brake Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Am dat un PM. Piggy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Domnule piggy, o mobra nu e o pereche de ciorapi, o iei, si daca nu iti place, o schimbi. Pentru ce vrei tu sa faci GS-ul simplu e mai mult decat suficient. Daca o sa vrei mai mult de la mobra, ulterior poti oricand sa investesti putin sa iti transformi GS-ul simplu in Dakar. Diferentele sunt minime. Furcile, roata fata si amortizorul. Care oricum sunt de bicicleta, deci daca vrei upgrade, iti iei ceva aftermarket. GS-ul simplu e o mobra minunata, si la inaltimea ta, excelenta. Eu am avut GS si m-am dat pe el peste tot pe unde mi-a venit. Degeaba zic unii de roata de 21. Ca sa beneficiezi de ea, tre sa fii oricum mester si sa stii sa te dai, si sa mai ai si fizicul sa tii o mobra de 200 de kile sub tine si sa o mai si ridici din cand in cand. Ca asa-i pe mobra, mai ales prin padure, o mai si trantesti. Asa ca, ori GS, ori un Transalp, nu te intinde la Dakar daca nu esti sigur pe tine. Mobrele astea isi pastreaza cat de cat valoarea, si daca dupa un an doi vrei mai multe de la ea, ori faci upgrade ori o dai si iei altceva. Dar mai bine te dai cu GS-ul comod si linistit ca daca tre sa pui piciorul la stop ori undeva prin padure...chiar poti sa il pui, decat sa pici sau sa stai cu morcovul la fiecare oprire ca poate dai cu mobra de pamant si cu tine sub ea. Si crede-ma, daca esti mester, GS-ul poate face orice face Dakarul. Daca vrei sa te dai "racing" prin padure trebuie oricum sa iti iei o capra, BMW-ul e prea greu. Daca vrei drumuri lungi si sa stii ca oricand poti iesi de pe sosea sa urci dealul sau sus pe munte, GS. Spor la cautari si sa iti gasesti mobra visurilor tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piggy Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 De aia intreb, ca-mi dau seama ca nu e o pereche de ciorapi. Momentan nu m-am suit nici pe GS simplu, nici pe Dakar (de fapt pe nimic din clasa asta), si incerc sa-mi formez o idee teoretica si preliminara despre ele. Nici nu pretind ca stiu cu ce se maninca, asa ca merci mult pentru informatii si pentru urari. Daca vrei drumuri lungi si sa stii ca oricand poti iesi de pe sosea sa urci dealul sau sus pe munte, GS. Da, asta vreau, fara chestii de motocross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Prima data incearca sa te sui pe o mobra din clasa asta...fie ca este GS,tenere,freewind,transalp etc...macar sa afli daca iti convine pozitia in sa...nu este identica pozitia pe toate, dar diferente extrem de mari nu sunt... Daca te ai decis ca vrei bmw - asa cum a spus si zeroo, pentru ce vrei tu sa faci, GS ul simplu este suficient... Ai fii uimit sa vezi pe unde poti ajunge si din ce poti iesi cu GS-ul si cu cauciucuri adecvate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 (editat) Este adevarat ca, la inceput, aparitia modelelor Aprilia Pegaso si BMW F650 au fost rodul unei dezvoltari comune italo-germane folosind motoarele AUSTRIECE Rotax. Diferenta dintre aceste motociclete era la de trenul de rulare dar consta in special in faptul ca motoarele BMW foloseau 4 supape/cilindru, iar Pegaso 5... BMW F 650 GS Dakar cu totul alta mancare de peÂşte... Acest model a fost fabricat numai in Germania. Motorul cu un cilindru si patru supape, racit cu lichid foloseste tehnologia BMW a motoarelor auto de curse M3. Este "o legenda" ca motoarele F GS-ului ar fi similare cu cele de la Pegaso... BMW a bulversat lumea motocicletelor cand a prezentat pentru prima oara gama F 650. Aceasta motocicleta versatila iese din tiparele obisnuite ale firmei. Are un singur cilindru si transmisia finala prin lantz, reusind sa ofere publicului larg formula "funduro". Este intr-adevar o motocicleta cu care te simtzi bine in orice situatzie, in oras sau afara. Fun-bike si enduro in acelasi timp, F 650 creeaza o noua categorie, fiind o realizare simpla si fiabila. Motocicleta pe care pasionatzii o asteptau de mult. Dupa victoriile consecutive ale lui Richard Sainct in raidurile maraton africane din 1999 si 2000, germanii au luat hotararea de a produce un model hard-enduro avand ca baza invingatorul RR. In anul 2000, firma BMW lanseaza varianta "GS" - monociclindru care preia tehnologia motoarelor M3, urmare a cererii foarte mari pentru un model cu accentuate calitatzi sportive si off-road. O motocicleta sigura, pe care te urci si o potzi conduce oriunde, atat in aglomeratzia citadina, cat si pe drumurile neamenajate. Astfel, partidele