Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Daca omul vrea sa se dea pe off ce naiba sa faca cu gs-ul simplu ? Eu de aia am renuntat la el. Roata de 19 si suspensie in consecinta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Depinde pe unde mergi cu ea.Eu am dakar si am 1,70 dar merg numai pe asfalt,nu intru pe drum prost chiar daca e dakar ,poate asa o portine de drum neasfaltat dar bun si scurt sa fie altfel nu si ajung bine ,dar am ajustat saua putin la Darian.Asa k daca mergi pe strada este drept peste tot si o sa stai bn la semafor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte probabil ca am folosit gresit termenul off road. Dorinta mea este sa am o motocicleta care, incarcata cu ceva bagaj, sa se descurce decent pe drumuri neasfaltate, forestiere, proaste, dar nu extrem de accidentate. Off road pur este pe teren accidentat, fara drum deloc, si momentan nu intentionez sa fac asta. Motocicleta vreau sa o iau pentru calatorii mai lungi si care nu se vor desfasura in exclusivitate pe drumuri asfaltate/betonate. N-as putea sa dau acum un raport pentru cit o voi folosi pe asfalt si cit pe forestiere. E clar ca va fi folosita mai mult pe asfalt, dar nu pot sa neglijez nici partea cealalta. Chiar imi fac probleme relativ la inaltimea seii. Cred ca ar fi bine sa ma sui pe o moto inalta sa vad cum ma simt, desi mare lucru nu voi rezolva doar cu atit. Va multumesc pentru raspunsuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce mi-am luat africana am zis sa o mai cobor ca e inalta si sa nu o tavalesc, ajungand numai cu varfurile jos...cand sa pun cheia pe ea o venit frate-miu si m-a luat la suturi spunand ca tre sa ma invat cu ea asa caci in off e rau sa atingi peste tot.Prin urmare e asa si in ziua de azi cand pot sa spun ca ma dau cu ea pe off, motor mai inalt ca dakaru si mai greu. in concluzie, parerea mea...cand esti pe ea tre sa te descurci mai ales ca nu esti f f mic. cum spunea si eru, il stiu si io pe andrei cum se da, e micut dar rau. auzisem la parapanta ca atunci cand esti pe pamant faci cam ce vrea ea, iar cand esti in aer ea face ce vrei tu, cam asa e si la moto (model enduro).

io te incurajez pt dakar,buna alegere...dupa ce o inveti o sa toarca "supt" tine de numa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule piggy, o mobra nu e o pereche de ciorapi, o iei, si daca nu iti place, o schimbi. Pentru ce vrei tu sa faci GS-ul simplu e mai mult decat suficient. Daca o sa vrei mai mult de la mobra, ulterior poti oricand sa investesti putin sa iti transformi GS-ul simplu in Dakar. Diferentele sunt minime. Furcile, roata fata si amortizorul. Care oricum sunt de bicicleta, deci daca vrei upgrade, iti iei ceva aftermarket. GS-ul simplu e o mobra minunata, si la inaltimea ta, excelenta. Eu am avut GS si m-am dat pe el peste tot pe unde mi-a venit. Degeaba zic unii de roata de 21. Ca sa beneficiezi de ea, tre sa fii oricum mester si sa stii sa te dai, si sa mai ai si fizicul sa tii o mobra de 200 de kile sub tine si sa o mai si ridici din cand in cand. Ca asa-i pe mobra, mai ales prin padure, o mai si trantesti.

 

Asa ca, ori GS, ori un Transalp, nu te intinde la Dakar daca nu esti sigur pe tine. Mobrele astea isi pastreaza cat de cat valoarea, si daca dupa un an doi vrei mai multe de la ea, ori faci upgrade ori o dai si iei altceva. Dar mai bine te dai cu GS-ul comod si linistit ca daca tre sa pui piciorul la stop ori undeva prin padure...chiar poti sa il pui, decat sa pici sau sa stai cu morcovul la fiecare oprire ca poate dai cu mobra de pamant si cu tine sub ea. Si crede-ma, daca esti mester, GS-ul poate face orice face Dakarul. Daca vrei sa te dai "racing" prin padure trebuie oricum sa iti iei o capra, BMW-ul e prea greu. Daca vrei drumuri lungi si sa stii ca oricand poti iesi de pe sosea sa urci dealul sau sus pe munte, GS.

