Kassu Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Corect! Intre timp am sapat si eu si am comandat acum cu 43 RON de la Motovip Motorex chainlube road 622. Merci pentru info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Corect! Intre timp am sapat si eu si am comandat acum cu 43 RON de la Motovip Motorex chainlube road 622. Merci pentru info. Cred ca mai bine comandai Racing. Road nu prea sta pe lant. Cel putin asa mi s-a parut mie. Oricum, si Racing s-a stricat un pic, fata de varianta anterioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 (editat) Corect! Intre timp am sapat si eu si am comandat acum cu 43 RON de la Motovip Motorex chainlube road 622. Nu am cum sa recomand ceva ce nu am folosit, nu cunosc cum este. Sper sa fie bun. Sa retii insa aspectul cel mai important pe care l-am constatat: 75% din uzura lantului este datorata reglajului prost. Valabil cu precadere la motoarele puternice de peste 90 de cai. Reglaj prost inseamna tradus in limbaj de service: exploatare necorespunzatoare. Adica fix pentru asa ceva pierzi garantia la X5 chiar daca esti bogat Editat Octombrie 13, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 (editat) Cred ca mai bine comandai Racing. Road nu prea sta pe lant. Cel putin asa mi s-a parut mie. Oricum, si Racing s-a stricat un pic, fata de varianta anterioara. Ca sa vezi cum functioneaza reclama (mincinoasa? - de pe site-ul vanzatorului): "Motorex ChainLube 622 Strong - spray ungere: Lubrifiant special alb cu aderenta foarte buna..." bla-bla-bla. @Cesar: Lantul este reglat corect, deci daca va fi sa apara uzura in el, sigur va fi de la unsoarea de proasta calitate. Speram sa nu fie cazul folosind 622. Daca n-a aparut folosind Motul, slabe sanse... O sa postez aici primele impresii dupa ce il voi intinde pe lant. Editat Octombrie 13, 2011 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 Ce parere aveti despre setul de intretinere lant, vandut de cei de la My Moto? http://mymoto.ro/online/index.php?/topic/52-super-oferta-set-intretinere-lant/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 setul de intretinere lant, vandut de cei de la My Moto? este dubios de ieftin; nu cred ca poate fi ok la banii astia. spun pentru ca recent, incercand si eu alternative ieftine, am testat spray-ul de uns de la lukoil - vreo 17 lei- zboara toata unsoarea de pe lant instant, e mai subtire decat uleiul T90 de transmisie... deci sa nu patesti la fel. pentru a echilibra costurile, eu ung lantzul cu un spray de calitate dar il spal cu motorina. mai nou, cu divaisu` ala de la louis, cu perii - tocmai mi-am luat unul si-s f multumit, mai ales pentru timpul muuuult redus al operatiunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 Am mai facut ceva sapaturi... se pare ca ''bremsen und teile reiniger''=''de frână Âşi piese curat'', dupa cum traduce Googu, adica spary-ul de curatat este pentru frane... Este indicat asa ceva pentru curatat lantul?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Este un spray cu degresant puternic si sub presiune. Este si el bun, doar ca se termina cam repede, atata tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Am mai facut ceva sapaturi... se pare ca ''bremsen und teile reiniger''=''de frână Âşi piese curat'', dupa cum traduce Googu, adica spary-ul de curatat este pentru frane... Este indicat asa ceva pentru curatat lantul?! este aproximativ aceeasi chestie. il poti folosi si la curatat carburatorul.toate spray-urile de curatat se duc repede, de obicei folosesc 2 de curatat la 1 de uns.pretul e mic si calitatea acceptabila. mai bine iti dai cu un de asta la 300 de km decat cu unuu scump la 600-800 dekm. sa nu mai zic ca la enduro dai inainte de fiecare iesire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 75% din uzura lantului este datorata reglajului prost. Mai exact, acest reglaj prost se refera la aliniere sau la intindere? Care dintre cele 2 aspecte este mai important? