Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

caut o electrovalva pt un ungator home made. La un centru de montare instalatii GPL mi-au cerut 95ron si mi s-a parut cam mult. Pt comparatie, pe pompa am dat 28 iar pt piesele de temporizator (bazat pe un CI555 cu 8pini, 3rez & 1cond) mai putin de 5. Daca are cineva sau ma poate indruma, astept sugestii - altfel voi lua un robinet manual...

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Electrovalva pentru recircularea vaporilor de benzina (sau ceva de genu asta). Daca gasesti de Nova gti este ieftina tare ;dar foarte rara pisa prin magazine. Altfel, mai scump la dezmembrari, cam 50ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt sfat.

 

Cred ca voi apela in cele din urma la o electrovalva de vacuum pt ca-i mai mica si, teoretic, ar trebui sa faca acelasi lucru.

 

Vreme buna tuturor plimbaretilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baietii am si eu o mica mare problema , am avut un kit de lant did care cred ca era ff uzat ,era strans la maxim si abia era intins daca invarteam de roata ba era mai intins ba era mai slab..

bun, am gasit la un prieten un kit de lant pentru mobra mea (cbr f2)bunicel ,am inlocuit kitul , dar surpriza aceiasi problema ba mai slab ba mai intins cu toate ca nu mai scotea zgomot si mai ramanea loc de intins.

Voi ce parere aveti?

 

imi cer scz ca nu am stat sa citesc cele 172 de pag poate aveam raspuns la intrebare, dar ma grabesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baietii am si eu o mica mare problema , am avut un kit de lant did care cred ca era ff uzat ,era strans la maxim si abia era intins daca invarteam de roata ba era mai intins ba era mai slab..

bun, am gasit la un prieten un kit de lant pentru mobra mea (cbr f2)bunicel ,am inlocuit kitul , dar surpriza aceiasi problema ba mai slab ba mai intins cu toate ca nu mai scotea zgomot si mai ramanea loc de intins.

Voi ce parere aveti?

 

imi cer scz ca nu am stat sa citesc cele 172 de pag poate aveam raspuns la intrebare, dar ma grabesc.

 

Exact aceiasi problema ai si la cel de-al 2 lant,prietenul tau nu cred ca la dat jos degeaba.In unele portiuni sa intins neuniform din cauza uzurii.

Eu zic ca problema nu se rezolva decat cu un kit de lant nou!

Dar de.... ajungem tot la bani!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact aceiasi problema ai si la cel de-al 2 lant,prietenul tau nu cred ca la dat jos degeaba.In unele portiuni sa intins neuniform din cauza uzurii.

Eu zic ca problema nu se rezolva decat cu un kit de lant nou!

Dar de.... ajungem tot la bani!!!

imi era teama de asta :rusinica: Oare numai lantul fara pinioane se gaseste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi era teama de asta :rusinica: Oare numai lantul fara pinioane se gaseste?

pinioanele uzate vor strica lantul nou , si vezi ca lanturile alea mai ieftine (indiferent de marca) au rezistenta mai mica ... mobre de 125

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pinioanele uzate vor strica lantul nou , si vezi ca lanturile alea mai ieftine (indiferent de marca) au rezistenta mai mica ... mobre de 125

Mai exact ce strica un pinion uzat la un lant nou? Ce si cum strica?

Pinioane cu 3000 de km nu au uzura? Deci nu se pot pune pe un lant nou. Sau uzura este la peste 10000?

Dar un lant uzat poate sa strice pinioane?

Cred ca e o cofuzie care se propaga printre multi motociclisti.

 

Pinioanele ascutite/dinti rupti se schimba, da. Un pinion are uzura chiar si daca s-a mers 5 km in regim touring sau parada. Asta nu inseamna ca trebuie schimbate obligatoriu lant + pinioane impreuna.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Better safe than sorry. Plus ca tre sa manance si gura fabricantilor de pinioane ceva, nu?

