. este chiar justificata reticenta romanilor privind partidele politice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Eu am folosit PDL (nu partid, profi dry lube) si am fost f multumit. Asta e postul meu initial! Am impresia ca nu il aduce nimeni pe stoc pt ca e destul de scump si nu prea cunoscut si/sau utilizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Saptamana trecuta am schimbat la un Kawasaki ZR-7 pinionul(terminat),foaia si lantul(inca bunicele).Nimic special,doar ca erau orignale(din fabrica) si schimbul s-a facut la 62000km.Asta a fost posibil datorita faptului ca in ultimii aprox 40000km am folosit ungator de lant. Sa aveti un sezon moto cu cat mai multi km,in siguranta si cu vreme frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 offf...si tocmai ce-si formase o parere colegul de mai sus. Acum iar l-ai bagat in ceata... alte framantari, alte cautari.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 spalat cu motorina cu sistemul Kettenmax de la louis la fiecare schimb de ulei, adica 6.000km, uns cu ulei de lant de drujba (19lei litru - am ajuns la jumatatea sticlei in 20.000km) intr-un Loobman la fiecare 100-150km si mai des daca ploua. Cu solutia asta, am ajuns am schimbat lantul TDM-ului cu care a venit din italia (lantul nu era deloc nou) la 35.000 km dupa o prima intindere. Fac pariu ca mai puteam merge cu el inca 15.000km fara probleme Asa era montat la mine: Si asa arata capul de ungere fabricat de domnul Bogdan Harea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Capul original al Loobmanului nu a fost bun? Sau care a fost motivul schimbarii? Asta are 2 tuburi daca vad bine. Si cat ulei "expediezi"pe lant la parcursul mentionat? Cum dozezi, tii un anume timp apasat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Salut. Din experienta voastra, sunt ok spray-urile de lant Repsol si Valvoline ? Pana in prezent am folosit doar de la Castrol si dadeam ~60 lei pe un tub de 400 ml. Acum am gasit pe un site Repsol si Valvoline tot la 400 ml si pretul aproape in jumatate. Cu Castrol ungeam la 500 km (oarecum normal). A folosit cineva ? Sunt in regula ? Acestea sunt produsele : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Am folosit ambele sprayuri... recomand Valvoline. Repsol e f uleios, vascozitate mai mica, il arunca de pe lant, tine mai putin. Valvoline se intareste putin dupa ungere si sta mult mai bine pe lant. Pe de alta parte, aduna mai multa mizerie, fiind mai gros. Dar nimic de speriat, mi se pare mult peste Repsol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Le-am folosit pe ambele. De fapt cred ca am folosit cam toate marcile, unele mai proaste precum sprayul mare de la Louis, iar altele mai bune. Repsol e mai subtire, nu mi-a placut si nu am mai folosit, deci nu-l recomand. Seamana cu sprayul de uns de la lidl, poate nu chiar atat de prost. In schimb de Valvoline am fost multumit, am folosit mai multe tuburi. Asta seamana cu Motorex teflon alb sau cu Putoline echivalent, dar e mai ieftin. Am fost multumit si de Castrol, cele doua sortimente, dar e mai scump. Cum spuneam dupa atata cercetare de piata am ajuns la urmatoarea varianta de curatare si ungere: - pulverizator cu presiune si duza reglabla (se gaseste prin magazinele de bricolaj, sectiunea gradinarit). Se umple cu motorina si se stropeste lantul, apoi se foloseste o perie pentru curatare. - spray nigrin de curatat lantul (e cel mai ieftin dedeman), doar pentru curatare finala, motorina fiind cam uleioasa. Daca folosesti doar spray, consumi lejer un tub la o curatare. - Spray de uns Valvoline (cel mai bun raport calitate pret la bepa consumabile) Eu intentionez sa trec la ungator de lant, mi s-a cam luat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 As trece si eu la ungator de lant, dar nu pe motocicleta aceasta, ci pe urmatoarea. Doresc sa o vand si nu prea as mai vrea sa investesc in ea, in afara de consumabile. Multumesc mult pentru raspunsuri. O sa comand Valvoline. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 As trece si eu la ungator de lant, dar nu pe motocicleta aceasta, ci pe urmatoarea. Doresc sa o vand si nu prea as mai vrea sa investesc in ea, in afara de consumabile. Multumesc mult pentru raspunsuri. O sa comand Valvoline. La ce pret ai gasit? Repsol e 20 RON la emag. http://www.emag.ro/spray-ungere-lant-repsol-chain-lube-400ml-repsol-chain-lube/pd/DSP04MBBM/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Capul original al Loobmanului nu a fost bun? Sau care a fost motivul schimbarii? Asta are 2 tuburi daca vad bine. Si cat ulei "expediezi"pe lant la parcursul mentionat? Cum dozezi, tii un anume timp apasat? Salut. Nu am folosit capul original pentru ca l-am avut pe acesta pregatit pe mobra. Da, unge pe ambele parti. Se apasa butonu de la loobman cam 3-4 secunde nu mai mult si apoi urmaresc km ca sa stiu cand apas din nou, faceam operatiunea din mers. Acum nu mai e cazul ca am dat mobra cu tot cu el si am alta cu scottoiler care e vacuumatic si nu ii mai port de grija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Capul original al Loobmanului nu a fost bun? Sau care a fost motivul schimbarii? Asta are 2 tuburi daca vad bine. Si cat ulei "expediezi"pe lant la parcursul mentionat? Cum dozezi, tii un anume timp apasat? nu e bun deloc. Am avut Loobman pe Bandit... pe langa faptul ca trebuia sa-l reglez cam la fiecare plimbare cu mobra ca sa curga bine, la un sprint peste 140 km/h a zburat si s-a facut carcalete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Salut, Stie cineva unde pot gasi wd-40 Chain cleaner? este produs relativ nou..dar foarte bun. Am tot urmarit topicuri cu teste si wd40 se pare ca este foarte bun pentru curatat.. ( http://advrider.com/index.php?threads/chain-o-ring-wd-40-exposure-effects-study-and-results.345397/ ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Salut, Stie cineva unde pot gasi wd-40 Chain cleaner? este produs relativ nou..dar foarte bun. Am tot urmarit topicuri cu teste si wd40 se pare ca este foarte bun pentru curatat.. ( http://advrider.com/index.php?threads/chain-o-ring-wd-40-exposure-effects-study-and-results.345397/ ) WD40 chain cleaner gasesti la Trost , la fel si Chainlube si Chainwax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Salut, Stie cineva unde pot gasi wd-40 Chain cleaner? este produs relativ nou..dar foarte bun. Am tot urmarit topicuri cu teste si wd40 se pare ca este foarte bun pentru curatat.. ( http://advrider.com/index.php?threads/chain-o-ring-wd-40-exposure-effects-study-and-results.345397/ ) Gasesti la R&G (v. link). Gasesti pe pagina principala si distribuitorul din Ro. A folosit cineva WD-40 Specialist Motobike Chain Wax? Pare a fi exact vaselina folosita in fabrica la motocicletele noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 (editat) Chain wax nu am folosit in schimb am folosit chain lube wd40 , bun,nu extraordinar, similar cu produsele de pe piata (Motul ,LiquiMoly etc ) doar ca este transparent fata de Motul . Vaselina alba cum vin lanturile noi gasesti de la Motul, chain paste . Este exact pasta alba ,eu am renuntat ca trebuia curatat uscat lantul foarte bine ,altfel se inegrea imediat de la mizeria lantului http://www.motorcyclecruiser.com/parts-gear/motul-chain-spray-and-chain-paste-cr-tested Editat Mai 27, 2016 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Nu recomand chain paste. Nu adera prea bine pe lant si sare repede. E drept ca ramane o pelicula subtire care face treaba o perioada. Cand montezi un lant nou, il poti degresa de acea vaselina daca nu vrei sa o cureti din capacul pinionului de atac. E drept ca si eu am fost sceptic atunci cand am auzit despre lucrul asta dar nu stiam ca e o practica veche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 pare interesanta pasta aia, si pare ca are review-uri bune...o fi mai buna ca spray-ul? patrunde la garnituturi la fel de bine? ma tenteaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Ma bate gandul s-o comand. Nu e o caruta de bani si tot comand niste protectii R&G. Tot ce sper de la ea e sa nu se intareasca (sa nu se usuce) pe lant, cum se intampla dupa o perioada cu sprayurile cu teflon (gen Motul, Motorex). Testam si vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Sunt curios cu cat ar prelungi viata loobmanul asta? Eu am un DID care are 35000 si nu prea m-am stresat sa-l intretin. Apropo pe sprayul ala de curata franele scrie ca cika sa nu-l dai pe cauciuc...deci eu nu prea as curata lantul cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 /index.php?/topic/202679-intretinere-lant-marcitipuri-totul-despre/?p=3635849 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.