Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[...] traiam cu impresia ca la ei e mai ieftin comparativ cu Bavaria. [...]

Anumite piese sunt mai ieftine la Bavaria, iar altele sunt mai ieftine pe realoem.ro. Cei de la augsburg mi-au spus ca ar aduce piese, dar nu am reusit sa obtin nici o oferta de pret de la ei... :moron:

 

 

In plus, pe realoem mai platesti si transport :blink:

Editat de Atomykatt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtru de benzina am luat de la user kex82 de pe forum.

Parca era UFI. Tre sa ma uit pe cutie. A costat 70 lei. S-a montat usor. Am taiat totusi 2 cm din tevi ca erau totusi prea lungi.

Colierele le-am luat de la un mag de piese auto, din alea cu surub.

 

ERATA:

Userul de la care am cumparat este kex83. My bad.

Am vazut ca mai are filtre de benzen UFI .

Recomand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu n-am simtit nicio diferenta . si-am mai pierdut si o ora in plus la schimbatul lor .

 

putin off topic , capacelele de la valve , din aluminiu , blocate pe filet cum se pot scoate ? am incercat cu cleste , wd40 si nu se misca . mi-e frica sa nu rup valva cu totul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pus bujie pe iridium, merge mult mult mai bine, credeam ca n-o sa se simta diferenta dar m-am inselat :D

Si eu as dori sa pun.Ce dif ai observat,.ce pret k eu am nevoie de doua.ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

60 de lei am vazut pe la magazine.

 

Parca trage mai bine. M-am plimbat inainte si dupa schimbul de bujie, motorul era la fel de cald deci nu se pune. Parca nu mai trebuie sa trag de manson atat de tare sa fuga :). Dupa ce-i schimb ambreajul si lantul cred ca sta matza-n coada lejer...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu din ce am citit diferenta se vede doar la motoarele cu 1 bujie(Chiar si BMW recomanda bujie cu iridium pentru varianta cu o singura bujie). Si eu am pus iridium dar inainte de asta am mers doar cateva zeci de km deci nu pot face comparatie.

Editat de pstefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facut duda azi. Am facut plinul , apoi dupa ce am platit cei 13 litri am observat ca e cam scump :blink: si de fapt am pus diesel :moron:.

Am impins-o de langa pompa ceva mai in fata, am fost sa cumpar un furtun si o galeata . Am scos vreo 15 litri din amestecul respectiv apoi am alimentat 15 l benzina , a pornit ok , in primii 200m a dat in nas usor de vreo 2 ori apoi am mai mers vreo 70km si nu au mai fost probleme.

De 9 ani n-am patit la masina asa ceva, acum se pare ca am fost distrat.

Editat de pstefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine faza a fost si mai tare. Pistolul mi-l daduse un prieten care deja facuse plinul. La el intrase lejer pe gura rezervorului. La mine, oha/pauza/mumu... In secunda 2 ma uit la culoarea pistolului si dupa aia la pompa... Si l-a intrebat: "a ta e diesel? " :crack:

Tu ai avut noroc cu 15 litri. La el am golit 30... :baldy: Real adventure... :D A scos ceva fum negru la plecare dar a mers...

 

Deci, bine ca te-ai prins si nu ai stricat ceva pe la injectoare & stuff...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am de vanzare un topcase BMW pentru F650 GS...este cel din fotografie, 31 litri. Se vinde cu tot cu placa de prindere si cu butuci.

In el incape o casca full-face si mai strecori ceva pe langa...

Pretul este 500 lei. Daca este cineva interesat...PM sau 0762653943.

Scuzati de deranj.

 

Salutare,parbrizul il mai ai?sau alte accesorii?

 

maine dimineata vreau sa fac si eu prima revizie , cu manutele mele . ulei , bujii , filtre . deocamdata atat . ceva de care-ar trebui sa ma feresc ? sau orice fel de pont :) la primul schimb de ulei (la masina) am frant o baie de ulei asa ca ... :)

inelul ala de cupru de sub motor il gasesc pe undeva ?

 

Salutari,cam tarziu raspunsul meu,dar poate se mai folosesc altii de el.Garniturile de cupru in general pentru o etansare mai buna se inmoaie(adica sunt supuse unui soc termic prin incingere la flacara si apoi racite brusc in apa rece).In urma acestui procedeu ele devin aproape la fel de maleabile ca aluminiul,dar isi si revine la aceeasi duritate in urama trecerii lente de la cald la rece(adica in urma primei incingeri si raciri a motorului.Stiu pontul asta de la un mecanic batran care etansa in felul asta pe la sisteme de injectie unde presiunea e inzecit mai mare.

