Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

- consum bun

Cu primul meu GS650, 2003, am facut un mic experiment. Am mers pe sosea cu fix 3000 de ture, fara pasager, exact 50 de km, dupa care m-am intors pe acelasi drum la aceeasi benzinarie unde facusem plinul inainte sa plec. Imi consumase fix 3 litri. In oras nu stiu sa-ti spun cat consuma pentru ca nu merg, dar la sosea mie imi ia undeva intre 3,5 si 4.

 

- nu ii place in ture joase, mai ales modelele pana in 2004

Ca sa aiba viata, trebuie s-o tii de la 3000 de ture in sus.

 

- confortul pasagerului la o tura de 4-5 sute km.

Confortul este destul de bun pentru ambele locuri din sa

 

- viteza de croaziera in cazul de mai sus. unii zic ca peste 110 face nasol, altii ca o tii in 130 fara probleme.

Fiecare merge cat vrea de tare. Poti s-o tii si la 170 croaziera, cat merge ea maxim. Eu merg 100-110. Aici mi se pare mie ca acest motor toarce cel mai frumos.

 

dupa cum se vede caut o mobra si pentru oras si pentru iesit in weekend si concediu :laugh:

La fel ca multe altele, si asta e o mobra cu care poti merge linistit prin oras dar si pe sosea

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:laugh:

 

misto gripuri :( cat si de unde?

 

salut tuturor!

 

ce nu am gasit, si ma intereseaza:

 

- confortul pasagerului la o tura de 4-5 sute km.

- viteza de croaziera in cazul de mai sus. unii zic ca peste 110 face nasol, altii ca o tii in 130 fara probleme.

 

salut!

 

- confortul pasagerului - bun, depinde de gabaritul celui de la ghidon (poti sa stai destul de cracanat daca stai in spatele cuiva de 120kg) cazul meu :)

- viteza de croaziera - parerea mea este ca daca ai nevoie sa ii dai mai mult de 130 ar fi bine sa cauti un sport-touring - 100-110 cum a zis si Angi este viteza ideala la care sa te simti bine si sa se simta si motorul bine

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor!

 

cred ca am citit cam 150 de pagini adunate pe topicul asta :laugh:, am cautat in stanga si-n dreapta dupa ceea ce ma intereseaza. sunt destul de chitit pe un gs cu ABS. am retinut asa:

 

- e excelenta de frecat prin bucuresti (unde cu masina eu unul consider ca nu se mai poate merge de mult, daca vrei sa mai si ajungi in timp util)

- consum bun

- "tine cu casa" dpdv a intretinerii - nu am de gand sa merg la reprezentanta sa schimb kitu de lant

- nu ii place in ture joase, mai ales modelele pana in 2004

 

ce nu am gasit, si ma intereseaza:

 

- confortul pasagerului la o tura de 4-5 sute km.

- viteza de croaziera in cazul de mai sus. unii zic ca peste 110 face nasol, altii ca o tii in 130 fara probleme.

 

dupa cum se vede caut o mobra si pentru oras si pentru iesit in weekend si concediu :(

 

mersi!

 

Merg de vreo 3 ani pe GS din 2000 cu ABS;

 

 

-ABS-ul este un mare avantaj , singura data cind il scoteam era cand mai coboram o panta ceva la un mic offroad

-comfortul pasagerului este ok , prietena mea chiar facea poze din mers fara sa simt vreo miscare

- vibratii nu sunt

- lantul il schimbi in fata casei fara probleme

-consumul nu a depasit 4.5 %

-viteza de croaziera pe autostrada 130 fara probleme cu pasager

-este extraordinara pt oras!

 

 

Din pacate acum il vand , criza e de vina, mai am 2 motoare un CBR 1100 XX si un BMW K 75 S. Vreau sa pun la punct K-ul si sa raman pe touring,

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79072-...805#entry411805

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

poate cineva sa posteze o poza cu locul unde se afla termocupla? am o mica problema pe un bmw F 650 GS 2001 injectie , apa ajunge la 90 dar nu porneste ventilatorul .... am pus ventilatorul pe direct si functioneaza ... de asemenea am gasit pe realoem.com un senzor : double temperature senzor ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@"cnairda": iti doresc bafta la achizitie!

