Angi Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Se poate gasi o varianta in care sa gasim mai usor ceva in aceasta sectiune? Spre exemplu eu ar trebui sa caut acum prin 583 de pagini ceva care stiu ca s-a postat. Search-ul nu ma ajuta prea mult de vreme ce cuvantul cheie pe care-l am este lant si singura varianta de subtopic este "Enduro Touring & Adventure" nicidecum unde ma intereseaza pe mine adica : "Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)" Nimeni nu cred ca ar comenta daca intrebi ceva ce s-a discutat deja, asta in conditiile in care intrebarea ta este despre modelul nostru de motor. E aproape inuman sa stai sa citesti 600 de pagini din care 400 sunt off topicuri pentru nu stiu ce problema. Asa ca, daca ai o problema la subiect, nu te stresa sa intrebi. Cele mai deranjante sunt discutiile de tip messenger care ar trebui sa fie purtate pe privat. --------------------------------- Cica Sertao consuma doar 3,2 la suta. Nu-i rau! In schimb i-au micsorat rezervorul, ceea ce nu-i bine. Nu stiu cum o fi furca noua, daca o fi ceva mai performanta fata de cea a Dakarului, dar parca-i sedea mai bine cu una upside down... - http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/individual/news/2011/motorcycles.jsp - http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/individual/news/2011/motorcycles.jsp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Practic nu este altceva decat un Dakar versiunea 3. Dupa parerea mea, diferentele sunt aceleasi ca intre F-ul nostru si G650GS: bord, soft, si mici reparatii pe la interior. Cam cum a fost si cu versiunea din 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Am facut pana la roata fata si nu stiu ce camera imi trebuie,problema este ca nici o vulcanizare unde sa rezolv pana nu este in zona,deci trebuie sa vin in Bucuresti cu ea in portbagaj.Va rog sa-mi spuneti de unde sa cumpar o camera si unde sa o schimb.Moto este un Dakar cu roata pe 21.Pana am facut-o intr-o curba la vro 70-80km/h si era sa ma trantesc rau cu ea la ce smucea ghidonul.Am fost la o vulcanizare in zona dar au spus ca nu se baga din cauza riscului de deteriorare a jantei si au observat ca este rupta camera doarece bagau presiune si o pierdea instantaneu. camera pe care o vrei este una care sa suporte 90/90/21 majoritatea dakar asta au pe fata (de obicei camerele suporta mai multe dimensiuni de cauciucuri). Ia camera normala de strada daca nu mergi in offroad cu presiune scazuta. Camerele heavy duty se incing la viteze de asfalt si nu e prea placut. Personal schimb camera o data cu cauciucul ca sa evit neplaceri Ca vulcanizare - motoruote - ai contact pe saitu cu acelasi nume. neaparat fa si echilibrare - merita toti banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Cica Sertao consuma doar 3,2 la suta. Nu-i rau! In schimb i-au micsorat rezervorul, ceea ce nu-i bine. Nu stiu cum o fi furca noua, daca o fi ceva mai performanta fata de cea a Dakarului, dar parca-i sedea mai bine cu una upside down... - http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/individual/news/2011/motorcycles.jsp mda...pe mine nu ma prea impresioneaza tare tot asa zgarcit in accesorii din fabrica e(fara aripa pe roata, fara burdufe, fara protector de noroi la amortizorul spate...etc...)