 

Sunt de alta parere. Mai bine ramai tu cu mai multi bani in buzunar decat masonii care te conving prin diverse strategii ca s-a stricat ceea ce e, de fapt, in continuare bun si functioneaza. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

caut o electrovalva pt un ungator home made. La un centru de montare instalatii GPL mi-au cerut 95ron si mi s-a parut cam mult. Pt comparatie, pe pompa am dat 28 iar pt piesele de temporizator (bazat pe un CI555 cu 8pini, 3rez & 1cond) mai putin de 5. Daca are cineva sau ma poate indruma, astept sugestii - altfel voi lua un robinet manual...

 

Merci!

Pretul corect la importator este 25 roni, dar ei nu vand in general decat catre sevice-uri autorizate. Eu am cumparat de la 25 la 65. Daca gasesti o relatie la un service nu neaparat autorizat GPL s-o comanzi prin ei.

 

Merci pt sfat.

 

Cred ca voi apela in cele din urma la o electrovalva de vacuum pt ca-i mai mica si, teoretic, ar trebui sa faca acelasi lucru.

 

Vreme buna tuturor plimbaretilor!

Electrovalva, indiferent de unde provine, trebuie sa reziste la produse petroliere si sa fie normal inchisa.

 

Mai exact ce strica un pinion uzat la un lant nou? Ce si cum strica?

Pinioane cu 3000 de km nu au uzura? Deci nu se pot pune pe un lant nou. Sau uzura este la peste 10000?

Dar un lant uzat poate sa strice pinioane?

Cred ca e o cofuzie care se propaga printre multi motociclisti.

 

Pinioanele ascutite/dinti rupti se schimba, da. Un pinion are uzura chiar si daca s-a mers 5 km in regim touring sau parada. Asta nu inseamna ca trebuie schimbate obligatoriu lant + pinioane impreuna.

Problema pinioanelor uzate este ca nu mai au pasul identic cu cel al unui lant nou, dar nu cred ca in cateva mii de km s-au uzat prea mult, daca au fost initial intradevar noi.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema pinioanelor uzate este ca nu mai au pasul identic cu cel al unui lant nou, dar nu cred ca in cateva mii de km s-au uzat prea mult, daca au fost initial intradevar noi.

 

Corect. Profilul dintilor se schimba. Eu cred ca e afectat doar randamentul transmisiei finale din cauza schimbarii formei miscarii relative a rolei pe profilul dintelui. La pinionul de atac, in sarcina, chiar daca este uzat, lantul nu loveste in flancul dintelui. La foaie acest lucru e posibil cand lantul e reglat prea larg. Mare atentie la pinioanele spate din dural, acolo reglajul e putin diferit, tocmai ca sa lantul sa nu rupa dintii.

Lantul se uzeaza in continuare cam la fel, chiar daca pinioanele au dintii ascutiti. O exceptie ar fi la pinioane care au ramas fara dinti (am intalnit si cazuri dintr-astea) si lantul patineaza pe foaia spate. Uzura lantului vine in principal din lipsa lubrifierii + reglaj incorect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul corect la importator este 25 roni, dar ei nu vand in general decat catre sevice-uri autorizate. Eu am cumparat de la 25 la 65. Daca gasesti o relatie la un service nu neaparat autorizat GPL s-o comanzi prin ei.

 

 

Electrovalva, indiferent de unde provine, trebuie sa reziste la produse petroliere si sa fie normal inchisa.

 

...

 

Multumesc, am rezolvat problema. Acum trebuie sa-mi fac timp sa pun totul cap la cap.

 

Salutari!

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am un Sv 650s k4.

Azi cand am scos motocicleta din depozit, am mers circa 3 km cu ea dupa care nu mai cupla. O baga in viteza si in momentul incare dau drumul la ambreaj incepe sa caraie si nu pleaca. Nu am incercat de multe ori de frica sa nu o stric :).

Sfaturi ceva?

La Sv se foloseste pentru ungere acelas ulei atat la cutie cat si la motor?