de cross-country devin un prilej de bucucrie, iar senzatzia de libertate este prezenta tot timpul. Fatza de primul F, trecerea la categoria "profesionala" este marcata in primul rand de modificarile operate la sistemul de rulare. Astfel, diametrul rotii din fatza se mareste la 21 si se poate opta pentru o mai mare varietate de pneuri adaptate conditziilor mai dure de exploatare. Amortizarea se modifica corespunzator, incluzand atat furca, cat si monoamortizatorul spate reglabil, Showa. Cursa de lucru creste cu 40 mm in fatza si 45 mm in spate, ajungand la 210 mm atat la jambe, cat si la bascula. In aceste conditzii, inaltzimea seii este de 87 cm ! Cei cu o statura sub 1,80 m si enduristii de ocazie (cazul subsemnatului) trebuie sa se gandeasca de doua ori inainte de a se aventura pe coclauri... Studiul modelelor moto... necesita tone de informatie corecta, mult timp... si imensa pasiune... http://faq.f650.com/...Differences.htm La multi kilometri frumosi! Editat Noiembrie 8, 2012 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 De aia intreb, ca-mi dau seama ca nu e o pereche de ciorapi. Momentan nu m-am suit nici pe GS simplu, nici pe Dakar (de fapt pe nimic din clasa asta), si incerc sa-mi formez o idee teoretica si preliminara despre ele. Nici nu pretind ca stiu cu ce se maninca, asa ca merci mult pentru informatii si pentru urari. Da, asta vreau, fara chestii de motocross. Eu am Dakar, nevasta-mea are GS. Ea are 1,58 inaltime si se descurca foarte bine cu GS-ul, mai ales ca l-am coborit un pic. Am fost pe tot felul de drumuri,impreuna: asfaltate si ne asfaltate, pe forestiere si chiar un pic ( de nevoie ) prin padure. GS-ul simplu merge peste tot fara probleme. Daca nu esti un mare mester in enduro ca sa stai cocotat pe motor ca pe gard si nu vrei sa te uzi tot prin diverse locuri de frica ca trebuie sa pui piciorul jos iar pamintul e la ani lumina distanta, ia-ti GS. Motorul e fiabil, e comod la drumuri lungi, are un consum excelent la cca 4 ltr/100 km, iar piesele si consumabilele se gasesc usor si nici nu mi se par extrem de scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Ma bucur ca este cineva ca mi-a redat speranta la GS de mult stau si ma gandesc la el iar Dan Nastase ma cam pusese pe ganduri ... Toate bune ... Doamne ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 iar piesele si consumabilele se gasesc usor si nici nu mi se par extrem de scumpe. Cred ca tu n-ai avut ocazia sa-ti schimbi piese la motor. Eu am (voi) schimba niste piese si nu mi se pare DELOC ieftine. Rola lanta 300ron, ventilator 800ron... astea-s doar doua care m-au facut sa ma intreb unde dracu` e aurul cu care sunt placate ca la mine ajung niste simple piese. Orice rahatel, indiferent cat de mic e, e de vreo 3-4 ori mai scump decat oriunde. Vezi suruburile alea de la oglinda care erau cat, vreo 100ron bucata, sau ceva de genu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Cred ca tu n-ai avut ocazia sa-ti schimbi piese la motor. Eu am (voi) schimba niste piese si nu mi se pare DELOC ieftine. Rola lanta 300ron, ventilator 800ron... astea-s doar doua care m-au facut sa ma intreb unde dracu` e aurul cu care sunt placate ca la mine ajung niste simple piese. Orice rahatel, indiferent cat de mic e, e de vreo 3-4 ori mai scump decat oriunde. Vezi suruburile alea de la oglinda care erau cat, vreo 100ron bucata, sau ceva de genu? Asa sa fie. Cum zici tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Cred ca textoru voia sa se refere la consumabile...care intr-adevar sunt cat de cat ieftine si se gasesc usor...dar cand vine vorba despre orice alta piesa, preturile sunt mai mult decat exagerate...chiar si daca ar tine o viata piesa respectiva...tot ca aurul pare la pret ! Acum...depide si de venitul fiecaruia si cu ce anume face comparatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Pai de ce crede-ti ca un gs din 2005 sa zicem ,e de doua ori mai scump decat alt motor tot din clasa lui?Nu spun k ar fi cea mai buna,dar uite k are pret oricand.Asa k si piesele ar fi putin mai scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2Short Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Stiti careva unde as putea repara un amortizor spate de Dakar? Asta daca se poate umbla in el si nu e facut dintr-o bucata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Stiti careva unde as putea repara un amortizor spate de Dakar? Asta daca se poate umbla in el si nu e facut dintr-o bucata... Andreiut, stiu io pe cineva