 

(daca cumva in cautarile tale gasesti un dakar 2005-2007, te rog sa ma anunti)

spor la cautat.si tinema la curent ce ai gasit

.

Mesaj completat

salutare

 

poate cineva sa posteze o poza cu locul unde se afla termocupla? am o mica problema pe un bmw F 650 GS 2001 injectie , apa ajunge la 90 dar nu porneste ventilatorul .... am pus ventilatorul pe direct si functioneaza ... de asemenea am gasit pe realoem.com un senzor : double temperature senzor ...

cum ai aflat ca apa are 90 grade?si apropo porneste greu ventilatorul.eu o am din noiembrie si am lasat-o si mergind la ralanti asta iarna dar nu lam auzit.ce-i drept a mers cam 10 min

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor!

 

cred ca am citit cam 150 de pagini adunate pe topicul asta :laugh:, am cautat in stanga si-n dreapta dupa ceea ce ma intereseaza. sunt destul de chitit pe un gs cu ABS. am retinut asa:

 

- e excelenta de frecat prin bucuresti (unde cu masina eu unul consider ca nu se mai poate merge de mult, daca vrei sa mai si ajungi in timp util)

- consum bun

- "tine cu casa" dpdv a intretinerii - nu am de gand sa merg la reprezentanta sa schimb kitu de lant

- nu ii place in ture joase, mai ales modelele pana in 2004

 

ce nu am gasit, si ma intereseaza:

 

- confortul pasagerului la o tura de 4-5 sute km.

- viteza de croaziera in cazul de mai sus. unii zic ca peste 110 face nasol, altii ca o tii in 130 fara probleme.

 

dupa cum se vede caut o mobra si pentru oras si pentru iesit in weekend si concediu :(

 

mersi!

 

 

confortul pasagerului nota 10+,viteza mie i-mi place si la 140,depinde si dupa ce motor vii,daca ai mers pe 4 in linie,sar putea sa nu-ti placa ni-ci la 120.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, unde ai facut scoala?

 

confortul pasagerului nota 10+,viteza mie i-mi place si la 140,depinde si dupa ce motor vii,daca ai mers pe 4 in linie,sar putea sa nu-ti placa ni-ci la 120.

 

Ce naiba? Plus, spatiu dupa virgula.

 

Sunt curios daca te poti corecta singur...

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut frati cu f-uri.

 

Am nevoie de un sfat: Tocmai am vazut ca s-a discutat despre o problema similara si ma gandam ca poate ma puteti ajuta si aici. Motorul meu, cam de cand il stiu eu, face figuri la pornire. Mai precis, daca este frig afara porneste ok, la pornire sta in 2000 de ture si apoi coboara. Daca am mers cu el si l-am lasat 30 de min, cand vreau sa il pornesc merge cateva secunde si moare. Nici nu urca in 2000rpm ci doar destul de lenes pana la 1500rpm. Face asta o data sau de doua ori, si apoi merge frumos. Daca motorul este cald si il pornesc din nou porneste foarte frumos. Face asa cam de cand l-am luat si am incercat cam de toate inclusiv tester la AB si degeaba. O vreme nu a mai facut asa dupa ce i-am curatat clapeta de acceleratie, dar acum nu mai scap de fenomenul asta enervant. Intrebarea este: ce credeti ca trebuie sa ii schimb sau sa ii fac?

Trebuie spus ca in mers se poarta foarte frumos. Merge destul de egal si nu are variatii.

 

Intrebarea 2: cat de important este sa masor "valve clearances" la revizia de 20.000km? (De atunci am mai mers vreo 7-8000) Are ceva daca nu o fac pana la 40.000km. Motorul pare ca merge frumos - eu nu simt nicio diferenta. Daca ma sfatuiti sa o fac totusi, unde ar trebui sa ma duc. Nu prea imi place de bavaria si de cativa ani incerc sa imi cumpar doar piese de la ei.

 

Motorul este un F650GS din 2004 cu doua bujii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un amic neforumist vinde un Dakar din 2003 la 17.000 km, la 2900 euro. Motorul e foarte frumos.

Daca intereseaza pe careva...PM mie :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, unde ai facut scoala?

