Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator xxxxx

TOS-ul creste costurile de productie, cum Italieni se zgarcesc uite ca Ducati nu are asemenea sistem:))) care la japoneze este foarte des intalnit. Cei care se dau race il anuleaza deoarece se mai intampla necazuri pe viraj sa se opreasca mobra:)) este un sistem pentru incepatori care nu si justifica costurile, dar fiecare producator doreste sa se dea mare in felul lui :))

Editat de xxxxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, am o intrebare pentru colegii mai tehnici si mai cunoscatori decat mine cu privire la modelel Ducati, am posibilitatea sa achizitionez un M900, cel putin asta scrie pe el "ZDM900M" , e cu ambreiaj uscat :love: motiv pt care ma si bate gandul sa il iau si sa-l pregatesc ince pt pt sezonul viitor, Intrebarea mea este daca in generatiile M900 sunt ceva editii limitate au fost produse ? proprietarul care a adus-o din Germania tot asta sustine ca e ceva editie limitata... eu am tot frunzarit internetul mare lucru nu am gasit tind sa cred ca e un m900 normal ( motocicleta e carburatie, acte inca nu am vazut la ea sa mai imi dau seama din documente)

 

Un alt detaliu despre care vreau sa intreb daca stie cineva sa-mi spua.Este m900 racit pe ulei ? acesta are racire pe ulei :-??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goodkat....stii cum e nu te pune cu......ca risti sa te trezesti cu ei in discutie....lipsa tos ului e chestie de marketing cred eu adevarul nu il aflam p aici...

 

Sunseeker....zdm sunt primele 3 litere de la seria de cadru la orice ducati cel putin la generatiile vechi ....da m 900 are racire aer si ulei....poate e varianta S dar cu serie limitata e mult spus ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, am o intrebare pentru colegii mai tehnici si mai cunoscatori decat mine cu privire la modelel Ducati, am posibilitatea sa achizitionez un M900, cel putin asta scrie pe el "ZDM900M" , e cu ambreiaj uscat :love: motiv pt care ma si bate gandul sa il iau si sa-l pregatesc ince pt pt sezonul viitor, Intrebarea mea este daca in generatiile M900 sunt ceva editii limitate au fost produse ? proprietarul care a adus-o din Germania tot asta sustine ca e ceva editie limitata... eu am tot frunzarit internetul mare lucru nu am gasit tind sa cred ca e un m900 normal ( motocicleta e carburatie, acte inca nu am vazut la ea sa mai imi dau seama din documente)

 

Un alt detaliu despre care vreau sa intreb daca stie cineva sa-mi spua.Este m900 racit pe ulei ? acesta are racire pe ulei :-??

din ce stiu eu nu a fost editii speciale, decat cele care aveau rezervorul si codita cromata, in rest m900 a fost initial carburatie, cu versiunea "s" adica cu ceva imbunatatiri la suspensie si frana, iti dai seama daca este s daca are rezervorul separat la frana fata, si apoi a aparut m900 ie cu injectie marelli si acesta tot cu versiune "s".

toate m900 au ambreiaj uscat, si racire pe aer si ulei.

ma intereseaza si pe mine un 900 poti sa imi trimiti ceva poze si un pret cu noua ta achizitie??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiu eu nu a fost editii speciale, decat cele care aveau rezervorul si codita cromata, in rest m900 a fost initial carburatie, cu versiunea "s" adica cu ceva imbunatatiri la suspensie si frana, iti dai seama daca este s daca are rezervorul separat la frana fata, si apoi a aparut m900 ie cu injectie marelli si acesta tot cu versiune "s".

toate m900 au ambreiaj uscat, si racire pe aer si ulei.

ma intereseaza si pe mine un 900 poti sa imi trimiti ceva poze si un pret cu noua ta achizitie??

Merci de info, urmeaza sa mai discut cu acest proprietar sa vedem daca ajungem la un punct de interes comun sa pot sa il iau, nu stiu inca la ce suma il iau si daca il iau.Cand am mai multe detalii inclusiv poze te anunt pe privat eventual poate nu il iau si o sa te intereseze pe tine.Acte cum am spus mai sus inca nu am vazut mi-a spus doar ca e 2001 fabricatie, si e luat din Germania.E negru cu elemente carbon pe el neinmtriculat. MErci deocamdata pt lamuriri,

 

