CuCun Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Fane, in orice OMV o sa gasesti becuri de 21 si de 10W. Nu trebuie sa pui pe mobra tot de pe louis... Mie sincer mi se pare complicat ca sa iti pui alt releu... Investitie nu neaparat necesara. Sau simti nevoia sa se vada mai bine semnalul? In cazu asta, nu monta bec de 21W in soclu de 10 W ca o sa iti topeasca sticla... Intreaba-ma cum stiu that was funny... on topic...am o dilema intrebatoare... - tobele finale limiteaza din puterea motorului? pt ca eu asa am impresia Si va zic si de ce...am dat jos tot ca sa vopsesc galeria de evacuare si am pornit fara finale ca sa vad cum e, pe langa sunet care e wowww , mi sa parut ca si puterea motorului era alta, urca mult mai usor in ture si se simtea mai... cum sa zic "viu". Oare doar mi s-a parut sau chiar asa e?(ca dc e asa ...facem tobe ) -schimb uleiul, bag 2,3l cum zice si cand e cald motorul imi arata ca e aproape plin acolo la geamul de vizitare. asa a fost si data trecuta cand am schimbat dar am scos din el cu o siringa ca sa il aduc la nivel. Pareri...? Am facut bine sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 (editat) - tobele finale limiteaza din puterea motorului? pt ca eu asa am impresia Si va zic si de ce...am dat jos tot ca sa vopsesc galeria de evacuare si am pornit fara finale ca sa vad cum e, pe langa sunet care e wowww , mi sa parut ca si puterea motorului era alta, urca mult mai usor in ture si se simtea mai... cum sa zic "viu". Oare doar mi s-a parut sau chiar asa e?(ca dc e asa ...facem tobe ) Sincer, si eu am aceeasi parere de flexibilitate mult mai mare a urcatului in ture, si cu feeling-ul ca trage mult mai bine si cuplu mai de jos, de aceea nici nu am revenit la cele standard. Si aici ma refer strict la vitezometru si nu la zgomot. Acum fiecare cum o simte. Unii spun ca din contra, pierzi 2-3 cai (si catalizatorul binenteles) pt. ca alea standard sunt gandite special pt. motorul asta dar recunosc ca cele standard au 15kg si ce am eu pe ea acum are 3-4kg. Editat Aprilie 11, 2011 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 CS-ul meu din fabrica vine cu un ditamai hornul, cu catalizator integrat. Cand am cumparat finala pt CS, Sebring sport, nemtii mi-au dat si o carticica cu grafic, care arata ca am un plus de 2 HP si 6 Nm. Acum, concluziile le trage fiecare Un alt aspect este ca,cu toba originala, la 100 km/ h aveam fix 4000 rpm, cu cea sport la 100 km/h am 3600-3650 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Eu pe asta cu turatia si viteza nu o inteleg Adica nu se prea pupa doar cu schimbarea tobei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 CS-ul meu din fabrica vine cu un ditamai hornul, cu catalizator integrat. Cand am cumparat finala pt CS, Sebring sport, nemtii mi-au dat si o carticica cu grafic, care arata ca am un plus de 2 HP si 6 Nm. Acum, concluziile le trage fiecare Un alt aspect este ca,cu toba originala, la 100 km/ h aveam fix 4000 rpm, cu cea sport la 100 km/h am 3600-3650 rpm. ahahahahahhahahaaaaa! din putul gandirii! ce treaba are raportul de transmisie cu toba? in fine... care dezmembreaza vreun f650? am nevoie de stator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 (editat) Acum, concluziile le trage fiecare ahahahahahhahahaaaaa! din putul gandirii! ce treaba are raportul de transmisie cu toba? in fine... O treaba pe care TU cel mai probabil, nu o poti intelege. Editat Aprilie 11, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VRAI Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 O treaba pe care TU cel mai probabil, nu o poti intelege. Frate, nici eu nu pot sa inteleg , dar poate ne explici tu legatura intre evacuare si raportul de transmisie. Mult succes!