 

confortul pasagerului nota 10+,viteza mie i-mi place si la 140,depinde si dupa ce motor vii,daca ai mers pe 4 in linie,sar putea sa nu-ti placa ni-ci la 120.

 

Ce naiba? Plus, spatiu dupa virgula.

 

Sunt curios daca te poti corecta singur...

 

Salut si scuze o sa ma corectez pe viitor,legat de scoala nu prea conteza pe vremea mea practica era de baza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari posesori de moto BMW.

 

Cunoasteti careva acest motor? :

/index.php?...p;#entry2775639

Daca da, niste detalii pe pm ar fi bine venite.

 

@brake: vorbesc cu cos, dar inca nu am gasit ceva sa se incadreze in buget. Italienii astia o duc bine cica, nu e criza la ei, preturile la moto sunt mult mai sus ca la noi. Am rabdare, poate se iveste si pt mine o ocazie, am pierdut 1000E la vanzarea dominatorului si asta ma trage in jos f rau pt Dakar. Acum continui sa muncesc, mai strang bani si astept o oferta buna...

 

Acum sincer, 3500E chiar mi se pare un pret ok (la cum merge piata la noi) pt un Dakar cu 2 bujii, voi cunoscatorii ce credeti? Ma imbat cu apa rece, sa-mi iau gandul de la el sau am sanse sa gasesc la acest pret?

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunoasteti careva acest motor? :

/index.php?...p;#entry2775639

 

Acum sincer, 3500E chiar mi se pare un pret ok (la cum merge piata la noi) pt un Dakar cu 2 bujii, voi cunoscatorii ce credeti? Ma imbat cu apa rece, sa-mi iau gandul de la el sau am sanse sa gasesc la acest pret?

 

Vezi ca ai pus linkul de la topicul facut de tine cu vanzarea dominatorului.

Nu cred ca ti-ar recomanda cineva sa iei un Dakar 2005+ sub 4000E, in caz ca gasesti, ai MARE grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari posesori de moto BMW.

La max. 4000 iti iei Xchallenge G650, cu max. 10.000 km. Si e motor de 3-4 ani... :laugh:

 

 

g650x_challenge_rhs_scenic_1024.jpg

 

 

 

Personal....pt. asa ceva imi strang banii acum :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut frati cu f-uri.

 

Intrebarea 2: cat de important este sa masor "valve clearances" la revizia de 20.000km? (De atunci am mai mers vreo 7-8000) Are ceva daca nu o fac pana la 40.000km. Motorul pare ca merge frumos - eu nu simt nicio diferenta. Daca ma sfatuiti sa o fac totusi, unde ar trebui sa ma duc. Nu prea imi place de bavaria si de cativa ani incerc sa imi cumpar doar piese de la ei.

 

Motorul este un F650GS din 2004 cu doua bujii

 

Daca nu faci verificarea la 20000 nu e neaparat un capat de tzara. Eu am verificat personal si la 20 si la 40000 si diferenta a fost nesemnificativa. Dar totusi bine e sa o faci din cind in cind ca sa nu ai surprize majore la un moment dat pe drum. Nu e greu, poti sa executi si tu singur operatiunea. Mie imi ia cam vreo 3 ore. Vezi ca e scris in manualul de reparatie pas cu pas cum se face si mai e si pe F650.com. Tot ce-ti trebuie e un set de lere cu dimensiuni care pleaca de pe la 0,04 mm si are grosimile urmatoare cam din 0,01 mm si in plus iti mai trebuie un surub M8 cu lungimea cam de 80 mm care are capatul usor ascutit ca sa poata sa blocheze axele cu came in pozitia de masurare. Vezi ca e scris totul pe F650, inclusiv cotele standard in care trebuie sa te incadrezi. Daca ai vreodata drum prin TM as putea sa o verific eu dar asta presupune sa ne vorbim dinainte.

 

Toate alea bune si spor la lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zo, urmarea problemei de la service de va povesteam zilele trecute.

 

M-am dus la bavaria, calm si linistit ieri, am asteptat sa imi treaca nervii. Ajung acolo, le povestesc de problema si, spre surprinderea mea, se ofera sa imi opreasca mobra in service, pe cheltuiala lor, pentru verificari. Plus, pentru ca le-am spus ca sunt plecat de la munca in pauza de masa si nu pot lasa mobra la ei, s-au oferit sa imi dea la schimb alta mobra, sa am cu ce sa ma intorc la munca. Un G650 Xcountry.