 

Spor la cautari si sa iti gasesti mobra visurilor tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aia intreb, ca-mi dau seama ca nu e o pereche de ciorapi. Momentan nu m-am suit nici pe GS simplu, nici pe Dakar (de fapt pe nimic din clasa asta), si incerc sa-mi formez o idee teoretica si preliminara despre ele. Nici nu pretind ca stiu cu ce se maninca, asa ca merci mult pentru informatii si pentru urari.

 

Daca vrei drumuri lungi si sa stii ca oricand poti iesi de pe sosea sa urci dealul sau sus pe munte, GS.

Da, asta vreau, fara chestii de motocross.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data incearca sa te sui pe o mobra din clasa asta...fie ca este GS,tenere,freewind,transalp etc...macar sa afli daca iti convine pozitia in sa...nu este identica pozitia pe toate, dar diferente extrem de mari nu sunt... Daca te ai decis ca vrei bmw - asa cum a spus si zeroo, pentru ce vrei tu sa faci, GS ul simplu este suficient... Ai fii uimit sa vezi pe unde poti ajunge si din ce poti iesi cu GS-ul si cu cauciucuri adecvate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat ca, la inceput, aparitia modelelor Aprilia Pegaso si BMW F650

au fost rodul unei dezvoltari comune italo-germane folosind motoarele AUSTRIECE Rotax.

Diferenta dintre aceste motociclete era la de trenul de rulare

dar consta in special in faptul ca motoarele BMW foloseau 4 supape/cilindru, iar Pegaso 5...

 

BMW F 650 GS Dakar

cu totul alta mancare de peÂşte...

Acest model a fost fabricat numai in Germania.

Motorul cu un cilindru si patru supape, racit cu lichid

foloseste tehnologia BMW a motoarelor auto de curse M3.

Este "o legenda" ca motoarele F GS-ului ar fi similare cu cele de la Pegaso...

 

BMW a bulversat lumea motocicletelor cand a prezentat pentru prima oara gama F 650.

 

Aceasta motocicleta versatila iese din tiparele obisnuite ale firmei.

Are un singur cilindru si transmisia finala prin lantz, reusind sa ofere publicului larg formula "funduro".

Este intr-adevar o motocicleta cu care te simtzi bine in orice situatzie, in oras sau afara.

Fun-bike si enduro in acelasi timp, F 650 creeaza o noua categorie, fiind o realizare simpla si fiabila.

Motocicleta pe care pasionatzii o asteptau de mult.

 

Dupa victoriile consecutive ale lui Richard Sainct in raidurile maraton africane din 1999 si 2000,

germanii au luat hotararea de a produce un model hard-enduro avand ca baza invingatorul RR.

 

In anul 2000, firma BMW lanseaza varianta "GS" - monociclindru care preia tehnologia motoarelor M3,

urmare a cererii foarte mari pentru un model cu accentuate calitatzi sportive si off-road.

O motocicleta sigura, pe care te urci si o potzi conduce oriunde, atat in aglomeratzia citadina,

cat si pe drumurile neamenajate. Astfel, partidele de cross-country devin un prilej de bucucrie,

iar senzatzia de libertate este prezenta tot timpul.

Fatza de primul F, trecerea la categoria "profesionala" este marcata in primul rand de modificarile operate

la sistemul de rulare. Astfel, diametrul rotii din fatza se mareste la 21

si se poate opta pentru o mai mare varietate de pneuri adaptate conditziilor mai dure de exploatare.

Amortizarea se modifica corespunzator, incluzand atat furca, cat si monoamortizatorul spate reglabil, Showa.