Seara faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe 10 mai plecam la salina turda, eu si userul teoiorg.. cine mai vrea sa se alature e binevenit.. pagina salinei e aici :http://salinaturda.eu/ , o locatie super frumoasa, pe locul 22 din toata lumea ca si destinatie turistica, intrati pe pagina ca sa vedeti tot ce e pe acolo. drumul pana acolo e bun, ca si asta a fost o prioritate. vremea arata bine pt perioada aia. in plan este sa plecam sambata dim vizitat salina ramas o noapte acolo si intors a doua zi sau daca ne incadram ne intoarcem in acceasi zi. depinde ce hotaram .. de postat nu stiu daca aici e cel mai bine, (eu am monster, teo zx6r) ca nu conteaza motocicletele care vin, cu toate ca ar fi frumos sa fie mai multe monstrulete,.. cine nu are moto am eu un monster 620 i.e. la vanzare, dupa calatorie si a mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de info, urmeaza sa mai discut cu acest proprietar sa vedem daca ajungem la un punct de interes comun sa pot sa il iau, nu stiu inca la ce suma il iau si daca il iau.Cand am mai multe detalii inclusiv poze te anunt pe privat eventual poate nu il iau si o sa te intereseze pe tine.Acte cum am spus mai sus inca nu am vazut mi-a spus doar ca e 2001 fabricatie, si e luat din Germania.E negru cu elemente carbon pe el neinmtriculat. MErci deocamdata pt lamuriri,

 

Seara faina!

Modelul din 2001 pe carburatie? Parca nu-mi vine sa cred.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de info, urmeaza sa mai discut cu acest proprietar sa vedem daca ajungem la un punct de interes comun sa pot sa il iau, nu stiu inca la ce suma il iau si daca il iau.Cand am mai multe detalii inclusiv poze te anunt pe privat eventual poate nu il iau si o sa te intereseze pe tine.Acte cum am spus mai sus inca nu am vazut mi-a spus doar ca e 2001 fabricatie, si e luat din Germania.E negru cu elemente carbon pe el neinmtriculat. MErci deocamdata pt lamuriri,

 

Seara faina!

 

 

Modelul din 2001 pe carburatie? Parca nu-mi vine sa cred.

 

Zici bine. Daca e din 2001 nu are cum sa fie carb, si nici editie speciala. Toate "editiile speciale" (S, Cromo, etc) de M900 s-au facut pe modelul carb, pre-2000.

Niste poze ar ajuta la identificarea exacta a modelului.

 

EDIT: am balarit, exista si M900 S i.e.

Fata de modelul standard, S are bascula de aluminiu, furca fata full reglabila Showa, aripa fata de carbon si parbriz. Unele aveau si amortizor spate Öhlins, dar nu toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pe 10 mai plecam la salina turda

..............................................

drumul pana acolo e bun, ca si asta a fost o prioritate.

..............................................

plecam sambata dim vizitat salina ramas o noapte acolo si intors a doua zi sau daca ne incadram ne intoarcem in acceasi zi. depinde ce hotaram

..............................................

 

M-ar tenta pe mine, dar fara autostrada. Aveti traseul pregatit?

Eu m-am gandit la asa ceva:

 

Google maps (link)

---------------------

Pentru senzatii tari la retur, putem incerca si Valea Oltului + Rucar :)

 

Google maps (link)

Editat de wbmt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva de genu : Bucuresti - Pitesti - Valcea - Sibiu - Alba - Turda

 

Ok, da-mi si mie un PM dupa ce va hotarati, eventual ne putem vedea la academie sa povestim mai pe indelete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, am o intrebare pentru colegii mai tehnici si mai cunoscatori decat mine cu privire la modelel Ducati, am posibilitatea sa achizitionez un M900, cel putin asta scrie pe el "ZDM900M" , e cu ambreiaj uscat :love: motiv pt care ma si bate gandul sa il iau si sa-l pregatesc ince pt pt sezonul viitor, Intrebarea mea este daca in generatiile M900 sunt ceva editii limitate au fost produse ? proprietarul care a adus-o din Germania tot asta sustine ca e ceva editie limitata... eu am tot frunzarit internetul mare lucru nu am gasit tind sa cred ca e un m900 normal ( motocicleta e carburatie, acte inca nu am vazut la ea sa mai imi dau seama din documente)

 

Un alt detaliu despre care vreau sa intreb daca stie cineva sa-mi spua.Este m900 racit pe ulei ? acesta are racire pe ulei :-??