 

Nu mi-a venit sa cred ca la bavaria pipera se face ceea ce mi se parea normal sa se faca oricum. Adica sa iti dea mobra la schimb pentru perioada de service.

Parca eram in alta tara. Mi-au verificat mobra (si pentru banuiala cu senzorul de acceleratie de cred ca e bulit), au schimbat colierele, au curatat si clapeta de acceleratie, au si pus mobra pe tester. Ca sa isi spele pacatele, ceea ce spun eu ca au cam reusit.

 

Daca vor continua pe linia asta, si vor fi mai atenti la momentul in care iti dau mobra din nou pe mana sa o iei acasa dupa ce au umblat la ea...Eu unul probabil ca o sa mai trec pe acolo. O vreme insa, voi desface mobra sa verific daca am toate suruburile insa...

O veste buna, ma asteptam sa-ti dea cu flit, bravo lor!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La max. 4000 iti iei Xchallenge G650, cu max. 10.000 km. Si e motor de 3-4 ani... :laugh:

 

 

g650x_challenge_rhs_scenic_1024.jpg

 

 

 

Personal....pt. asa ceva imi strang banii acum :(

 

F f misto, nici nu stiam ca exista, nu am vrut sa aud de BMW pana de curand... insa aceasta pare mai orientata spre off, sau eventual supermoto (dupa adaptari de roti etc). Studiez acum diferentele intre XChallange si Dakar. Astept pe pm oferte asa bune cu acest model... sincer pana gasesc dakar la pret decent sunt sanse sa strang bani pt XChallange :)

 

Iti doresc bafta cu achizitionarea, si cat mai curand :)

 

scuze, link-ul cu dakar-ul era: (ms Nicule)

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...004-366242.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La xChallenge nu te astepta la confort si protectie asa cum o iei. trebuie sa mai bagi bani in ea sa mai schimbi si sa mai pui lucruri. Confort pasager nu exista pentru ca nu prea poti pune pasager pe ea. Drumuri lungi...iarasi...nu prea, fara modificari. Mai vrei sa pui si un bagaj si sa fii sigur pe ea...trebuie schimbat sub-frame-ul. Se rupe, am citit un forum pe advrider cu vreo doi de au patit asta.

 

Daca o vrei pentru enduro mai serios, e mai buna ca Dakar-ul. Mai usoara, mai subtirica, insa, daca te tine si mai schimbi chestii in ea, si daca ai si banii, e o mobra cu mare potential.

 

 

Eu m-am dat cu xCountry, varianta mai city, si nu mi-a placut neam. Parca eram pe bicicleta. Aveam senzatia ca ma duc in cap. Suspensii foarte dure. In schimb, pentru ca e mai usoara, e mai fasneata. Daca vrei impresii mai avizate, intra pe advrider.com. Aici nu prea stiu de oameni cu mobra asta.

 

Eu zic sa ramai la Dakar. E mai buna on-off, te poti si distra cu ea, poti face si drumuri lungi, nu ai lucruri multe de schimbat la ea, pui benzina si te tot dai. Cu asta, cum e iesita din fabrica, o sa iti cam injuri zilele dupa vreo 200 de km pe saua aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu faci verificarea la 20000 nu e neaparat un capat de tzara. Eu am verificat personal si la 20 si la 40000 si diferenta a fost nesemnificativa. Dar totusi bine e sa o faci din cind in cind ca sa nu ai surprize majore la un moment dat pe drum. Nu e greu, poti sa executi si tu singur operatiunea. Mie imi ia cam vreo 3 ore. Vezi ca e scris in manualul de reparatie pas cu pas cum se face si mai e si pe F650.com. Tot ce-ti trebuie e un set de lere cu dimensiuni care pleaca de pe la 0,04 mm si are grosimile urmatoare cam din 0,01 mm si in plus iti mai trebuie un surub M8 cu lungimea cam de 80 mm care are capatul usor ascutit ca sa poata sa blocheze axele cu came in pozitia de masurare. Vezi ca e scris totul pe F650, inclusiv cotele standard in care trebuie sa te incadrezi. Daca ai vreodata drum prin TM as putea sa o verific eu dar asta presupune sa ne vorbim dinainte.