cu un ciocan performant, ciocan reparator ...face totul ca nou ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2Short Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Stiu ciocanul ala. De fapt... inca e la mine cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 incearca aici customcars.ro cica s-ar ocupa si cu asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2Short Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 merci, am primit un contact al unui baiat Liviu din Lugoj care se ocupa aparent cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Poate intereseaza pe cineva o toba aftermarket si niste scarite enduro: /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page__st__340&do=findComment&comment=3292956 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 vand roata spate cu cauciuc bun aprilia pegaso 2003, se potriveste si pe bmw, pret 150 de lei nenegociabil telefon 0762658777 sau lucian_ghituica@yahoo.com si telescoape 250 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 vand roata spate cu cauciuc bun aprilia pegaso 2003, se potriveste si pe bmw, pret 150 de lei nenegociabil telefon 0762658777 sau lucian_ghituica@yahoo.com si telescoape 250 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tungus Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Salut, Posesor de Dakar 2005, luat in octombrie din Romania, prima motocicleta. N-am (mari) probleme cu ea insa mi-am luat inima in dinti si-am citit tot topicul, preventiv. Sper sa fi ramas cu ceva util, in afara de senzatia ca mi s-au format noi circumvolutiuni. Am vazut ca s-au mai postat link-uri catre un manual de reparatie pentru F 650 GS, avand 307 pagini. Eu am reusit sa gasesc unul putin mai nou pentru F 650 GS/Dakar, avand 334 pagini si dimensiune aproape dubla (ca biti), insa pare a fi pentru prima generatie (ca sa zic asa). Daca are cineva un manual pentru versiunea pe care o detin, as fi recunoscator daca m-ar ajuta. De asemenea, daca are cineva Rider's manual pentru modelul 2005 in limba engleza, mi-ar fi de folos. Asta in limba germana imi foloseste cum ii foloseste mâtei calendarul. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Sa-l porti cu placere! Manualul de 307 pagini e foarte bun. Ai tot ce-ti trebuie acolo daca vrei sa surubaresti la Dakar. Te pot ajuta cu Rider's Manual in engleza si cu cealalta carticica a motocicletei, Repair Manual parca. Editat Noiembrie 27, 2012 de tiyuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Si eu am un dakar si as dori un manual de reparatii sa fie acolo.cum as intra in posesia lui.Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 acum ceva vreme am pus moto la iernat ( eu sunt plecat pana in ianuarie ) problema constata e urmatoarea : telescop spate cam batea ceva adica : luam gaura si se coprima dar parca ceva lovea acum nu am verificat ansamlul sa fie rolele sa telescopu am zis doar asa : imi plac gropile si as vrea sa fac o revizie la telescoape ( toate 3 ) unde ma sfatuiti sa le trimit . vreau sa le faca calitate . fata nu curge nu are nimic dar prefer sa o fac sa fiu linistit Eu am invatat moto sa inoate de cateva ori anu asta ( trecut prin apa de aprox 1 metru ) sa i se traga de la aia nu stiu oricum vreau sa schimb rulmentii si simeringurile de la bascula. cea mai mare ingrijorare e urmatoarea : am zis sa desfac borna bateriei . desfac carena desfac busonu de la ulei si surpriza .. nu mai era gram de ulei . urme pe unde sa fi curs nu sunt . voi ce parre aveti ? ulei schimbat de aprox 4500 km (urmeaza sa il schimb in ianuarie ) unde sa se fi evaporat ? uleiu e 300V inaintea lui a fost 7100 care nu a disparut la schimb (5000 km) acum nu am analizat exact deoarece eram in graba dar nu se mai vedea pe buson nimic si nici pe gemulet . sa nu ii placa 300V 10-w40 ??? astept parerile voastre . as mai vrea ceva upgrate : cutiile le iau de la hevy duties la fel si crash baru as pune niste manare incalzite ce imi recomandati a inaltat cineva ghidonu ? se simpte vre-o diferenta ? sa schimb si ghidonu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 E foarte probabil sa nu-i placa 300v pt k este full sintetic.revino la ce ai avut daca zici k nu au fost probleme.sarbatori fericite sa ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 pai ,foarte probabil uleiul a ramas jos in carter. nu a mai apucat pompa sa il urce sus in rezervor inainte sa opresti motorul atata tot ,parerea mea. am patit si eu asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.