ZIDU' Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 cartea aia spune defapt doar ulei mineral si la fel zice de interval de schimb 10mii km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 In afara faptului ca trebuie schimbat mult mai des decat unul semi-full sintetic o problema ar mai fi depunerile care le lasa prin motor un ulei mineral, de iti este groaza cand desfaci motorul si vezi ce depuneri sant de la ulei . Eu mai mult din cauza aceasta nu as folosi ulei mineral. Ovidiu Cu toate astea uleiul mineral unge mai bine decat unul semi sau fullsintetic. Se degradeaza insa mult mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Merge si diesel dar shhhhh sa nu ne auda lumea. Diesel, adica ulei special pt motoare diesel (exista oare asa ceva?) sau diesel, adica motorina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Diesel, adica ulei special pt motoare diesel (exista oare asa ceva?) http://www.uleipentrumotor.ro/ulei-motor-castrol-magnatec-diesel-10w40-b4-4litri-p-37.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Diesel, adica ulei special pt motoare diesel (exista oare asa ceva?) ? da, pentru ca greseaza si lagarul turbinei , a carei turatie este de 3-4 ori mai mare decat cea a motorului... eu pun 0w30 sau 5w30 motorex si il schimb la 25-30 mii km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Bun, ma spariasem. Credeam ca 650-u' merge si cu diesel, nu doar cu petrol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 cartea aia spune defapt doar ulei mineral si la fel zice de interval de schimb 10mii km Eu din ce imi aduc aminte chiar 3000 spune cartea,dar ajung acasa si ma uit.,cred ca nu ma insel Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 (editat) in carte scrie la 10,000, mineral dar nici nu vreau sa ma gandesc ce scoti din motor dupa 10,000 cu mineral Editat Februarie 12, 2014 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Ai cunostinte de petrochimie/proiectare motoare termice? Pe ce te bazezi cand lasi sa se inteleaga ca mineral nu este bun 10 mii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Bun, ma spariasem. Credeam ca 650-u' merge si cu diesel, nu doar cu petrol... traducere: "si cu motorina, nu doar cu benzina" ca motoare cu titei nu prea se mai folosesc, sau te refereai la petrol lampant? in carte scrie la 10,000, mineral dar nici nu vreau sa ma gandesc ce scoti din motor dupa 10,000 cu mineral http://faq.f650.com/FAQs/OilFAQ.htm http://faq.f650.com/GSFAQs/GS_Oil_Change_FAQ.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 (editat) Da asa este aveti dreptate la 10 mii zice si manualul,am fost indus in eroare de exceptia care specifica cand se schimba la 3000 ,adica aceasta: if motorcycle is used only for short journeys or atoutside temperatures below 0°C (32°F): every3 months or at the latest after 3,000 km (1,800 miles). Ovidiu Editat Februarie 12, 2014 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Un ajutor va rog, știe careva de ce se resetează kilometrajul zilnic (odometer) rar apuca sa ajungă la 5 km în rest tot pe 0,0. Multumesc Se resetează singur în timpul mersului, și când opresc motorul se mai aude un țăcănit de releu în cutia bordului, sunt sigur ca acel țăcănit se aude și în timpul mersului dar nu se poate auzi din cauza zgomotului de la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 damageman verifica borna acumulatorului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Un ajutor va rog, știe careva de ce se resetează kilometrajul zilnic (odometer) rar apuca sa ajungă la 5 km în rest tot pe 0,0. Multumesc Se resetează singur în timpul mersului, și când opresc motorul se mai aude un țăcănit de releu în cutia bordului, sunt sigur ca acel țăcănit se aude și în timpul mersului dar nu se poate auzi din cauza zgomotului de la motor Contact imperfect undeva. Cum zicea si adi_radu, verfica borna acumulatorului. Apoi daca tot face asa, vezi la mufele care alimenteaza bordul. Editat Februarie 13, 2014 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Verificat amândouă, înainte sa scriu. Am folosit spray pentru contact la tot ce înseamnă mufe de legătură din bord, am facut și resetarea, baterie verificată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Incearca noaptea cu luminile aprinse si contactul pus sa misti de ghidon stg-dreapta. Vezi daca se sting luminile din bord si iti caraie bordul. Eu am avut o problema de genul asta. Se stingea TOATA motocicleta. Problema s-a dovedit a fi de la firele care merg la cheia de contact. Erau intrerupte in zona unde flexeaza. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 De curios am scos-o la o plimbare acuma seara, dar nu am observat sa se stingă bordul sau alta lumina, am virat în ambele părți, oare la tester se va observa problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Salutare tuturor! Cateva imagini de la o operatiune de servisare extinsa a unei motociclete celebre: Doyle, apartinand lui Mihai Barbu (el nu mai intra pe forum). Schimb distributie, joc supape, schimb pompa de apa (rotor, ax, garnituri), inlocuit rulmentii tuturor articulatiilor suspensiei spate. Extragerea rulmentilor vechi din bascula a fost o sarcina destul de delicata dar a izbutit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Cati km are mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Nu stiu exact dar in jur de 80-100.000. Am sa ma uit pe bord si va zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 De curios am scos-o la o plimbare acuma seara, dar nu am observat sa se stingă bordul sau alta lumina, am virat în ambele părți, oare la tester se va observa problema? Nu cred. Cazul meu: am avut un sezor de ABS (de la roata spate) stricat. Mergea ce mergea si la un momentdat, pur aleator, intra ABS-ul in avarie si se dezactiva. SI murea si vitezometrul si nu mai indica viteza. Pusul pe tester nu a aratat mare lucru. Deoarece senzorul spate este folosit si pentru vitezometru, faptul ca intrarea ABS in stare de avarie coincidea si cu moartea vitezometrului l-a ajutat pe mecanic sa fie mai sigur pe decizia de a schimba senzorul respectiv, bazandu-se pe corelarea celor doua informatii decat pe tester (care ii indica o problema electrica si nimic mai mult). Acum poate or fi mai performante testerele decat erau acum 3 ani. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 din ce citisem pe ADV este ceva normal la F650 sa se intaple asa deoarece sunt foarte slab gresate din fabrica si daca nu o gresezi macar o data la 2 ani .. ai surprize . eu mai am o luna si incep dezasamblarea Serban.S asa ceva ama patit si eu dar eu neavand ABS am ramas doar fara vitezometru si kilometraj . acum am pus alt senzor SH , dat o cheie si rulata pe stender la relanti indica ceva viteza , urmeaza sa ii fac proba pe asfalt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Abs funcționează, vitezometrul funcționează, mulțumesc pentru răspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 verifica si sigurantele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Nu stiu exact dar in jur de 80-100.000. Am sa ma uit pe bord si va zic. Slabe sanse sa aflii km reali ai mobrei. Cand a luat-o Mihai era destul de neingrijita de proprietarul anterior si foarte posibil sa fi dat si km inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.