 

Si inca ceva,NU FOLOSITI CHEIA INELARA SAU FIXA DE 24 la desfacerea busonului magnetic de la golirea uleiului din motor pentru ca este din aluminiu si sunt sanse foarte mari sa scape chia pe hexagon si e greu al draq sa-l mai desfaci.FOLOSITI DOAR TUBULARA 24.Sunt patit si stiu ce zic.O zi intreaga m-am chinuit sa desfac busonul cu tot felul de chei reglabile,i-am facut pana si crestatura de surubelnita si am folosit o surubelnita dreapta de 16mm latime(CR-Vanadiu de calitate),am invartit cu o cheie cu prelungitor de ea pana intr-un final s-a rupt surubelnita si degeaba.Era sa cada decateva ori motocicleta pe mine.Intr-un final m-am apucar si am luat la pila ''hexagonul'' si am reusit sa scot unul de 21,am pus o tubulara pe el si s-a desfacut.Munca de chinez,culcat sub motocicleta,oasele imi fugisea din corp......dar am reusit.Acum astept sa-mi vina busonul nou de la AB.Buson magnetic +garnitura cupru 83 ron.Uleiul folosit de mine e Castrol Act Evo GP 20W40 TriZone mineral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor.

 

Prietena mea si-a luat de curand un 650GS si dupa revizia pe care tocmai am terminat-o [ulei filtre anvelope etc] am constatat ca palcutele de frana pe fata sunt cam duse.

Pe vremea cand am avut eu acest model nu am apucat sa-i schimb placutele de frana asa ca nu stiu cam cat costa si de unde. Tot ce imi amintesc e ca am citit undeva pe acest topic [dar nu am mai reusit sa gasesc] ca sunt anumite placute de frana de evitat [unele nu franeaza altele mananca din disc].

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai pățit aÂşa pentru că ai desfăcut buÂşonul cu motorul cald. înainte de a schimba uleiul eu slăbesc la rece Âşuruburile.

 

Salutare,motorul nu era cald,sunt familiar cu procesul de dilatare al metalelor,mai ales al aluminiului(sunt ing. constructor).Cred ca s-a defurmat zona de filet a busonului,cel putin asa am simtit rotindu-l intre degete ca s-ar fi ovalizat.Am incercat si in subler si mi s-a parut a fi acelasi lucru,o abatere de la raza de aproape 0.5mm.

 

Salut tuturor.

 

Prietena mea si-a luat de curand un 650GS si dupa revizia pe care tocmai am terminat-o [ulei filtre anvelope etc] am constatat ca palcutele de frana pe fata sunt cam duse.

Pe vremea cand am avut eu acest model nu am apucat sa-i schimb placutele de frana asa ca nu stiu cam cat costa si de unde. Tot ce imi amintesc e ca am citit undeva pe acest topic [dar nu am mai reusit sa gasesc] ca sunt anumite placute de frana de evitat [unele nu franeaza altele mananca din disc].

 

Multumesc anticipat.

 

 

Salutare,ia legatura cu Cosmin-0766270686.E un foarte bun mecanic moto si are surse de piese bune si la preturi bune.Iti recomanda el ce sa folosesti,ti le si schimba.

Eu la el le-am schimbat,am schimbat si lichidul,mi-a schimbat si semeringurile din furca ca imi curgea un amortizor si m-a costat prin toamna,vreo 500ron totul.

 

Sper sa nu va plictisesc cu posturile mele,dar in aproape 4 ani de motociclism doar m-am informat,am studiat,am citit si ascultat opinii pro si contra asupra multor lucruri.Acum ca am adunat si eu un pic de experienta,ca m-am confruntat si eu cu anumite probleme,ca m-am bucurat si eu de calatoriile cu motocicleta,ca am depasit si eu 15.000 de km parcursi,ca am facut drum de aproape 800 km intr-o zi incluzand in circuit si Transalpina,cred ca am si eu dreptul la o opinie pertinenta. GS-ul E FANTASTIC oriunde,oricand,oricum. Cum bine zic cate unii ''COAFURA REZISTA''

 

Cauciucurile mele de un an sunt: METZLER TOURANCE EXP 110/80 R19(pe fata) 150/70 R17(pe spate) Se aseaza vis pe asfalt si sta formidabil in curbe chiar si cu pasager si bagaj.Am facut Transalpina cu ele.

M-am intrecut cu un Porsche Boxter de la Piata Romana pana aproape de Universitate(unde Porsche-ul a fost tras pe dreapta de politie) si am mers paralel.Deci si pe sosea de viteza e buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebari de incepator....1-la cate turatii schimbati treapta de viteza???...eu la 3500-maxim 4000 am schimbat. 2-daca merg cu ea subturata putin e bai mare?? Multumesc pt rabdare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cand merg in 7000 de ture cu treapta intai. Dar e ok 3.5 k - 4 k.