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 O treaba pe care TU cel mai probabil, nu o poti intelege. oare daca-mi pun 4 evacuari de astea shport merg cu 200 la 1500 rpm? intreb si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 that was funny... on topic...am o dilema intrebatoare... - tobele finale limiteaza din puterea motorului? pt ca eu asa am impresia Si va zic si de ce...am dat jos tot ca sa vopsesc galeria de evacuare si am pornit fara finale ca sa vad cum e, pe langa sunet care e wowww , mi sa parut ca si puterea motorului era alta, urca mult mai usor in ture si se simtea mai... cum sa zic "viu". Oare doar mi s-a parut sau chiar asa e?(ca dc e asa ...facem tobe ) -schimb uleiul, bag 2,3l cum zice si cand e cald motorul imi arata ca e aproape plin acolo la geamul de vizitare. asa a fost si data trecuta cand am schimbat dar am scos din el cu o siringa ca sa il aduc la nivel. Pareri...? Am facut bine sau nu? pai de ce ai scos ulei de acolo? ai pus 2,3 cu filtru asa ramane.nu e bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 O treaba pe care TU cel mai probabil, nu o poti intelege. Frate, nici eu nu pot sa inteleg Inseamna ca suntem cel putin 3 care nu inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 ........Pe scurt, dupa ce lacatusul respectiv a pilit cateii unui butuc si-a dat seama ca poate schimba cateii intre ei astfel incat acestia sa vina dupa indentatiile cheii mele, adica, a schimbat cateii intre ei, masurand cu sublerul cheia mea si cheia cu care au venit butucii si asa s-au potrivit cateii, la fix, incatnu a fost nevoie de nici o pilire. Nu sunt sigur dar cred ca asa e facut butucul incat sa poata fi aranjati cateii sa corespunda unui numar de combinatii care asigure cheile pe care BMW le-a facut... sau poate ca nu, dar merita incercat. Confirm ceea ce povestea senzed prin 2009: am cumparat 2 genti laterale, care au venit cu cheia lor. Schimband intre ele pozitiile cateilor, am facut sa mearga perfect cheia mea. Interesant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 pai de ce ai scos ulei de acolo? ai pus 2,3 cu filtru asa ramane.nu e bine. si atunci la 2,3l pusi, de ce imi arata pe gemuletul de vizitare aproape plin...peste nivel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 si atunci la 2,3l pusi, de ce imi arata pe gemuletul de vizitare aproape plin...peste nivel? simplu, nu se scurge tot uleiul vechi din motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Si eu zic la fel. O idee ar fi ca la urmatorul schimb sa se puna 2,250 sau chiar 2,2 L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Si eu zic la fel. O idee ar fi ca la urmatorul schimb sa se puna 2,250 sau chiar 2,2 L. prima mea banuiala a fost asta, dar tinand cont ca am desfacut si capacul ambreiajului ca sa schimb pompa de apa...?? oricum...ca pun 2,25 sau scot cu o seringa ceva tot acolo e... apropo...azi, maine imi vine Scoutu'(guma spate)...abia astept sa vad cum e pe off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kog Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Salutare, Semnalele noastre de fabrica sunt 4x10w. Din motive de rupere a celor vechi si cu gandul de a fi mai greu de rupt (mai ales cele fata) am luat semnale mai mici dar care sunt 4x21w. Daca a mai facut cineva schimbarea asta ziceti-mi si mie unde anume si de care releu a pus pt. a functiona toate 4, adica 4x21w in loc de 4x10w. Multumesc. tot din motive de rupere:) am pus mici pe spate, insa pentru a nu pune/schimba releu am folosit becurile initiale...asta a fost prin octombrie, pana acum a rezistat asa...cum mi s-a rupt baza la unul pe fata doar pt ca am scos husa de pe ea la inceputul "primaverii"/cand am scos-o la aer...caut de nebun d'alea flexibile- care fiind si mai mari sunt mai vizibile, la astea mici cam am emotii la schimbare directie. am vazut unele acceptabile ca aspect si dimensiuni la un drz, dar nu am gasit sa cumpar:(...pe f650.com am mai gasit o varianta