ZIDU' Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 am indoit crasbarul de la touratech de a crapat carena la prima cazatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 revin cu problema mea legata de ventilator, care nu mai vrea sa porneasca. poate ai dop de aer pe instalatia de racire sau poate s-a stricat termocupla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Salut , Vlad ma numesc din Brasov si am trecut si eu de curand pe un BMW F650GS Dakar si vroiam sa va intreb cateva lucruri pt ca am rasfoit topicu asta dar n-am gasit toate informatiile care ma interesau si anume: 1. In service manual imi da niste indicatii (Brand-name HD oil, API classification SF, SG or SH;suffix letters CD or CE are permitted; alternatively,brand-name HD oil of CCMC classification G4 or G5; suffix PD2 is permitted.) ...zau n-am inteles nimic din astea, daca-mi puteti spune exact ce ulei sa caut mai pe romaneste v-as fi recunoscator... si tot legat de nivelul de ulei am inteles ca se verifica la cald, si nivelul nu trebuie sa depaseasca mijlocul "vizorului" ... dar trebuie sa se vada ceva!??! Va multumesc... o sa revin cu ceva poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Salut , Vlad ma numesc din Brasov si am trecut si eu de curand pe un BMW F650GS Dakar si vroiam sa va intreb cateva lucruri pt ca am rasfoit topicu asta dar n-am gasit toate informatiile care ma interesau si anume: 1. In service manual imi da niste indicatii (Brand-name HD oil, API classification SF, SG or SH;suffix letters CD or CE are permitted; alternatively,brand-name HD oil of CCMC classification G4 or G5; suffix PD2 is permitted.) ...zau n-am inteles nimic din astea, daca-mi puteti spune exact ce ulei sa caut mai pe romaneste v-as fi recunoscator... si tot legat de nivelul de ulei am inteles ca se verifica la cald, si nivelul nu trebuie sa depaseasca mijlocul "vizorului" ... dar trebuie sa se vada ceva!??! Va multumesc... o sa revin cu ceva poze... Salut Vlad Sa-ti traiasca... Dakarul !! Daca ai sa te duci la Automobile Bavaria sa-ti schimbi uleiul, iti vor pune 15w-40, ulei normal ce-l pun si in masini! Deci... important este se nu folosesti ulei sintetic. Semi-sintetic cel mult. Cei mai multi de pe aici (eu inclusiv) sunt multumiti de Motul 15w-50 pentru perioada verii. Cu nivelul uleiului, nu te chinui prea mult sa vezi ceva prin ferestruica aia. Verifica-l cu joja. E cel mai sigur. La cald, intr-adevar... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 (editat) Inca o chestie... in manual zice buji model NGK D8 EA iar pe louis pt modelul 650GS apare cod DR8EIX ... (la bujia iridium) Am gasit codu ala D8 EA dar doar la bujia simpla... Ce fac daca vreau iridium... sau am vreun motiv sa vreau iridium?!?! sunt putin confuz... ma lamureste careva? Editat Aprilie 13, 2009 de antemiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Inca o chestie... in manual zice buji model NGK D8 EA iar pe louis pt modelul 650GS apare cod DR8EIX ... (la bujia iridium) Am gasit codu ala D8 EA dar doar la bujia simpla... Ce fac daca vreau iridium... sau am vreun motiv sa vreau iridium?!?! sunt putin confuz... ma lamureste careva? DR8EIX este ok, de la NGK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 am dat comanda de parbriz KD234S KAPPA/GIVI - 220lei sper sa fie ok are careva deja ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Salut Vlad Sa-ti traiasca... Dakarul !! Daca ai sa te duci la Automobile Bavaria sa-ti schimbi uleiul, iti vor pune 15w-40, ulei normal ce-l pun si in masini! Deci... important este se nu folosesti ulei sintetic. Semi-sintetic cel mult. Cei mai multi de pe aici (eu inclusiv) sunt multumiti de Motul 15w-50 pentru perioada verii. Cu nivelul uleiului, nu te chinui prea mult sa vezi ceva prin ferestruica aia. Verifica-l cu joja. E cel mai sigur. La cald, intr-adevar... Bafta! Care joja Jeane? La caldurile din vara de 40 de grade(Bucuresti) bag doar 20W50, mineral. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 noi, cu astea mai noi, avem joja, nu fereastra, pt verificat nivelul la ulei... si, vorba aia, cine nu are joja, sa-si cumpere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Salutare! Bine v-am gasit! ...de curand am intrat in posesia unui f650 gs din 2001... si-mi place la nebunie cum merge - Am observat ca-mi curge ulei pe la gaurica aia din pompa de apa si din cate am citit aici pe forum ar trebui un kit de pompa de apa nou, garnitura pompa si garnitura cutie de viteze . Problema e ca nu sunt sigur care sunt piesele care trebuiesc comandate...sa fie doar piesele 5 si 6 oare? -Rog pe cineva care cunoaste sa ma ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 daca iti curge ulei, iti sugerez sa iti iei si garnitura de la ulei (piesa 7)...si fiind din 2001, cumpara si piesa 8 si 9. Nu cred ca e atat de scump, dar daca tot umbli acolo, fiind din 2001, poate ar fi bine sa schimbi si alea. RobbieB poate sa iti confirme, piesele respective au o oarecare tendinta sa se uzeze, nu rau de tot...dar nah. Nu bagi mana acolo foarte des. grija ca e o operatiune destul de delicata, eu si cu robbie ne-am cam chinuit sa scoatem capacul de la cutia de viteza sa putem face operatiunea. E un tub de ulei din metal acolo care cam incurca la miscat acel capac..iti trebuie putina ingenuozitate sa reusesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) Salutare! Bine v-am gasit! ...de curand am intrat