Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

 

Se potriveste. Forma bordului la Monster e aceeasi pentru toate modelele (pre-2008) pe injectie.

Are dreptate Angel, nush de ce rahat, cand am citit anuntul...m-am dus cu gandul ca vine de pe un M900 nu de pe S4 :rusinica: :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bai oameni buni,

dupa mai bine de doua sezoane petrecute in saua VTR-ului si un purcoi de bani bagati in el, ma cam mananca-n c.ur sa-mi iau un Monster. Evindet, durerile de spate dupa drumuri mai lungi de 300 km m-au facut sa imi doresc iar un naked. Si dupa cum nu prea as vrea sa renunt la V2, Monsterul ar fi cea mai ok alegere (SV-ul 650 2003+ ar mai fi si el o varianta). Asadar, ma uitam in gradina macaronarilor la M900 (vad ca un 2001 e pe la 1800E) si cam la asa ceva mi-a ramas gandul. Ar mai fi varianta sa pastrez VTR-ul (pentru golaneala si zilele in care iau salariul) si sa mai iau un M620 pe care sa-l alerg zi de zi. Ideea cu 620-ul pare ok la modul ca si muierea da de permis acum in primavara si ar fi ok si pentru ea. Problema la mine e ca m-am obisnuit cu VTR-ul si acceleratiile acestuia, de fapt astea-mi plac la V2-urile mari si nu stiu cum m-as simti pe un Monster mic. Va intreb pe voi: face fata unui ritm mai alert de mers? Cum se comporta la viteze de peste 130-140 km/h, mai are ceva vana-n el? Recunosc, nu am mers niciodata pe Monster (doar pe un ST4 care mi se pare identic cu VTR-ul). O singura data am avut in grup un M620, dar a mers in ritmul lui, mai catinel, asa... In oras era ok, dar cand am iesit, l-am cam pierdut in spate. La fel, si cand am avut Fazer si cand ma mai incingeam cu baietii pe la semafor, cu Monsterele mici nu prea aveam ce discuta (asta se intampla acum vreo 7 ani). Imi e frica sa nu imi iau un 620 si sa ma trezesc ca o sa trag de el ca de un caine mort...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Venind de pe un V2 de 1000, un M620 nu e pentru tine. O sa-i apreciezi ciclistica, greutatea redusa si manevrabilitatea prin oras si pe curbe (unde nu o sa te plictisesti), dar la drum intins o sa cam tragi de el. Trage bine pentru un 600 (un M600 carb. setat bine, merge peste 200), dar avand in vedere cu ce esti obisnuit, nu e treaba. Nu prea e nici de "golaneala". Daca iti cauti un Monster, uita-te de la M900 in sus. Ti-as sugera un S2R1000 sau un S4R: primul e golaneala pura, al doilea se indinde mai bine la drum (l-am dus pe al meu la 260, pentru ca sunt cocalar).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda Angel are drepatate e cocalar...:))))))),,,,,

 

Acum serios vb are dreptate,....daca ai vtr ....nici sa nu te mai gandesti la monster sub 900 cmc...deci recomandarea ar fi...m 900, s2r1000,s4,s4r...

In cazul in care intra si pretena/nevasta in ecuatie atunci 620 e algerea perfecta....dar tu nu ai ce sa faci cu el in afara orasului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un S4 sau S4R (ca S4RS e mai scump) cred ca s-ar preta cel mai bine la necesitati tale. Au motoare de 916 si 996 care nu au cum sa te lase la greu.
Daca stai bine cu portofelul, uita-te dupa un 848 SF, si ai sa vezi atunci distractie. :lol:

 

Una peste alta, care pune motoreta la bataie ca sa ne dam pe derdelus?

post-59565-0-55608900-1418754143_thumb.jpg

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@angel....sunteti DOC eu tocmai daia m am retras din DOC...:))))))...

 

 

Andrei sv.....ai vrut tobe acum suporta consecintele...:))))))).... Nah scormone si tu prin capitala aia sigur gasesti pe cineva...cauta la dafway...

 

PS Dafway....sa dai o bere la baietii de la academie ca ti am facut reclama(pozitiva).....

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri, sau mai exact, ca mi-ati confirmat ceea ce banuiam.

 

M620 imi place, e o motocicleta ok, numai cuvinte de lauda despre ea - ciclistica, pozitie, frane. Nu sunt genul care sa dea in motor ca surdu-n clopot, dar cum majoritatea amicilor cu care merg au motociclete care trec usor de 200, imi e cam greu sa tin pasul la drumuri mai lungi unde se merge cum se merge, mai ales daca e si pasager in spate. Pe de alta parte, eu merg cam 75% in oras, deci avantaj M620 - fasneata, mica, usoara. Sa zicem ca la drumurile lungi n-ar fi o problema. Daca resusesc in primavara sa fac un efort, pastrez VTR-ul si iau si un din asta. Daca nu, incerc sa o vand si sa iau un M900 sau un S4 (vad ca si astea incep de la sub 2000E).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri, sau mai exact, ca mi-ati confirmat ceea ce banuiam.