...da e bine ca are suport de top case bine macar ca , din ce se vede din poze, nu mai are teava aia aiurea de retur ulei iar capacul ambreiajului e mai mic si banui ca nu prinde si pompa de apa, care sper sa fie separata in rest, ei tot puncteaza pe culoare care e nu stiu cum...de parca intereseaza pe cineva atat de tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Nimeni nu cred ca ar comenta daca intrebi ceva ce s-a discutat deja, asta in conditiile in care intrebarea ta este despre modelul nostru de motor. E aproape inuman sa stai sa citesti 600 de pagini din care 400 sunt off topicuri pentru nu stiu ce problema. Asa ca, daca ai o problema la subiect, nu te stresa sa intrebi. Cele mai deranjante sunt discutiile de tip messenger care ar trebui sa fie purtate pe privat. --------------------------------- Cica Sertao consuma doar 3,2 la suta. Nu-i rau! In schimb i-au micsorat rezervorul, ceea ce nu-i bine. Nu stiu cum o fi furca noua, daca o fi ceva mai performanta fata de cea a Dakarului, dar parca-i sedea mai bine cu una upside down... - http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/individual/news/2011/motorcycles.jsp - http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/individual/news/2011/motorcycles.jsp Ok, stiu ca am citit despre varianta ieftina de a aplicat-o un coleg rezolvand problema inelului de cauciuc care are rol de amortizare a loviturilor si ghidaj al lantului. Imi aduc aminte ca a folosit teava PVC sau cum ii zice. Stie cineva ce presupune aceasta schimbare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 6, 2011 Admin Share Postat Octombrie 6, 2011 Buna; Am un preten care si-o luat un F650GS din 2000. Motorul este lovit in fata si ar avea nevoie de furci, jug, diverse piese. Daca aveti cunostinta/ponturi dati-mi si mie PM.. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Ok, stiu ca am citit despre varianta ieftina de a aplicat-o un coleg rezolvand problema inelului de cauciuc care are rol de amortizare a loviturilor si ghidaj al lantului. Imi aduc aminte ca a folosit teava PVC sau cum ii zice. Stie cineva ce presupune aceasta schimbare? Pui un surub mai lung in locasul respectiv si gasesti un tub/furtun din cauciuc sau PVC care sa imbrace acel surub. Se uzeaza mai repede comparativ cu originalul, dar este mai ieftin. Poate ca merita o intrebare la Bavaria. Nu mai stiu exact cat a costat, dar nu-mi amintesc sa fi fost o suma... devastatoare. Buna; Am un preten care si-o luat un F650GS din 2000. Motorul este lovit in fata si ar avea nevoie de furci, jug, diverse piese. Daca aveti cunostinta/ponturi dati-mi si mie PM.. Multumesc anticipat. Luigi, cred ca pana la primavara cel mai bun prieten al amicului tau ar trebui sa fie e-bay! Daca are nevoie de toata "fața", cred ca-i cel mai indicat loc unde sa inceapa cautarile pentru piese SH... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 6, 2011 Admin Share Postat Octombrie 6, 2011 Da, o sa ia si de pe ebay.de, dar mi-a zis sa incerce si pe forum, cine stie.. Multam oricum, seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Era cineva pe aici care dezmembra aprilia pegaso. Se potrivesc multe de pe ea la gs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Era cineva pe aici care dezmembra aprilia pegaso. Se potrivesc multe de pe ea la gs. ce piese se potrivesc daca sti? spunene si noua.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 rotile sigur se potrivesc Âşi cred că Âşi furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Nu as baga mana in foc, mai ales pentru cele cu ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Ziua de azi e cam ratata c-am dormit ca porcu' pana la 12 asa ca o sa ma duc sa dau o plimbare scurta pe undeva. Ceva sugestii pentru maine? Hai cat tine vremea ok, un soft enduro ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Salutare... vremea rece si rea, mi-a dat ragaz si mie sa am grija de motor. Am desfacut ca sa ajung acolo la tot ce am citit ca trebe curatat ca sa porneasca motoru cum trebe la rece. Deci cu manual si foii in fata, curat mecanismul ala de relanti si clapetacare se deschide cand tragi