"Fanes" Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 A folosit cineva produse de curatat si uns lantul de la Probiker? Ce parere aveti despre ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 A folosit cineva produse de curatat si uns lantul de la Probiker? Ce parere aveti despre ele? procycle poate. eu am folosit. sunt ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 procycle poate. eu am folosit. sunt ok. dap ai dreptate nush la ce ma gandeam....de procycle era vorba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Am si eu spray d-ala de lant cu teflon de la procycle. Se depune mult si-l imbacseste. Asta iarna am dat si pe lantul bicicletei si fiind rece, ramasese tapan, nici nu mai schimba vitezele. Vara e mai bine, dar parca lantul merge greu si e destul de rigid. Daca folosesti spray de curatat tot de la procycle, parca ia jegul ala cu mana, daca incerci cu altceva, benzina, motorina, diluant, se ia, dar mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Eu am folosit spray Procycle la moto de vreo 2 ori, l-a spalat ploaia instant. Dupa aceea am mai dat cu el pe lantul de la bicicleta, cu aia nu merge nimeni pe ploaie si e ok pentru asa ceva. E ieftin, dar cam slabut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 pentru toti care se intrebau cu ce se poate spala un lant fara sa fie afectat; Am gasir acest site unde un "amic" din alta tara a testat oringurile cu diferite solutii de curatare si cu rezultatele de rigoare sper sa fie folositor pt toata lumea http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=345397 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Vin si eu cu ceva nelamuriri prin zona... Problema e ca nu stiu sigur daca e cazul sa schimb lantul,am 17 mii km,mers normal.La gradatiile de pe bascula sunt abia la prima gradatie dupa nivelul 0, deci mai am vreo 4-5 pana la capat,insa problema e ca la viteze mici face zgomot,lucru pe care l-am observat cand bagam motorul in garaj si nu aveam casca pe cap,cu casca pe cap nu se aude...... O alta "problema" e ca am observat o portiune a lantului unde e stramt fata de restul lantuluisi are doar putin joc,(tight spot),din cate am inteles e ceva normal sa exista "tight spots" si "loose spots" insa sa nu fie diferentele mult prea mari...momentan lantul e cam murdar,o sa-l curat bine si vedem daca mai face apoi.... ce pareri aveti?ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Curata-l temeinic si o sa se rezolve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) La 17000 km poti incepe sa te gandesti la un kit nou. Gradatia de pe bascula nu este relevanta, ea avand alta semnificatie decat verificarea uzurii lantului. Curata lantul bine si cu el intins verifica cota peste 20 de zale , cota la care producatorul da un minim si un max. Daca esti aproape de max, nu mai sta pe ganduri, pune nou. Editat Mai 16, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Gradatia de pe bascula nu este relevanta, ea avand alta semnificatie decat verificarea uzurii lantului. Care e acea semnificatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Gradatia de pe bascula indica momentul in care e cazu sa schimbi kitul de lant. In ultimii 20% ai cursei, producatorul zice ca e bine sa schimbi kit-ul. Ma rog, si la masina imi schimba placutele la revizie, cand mai am inca vreo 20% carne pe ele... de ce nu s-ar face la fel si cu kitul de lant la reprezentanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Gradatia de pe bascula foloseste in principal la alinierea rotii spate. Probabil la unele motoare poate fi si un indiciu asupra uzurii lantului, dar in nici un caz singurul. La BMW F650 si la DL650 ca care m-am jucat, nu ajunsesem la jumatatea gradatiei de pe bascula si lanturile erau varza. Lanturile le-am controlat masurand cu sublerul distanta peste 10 zale, sau de curand cu un sablon de carton tiparit, livrat de DID odata cu lantul si care face acelasi lucru. Daca te uiti numai la gradatia de pe bascula se poate intampla ca lantul sa fie uzat, dar si cateva zale sa fie gripate si intepenite intr-o pozitie usor rotita, ceeece face, ca per ansambu, distanta intre cele doua pinioane sa fie corecta in timp ce lantul este terminat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Da, ai dreptate. Insa ca indiciu grosier se poate folosi si gradatia basculei. Honda pune stickere cu asa ceva pe capatul basculei, langa lant. Concluzia e ca e bine sa calculam uzura conform cotelor de manual, nu reperelor empirice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 (editat) Gradatia de pe bascula foloseste in principal la alinierea rotii spate. Probabil la unele motoare poate fi si un indiciu asupra uzurii lantului, dar in nici un caz singurul. La BMW F650 si la DL650 ca care m-am jucat, nu ajunsesem la jumatatea gradatiei de pe bascula si lanturile erau varza. Lanturile le-am controlat masurand cu sublerul distanta peste 10 zale, sau de curand cu un sablon de carton tiparit, livrat de DID odata cu lantul si care face acelasi lucru. Daca te uiti numai la gradatia de pe bascula se poate intampla ca lantul sa fie uzat, dar si cateva zale sa fie gripate si intepenite intr-o