 

M620 imi place, e o motocicleta ok, numai cuvinte de lauda despre ea - ciclistica, pozitie, frane. Nu sunt genul care sa dea in motor ca surdu-n clopot, dar cum majoritatea amicilor cu care merg au motociclete care trec usor de 200, imi e cam greu sa tin pasul la drumuri mai lungi unde se merge cum se merge, mai ales daca e si pasager in spate. Pe de alta parte, eu merg cam 75% in oras, deci avantaj M620 - fasneata, mica, usoara. Sa zicem ca la drumurile lungi n-ar fi o problema. Daca resusesc in primavara sa fac un efort, pastrez VTR-ul si iau si un din asta. Daca nu, incerc sa o vand si sa iau un M900 sau un S4 (vad ca si astea incep de la sub 2000E).

 

Gandeste-te si la faptul ca Monster-ul nu e deloc orientat spre touring indiferent de model, de la M620 la S4Rs. E distractiv pe curbe si destul de comfortabil in oras, dar la drum lung te doare spatele de la saua mediocra si te oboseste teribil din cauza vantului (protectie 0).

 

In acelasi timp, personal nu te-as sfatui sa iti iei un S4 la sub 2000€. Oricum, daca te hotarasti pe unul dintre modelele de Monster, poti sa vii sa ceri cu incredere sfaturi concrete aici.

 

Plus ca-ti scade consumul ala de porc de la VTR :)

 

Nu stiu cat consuma VTR-ul, dar monstrul meu ia peste 10 in oras daca ma dau la el ^_^

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indiferent de stitlul de mers, in oras nu-mi scade sub 10. Afara imi ia de obicei 8, dar am reusit sa scot si sub 7 la un mers temperat.

Tocmai, ca lipsa unei carene nu ma deranjeaza, la un mers omenesc e ok si fara.

 

Multumesc pentru sfaturi si ponturi si sa speram ca se aranjeaza planetele intr-un fel :)

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda ....s4 la sub 2000 de ieuro hmmm cam suspect....de obicei sunt la peste 3000 ceva bun zic....

 

Cat despre drumuri lungi cu monster mda nu e cea mai potrivita dar nici dracu impielitat :)))))).....stiu oameni care au facut europa pe monster si nu a fost tragedie....depinde de persoana si de sacrificiul pe care vrea sa l faca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintr-o bucata (o singura zi), a fost Bucuresti-Cluj, pe Transalpina si alte mici ocolisuri. Cam 600km.
A fost bine pentru ca am prins vreme buna si am putut sa merg in ritmul meu, fiind singur. Se poate, dar e foarte, foarte obositor. Mai ales daca te si "dai" putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e cel mai lung drum facut de voi cu un Monster?

 

Dintr-o bucata; Bucuresti - Kavala pe ruta ocolitoare Sofia - Serres.. cam 800km cu tot cu ocolul dat pe insula pana la cazare.

Rasaritul in Bucuresti, asfintitul pe insula; deloc neplacut :)

 

In opinia mea, ture de 2~300km pe zi merg facute fara sa te resimti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e cel mai lung drum facut de voi cu un Monster?

Dintr-o bucata Germania/Nurnber -> Arad (cu pasager) dormit cateva ore si Arad -> Ploiesti ... la toate astea, daca nu iau in calcul lipsa parbrizului, ploaia si mers pe noapte, eu nu ma plang, vorba lu` buggi "sacrificiu" :bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai lung traseu undeva la 410 km vara asta intr-o Duminica pe o vreme superba am bagat Arad - Resita -apoi trecut Semenicul la Slatina de Timis ( un drum nou superb in zona un fel de Transalpina dar mai light si mai scurt) dupa care intros pe Lugoj - Faget - Lipova - Arad , mai mergea sa ma mai dau dupa pofta si starea mea, lejer inca 100-150 de km.

 

Depinde de fiecare cum se mai spunea da` cred ca orice monserist poate sa bage ture/plimbari de 250 - 300 de km fara prea mare oboseala sau chin.

 

:bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

radule, poti sa mergi cu motorul cat te tin balamalele...

 

de ex. cel mai lung drum al meu intr-o zi pe monster: Salonic, Igumenita, Patra, Atena 900km. (alaturi de un 749, st2 si un vfr).

Cand am ajuns la destinatie toti eram ...varza varza, nu a fost fun...plus ca dupa tura am facut o displazie cervicala din cauza pozitiei (mi s-au unflat 2 vertebre in zona gatului...)

 

Monsterul e facut sa mergi 300- 400 km, sa ajungi la destinatie sa poti bea o bere linistit, nu sa cazi lat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram curios de calitatile touring ale Monsterului si se pare ca se tine bine. Mult mai bine decat alte motociclete.

Eu am facut 650km intr-un zi (Buc - Satu Mare) cu SC-ul, e si cel mai lung de pana acum si cel mai obositor, ca l-am facut in 6 ore, din care o ora opriri pentru benzina si mancare.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut 500km într-o noapte cu 998. Da, într-o noapte :P (Andu ştie). Voi va plangeti de monster? :))

 

Nu am mers pe 748/916/996/998 ca sa imi dau seama cum e cu pozitia pe ele, dar la drum lung 1098 mi se pare mult mai OK decat S4R-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu am mers pe 748/916/996/998 ca sa imi dau seama cum e cu pozitia pe ele, dar la drum lung 1098 mi se pare mult mai OK decat S4R-ul.

Am inteles ca 1098 e mai docil la pozitie. Spre ex, pe 916 nu puteam sa fac acelasi numar de km cum il fac pe 998. ce-i drept, si saua la 916 e tare, dar era mai rigida. un drum de bucale (400km) cu 916 imi rupea curu'. in schimb, cu 998 nu ma pot plange dupa 400Km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...