Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma puteti ajuta cu o parere?

Am motorul de o sapt. si patesc destul de des sa moara. Nu la rece ci la cald. Dupa ce il scot din viteza si ar trebui sa stea la relanti moare. Daca il accelerez nu, dar daca nu, moare. De pornit porneste imediat dupa fara nici o problema dar aceeasi chestie o face. Doar daca iau contactul si stau un pic isi revine. Si chestia asta nu o face tot timpul. Il apuca asa cateodata. Care ar putea fi cauza?

sau /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-511&do=findComment&comment=4166569

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba benzina, eventual filtrul de benzina. Gasesti Mann wk69/2. Alternativa ieftina si identica cu originalul. Dar incepe cu benzina. E cel mai ieftin lucru.

1) nu e chiar identic. Asta e un filtru de 4 bar; originalul e un filtru de 3,4. Ca se poate pune - e altceva

2) coliere bune pt furtune unde se gasesc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa are ca parametri un debit maxim de benzina si o presiune maxima pe care o poate atinge. Ei sunt mult peste necesitatea motorului in orice regim de functionare.

Presiunea in instalatie - cea care ajunge la injectoare - este gestionata de un regulator de presiune. Valorile standard sunt 3.4 si 4 bari - celle de 3.4 fiind caracteristice sistemelor de generatie mai veche (in jurul anului 2000) - ce avem noi pe mobre.

Din punct de vedere tehnic se regasesc sisteme de injectie cu tur / retur (vechi in domeniul auto) si sisteme cu un singur furtun - in care presiunea este regularizata cat mai aproape de rezervor (au si ele un retur scurt). Motivul principal este acela de a evita revenirea in rezervor a benzinei incalzite de transportul in zona motorului - si poluarea aferenta cu vapori - lucru care se intampla la sistemele cu tur / retur.

Realizarea sistemelor cu un singur furtun presupune fie prezenta unui regulator de presiune separat (la intrarea "returului" in rezervor) - returul provine dintr-un T plasat inainte de filtru - vei ford mondeo 3 - sau o capsula plasata pe furtunul respectiv. Alternativa - costisitoare ca si consumabila - este cea cu filtru care are regulator integrat. Sunt foarte multe auto in stilul asta si - evident - mobrele noastre :) -> a 3-a teava e returul scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu din cate stiu eu :), sistemul de injectie e pe acelasi concept


» Post actualizat in 27 May 2016 08:56

cel mai simplu te uiti la part numberul original. daca e acelasi - sunt 100% la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand "departatoarele" de parbriz facute de userul andriu. Nu ma ajuta la inaltimea mea. Sunt cu multiple setari, dar nu pt mine. Se monteaza fara adaptari, pe gaurile originale pt modelul cu 4 suruburi. Pretul este cel cu care le-am luat. 100 lei fix + taxe de curier. Pm sau 0745927446.

post-39072-0-46263200-1464353923_thumb.jpeg

post-39072-0-57990700-1464353942_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ii ziceam lui @andriu ieri, despre forma care ar trebui sa o aiba parbrizul. Lin. Ce ai e foarte bun, dar eu fac si putin enduro cu mobra si combinatia crengi/parbriz si deflector nu merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 180, cu parbrizul stock ridicat la cca 80 grade, bag 140km/ora fara prea mari probleme, pe enduro il cobor. Acuma ce e drept, nu am termen de comparatie, dar nu am simtit ca parbrizul imi produce disconfort.

cred ca Patrick_M se referea la faptul ca se prinde vreo creanga in deflector

si poate faci vreo pirueta nedorita

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce spray-uri de lant folositi cand utilizati matocicleta si in off road? Cel de strada este aderent dar retine praful si cred ca devine abraziv. Eu folosesc spray pentru off road, este mult mai subtire si "dispare" cam repede de pe lant dar il spal si il ung dupa fiecare iesire. Voi cum procedati ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact... :crack: Ignorol sau ceva o idee mai bun - orice ulei vascos gen 80w90...dar chiar si daca esti pe sistemul obsesiv-compulsiv cu ingrijirea lantului, nu o sa lungesti considerabil viata lui... ;) mai bine il speli mai des cu...apa...sup presiune ar fi perfect, in rest nu prea conteaza. Mai mult se uzeaza de la adunarea mizeriei decat de la ne-ungere :cheers:

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...