pozitie usor rotita, ceeece face, ca per ansambu, distanta intre cele doua pinioane sa fie corecta in timp ce lantul este terminat. de acord ! ... restul e folclor ... bine! , honda s-a gandit ca nu toata lumea stie sa foloseasac un subler si nici nu il au toti pe acasa... Editat Mai 18, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata01 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 (editat) In cartea de service , precizeaza ca se masoara uzura lantului prin masurarea distantei intre 10 zale, cand lantul este intins. Limita (distanta) variaza in functie de motor/tipul lantului. Cred ca in fiecarare carte de service pt fiecare motor, este trecuta aceasta limita... Chain_check___Yamaha_YZF_R6.pdf Editat Mai 18, 2010 de kta007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 din manualul meu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 reperele alea de pe bascula intr-adevar sunt in principal pentru alinierea rotii si secundar pentru uzura lantului, asa empiric. de exemplu am vazut lanturi noi, cu dimensiunie la fel ca si cele din manual care odata puse pe motor erau undeva la jumatatea reglajului. totusi sa stiti ca acele semne nu sunt bune din fabrica, sunt asa, ca sa ai de unde pleca. cautati pe google "motorcycle wheel alignment" si o sa va dati seama ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 reperele alea de pe bascula intr-adevar sunt in principal pentru alinierea rotii si secundar pentru uzura lantului, asa empiric. de exemplu am vazut lanturi noi, cu dimensiunie la fel ca si cele din manual care odata puse pe motor erau undeva la jumatatea reglajului. totusi sa stiti ca acele semne nu sunt bune din fabrica, sunt asa, ca sa ai de unde pleca. cautati pe google "motorcycle wheel alignment" si o sa va dati seama ce si cum Lantul ala avea 2 zale in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Mai conteaza si pinioanele folosite. Mai ales la enduro se lasa o marja in sensul asta. Posibil ca reglajul sa pice la jumatate cu pinioanele standard... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Salut!! am montat inainte de tura de 4000km din Turcia un ungator de lant automat programabil si pot spune ca dupa acesti km in care am avut si ploi si drum uscat cu mers in regim de autostrada si lejer de oras ca isi merita pe deplin investitia(nu mare ) deoarece este produs de doi vestromisti indemanatici!! singurl lucru care l-am avut de facut a fost sa completez 90-100 g ulei acesta fiind consumul de ulei pt ungerea lantului pe acesta distanta!! mai multe detalii intrati pe sectiunea V-strom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Mai conteaza si pinioanele folosite. Mai ales la enduro se lasa o marja in sensul asta. Posibil ca reglajul sa pice la jumatate cu pinioanele standard... la fel ... se accepta uzura de 1/4 din sectiunea dintelui. Pot confirma ca am schimbat numa pinionul mic si in scurt timp s-a uzat dupa pasul lantului vechi... probabil ca din uzura transmisa a functonat si ingradit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Când mi-am schimbat lanțul, axul roții era la jumătatea inscripțiilor de pe basculă, trebuia să mai scot din zale. Nu se merită să schimbi doar un pinion pentru că într-un timp foarte scurt ajunge lafel de uzat ca Âşi cel vechi, am pățit-o si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 (editat) salutare,am moto de anul trecut si 5mii de km facuti cu el(propietarul a facut spune el vreo 6-7 mii),azi dupa ce i am curatat lantul am fost curios sa vad ce fel de lant am si este RK Xs0 50-japan(asta scrie pe el). l am masurat si pare ok,rolele nu s blocate, dar pe lateralul zalelor este patat..cred ca a stat neuns si a ruginit putin ,intrebarea e ma mai pot folosi de el sau trebuie sa ma gandesc la un kit nou? ps:mai merge intins vreo 1,5 cm si l am uns de cand l am luat la 300 km cu spray cu teflon de la motorex . Editat Mai 27, 2010 de triumph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata01 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 (editat) salutare,am moto de anul trecut si 5mii de km facuti cu el(propietarul a facut spune el vreo 6-7 mii),azi dupa ce i am curatat lantul am fost curios sa vad ce fel de lant am si este RK Xs0 50-japan(asta scrie pe el). l am masurat si pare ok,rolele nu s blocate, dar pe lateralul zalelor este patat..cred ca a stat neuns si a ruginit putin ,intrebarea e ma mai pot folosi de el sau trebuie sa ma gandesc la un kit nou? ps:mai merge intins vreo 1,5 cm si l am uns de cand l am luat la 300 km cu spray cu teflon de la motorex . Daca nu este uzat - dupa cum zici ca l-ai masurat; ii cureti petele/rugina si nu ai treaba, merge. Si daca km utilizati sunt reali (5+7 mii KM) mai ai de mers cu el. Nu am inteles ce ai zis cu "mai merge intins vreo 1,5 cm" ; lantul trebuie sa aiba un "joc" de 3-5 cm maxim. Adjust_chain_slack.pdf Editat Mai 28, 2010 de kta007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 O intrebare. Am un lant ce arata ca in poza, are acele zale de inchidere+oringurile. Daca vreau sa-l schimb trebuie neaparat nituit cu presa sau ajunge doar clema ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.