Psycho87 Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 @ Simona pune crashpaduri. In caz de accidente minore sau daca scapi motorul vor salva partile importante si cadrul nu se va fisura / deforma. In urma unui accident mai serios faptul ca se deformeaza cadrul va fi cea mai mica dintre problemele tale.In cazul meu au salvat motorul si dupa un accident putin mai serios (foloseam ceva de la Rizoma). Le-am inlocuit cu unele mai serioase (mai late) si astept sa le testez Donwnside ar fi ca strica putin aspectul motocicletei. Daca vorbim de motorul din poza de profil cauta ceva pe rosu sa se asorteze cu jantele Ai putea adauga si bar end protectors. Is fac treaba bine si alea.Exemplu - https://www.louis.de/en/artikel/lsl-crash-pads-pair/10021970?list=169888474 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 @ Simona pune crashpaduri. In caz de accidente minore sau daca scapi motorul vor salva partile importante si cadrul nu se va fisura / deforma. In urma unui accident mai serios faptul ca se deformeaza cadrul va fi cea mai mica dintre problemele tale. In cazul meu au salvat motorul si dupa un accident putin mai serios (foloseam ceva de la Rizoma). Le-am inlocuit cu unele mai serioase (mai late) si astept sa le testez Tu ai cadru din aluminiu turnat. Ducati Monster are cadru din segmente de oțel tubular sudat. Mai mult, la Ducati motorul este element structural integrat (stressed member), ceea ce face prinderile dintre cadru și motor să fie supuse unor forțe mai importante. Pe scurt: concluziile trase pe Hornet nu se aplică Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Exemplu de pe un Monster. Eram in spatele unui prieten cu acest model de bike. Precizez ca a fost greseala de n00b putin funny chiar.Urma sa parcam in ceva zona cu piatra cubica de dimensiuni mici proaspat 'instalata'. Aproape opreste motorul - sub 5km/h, pune doar piciorul drept jos, una sau 2 bucati de piatra se decid sa plece, nu isi da seama la timp. Lasa motorul sa pice pe partea dreapta.O buna parte din maneta de frana se rupe. Scarita pilot dreapta se ciobeste partial. Scarita pasager care era coborata se rupe de tot (a luat cea mai mare parte din soc). Toba dreapta se zgarie bine si se infunda putin protectia. Se zgarie putin si cadrul - a picat pe alte bucati de piatra cubica aflate in "libertate". Se sparge o parte din suportul de numar inmatriculare. Eu ma uitam la el si nu puteam sa inteleg cum a reusit sa faca asa ceva In zilele urmatoare si-a instalat crashpaduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Eu mă refeream la faptul că pot teoretic să dăuneze și în cazul în care incidentul nu este serios, asta din cauza particularității design-ului motocicletei despre care vorbeam Am menționat că nu am văzut explicit probleme terminale legate în mod direct de crash-pad-uri, însă am văzut destule prinderi de motor rupte sau crăpate la Ducati din cauza unor incidente stupide sau relativ minore. La cazături de pe loc sau la viteze mici pot ajuta (i.e. când ești începător sau nesigur pe tine), dar în rest sunt între inutile și dăunătoare.Suspectez motivul pentru care don'șoara a întrebat de crash-pad-uri (motiv pe care nu-l voi elabora aici), și de aceea am expus toate posibilitățile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Dupa ce ca e urat monsterul, sa ii mai pui si crashbars sau pads.... Ce om rău și hain... al ei este frumos, că-i Senna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorian1 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Stie cineva unde au baietii Andu, Alex garaj? Am un monstruket de 600 din '99 care nu vrea sa mai porneasca. M-a lasat fara putere in mers, merge intr-un piston.daca scoteam mufa cu 3 fire de la bobina din dreapta si o bagam la loc isi revenea. Acum nu mai porneste deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simona Agheorgheoaie Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Dupa ce ca e urat monsterul, sa ii mai pui si crashbars sau pads.... HAAAAA? Pe bune? Singura