de acceleratie.. pe care se adunase destula mizerie. Am folosit un spray de curatat lanul si carpa... fiindca dizolva repede mizeria si se evapora la fel de repede fara sa lase urme de grasime. Am incercat sa desfac si senzorul ala care da pozita clapetei... dar din pacate am reusit sa termin capul unui surub, fara sa pot sa il desfac. Deci am lasat acolo totul asa cum a fost si m-am pus pe montat la loc. Am observat ca in airbox intra doua furtune de cauciuc. Cel mai subtire duce undeva spre ventilatorul radiatorului si acolo se termina fiind inchis cu un dop de plastic. La ce foloseste ala? daca de umple airboxu' de ulei, ii dau drumul pe acolo sa curga cand fac schimbul? Am pus totul la loc, putin suparat ca am reusit sa stric surubul... dar totusi foarte incantat ca am ajuns sa mesteresc la motocicleta, sa ii fac un schimb, sa am grija de ea, eu care pana acum nu ma interesa ce e sub capota. Sincer rezultatul , ca porneste sau nu mai bine , nu ma prea interesa, asa de bucuros eram. Am pus bateria la loc, dupa ce a stat scoasa vreo ora, am facut combinatia cu gazul tras de 3 ori... A pornit greu cu niste rateuri ciudate, m-am gandit ca e din cauza curatarii sistemului cu spray... La urmatoarele porniri la rece , a luat-o tot la a 3-a, a 4-a cheie, ca inainte, dar ce sunt multumit, cand porneste, relantiul lucreaza frumos si turatia creste, si scade, in functie de ce vrea muschii lui, astfel ca nu se mai opreste de loc, ceea ce mai inainte nu se intampla. Nu mi s-a mai oprit la semafor. Deci pe jumatate am rezolvat problema. Acum cand o sa reusesc cu ceva unelte speciale o sa dau jos surubu de pe senzor, si o sa ma uit si acolo, desi am inteles ca e capsulat, si mare lucru nu ii poti face. In airbox am gasit putin ulei, cam cat o lingura, doua. Era acolo si cand am schimbat filtru. L-am curatat cu ocazia asta, si astept sa vad daca se mai aduna. Multumesc ca mi-ati citit povestea, si cei care au mai facut asta si vor sa imi dea un sfat, astept cu placere. Numa' bine! Editat Octombrie 10, 2011 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Salutare... vremea rece si rea, mi-a dat ragaz si mie sa am grija de motor. Am desfacut ca sa ajung acolo la tot ce am citit ca trebe curatat ca sa porneasca motoru cum trebe la rece. Deci cu manual si foii in fata, curat mecanismul ala de relanti si clapetacare se deschide cand tragi de acceleratie.. pe care se adunase destula mizerie. Am folosit un spray de curatat lanul si carpa... fiindca dizolva repede mizeria si se evapora la fel de repede fara sa lase urme de grasime. Am incercat sa desfac si senzorul ala care da pozita clapetei... dar din pacate am reusit sa termin capul unui surub, fara sa pot sa il desfac. Deci am lasat acolo totul asa cum a fost si m-am pus pe montat la loc. Am observat ca in airbox intra doua furtune de cauciuc. Cel mai subtire duce undeva spre ventilatorul radiatorului si acolo se termina fiind inchis cu un dop de plastic. La ce foloseste ala? daca de umple airboxu' de ulei, ii dau drumul pe acolo sa curga cand fac schimbul? Am pus totul la loc, putin suparat ca am reusit sa stric surubul... dar totusi foarte incantat ca am ajuns sa mesteresc la motocicleta, sa ii fac un schimb, sa am grija de ea, eu care pana acum nu ma interesa ce e sub capota. Sincer rezultatul , ca porneste sau nu mai bine , nu ma prea interesa, asa de bucuros eram. Am pus bateria la loc, dupa ce a stat scoasa vreo ora, am facut combinatia cu gazul tras de 3 ori... A pornit greu cu niste rateuri ciudate, m-am gandit ca e din cauza curatarii sistemului cu spray... La urmatoarele porniri la rece , a luat-o tot la a 3-a, a 4-a cheie, ca inainte, dar ce sunt multumit, cand porneste, relantiul