Subturata insemnand sub 2500 de ture? Nu cred ca ii place monocilindrului. Merge, dar nu inseamna ca se simte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebari de incepator....1-la cate turatii schimbati treapta de viteza???...eu la 3500-maxim 4000 am schimbat. 2-daca merg cu ea subturata putin e bai mare?? Multumesc pt rabdare

 

Dupa ce am mers ieri pe m obra prietenei mele [si am simtit cum incepe sa-mi curga din nou sangele in vene dupa o iarna grea] mi-am adus aminte si cume cu monocilindrul.

 

Prima mea iubire a fost tot un 650 GS si incepator fiind imi aduc aminte ca in primele zile mi se oprea motorul in mers. Conduceam o masina diesel la vremea aia care de la 1500 rpm tragea bine iar la mobra la 1500 e relanti-ul. Mi se parea ca face foarte mult zgomot si schimbam treptele repede si mergeam cu ea subturata. Imi spusese un prieten la vremea aia ca trebuie sa schimb la 5000 rpm minimsi sa merg pe la 4500 minim insa nu a stiut sa-mi explice dc si nu l-am ascultat.

 

Problema s-a rezolvat la mine cam asa:

 

1 Am schimbat casca [mi-am luat un Schubert C3] cu una mai silentioasa si brusc nu se mai auzea asa tare motorul si m-am surprins schimband la 4500 ~ 5000 .

 

2 Am constatat cautand ca la 5000 rpm e cuplul maxim de aia se recomanda sa mergi la turele alea. Intrii in curba si te apleci la iesire trebuie sa ridici motocicleta si asta se face din gaz. Daca e deja subturata se "impiedica" motorul , "tuseste" si o sa cazi, daca esti pe la 5000 zici ca se bucura cand ii dai gaz si merge ca pe sine.

 

3 In mod paradoxal cand mergeam cu ea subturata imi consuma mai mult decat dupa ce am invatat sa merg corect pe ea.

 

4 O alta particularitate a monocilindrului e faptul ca trebuie sa schimbi foarte des vitezele.

 

 

Stiu ca toate astea s-au mai spus insa sincer cine are rabdare sa citeasca sutele de pagini ale acestui post? nici eu nu am avut rabdare sa caut partea cu placutele despre care stiam ca e scrisa dar nu am reusit sa o gasesc.

 

Bafta si km multi fara incidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am mers ieri pe m obra prietenei mele [si am simtit cum incepe sa-mi curga din nou sangele in vene dupa o iarna grea] mi-am adus aminte si cume cu monocilindrul.

 

Prima mea iubire a fost tot un 650 GS si incepator fiind imi aduc aminte ca in primele zile mi se oprea motorul in mers. Conduceam o masina diesel la vremea aia care de la 1500 rpm tragea bine iar la mobra la 1500 e relanti-ul. Mi se parea ca face foarte mult zgomot si schimbam treptele repede si mergeam cu ea subturata. Imi spusese un prieten la vremea aia ca trebuie sa schimb la 5000 rpm minimsi sa merg pe la 4500 minim insa nu a stiut sa-mi explice dc si nu l-am ascultat.

 

Problema s-a rezolvat la mine cam asa:

 

1 Am schimbat casca [mi-am luat un Schubert C3] cu una mai silentioasa si brusc nu se mai auzea asa tare motorul si m-am surprins schimband la 4500 ~ 5000 .

 

2 Am constatat cautand ca la 5000 rpm e cuplul maxim de aia se recomanda sa mergi la turele alea. Intrii in curba si te apleci la iesire trebuie sa ridici motocicleta si asta se face din gaz. Daca e deja subturata se "impiedica" motorul , "tuseste" si o sa cazi, daca esti pe la 5000 zici ca se bucura cand ii dai gaz si merge ca pe sine.

 

3 In mod paradoxal cand mergeam cu ea subturata imi consuma mai mult decat dupa ce am invatat sa merg corect pe ea.

 

4 O alta particularitate a monocilindrului e faptul ca trebuie sa schimbi foarte des vitezele.

 

 

Stiu ca toate astea s-au mai spus insa sincer cine are rabdare sa citeasca sutele de pagini ale acestui post? nici eu nu am avut rabdare sa caut partea cu placutele despre care stiam ca e scrisa dar nu am reusit sa o gasesc.

 

Bafta si km multi fara incidente.

Multumesc pentru lamuriri si pentru urari :cheers: Asfalt uscat

Editat de danielc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...