 

 

 

Merci de info, urmeaza sa mai discut cu acest proprietar sa vedem daca ajungem la un punct de interes comun sa pot sa il iau, nu stiu inca la ce suma il iau si daca il iau.Cand am mai multe detalii inclusiv poze te anunt pe privat eventual poate nu il iau si o sa te intereseze pe tine.Acte cum am spus mai sus inca nu am vazut mi-a spus doar ca e 2001 fabricatie, si e luat din Germania.E negru cu elemente carbon pe el neinmtriculat. MErci deocamdata pt lamuriri,

 

Seara faina!

SunSeeker, on 04 May 2014 - 19:32, said:

 

Incerc sa te ajut eu cu informatii legate de M900, eu am un M900S din '98. (in mare este asa....da, are radiator de ulei, varianta S are aripile si protectiile de sub sa de carbon, cum spunea si PzKpfW furca este Showa full reglabila...in rest nu are diferente notabile vis a vis de un M900 standard, poate pompele de frana si de ambreiaj sa fie diferite fata de alte modele)

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa te ajut eu cu informatii legate de M900, eu am un M900S din '98. (in mare este asa....da, are radiator de ulei, varianta S are aripile si protectiile de sub sa de carbon, cum spunea si PzKpfW furca este Showa full reglabila...in rest nu are diferente notabile vis a vis de un M900 standard, poate pompele de frana si de ambreiaj sa fie diferite fata de alte modele)

 

Bafta!

Din ce am citit aici si VA MULTUMESC de info , este intr-adevar un M900 S , urmeaza sa mai fac o vizita la locatia unde este mototcileta si pun cateva poze

 

Inca nu am un pret de oferta final de la posesor cand imi spune ce pretentii are va anunt poate nu ma decid sa il iau si sunt doritori :) deocamdata am ramas la stadiul sa vad si ceva documente in copie si nu am primit nimic.... astept..

 

Ceau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator xxxxx

 

De ce zici ca este un sistem pentru incepatori? Mie mi se pare ca este un sistem de siguranta, atat pentru mobra cat si pentru rider.

Ii poti spune si sistem de siguranta, cum suzuki nu porneste daca nu apesi ambreiajul. Parerea mea este ca Ducati nu a folosit acest sistem strict economic, eu personal nu i duc dorul acestui sistem..costurile atunci cand cazi sunt asa mari incat nu mai conteaza daca motorul mai functioneaza cateva secunde pe burta, pagubele eu nu reusesc sa le identific daca el mai merge cateva secunde pe burta. Oricum putine sunt momentele in care motorul mai functioneaza odata ce a luat contact cu solul.

 

Din ce am citit aici si VA MULTUMESC de info , este intr-adevar un M900 S , urmeaza sa mai fac o vizita la locatia unde este mototcileta si pun cateva poze

 

Inca nu am un pret de oferta final de la posesor cand imi spune ce pretentii are va anunt poate nu ma decid sa il iau si sunt doritori :) deocamdata am ramas la stadiul sa vad si ceva documente in copie si nu am primit nimic.... astept..

 

Ceau.

Cam riscanta achizitionarea unui motor de 15 ani. Mai are putin si trebuie sa i sarbatoresti majoratul :)) sa mai ai vreo 1000-1500e pentru petrecere(reparati, consumabile, reconditionarii) daca vrei sa te bucuri de ea. Altfel vei ingrosa randul nemultumitilor care spun ca ducati sunt stricacioase si mecanici tepari :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam riscanta achizitionarea unui motor de 15 ani. Mai are putin si trebuie sa i sarbatoresti majoratul :)) sa mai ai vreo 1000-1500e pentru petrecere(reparati, consumabile, reconditionarii) daca vrei sa te bucuri de ea. Altfel vei ingrosa randul nemultumitilor care spun ca ducati sunt stricacioase si mecanici tepari :)))

Bull$hit - omu daca e atent la detalii, isi poate lua o super motoreta,pe care o va pregati pentru sezonul viitor dupa cum a spus mai sus, dar multumim pentru incurajari... :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator xxxxx

Bull$hit - omu daca e atent la detalii, isi poate lua o super motoreta,pe care o va pregati pentru sezonul viitor dupa cum a spus mai sus, dar multumim pentru incurajari... :nono:

La ce detali sa fie atent cand domnul in cauza, daca imi aduc bine aminte, se vaita ca a cumparat un lant nou mai lung decat avea el nevoie si a trebuit sa l taie pentru al monta. Infine, M900 are in interiorul motorului o gramada de rulmenti, care dupa atata timp in mod sigur trebuiesc inlocuiti, costurile sunt fabuloase. Sa nu mai virbim de chiulase servicate, segmenti inlocuiti, instalatie electrica imbatranita, sistem de alimentate pensionat. Sfatul meu daca nu are bani este sa nu si achizitioneze asemenea mobra. Eu personal am avut Monster de 900 din 98 si mi a mancat zilele. A trebuit intr un final sa inlocuiesc motorul cu unu pe injectie 2004.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce detali sa fie atent cand domnul in cauza, daca imi aduc bine aminte, se vaita ca a cumparat un lant nou mai lung decat avea el nevoie si a trebuit sa l taie pentru al monta. Infine, M900 are in interiorul motorului o gramada de rulmenti, care dupa atata timp in mod sigur trebuiesc inlocuiti, costurile sunt fabuloase. Sa nu mai virbim de chiulase servicate, segmenti inlocuiti, instalatie electrica imbatranita, sistem de alimentate pensionat. Sfatul meu daca nu are bani este sa nu si achizitioneze asemenea mobra. Eu personal am avut Monster de 900 din 98 si mi a mancat zilele. A trebuit intr un final sa inlocuiesc motorul cu unu pe injectie 2004.

Dupa cum spuneam, si eu am un 900 din 98 pe care nu am dat toti banii din lume si nu am avut niciun fel de problema cu el in 12k km pe care i`am facut cu el de anu trecut pana in prezent, revizii la timp facute corespunzator si....amin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cam riscanta achizitionarea unui motor de 15 ani. Mai are putin si trebuie sa i sarbatoresti majoratul :)) sa mai ai vreo 1000-1500e pentru petrecere(reparati, consumabile, reconditionarii) daca vrei sa te bucuri de ea. Altfel vei ingrosa randul nemultumitilor care spun ca ducati sunt stricacioase si mecanici tepari :)))

Asta e introducerea unei noi tepe marca prafway? :crack:

 

Bagati mare la Sinner si dispareti naibi de aici.. stati calare pe sufletele oamenilor si nu vreti sa intelegeti ca lumea nu va inghite.

 

Tepari josnici ce sunteti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii poti spune si sistem de siguranta, cum suzuki nu porneste daca nu apesi ambreiajul. Parerea mea este ca Ducati nu a folosit acest sistem strict economic, eu personal nu i duc dorul acestui sistem..costurile atunci cand cazi sunt asa mari incat nu mai conteaza daca motorul mai functioneaza cateva secunde pe burta, pagubele eu nu reusesc sa le identific daca el mai merge cateva secunde pe burta. Oricum putine sunt momentele in care motorul mai functioneaza odata ce a luat contact cu solul.

 

 

Cam riscanta achizitionarea unui motor de 15 ani. Mai are putin si trebuie sa i sarbatoresti majoratul :)) sa mai ai vreo 1000-1500e pentru petrecere(reparati, consumabile, reconditionarii) daca vrei sa te bucuri de ea. Altfel vei ingrosa randul nemultumitilor care spun ca ducati sunt stricacioase si mecanici tepari :)))

Nu e asa de riscanata tinand cont ca pretul tinde sa fie unul foarte bun , iar pana anul viitor cu timp si rabdare am vreme sa il pun la punct cu cativa oamni potriviti pt asta.

 

Oricum apreciez sugestia ta si o iau ca atare , dar poti sa stai relax, ca nu o sa blamez brandul Ducati niciodata indiferent de problemele tehnice pe le-am avut sau o sa le am cu o mototcicleta SH, iar de macanicii tzepari ma abtin , mai ales referitor la oamenii cu care colaborez in zona mea, cat despre cei din zona TA , xxxxx , da-mi voie sa am o retinere si un mare semn de intrebare, nu vrea sa fac referire la alte topice de pe aici sau sa ne intoarcem sa dezbatem pe ele, stii cum zic? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator xxxxx

Refuz sa dau curs unor asemenea discuti. Fiecare om este liber sa si spuna parerea si sa i respecte pe cei din jurul lui, insa asta tine de educatie, bun simt si sadisfactile personale.

Experientel noastre cu Ducati, ca posesori de motociclete sunt diferite si tine in mare parte de norc. La final tine de alegerea fiecaruia, insa este bine in viata sa pui raul inainte pt ai putea face fata si sa ai un plan. Este indicat ca atunci cand achizitionezi o mobra veche sa nu o faci pt ca nu ai bani si pentru ca ti place acel model si esti dispus sa mai cheltui o suma frumusica cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...