Cursa de lucru creste cu 40 mm in fatza si 45 mm in spate, ajungand la 210 mm atat la jambe, cat si la bascula.

In aceste conditzii, inaltzimea seii este de 87 cm !

Cei cu o statura sub 1,80 m si enduristii de ocazie (cazul subsemnatului)

trebuie sa se gandeasca de doua ori inainte de a se aventura pe coclauri...

 

Studiul modelelor moto...

necesita tone de informatie corecta, mult timp... si imensa pasiune...

 

http://faq.f650.com/...Differences.htm

 

La multi kilometri frumosi!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aia intreb, ca-mi dau seama ca nu e o pereche de ciorapi. Momentan nu m-am suit nici pe GS simplu, nici pe Dakar (de fapt pe nimic din clasa asta), si incerc sa-mi formez o idee teoretica si preliminara despre ele. Nici nu pretind ca stiu cu ce se maninca, asa ca merci mult pentru informatii si pentru urari.

 

 

Da, asta vreau, fara chestii de motocross.

 

Eu am Dakar, nevasta-mea are GS. Ea are 1,58 inaltime si se descurca foarte bine cu GS-ul, mai ales ca l-am coborit un pic. Am fost pe tot felul de drumuri,impreuna: asfaltate si ne asfaltate, pe forestiere si chiar un pic ( de nevoie ) prin padure. GS-ul simplu merge peste tot fara probleme. Daca nu esti un mare mester in enduro ca sa stai cocotat pe motor ca pe gard si nu vrei sa te uzi tot prin diverse locuri de frica ca trebuie sa pui piciorul jos iar pamintul e la ani lumina distanta, ia-ti GS. Motorul e fiabil, e comod la drumuri lungi, are un consum excelent la cca 4 ltr/100 km, iar piesele si consumabilele se gasesc usor si nici nu mi se par extrem de scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar piesele si consumabilele se gasesc usor si nici nu mi se par extrem de scumpe.

Cred ca tu n-ai avut ocazia sa-ti schimbi piese la motor. Eu am (voi) schimba niste piese si nu mi se pare DELOC ieftine. Rola lanta 300ron, ventilator 800ron... astea-s doar doua care m-au facut sa ma intreb unde dracu` e aurul cu care sunt placate ca la mine ajung niste simple piese. Orice rahatel, indiferent cat de mic e, e de vreo 3-4 ori mai scump decat oriunde. Vezi suruburile alea de la oglinda care erau cat, vreo 100ron bucata, sau ceva de genu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tu n-ai avut ocazia sa-ti schimbi piese la motor. Eu am (voi) schimba niste piese si nu mi se pare DELOC ieftine. Rola lanta 300ron, ventilator 800ron... astea-s doar doua care m-au facut sa ma intreb unde dracu` e aurul cu care sunt placate ca la mine ajung niste simple piese. Orice rahatel, indiferent cat de mic e, e de vreo 3-4 ori mai scump decat oriunde. Vezi suruburile alea de la oglinda care erau cat, vreo 100ron bucata, sau ceva de genu?

 

Asa sa fie. Cum zici tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca textoru voia sa se refere la consumabile...care intr-adevar sunt cat de cat ieftine si se gasesc usor...dar cand vine vorba despre orice alta piesa, preturile sunt mai mult decat exagerate...chiar si daca ar tine o viata piesa respectiva...tot ca aurul pare la pret ! Acum...depide si de venitul fiecaruia si cu ce anume face comparatie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de ce crede-ti ca un gs din 2005 sa zicem ,e de doua ori mai scump decat alt motor tot din clasa lui?Nu spun k ar fi cea mai buna,dar uite k are pret oricand.Asa k si piesele ar fi putin mai scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti careva unde as putea repara un amortizor spate de Dakar? Asta daca se poate umbla in el si nu e facut dintr-o bucata...

 

Andreiut, stiu io pe cineva cu un ciocan performant, ciocan reparator ...face totul ca nou :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...