lucreaza frumos si turatia creste, si scade, in functie de ce vrea muschii lui, astfel ca nu se mai opreste de loc, ceea ce mai inainte nu se intampla. Nu mi s-a mai oprit la semafor. Deci pe jumatate am rezolvat problema. Acum cand o sa reusesc cu ceva unelte speciale o sa dau jos surubu de pe senzor, si o sa ma uit si acolo, desi am inteles ca e capsulat, si mare lucru nu ii poti face. In airbox am gasit putin ulei, cam cat o lingura, doua. Era acolo si cand am schimbat filtru. L-am curatat cu ocazia asta, si astept sa vad daca se mai aduna. Multumesc ca mi-ati citit povestea, si cei care au mai facut asta si vor sa imi dea un sfat, astept cu placere. Numa' bine! Salut! In airbox poate intra ulei in doua situatii: a) daca scapi motoreta pe partea cu airbox-ul sau b ) daca ai prea mult ulei in motor (fa-i o masuratoare - daca ai joja, nivelul uleiului trebuie sa fie la jumatatea dintre MIN si MAX). Eu am gasit de fiecare data ulei in airbox dupa ce am scapat motoreta pe jos . Furtunul despre care vorbesti are rol de scurgere. E bine sa ii scoti dopul din cand in cand, stai langa ea si astepti sa se scurga uleiul, daca e cazul. Editat Octombrie 10, 2011 de tiyuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Salutare... vremea rece si rea, mi-a dat ragaz si mie sa am grija de motor. Am desfacut ca sa ajung acolo la tot ce am citit ca trebe curatat ca sa porneasca motoru cum trebe la rece. Cand pornesti motorul si e rece afara incearca sa tii ambreiajul strans (sa fie scos din viteza) si misca motorul putin in fata, o sa vezi ca placile de la ambreiaj sunt lipite si ai senzatia ca e in viteza.Dupa ce se dezlipesc porneste motorul .O sa porneasca mai bine.Cu motoru meu asa patesc, asa ca merita sa incerci.Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Am scapat motorul si pe partea dreapta, dar l-am ridicat repede, mai degraba cred ca a intrat uleiul din cauza nivelului crescut peste max, inainte sa fac eu primul schimb. Multumesc. @albanezu am observat si eu asta, ca la primele rotatii ambreiajul inca mai are frecare. Credeam ca e din cauza ambreiajului meu uzat, dar m-am gandit si la varianta spusa de tine (asa mi se intampla si la masina, la rece). Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 A pornit greu cu niste rateuri ciudate, m-am gandit ca e din cauza curatarii sistemului cu spray... La urmatoarele porniri la rece , a luat-o tot la a 3-a, a 4-a cheie, ca inainte, dar ce sunt multumit, cand porneste, relantiul lucreaza frumos si turatia creste, si scade, in functie de ce vrea muschii lui, astfel ca nu se mai opreste de loc, ceea ce mai inainte nu se intampla. Nu mi s-a mai oprit la semafor. Deci pe jumatate am rezolvat problema. Acum cand o sa reusesc cu ceva unelte speciale o sa dau jos surubu de pe senzor, si o sa ma uit si acolo, desi am inteles ca e capsulat, si mare lucru nu ii poti face. -dupa aceeasi operatiune mi-a pornit si mie greu... a mai facut nazuri turatia inca 2 km , apoi si-a revenit la normal....recomand sa o scoti la o plimbare mai lunguta daca nu ai facut deja asta. -daca nu-si revine de la sine incearca sa resetezi calculatorul scotandu-l din mufa 10 minute. -senzorul de clapeta e capsulat, nu ai ce vedea acolo. -o alta posibilitate ar mai fi 'aer fals' , in cazul in care piesa aceea de cauciuc de sub corpul injector are o fisura sau nu e montata etans. deocamdata atat imi vine in minte, sper sa-ti fie de ajutor succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 -dupa aceeasi operatiune mi-a pornit si mie greu... a mai facut nazuri turatia inca 2 km , apoi si-a revenit la normal....recomand sa o scoti la o plimbare mai lunguta daca nu ai facut deja asta. -daca nu-si revine de la