Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.

Are cineva idee de unde gasesc si eu un bloc de lumini pentru GS an 2000 ? Ma refer la tot ansamblul de pe ghidon in partea stanga. S-a spart plasticul si nu mai merg comenzile.

Am cautat si pe Ebay si pe la dezmembrari si nu prea am gasit.

Multumesc.

am cautat si eu acum un an pt ca butoanele de flash si de claxon erau belite

dar le-am doftoricit cumva

pe realoem.ro e 472 de lei tot blocul 61317650281

dar pot sa te tina cu lunile pina iti trimit piesa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as avea nevoie de un releu de incarcare/regulator de tensiune, care ar fi cea mai buna sursa? Nou sau second hand...

la nou ai garantie, la sh ai pret mai mic - tu hotarasti daca ai noroc si daca merita diferenta. Unul sh poate merge vreme multa sau nu prea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as avea nevoie de un releu de incarcare/regulator de tensiune, care ar fi cea mai buna sursa? Nou sau second hand...

 

 

Stie cineva unde gasesc un buson pt baia de ulei si o garnitura pt capacul de la alternator (pt un GS din 2001)?

daca va descurcati in germana (sau cu un program de traducere):

http://www.bike-teile.de

aici e mai mult pt modele mai vechi:

http://www.motobins.co.uk/bmw-parts.php?model=F Series

nu stiu cu transportul daca au ceva restrictii/pretentii

 

ebay si realoem.ro cred ca sint binecunoscute

 

cu busonul iesi mai ieftin daca mergi la un strungar

acuma nu stiu cit de bine e sa pui din fier/otel la bloc de aluminiu...

 

si inca unul http://www.motorworks.co.uk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu busonul iesi mai ieftin daca mergi la un strungar

acuma nu stiu cit de bine e sa pui din fier/otel la bloc de aluminiu...

Busoanele de ulei nu sunt simple dopuri. Au si un magnet care retine pilitura de fier ce apare nativ prin motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busoanele de ulei nu sunt simple dopuri. Au si un magnet care retine pilitura de fier ce apare nativ prin motor.

nu toate au magnet, unele sint fara (la alte modele ma refer)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busoanele de ulei nu sunt simple dopuri. Au si un magnet care retine pilitura de fier ce apare nativ prin motor.

Asta asa-i ! :peace:

În plus de asta, sincer nu cred ca faceti vreo afacere cu flic-flacurile astea cu magazine din strainatate sau mesteri strungari... E un surub doar! Luati-l de la BMW.

Astea mai noi au si hexagon pe centru (al meu, OEM, nu avea...) ceea ce o sa va fie de mare ajutor la fiecare desfacere si o sa-i prelungeasca muuult viata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A desfacut cineva ceasul din bord care indica viteza? E ceva de reparat inauntru? Acul nu mai revine intotdeauna la 0 (inclusiv cu contactul luat) si indica viteza mult mai mare decat e in realitate. Odometrul numara distanta corect, nu cred ca e problema de senzor. Sau are cineva vreun bord din dezmembrari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mi se mai incalzeste mansonul din dreapta :( cu ce sa incep ?

 

Scoate cauciucul si inoada sarma intrerupta. Eu asa l-am facut. La mine cauciucul era lipit la capete. L-am scos cam cu japca.

Totusi, inainte sa desfaci, ar fi bine sa verifici si sa vezi daca ai sarma intrerupta. Vezi unde ies firele din maner si pune aparatul pe ele.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-ul asta imi aduce aminte de un KTM EXC 2008 pe care l-am avut.Mereu ii da o buba noua in fund. Azi a pornit cam turat, 2500 ture si am zis ca o fi mai rece afara.Am plecat in treaba mea si la primul stop cand sa fac stanga mi-a murit motorul. M-am gandit ca sunt neandemanatic si l-am omorat.Dupa 2 km la urmatoarea intersectie de stg iar a murit motorul, dar de data asta l-am impins sa trec strada ca pornea si cum sa plec murea motorul. In fine am ajus imediat la destinatie si am observat ca de cate ori virez stg.moare motorul,bordul,farul ,tot. Trebuie sa gasesc ce drac de fir s-a interupt. Sunt cam dezamagit de probleme. Motocicleta a fost intretinuta de fostul proprietar dar cred ca asta e fiabilitatea BMW. Motociclete de suflet :) . La Hornet in 46000 am schimbat doua becuri pe spate in afara de consumabile si asta la 30000 ma cam dezamageste tinand cont ca sunt semne ca urmeaza pompa de apa si semeringurile de amortizoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-ul asta imi aduce aminte de un KTM EXC 2008 pe care l-am avut.Mereu ii da o buba noua in fund. Azi a pornit cam turat, 2500 ture si am zis ca o fi mai rece afara.Am plecat in treaba mea si la primul stop cand sa fac stanga mi-a murit motorul. M-am gandit ca sunt neandemanatic si l-am omorat.Dupa 2 km la urmatoarea intersectie de stg iar a murit motorul, dar de data asta l-am impins sa trec strada ca pornea si cum sa plec murea motorul. In fine am ajus imediat la destinatie si am observat ca de cate ori virez stg.moare motorul,bordul,farul ,tot. Trebuie sa gasesc ce drac de fir s-a interupt. Sunt cam dezamagit de probleme. Motocicleta a fost intretinuta de fostul proprietar dar cred ca asta e fiabilitatea BMW. Motociclete de suflet :) . La Hornet in 46000 am schimbat doua becuri pe spate in afara de consumabile si asta la 30000 ma cam dezamageste tinand cont ca sunt semne ca urmeaza pompa de apa si semeringurile de amortizoare.

eu am ajuns la aceeasi concluzie

imi trezeste amintiri de la mobrele comuniste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauti mufa de la contact , pe la jumatate dezizolezi camasa care tine firele si vei gasi firul rosu rupt . il cositoresti si merge mai departe . treaba de 20 min .

Multumesc frumos.Mi-a rezolvat un electrician destul de repede problema.De data asta a fost firul verde. Mai mare tevatura cu transportul ei pana la electrician. Am rupt si o prindere de oglinda cu ocazia asta din vina mea.

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...