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Sa presupunem ca roata spate e corect aliniata. Daca nu e aliniata nu mai are rost discutia Tensiunea in lant e importanta. E un lucru binecunoscut ca randamentul transmisiei prin lant scade dramatic daca lantul e prea tensionat. De asemenea trebuie verificat la reglaj, sa nu se faca jocul lantului cu motocicleta pe cric (se face cu motociclistul pe motocicleta), nu se face in zona "burtii" lantului ci in zona de slack minin, si nu se verifica cu axul spate desfacut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Am gasit lant ''la metru'', marca RK, dar fara oringuri sau x-ringuri. Intrebarea mea: cat de prost ( sau bun ) poate fi un astfel de lant ? Mai exact, lantul se vinde la nr. de zale si e cca 1 leu zaua, plus 6 lei zaua de imbinare. Tine un sezon sau e doar pt o iesire? M-ar interesa pt un XR de 400 care nu are un cuplu de neglijat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Am gasit lant ''la metru'', marca RK, dar fara oringuri sau x-ringuri. Intrebarea mea: cat de prost ( sau bun ) poate fi un astfel de lant ? Mai exact, lantul se vinde la nr. de zale si e cca 1 leu zaua, plus 6 lei zaua de imbinare. Tine un sezon sau e doar pt o iesire? M-ar interesa pt un XR de 400 care nu are un cuplu de neglijat. fiind motor de enduro chiar e recomandat din ce stiu eu latul normal fara o,x z ringuri. te tine destul. depinde de abuz Fratilor, folosesc produsele de ungere de la Louis a lantului de cand am motorul 3 ani si vreo 30.000km. Am uns lantul numai cu Procycle ala de 750mm. lantul nu era nou cand am achizitionat motoreta, si abia la primavara voi schimba lantul. deci daca il ungi suficinet de des nu are ce sa se strice la el, in afara de uzura normala. eu il ung la 400-500km si-l spal la 3000-4000 da sunt un puturos dar uite ca lantul se invarte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 eu in general am folosit Motorex Road Strong - dar parca in ultima vreme nu imi mai place, parca "se usuca" mai repede. pare mai slabut si mai scump in ultima vreme. am mai incercat cu rezultate relativ multumitoare (fata de sprayul de uns lanturi de la Lukoil despre care am mai spus si repet ca-i o catastrofa) si MOL Dynamic Moto Chain O-X - dar trebuie uns mai des de 300 de km, zboara rapid de pe lantz, asadar nu am facut nici o economie de bani, in plus consum si de timp ungand mai des. recent am primit un spray (dar nu l-am testat inca) Motul C4 FL cica ar fi foarte bun, tzeapan, cica e un produs nou - in vreo saptamana o sa-l testez ... eu ung la vreo 400-600 km sau de cate ori nu mi se pare umed lantul si-l spal la cam la a 4-a ungere sau cand mi se pare prea imbacsit. personal acord importanta spalarii, ungerii si intinderii corecte a lantului nu doar pentru ca am avut prieteni care m-au invatat asta dar si pentru ca din vara am un kit nou de lant si mi se pare normal sa nu-mi bat joc de el. din experienta proprie spun: nu se merita sa umbli cu produse de 2 lei pentru ca mai mult muncesti si pan` la urma pagubesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 sebicozaurus: "Nu am poze cu acest sistem dar o să postez când o să am." Hai cu pozele ,te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 fiind motor de enduro chiar e recomandat din ce stiu eu latul normal fara o,x z ringuri. te tine destul. depinde de abuz Fratilor, folosesc produsele de ungere de la Louis a lantului de cand am motorul 3 ani si vreo 30.000km. Am uns lantul numai cu Procycle ala de 750mm. lantul nu era nou cand am achizitionat motoreta, si abia la primavara voi schimba lantul. deci daca il ungi suficinet de des nu are ce sa se strice la el, in afara de uzura normala. eu il ung la 400-500km si-l spal la 3000-4000 da sunt un puturos dar uite ca lantul se invarte si eu am mers 22 mii cu lantul care era pe mobra la achizitie... oricum uzura ia din randament, diferenta se vede la ala nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Salutare, Zilele acestea am terminat de făcut Âşi montat al doilea ungător de lanț. In urma a multor teste Âşi încercări am ajuns la varianta finală pe care am testat-o în cele mai variate condiții: soare, noroi, râuri, praf, ploaie, forestiere, bolovani, trâtnte… orice în mai mult de 20 000 km. Piese: - un releu de timp cu două temporizări (nu fac eu temporizatorul, nu Âştiu schema) - o electrovalvă - o pompă de Âşpriț de dacie model nou (am testat multe… Âşi de dacii Âşi de BMW sau Mercedes) - releu