sine incearca sa resetezi calculatorul scotandu-l din mufa 10 minute. -senzorul de clapeta e capsulat, nu ai ce vedea acolo. -o alta posibilitate ar mai fi 'aer fals' , in cazul in care piesa aceea de cauciuc de sub corpul injector are o fisura sau nu e montata etans. deocamdata atat imi vine in minte, sper sa-ti fie de ajutor succes! nu tb sa mai traga acceleratia de 3 ori la capat ,dupa cele 10 min de resetare? asa am vazut pe aici si stiam de 30 min .intreb nu spun ca specialist.e bn de stiut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Salutare.Este problema daca am mai mult ulei in motor?Si cum se ia mai exact nivelul uleiul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 DA, este problema. "This is the BMW Service bulletin, checking oil. On GS, put on center stand. GSD hold bike upward. The procedure is the same for either a cold or an engine that is at operating temp. In either case, the engine is to be started and left to idle for 1 min. Shut engine off and check site glass. Note: Due to the position of the sight glass in the oil tank, a bubble can form at the MAX mark on the sight glass. If this happens, the sight glass cannot accurately show if the oil tank is overfilled. In this case, it is very important to remove the oil filler cap and visually check if the oil level is too high. That's from BMW head service dept. " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 nu tb sa mai traga acceleratia de 3 ori la capat ,dupa cele 10 min de resetare? asa am vazut pe aici si stiam de 30 min .intreb nu spun ca specialist.e bn de stiut -eu personal scot borna bateriei sau mufa calculatorului cam 30 secunde pt resetare, pt ca nu am rabdare sa stau mai mult, si a functionat de fiecare data.....vad ca procedura standard cere 15 min. -chestia cu acceleratia stiam ca e pt recalibrarea cursei acceleratiei, aici mai jos spune ca e depasita metoda detalii mai multe aici, pt cine are chef de lectura; http://faq.f650.com/GSFAQs/FuelInjectionFAQ.htm#Resetting Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 -eu personal scot borna bateriei sau mufa calculatorului cam 30 secunde pt resetare, pt ca nu am rabdare sa stau mai mult, si a functionat de fiecare data.....vad ca procedura standard cere 15 min. -chestia cu acceleratia stiam ca e pt recalibrarea cursei acceleratiei, aici mai jos spune ca e depasita metoda detalii mai multe aici, pt cine are chef de lectura; http://faq.f650.com/GSFAQs/FuelInjectionFAQ.htm#Resetting f bun linkul. k si mai sus la nael, dar nu toti stim sa traducem.poate are cineva tradus tot si pt noi.multumim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Ok. Eu stiu ca procedura de spalare pe "creier" a motoretei e urmatoarea: 1. Deconectezi bateria timp de 5 minute. 2. Reconectezi bateria (+ primul) 3. Pui contactul pe pozitia ON fara sa pornesti motorul. 4. Tragi acceleratia de 3 ori pana la capat si ii dai drumul usor. 5. Pornesti motoreta fara sa accelerezi si o lasi sa mearga la ralanti aproximativ 10 minute pana porneste ventilatorul. ps eu cand am scos BMS-C-ul, l-am lasat scos peste noapte, ca sa fiu sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 resetarea BMC-ului pe romaneste pt toti: 1. -scotti calculatorul din mufa lui -asteapta 15 min -montezi la loc 2. metoda veche spun ei, care e infirmata de cineva care lucreaza la BMW: -demontezi carenele laterale -deconectezi borna (-) pt 2-3 minute -montezi bornele la loc (+ prima, si (-) a 2-a) -pui contactul (fara sa pornesti) -rotesti acceleratia de 2 ori cursa completa -pornesti motocicleta fara a o accelera si o lasi la relantiu 5-10 min pana cand porneste ventilatorul -si GATA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.