cdarken Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Salut. K60 scout am eu pe spate si pe fata K60 generatia anterioara, care a rezistat si unui K60 spate din aceeasi generatie. Daca umbli cu ele umflate corespunzator, mai ales pe asfalt, o sa te tina kilometri buni, mai ales ca la scout au imbunatatit compozitia si un pic si thread-ul, calca mai bine pe margine acum. Nu cred ca exista un cauciuc mai bun care sa se comporte bine si on si off road. Parerea mea! Acum intrebarea mea: am comandat 2L de ulei motul 5100 15W50 si din greseala mi-au trimis unul 15W50 si unul 10W40. Ca sa nu-l mai plimb pe drum sa mi-l schimbe, ar merge amestecat? Am inca vreo 600mL de la schimbul precedent, ma gindesc ca fiind tot semisintetic, inca 700mL din asta 10W40 ar da undeva in parametri. Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) Salut. K60 scout am eu pe spate si pe fata K60 generatia anterioara, care a rezistat si unui K60 spate din aceeasi generatie. Daca umbli cu ele umflate corespunzator, mai ales pe asfalt, o sa te tina kilometri buni, mai ales ca la scout au imbunatatit compozitia si un pic si thread-ul, calca mai bine pe margine acum. Nu cred ca exista un cauciuc mai bun care sa se comporte bine si on si off road. Parerea mea! Acum intrebarea mea: am comandat 2L de ulei motul 5100 15W50 si din greseala mi-au trimis unul 15W50 si unul 10W40. Ca sa nu-l mai plimb pe drum sa mi-l schimbe, ar merge amestecat? Am inca vreo 600mL de la schimbul precedent, ma gindesc ca fiind tot semisintetic, inca 700mL din asta 10W40 ar da undeva in parametri. Voi ce ziceti? Sub nicio forma sa nu faci asa ceva.schimba ,cumpara diferenta care tb dar nu amesteca.Aha acum am vazut cine esti.eu sunt cel cu dakarul din topo.am eu 3 lt de motul mineral 20w50 ieftin. Editat Martie 12, 2012 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Referitor la filtrul de benzina: aveti un numar de model care sa se potriveasca fara mesterit suporturi si alte probleme similare ? eventual recomandari privind sursa Ce coliere ati folosit pe furtunele de benzina? de unde ? Filtrul de benzina este UFI 3183300 si are regulator de presiune de 4 bar. Este pentru auto, dar nu cred ca e problema daca e folosita pe moto. Colierele sunt late de 1cm si sunt cu surub de stringere melcat. Pina acum, coafura rezista. Succesuri PS. Filtrul de benzina l-am luat de la userul kex83 de aici de pe forum. Tot de la el am luat si alte consumabile pt moto. Preturi bune. Recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 (editat) Imi poate spune cineva cati cm lungime are cheia de bujii din trusa originala de scule a motocicletei? Merci. Editat Martie 13, 2012 de tiyuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Imi poate spune cineva cati cm lungime are cheia de bujii din trusa originala de scule a motocicletei? Merci. Undeva la 11-13 cm. Ma uit cand ajung acasa, daca nu uit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Stie careva de unde pot lua stickere pt gs simplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 realoem.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 realoem.ro Am intrebat la ei de un filtru de benzen. Plm, e acelasi pret ca la Bavaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Si unde o sa gasesto aceeasi piesa originala mai ieftina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Genti laterale BMW Vario cu suporti si butuci - 344 Euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Si unde o sa gasesto aceeasi piesa originala mai ieftina? Habar n-am unde. Nu stiu de ce traiam cu impresia ca la ei e mai ieftin comparativ cu Bavaria. Se pare ca m-am inselat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) [...] traiam cu impresia ca la ei e mai ieftin comparativ cu Bavaria. [...] Anumite piese sunt mai ieftine la Bavaria, iar altele sunt mai ieftine pe realoem.ro. Cei de la augsburg mi-au spus ca ar aduce piese, dar nu am reusit sa obtin nici o oferta de pret de la ei... In plus, pe realoem mai platesti si transport Editat Martie 15, 2012 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Filtru de benzina am luat de la user kex82 de pe forum. Parca era UFI. Tre sa ma uit pe cutie. A costat 70 lei. S-a montat usor. Am taiat totusi 2 cm din tevi ca erau totusi prea lungi. Colierele le-am luat de la un mag de piese auto, din alea cu surub. ERATA: Userul de la care am cumparat este kex83. My bad. Am vazut ca mai are filtre de benzen UFI . Recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Pus bujie pe iridium, merge mult mult mai bine, credeam ca n-o sa se simta diferenta dar m-am inselat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 eu n-am simtit nicio diferenta . si-am mai pierdut si o ora in plus la schimbatul lor . putin off topic , capacelele de la valve , din aluminiu , blocate pe filet cum se pot scoate ? am incercat cu cleste , wd40 si nu se misca . mi-e frica sa nu rup valva cu totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Pus bujie pe iridium, merge mult mult mai bine, credeam ca n-o sa se simta diferenta dar m-am inselat Si eu as dori sa pun.Ce dif ai observat,.ce pret k eu am nevoie de doua.ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 60 de lei am vazut pe la magazine. Parca trage mai bine. M-am plimbat inainte si dupa schimbul de bujie, motorul era la fel de cald deci nu se pune. Parca nu mai trebuie sa trag de manson atat de tare sa fuga . Dupa ce-i schimb ambreajul si lantul cred ca sta matza-n coada lejer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 (editat) Eu din ce am citit diferenta se vede doar la motoarele cu 1 bujie(Chiar si BMW recomanda bujie cu iridium pentru varianta cu o singura bujie). Si eu am pus iridium dar inainte de asta am mers doar cateva zeci de km deci nu pot face comparatie. Editat Martie 20, 2012 de pstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Si eu as dori sa pun.Ce dif ai observat,.ce pret k eu am nevoie de doua.ms. 47 ron bucata , de la acelasi kex83 ngk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 47 ron bucata , de la acelasi kex83 ngk multumesc de ajutor tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 (editat) Facut duda azi. Am facut plinul , apoi dupa ce am platit cei 13 litri am observat ca e cam scump si de fapt am pus diesel . Am impins-o de langa pompa ceva mai in fata, am fost sa cumpar un furtun si o galeata . Am scos vreo 15 litri din amestecul respectiv apoi am alimentat 15 l benzina , a pornit ok , in primii 200m a dat in nas usor de vreo 2 ori apoi am mai mers vreo 70km si nu au mai fost probleme. De 9 ani n-am patit la masina asa ceva, acum se pare ca am fost distrat. Editat Martie 22, 2012 de pstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Se mai intimpla. Pe mine m-a salvat o data gauta ovala de la buson. Nu a lasat sa intre mushtiucu de la pistol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Nici la mine nu a intrat dar prostul de mine nu s-a prins , am insistat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 La mine faza a fost si mai tare. Pistolul mi-l daduse un prieten care deja facuse plinul. La el intrase lejer pe gura rezervorului. La mine, oha/pauza/mumu... In secunda 2 ma uit la culoarea pistolului si dupa aia la pompa... Si l-a intrebat: "a ta e diesel? " Tu ai avut noroc cu 15 litri. La el am golit 30... Real adventure... A scos ceva fum negru la plecare dar a mers... Deci, bine ca te-ai prins si nu ai stricat ceva pe la injectoare & stuff... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NEMI Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Salutare! Am de vanzare un topcase BMW pentru F650 GS...este cel din fotografie, 31 litri. Se vinde cu tot cu placa de prindere si cu butuci. In el incape o casca full-face si mai strecori ceva pe langa... Pretul este 500 lei. Daca este cineva interesat...PM sau 0762653943. Scuzati de deranj. Salutare,parbrizul il mai ai?sau alte accesorii? maine dimineata vreau sa fac si eu prima revizie , cu manutele mele . ulei , bujii , filtre . deocamdata atat . ceva de care-ar trebui sa ma feresc ? sau orice fel de pont la primul schimb de ulei (la masina) am frant o baie de ulei asa ca ... inelul ala de cupru de sub motor il gasesc pe undeva ? Salutari,cam tarziu raspunsul meu,dar poate se mai folosesc altii de el.Garniturile de cupru in general pentru o etansare mai buna se inmoaie(adica sunt supuse unui soc termic prin incingere la flacara si apoi racite brusc in apa rece).In urma acestui procedeu ele devin aproape la fel de maleabile ca aluminiul,dar isi si revine la aceeasi duritate in urama trecerii lente de la cald la rece(adica in urma primei incingeri si raciri a motorului.Stiu pontul asta de la un mecanic batran care etansa in felul asta pe la sisteme de injectie unde presiunea e inzecit mai mare. Si inca ceva,NU FOLOSITI CHEIA INELARA SAU FIXA DE 24 la desfacerea busonului magnetic de la golirea uleiului din motor pentru ca este din aluminiu si sunt sanse foarte mari sa scape chia pe hexagon si e greu al draq sa-l mai desfaci.FOLOSITI DOAR TUBULARA 24.Sunt patit si stiu ce zic.O zi intreaga m-am chinuit sa desfac busonul cu tot felul de chei reglabile,i-am facut pana si crestatura de surubelnita si am folosit o surubelnita dreapta de 16mm latime(CR-Vanadiu de calitate),am invartit cu o cheie cu prelungitor de ea pana intr-un final s-a rupt surubelnita si degeaba.Era sa cada decateva ori motocicleta pe mine.Intr-un final m-am apucar si am luat la pila ''hexagonul'' si am reusit sa scot unul de 21,am pus o tubulara pe el si s-a desfacut.Munca de chinez,culcat sub motocicleta,oasele imi fugisea din corp......dar am reusit.Acum astept sa-mi vina busonul nou de la AB.Buson magnetic +garnitura cupru 83 ron.Uleiul folosit de mine e Castrol Act Evo GP 20W40 TriZone mineral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.