explicatie pe care o gasesc este ca esti invidios. Ce om rău și hain... al ei este frumos, că-i Senna Iti multumesc frumos! Chiar foarte frumos! Mai am o intrebare daca tot am intrat aici. Stiti unde as putea sa lipesc/repar cateva parti moto de carbon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Concluzia? ) Va multumesc frumos pentru sfaturi! Cred ca nu o sa-i pun momentan. Vedem cat de norocoasa sunt. Mai bine vedem cat de descurcareata esti, ca norocul peste care ai dat cand ne-ai cunoscut, nu ti-l mai da nimeni inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 HAAAAA? Pe bune? Singura explicatie pe care o gasesc este ca esti invidios. Este tachinajul obligatoriu de bun venit pe lounge. Mai bine vedem cat de descurcareata esti, ca norocul peste care ai dat cand ne-ai cunoscut, nu ti-l mai da nimeni inapoi Idem Mai am o intrebare daca tot am intrat aici. Stiti unde as putea sa lipesc/repar cateva parti moto de carbon? Singura "reparație" pe care o poți face la piesele de carbon este relăcuirea: în timp, lacul îmbătrânește și se opacizează. Această relăcuire o poți face prin Andu. De lipit nu se pune problema, ruptura va rămâne vizibilă. Singura soluție este să și vopsești piesa ulterior, dar nu prea văd sensul. Carbonul rupt presupune înlocuire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simona Agheorgheoaie Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Mai bine vedem cat de descurcareata esti, ca norocul peste care ai dat cand ne-ai cunoscut, nu ti-l mai da nimeni inapoi Mai, dar avem o modestie iesita din comun! Banuiam asta despre ducatisti, dar nici chiar asa. Imi depasiti asteptarile. Va multumesc umil! ) Este tachinajul obligatoriu de bun venit pe lounge. Idem Singura "reparație" pe care o poți face la piesele de carbon este relăcuirea: în timp, lacul îmbătrânește și se opacizează. Această relăcuire o poți face prin Andu. De lipit nu se pune problema, ruptura va rămâne vizibilă. Singura soluție este să și vopsești piesa ulterior, dar nu prea văd sensul. Carbonul rupt presupune înlocuire. Multumesc frumos! Cred ca pe viitor o sa te intreb direct, pentru ca esti oricum cel care imi da mereu raspunsurile la problemele mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 El e cel mai rapid in a raspunde Si ce rost ar mai avea sa scriem noi si sa zicem acelasi lucru. Oricum el e o enciclopedie ambulanta! Mai, dar avem o modestie iesita din comun! Banuiam asta despre ducatisti, dar nici chiar asa. Imi depasiti asteptarile. Va multumesc umil! ) Multumesc frumos! Cred ca pe viitor o sa te intreb direct, pentru ca esti oricum cel care imi da mereu raspunsurile la problemele mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 salutare baieti. As avea nevoie de putin ajutor daca binevoiti:) unde as putea gasii o husa de piele de rezervor pt un monster de 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 salutare baieti. As avea nevoie de putin ajutor daca binevoiti:) unde as putea gasii o husa de piele de rezervor pt un monster de 750? Si eu caut... http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbagster+ducati+monster+600.TRS0&_nkw=bagster+ducati+monster+600&_sacat=0 Se potriveste si la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Salutare! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu numarul de telefon al lui Andu? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Pentru cei care vor numărul de telefon al lui Andu: dacă sunteți din București, prefer să văd dau adresa service-ului, să mergeți până acolo și să-l las pe el să vă dea numărul de telefon Omul s-a cam săturat să joace pe enciclopedia Ducati și să rezolve probleme prin telefon.Nu spun că este și cazul vostru, nu vă cunosc și nu am nimic personal cu voi. Experiența mă face doar să fiu mai reticent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Am facut rost de numarul lui, multumesc. Ii era necesar unei prietene pentru a face revizia la un 696. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Mai, dar avem o modestie iesita din comun! Banuiam asta despre ducatisti, dar nici chiar asa. Imi depasiti asteptarile. .....vorbeste marea. Va multumesc umil! ) Nu-i nevoie.. dar daca e cazul, se rezolva si cu-o bere Multumesc frumos! Cred ca pe viitor o sa te intreb direct, pentru ca esti oricum cel care imi da mereu raspunsurile la problemele mele. Stim, stim... Mic, si-al dracu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 .....vorbeste marea. Stim, stim... Mic, si-al dracu Nu, că nu mai am ducaț Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 (editat) Am aflat si eu ca e Ducati Day, duminică 5 iunie, pe Adancata. De pe canapea este cineva pe acolo? Le-am scris mail la organizatori si au spus ca singura cerința e sa vii cu un Ducati. Editat Iunie 2, 2016 de wbmt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Astăzi am plecat de acasă cu motocicleta și am ajuns la serviciu cu metroul... Moare motorul când îl turez, pornește ok, la relanti sta câteva sec și moare. Carburatia nu a fost făcută, eu zis ca aici e buba, curelele au fost schimbate, la fel bujiile și filtrul de aer, ala de benzina cred ca se apropie de 2 ani, cred. Am ce sa ii fac cat sa ajung cu el la service? Sa nu fie nevoie de platforma? Este un M600 din 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Cei de pe canapea ( majoritatea academisti ) sunt "certati" cu cei de la Metrotehnica de cand cu scandalul DesmoRiders DOC etc. Si anul trecut a fost Track Day, invitat Mario Darchetti - Ducati Riding Experience - instructor si fondator al programului - au venit cu 2 x 899 Panigale pe care le-au si pus la dispozitie celor care au dorit sa le piloteze pe circuit, au mers in paralel, in fata sau in spatele amatorilor pe circuit corectandu-le miscarile, pozitiile etc Am participat anul trecut la eveniment si recomand participarea, o experienta frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Cei de pe canapea ( majoritatea academisti ) sunt "certati" cu cei de la Metrotehnica de cand cu scandalul DesmoRiders DOC etc. Si anul trecut a fost Track Day, invitat Mario Darchetti - Ducati Riding Experience - instructor si fondator al programului - au venit cu 2 x 899 Panigale pe care le-au si pus la dispozitie celor care au dorit sa le piloteze pe circuit, au mers in paralel, in fata sau in spatele amatorilor pe circuit corectandu-le miscarile, pozitiile etc Am participat anul trecut la eveniment si recomand participarea, o experienta frumoasa Ah.. Inteleg.. Nu stiam de chestiunile astea de bucatarie interna.. Eu ma duc. Si sa inchei postul amintind vorbele marelui parinte (caleret de ducati in vise) arsenie : "Lucrul cel mai imposibil din lume ar fi o unificare a mintilor." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Cei de pe canapea ( majoritatea academisti ) sunt "certati" cu cei de la Metrotehnica venerabilul Feselofschi de cand cu scandalul DesmoRiders DOC etc. Fixed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Cei de pe canapea ( majoritatea academisti ) sunt "certati" cu cei de la Metrotehnica de cand cu scandalul DesmoRiders DOC etc. Si anul trecut a fost Track Day, invitat Mario Darchetti - Ducati Riding Experience - instructor si fondator al programului - au venit cu 2 x 899 Panigale pe care le-au si pus la dispozitie celor care au dorit sa le piloteze pe circuit, au mers in paralel, in fata sau in spatele amatorilor pe circuit corectandu-le miscarile, pozitiile etc Am participat anul trecut la eveniment si recomand participarea, o experienta frumoasa ai facut bine cand ai scris certat intre ghilimele spun si acum ceea ce am spus si anul trecut: apreciez chestia cu circuitul dar nu pot participa din motive obiective. le urez succes pe mai departe si la mai multe evenimente de gen. multi din desmoriders au participat la eveniment deci... eu personal o sa raman desmoriders dar asta nu inseamna ca am ceva impotriva doc sau a membrilor sai si cred ca nu gresesc cand spun ca asa gandesc majoritatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.