M-am uitat prin gemuletul unde arata nivelul uleiului si nu vad nimic. Se verifica la cald sau la rece sau nu conteaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am un Sv 650s k4.

Azi cand am scos motocicleta din depozit, am mers circa 3 km cu ea dupa care nu mai cupla. O baga in viteza si in momentul incare dau drumul la ambreaj incepe sa caraie si nu pleaca. Nu am incercat de multe ori de frica sa nu o stric :).

Sfaturi ceva?

La Sv se foloseste pentru ungere acelas ulei atat la cutie cat si la motor?

M-am uitat prin gemuletul unde arata nivelul uleiului si nu vad nimic. Se verifica la cald sau la rece sau nu conteaza?

 

uleiul il verifici la cald dar nu imediat ce opresti motorul ci dupa vreo 5 minute. cutia are acelasi ulei cu motorul deci daca nu ai in motor nu ai nici in cutie. inclina putin mobra pe partea cu gemuletul si vezi daca iti apare ceva, daca nu e naspa. inseamna ca e putin de tot sau nimic.

de cand l-ai schimbat ultima oara l-ai mai verificat? daca ai mers fara 3 km probabil ai fi calat insinte sa strici cutia.

cunosc destul de bine motorul si stiu ca ceva ulei consuma mai ales daca nu e de calitate.

chestia cu caraiala e ambigua: caraia ca atunci cand bagi in viteza fara ambreaj sau altfel de carait?

 

PS: aici se discuta despre lanturi!!!

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa va intreb daca detine cineva dintre voi un ungator Tutoro,care se vinde la un pret incredibil de 15 GBP.Am citit destul de multe pareri ,care nu stiu daca erau subiective,si as vrea sa aflu de la cineva care a probat acest produs.Detinatori britanici lauda si spun ca e mai bun decat Scottoilerul

http://www.tutorochainoiler.com/index.php/store/motorcycleoilers/singlefeedoilerkit

Editat de etzmz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.chainoiler.co.uk/

eu am asta. daca te uiti in poze o sa vezi ca e cam la fel. inclusiv pretul e pe acolo.

in functie de ce motor ai montatul dureaza cateva ore, si mai dureaza pana te inveti cat ulei sa dai drumul si cam cu ce viteze sa mergi pana unge lantul.

mie imi place foarte mult, isi face treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are un buton, il apesi (eu pot sa-l apas si in mers datorita pozitiei rezervorului), umple o mica camaruta de sub recipientul de uelei, iar ce e in camaruta aia, o ia usor la vale (in instructiuni iti spune cam ce panta sa-i dai, in funtie de distanta vasului de uelei fata de finionul spate)....si atat. ala e tot uleiul care curge. cand vrei sa curga, il apesi 1-2 sec. eu apas pe el odata la 3-400km si lantul e uns in permanenta, iar pe janta sunt cativa stropi de ulei....nu mai mult decat faceam cu sprayul.

da stiu, e manual, nu am electrovalve, dau cu degetul, dar am dat 15 euro in loc de 150 sau 180 cat e un scotoiler.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul il verifici la cald dar nu imediat ce opresti motorul ci dupa vreo 5 minute. cutia are acelasi ulei cu motorul deci daca nu ai in motor nu ai nici in cutie. inclina putin mobra pe partea cu gemuletul si vezi daca iti apare ceva, daca nu e naspa. inseamna ca e putin de tot sau nimic.

de cand l-ai schimbat ultima oara l-ai mai verificat? daca ai mers fara 3 km probabil ai fi calat insinte sa strici cutia.

cunosc destul de bine motorul si stiu ca ceva ulei consuma mai ales daca nu e de calitate.

chestia cu caraiala e ambigua: caraia ca atunci cand bagi in viteza fara ambreaj sau altfel de carait?

 

PS: aici se discuta despre lanturi!!!

 

Am rezolvat cu Goodkat - imi cazuse pinionul :D. S-a slabit atat de mult piulita in cat a cazut din lacasul lui.

Multumesc pentru sfaturi, si multumesc in special lui Goodkat pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...