 

Toate alea bune si spor la lucru

Am luat motorul la 20 350 km in 2006. Jocul la supape a fost verificat in Germania de unde l-am luat. Nu am verificat la 30 000 km ca am zis ca merge motorul bine. Am ajuns la 40 000 km si nu am verificat tot din aceleasi considerente. Acum, inainte de a-l scoate la drum la 43 000 km am zis sa verific si eu asa de curios. Evacuare stanga + dreapta in limite 0,15 mm dar admisia si stanga si dreapta avea 0,00 mm. Am luat pastile mai subtiri cu 0,10 mm, am montat totul la loc si surpriza- admisia 0,00 mm. Am comandat pastile cu 0,15 mm mai subtiri fata de ultimele si cu 0,25 mm mai subtiri decat primele. Urmeaza maine montajul. Sunt curios ce obtin la masuratoare. Mentionez ca masuratoarea a fost facuta corect cu motorul la TDC. Motor BMW F 650 an 1996, 0,10-0,15 mm valorile corecte.

Nu inteleg de ce s-a intamplat asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F f misto, nici nu stiam ca exista, nu am vrut sa aud de BMW pana de curand... insa aceasta pare mai orientata spre off, sau eventual supermoto (dupa adaptari de roti etc). Studiez acum diferentele intre XChallange si Dakar. Astept pe pm oferte asa bune cu acest model... sincer pana gasesc dakar la pret decent sunt sanse sa strang bani pt XChallange :)

 

Iti doresc bafta cu achizitionarea, si cat mai curand :(

 

scuze, link-ul cu dakar-ul era: (ms Nicule)

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...004-366242.html

horica.cum ai vazut este exact cum am spu eu.nu este sub 4000 bun sa nu te apuci sa schimbi aia aia si tot asa.un ulei,filtru asta e la toate tb.mai greu dar gasesti.bafta si mult noroc. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat motorul la 20 350 km in 2006. Jocul la supape a fost verificat in Germania de unde l-am luat. Nu am verificat la 30 000 km ca am zis ca merge motorul bine. Am ajuns la 40 000 km si nu am verificat tot din aceleasi considerente. Acum, inainte de a-l scoate la drum la 43 000 km am zis sa verific si eu asa de curios. Evacuare stanga + dreapta in limite 0,15 mm dar admisia si stanga si dreapta avea 0,00 mm. Am luat pastile mai subtiri cu 0,10 mm, am montat totul la loc si surpriza- admisia 0,00 mm. Am comandat pastile cu 0,15 mm mai subtiri fata de ultimele si cu 0,25 mm mai subtiri decat primele. Urmeaza maine montajul. Sunt curios ce obtin la masuratoare. Mentionez ca masuratoarea a fost facuta corect cu motorul la TDC. Motor BMW F 650 an 1996, 0,10-0,15 mm valorile corecte.

Nu inteleg de ce s-a intamplat asta.

 

Trebuie sa ai grija cind masori la admisie unde datorita faptului ca amestecul vine rece, distanta la supape e mai mica. Intre axul cu came si tachet se formeaza o pelicula de ulei care trebuie sa o rupi cind bagi lera. De exemplu F650.com zice la Dakar 2- spark ca distanta la admisie e cca 0,05 mm parca. Eu cind am incercat prima oara cu lera de 0,05 nu a intrat de loc si m-am cam panicat. Apoi am insistat un pic ca sa rup uleiul si am reusit sa introduc pina la 0,08 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar verificarea era undeva pana in 2 mil la bavaria. cu schimb si pastile urca la 3 si ceva.

prefer sa duc fieru acolo decat sa stau langa bloc cu matele mobrei pe trotuar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, XChallange este muult mai usoara, dar nu vreau sa bag bani in ea si nici nu e facuta pt drumuri lungi (din ce am citit pe advrider am ramas cu impresia ca e pt off si trafic; singurul lucru care l-as lua de pe ea si l-as pune pe Dakar este amortizorul spate)

 

raman pe Dakar, cu rabdare voi gasi in pretul meu... poate chiar la smaeb...

 

toate cele bune! (voi cei fericiti care pe vremea asta va puteti plimba)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...