banal - un modul de comandă - furtun gros (pentru rezervorul de ulei) - furtun subțire Nu am poze cu acest sistem dar o să postez când o să am. Am postat acest anunț în speranța că mai sunt Âşi alți motocicliÂşti care vor să construiească un asemenea ungător. Dacă doriți mai multe detalii sau aveți întrebări … Âştiți unde să apelați. Pompa de sprit este electrica ? Ce "dacie model nou" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 De pe o cutie de lant D.I.D. (cam liderul mondial in materie de lanturi) Fiecare pricepe ce e de priceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Am gasit lant ''la metru'', marca RK, dar fara oringuri sau x-ringuri. Intrebarea mea: cat de prost ( sau bun ) poate fi un astfel de lant ? Mai exact, lantul se vinde la nr. de zale si e cca 1 leu zaua, plus 6 lei zaua de imbinare. Tine un sezon sau e doar pt o iesire? M-ar interesa pt un XR de 400 care nu are un cuplu de neglijat. Lantul fara O-ringuri se recomanda la motoare de cross, de cilindree mica, in conditii de competitie. La motocicleta ta se recomanda lant cu O-ringuri. Mai era cineva pe aici care a fost la un magazin si a cerut cel mai ieftin lant, iar pe urma avea pretentia sa ii fie schimbat pentru ca se sparsesera 20 de role in 2400 km... O/X/Z-ringul a fost inventat ca sa prelungeasca viata unui lant, nu ca sa il faca mai scump... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Kerosen "Din proprietăți rezultă că kerosenul este un combustibil puțin mai ușor ca petrolul lampant, însă diferența este mică." Petrol lampant se gaseste in Carrefour (raionul camping) sau la Praktiker (pe perioada verii) cu 16 RON/litru. Lantul ramane foarte curat si suficient de uns (in caz ca nu ai la dispozitie atunci un spray de uns) in urma curatarii cu ulei lampant. NU ATACA O-ringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Salutare, caut o electrovalva pt un ungator home made. La un centru de montare instalatii GPL mi-au cerut 95ron si mi s-a parut cam mult. Pt comparatie, pe pompa am dat 28 iar pt piesele de temporizator (bazat pe un CI555 cu 8pini, 3rez & 1cond) mai putin de 5. Daca are cineva sau ma poate indruma, astept sugestii - altfel voi lua un robinet manual... Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mkl Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Electrovalva pentru recircularea vaporilor de benzina (sau ceva de genu asta). Daca gasesti de Nova gti este ieftina tare ;dar foarte rara pisa prin magazine. Altfel, mai scump la dezmembrari, cam 50ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Merci pt sfat. Cred ca voi apela in cele din urma la o electrovalva de vacuum pt ca-i mai mica si, teoretic, ar trebui sa faca acelasi lucru. Vreme buna tuturor plimbaretilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 baietii am si eu o mica mare problema , am avut un kit de lant did care cred ca era ff uzat ,era strans la maxim si abia era intins daca invarteam de roata ba era mai intins ba era mai slab.. bun, am gasit la un prieten un kit de lant pentru mobra mea (cbr f2)bunicel ,am inlocuit kitul , dar surpriza aceiasi problema ba mai slab ba mai intins cu toate ca nu mai scotea zgomot si mai ramanea loc de intins. Voi ce parere aveti? imi cer scz ca nu am stat sa citesc cele 172 de pag poate aveam raspuns la intrebare, dar ma grabesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 baietii am si eu o mica mare problema , am avut un kit de lant did care cred ca era ff uzat ,era strans la maxim si abia era intins daca invarteam de roata ba era mai intins ba era mai slab.. bun, am gasit la un prieten un kit de lant pentru mobra mea (cbr f2)bunicel ,am inlocuit kitul , dar surpriza aceiasi problema ba mai slab ba mai intins cu toate ca nu mai scotea zgomot si mai ramanea loc de intins. Voi ce parere aveti? imi cer scz ca nu am stat sa citesc cele 172 de pag poate aveam raspuns la intrebare, dar ma grabesc. Exact aceiasi problema ai si la cel de-al 2 lant,prietenul tau nu cred ca la dat jos degeaba.In unele portiuni sa intins neuniform din cauza uzurii. Eu zic ca problema nu se rezolva decat cu un kit de lant nou! Dar de.... ajungem tot la bani!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.