in posesia unui f650 gs din 2001... si-mi place la nebunie cum merge - Am observat ca-mi curge ulei pe la gaurica aia din pompa de apa si din cate am citit aici pe forum ar trebui un kit de pompa de apa nou, garnitura pompa si garnitura cutie de viteze . Problema e ca nu sunt sigur care sunt piesele care trebuiesc comandate...sa fie doar piesele 5 si 6 oare? -Rog pe cineva care cunoaste sa ma ajute. Kitul pompei de apa este reperul 6, ala-ti trebuie in principal dar cumpara si garniturile (6). Important este sa-ti comanzi si garnitura de la capacul cutiei de viteze. Nu apare in poza dar comand-o si pe aia. Piesa 7 nu este garnitura de ulei, este un fel de opritor, o saiba. Are codul 11412343107 si in engleza ii zice stop disk. Daca tot ii faci pompa de apa pregatestete si pentru schimbul de ulei...asta in cazul in care nu salvezi uleiul care o sa curga cand o sa desfaci capacul cutiei. Editat Aprilie 16, 2009 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Kitul pompei de apa este reperul 6, ala-ti trebuie in principal dar cumpara si garniturile (6). Important este sa-ti comanzi si garnitura de la capacul cutiei de viteze. Nu apare in poza dar comand-o si pe aia. Piesa 7 nu este garnitura de ulei, este un fel de opritor, o saiba. Are codul 11412343107 si in engleza ii zice stop disk. Daca tot ii faci pompa de apa pregatestete si pentru schimbul de ulei...asta in cazul in care nu salvezi uleiul care o sa curga cand o sa desfaci capacul cutiei. La fel si antigel daca nu gasesti sa completezi probabil ca are antigel galben , garnitura aia mare pentru capac(de aluminiu scrie BMWpe el) se poate cateodata refolosi sau pui silicon de cutie de viteze daca mecanicul are si locktite e mai bine. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Are cineva din gresala sau din pura coincidenta doua surubele dalea de se prind carenele cu ele? Unu nu l-am avut de la inceput iar al doilea l-am perdut dupa ce am uitat sa-l strang cand mi-am montat proiectoarele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Fratilor, ajutor, Am nevoie, cat de repede posibil, de un releu/regulator de incarcare pt F650-ul meu. Daca se poate sa fie cat mai subtire la bani ca am ramas si fara job (o belea nu vine niciodata singura). Merci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 (editat) De sambata trecuta de cand am achizitionat-o... am reusit sa facem si ceva poze... Deocamdata sunt la stadiu de "fascinat" ... ete poze: O intrebare: am uitat sa inchid capacelu de acces la deschiderea seii (ala de se desface cu cheia) si l-am pierdut... aveti idee daca astia de la BMW imi pot aduce altu care sa se desfaca tot cu cheia actuala!? ... Multumesc... PS... echipamentu adecvat e pe vine... treceti si voi cu vederea tinuta "de oras" Editat Aprilie 18, 2009 de antemiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 (editat) aprox 190 cu cheie la rand, 290 cu cheia originala nu cred ca l-ai lasat descuiat, ci cred ca nu l-ai asezat bine si oricum la modelul 1 are tendinta sa zboare eu pana la urma am facut un capac din tabla de inox cu flexu si ciocanu pentru acolo, pe care l-am prins cu shuruburile de la tablita care tine lateralele portbagajului p.s. tinand cont ca ai suport si topcase, cred ca poti sa traiesti fara acel capac Editat Aprilie 18, 2009 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 aprox 190 cu cheie la rand, 290 cu cheia originala nu cred ca l-ai lasat descuiat, ci cred ca nu l-ai asezat bine si oricum la modelul 1 are tendinta sa zboare eu pana la urma am facut un capac din tabla de inox cu flexu si ciocanu pentru acolo, pe care l-am prins cu shuruburile de la tablita care tine lateralele portbagajului p.s. tinand cont ca ai suport si topcase, cred ca poti sa traiesti fara acel capac SPER ca vorbesti de RON, nu euro... Si crede-ma... l-am asezat bine... si am zis... " eh... las nu-l mai incui ca si asa tot umblu sa iau aparatu sa mai fac cate o poza... " si dus a fost... Motoru merge si fara...e adevarat... dar nu sunt eu genu "las-o ba ca merge asa..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 (editat) Apropo de sambata trecuta... am reusit sa facem impreuna ~ 1500 km ... Editat Aprilie 18, 2009 de antemiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Nu vinzi top-case-ul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 fuserati pe la plaiul foii, vad din poze...tare frumos, imi curg balele si mie si lu fata mea care e gravida... duamne....ne e un dor de dat... numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 Marti vreau sa ma duc sa-mi schimb lantul. Recomandati-mi pls un loc unde sa-l schimb ieftin, repede si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 Nu vinzi top-case-ul ? Nu-l vand, ca asta ar insema sa-ti dau si cheia de la motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 mda, uitasem de cheia unica ... in alta ordine de idei azi mi s-a stins lumina pe bord .. mai exact mi-a ramas aprinsa lumina doar pe cadranu de vitezometru .. la ce-as putea sa ma uit ? cateva palme am dat la bord dar nu s-a revenit .. deci nu stie de frica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Marti vreau sa ma duc sa-mi schimb lantul. Recomandati-mi pls un loc unde sa-l schimb ieftin, repede si bine Hai bre nene chiar nu si-a schimbat nimeni lantul si-mi poate da si mie un sfat unde sa-l schimb maine? Ieftin si bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.