cu semnalizatoare buell...dar iarasi, nu se vand decat in USA... http://faq.f650.com/GSFAQs/AftermarketGSLightsFAQ.htm#Super Flexible Buell Turn Signals on a GS cam lunga povestea pt niste semnalizatoare, nu? DACA gasiti/aveti/puneti semnalizatoare flexibile sau stiti de UNDE, plz let me know:) da veri best! Mesaj completat CS-ul meu din fabrica vine cu un ditamai hornul, cu catalizator integrat. Cand am cumparat finala pt CS, Sebring sport, nemtii mi-au dat si o carticica cu grafic, care arata ca am un plus de 2 HP si 6 Nm. Acum, concluziile le trage fiecare Un alt aspect este ca,cu toba originala, la 100 km/ h aveam fix 4000 rpm, cu cea sport la 100 km/h am 3600-3650 rpm. salut, niste poze sau link specificatii - detalii? merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 http://www.sebring.de/index.php?page=prodmc/samples SEBRING>> BMW Modele: http://www.sebring.de/index.php?page=prodmc/overview Eu de aici mi-am comandat si mi-a venti in 4 zile. Plata cu cardul. ~ 420 euro Asa suna acum: Asa arata: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?ap...ttach_id=143401 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?ap...ttach_id=143402 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 tot din motive de rupere:) am pus mici pe spate, insa pentru a nu pune/schimba releu am folosit becurile initiale...asta a fost prin octombrie, pana acum a rezistat asa...cum mi s-a rupt baza la unul pe fata doar pt ca am scos husa de pe ea la inceputul "primaverii"/cand am scos-o la aer...caut de nebun d'alea flexibile- care fiind si mai mari sunt mai vizibile, la astea mici cam am emotii la schimbare directie. eu am ramas foarte placut impresionat de semnalele de la fazer cred ca daca te chinui poti sa le si innozi insa nu stiu daca se potrivesc pe soclu de F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EMC Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Noroc, Am si eu o intrebare. Mi s-a rupt o clema de prindere a cablului de acceleartie la BMW F650GS (2001). Mai exact clema care vine sus la manson, la modulul de pornire. Este o clema mica care se prinde intr-un surubel. Am gasit la cei de la Louis (Kronau) un kit de reparatie cabluri de acceleratie cu o gramada de lucruri in punguta respectiva. A folosit cineva? Este bun de ceva acest kit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 merge, tine pana iti iei un cablu nou. E bun cand ai deja kitul, nu sa stai sa iti vina de la kronau. Cumpara-ti unul nou direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Noroc,Am si eu o intrebare. Mi s-a rupt o clema de prindere a cablului de acceleartie la BMW F650GS (2001). Mai exact clema care vine sus la manson, la modulul de pornire. Este o clema mica care se prinde intr-un surubel. Am gasit la cei de la Louis (Kronau) un kit de reparatie cabluri de acceleratie cu o gramada de lucruri in punguta respectiva. A folosit cineva? Este bun de ceva acest kit? Ca solutie de urgenta e bun kit-ul ala. Eu am unul la mine cand plec in ture mai lungi si odata chiar m-a scos din necaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Cat costa un cablu de acceleratie la reprezentanta? Eu am luat de la userul @motodiscount cu 135ron, cablu original BMW (bine, am asteptat cam doua saptamani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 cel de ambreiaj era ultima oara cam 170 de ron. Deci, banuiesc, undeva tot in zona asta. Cel mai bine treci pe la ei (bavaria pipera) sau ii suni. S-ar putea sa aiba pe stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EMC Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Mi-am comandat astazi, 130 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Yzulica , poti aduce cablu de acceleratie? ... cat dureaza si pretul te rog . Pntru BMW F 650 GS Dakar din 2000. Danke. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.