Patrick_M Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Schimba benzina, eventual filtrul de benzina. Gasesti Mann wk69/2. Alternativa ieftina si identica cu originalul. Dar incepe cu benzina. E cel mai ieftin lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Ok. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Ma puteti ajuta cu o parere? Am motorul de o sapt. si patesc destul de des sa moara. Nu la rece ci la cald. Dupa ce il scot din viteza si ar trebui sa stea la relanti moare. Daca il accelerez nu, dar daca nu, moare. De pornit porneste imediat dupa fara nici o problema dar aceeasi chestie o face. Doar daca iau contactul si stau un pic isi revine. Si chestia asta nu o face tot timpul. Il apuca asa cateodata. Care ar putea fi cauza? sau /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-511&do=findComment&comment=4166569 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 O sa incerc si asta. Ca benzina nu cred ca e din simplu motiv ca daca iau contactu si il pun iar merge. Oricum schimb si filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Schimba benzina, eventual filtrul de benzina. Gasesti Mann wk69/2. Alternativa ieftina si identica cu originalul. Dar incepe cu benzina. E cel mai ieftin lucru. 1) nu e chiar identic. Asta e un filtru de 4 bar; originalul e un filtru de 3,4. Ca se poate pune - e altceva 2) coliere bune pt furtune unde se gasesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 intreb si eu pt ca nu-s de meserie: nu pompa face presiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 (editat) ba da, dar in filtru e un regulator de presiune Editat Mai 27, 2016 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Pompa are ca parametri un debit maxim de benzina si o presiune maxima pe care o poate atinge. Ei sunt mult peste necesitatea motorului in orice regim de functionare. Presiunea in instalatie - cea care ajunge la injectoare - este gestionata de un regulator de presiune. Valorile standard sunt 3.4 si 4 bari - celle de 3.4 fiind caracteristice sistemelor de generatie mai veche (in jurul anului 2000) - ce avem noi pe mobre. Din punct de vedere tehnic se regasesc sisteme de injectie cu tur / retur (vechi in domeniul auto) si sisteme cu un singur furtun - in care presiunea este regularizata cat mai aproape de rezervor (au si ele un retur scurt). Motivul principal este acela de a evita revenirea in rezervor a benzinei incalzite de transportul in zona motorului - si poluarea aferenta cu vapori - lucru care se intampla la sistemele cu tur / retur. Realizarea sistemelor cu un singur furtun presupune fie prezenta unui regulator de presiune separat (la intrarea "returului" in rezervor) - returul provine dintr-un T plasat inainte de filtru - vei ford mondeo 3 - sau o capsula plasata pe furtunul respectiv. Alternativa - costisitoare ca si consumabila - este cea cu filtru care are regulator integrat. Sunt foarte multe auto in stilul asta si - evident - mobrele noastre -> a 3-a teava e returul scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 nu din cate stiu eu , sistemul de injectie e pe acelasi concept » Post actualizat in 27 May 2016 08:56cel mai simplu te uiti la part numberul original. daca e acelasi - sunt 100% la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Jug de vanzare, mai am si ax roata si suport etrier http://olx.ro/oferta/jug-amortizor-fara-bmw-f650-gs-ID6lXzg.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Vand "departatoarele" de parbriz facute de userul andriu. Nu ma ajuta la inaltimea mea. Sunt cu multiple setari, dar nu pt mine. Se monteaza fara adaptari, pe gaurile originale pt modelul cu 4 suruburi. Pretul este cel cu care le-am luat. 100 lei fix + taxe de curier. Pm sau 0745927446. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Da-mi detalii te rog, ce inaltime ai? Le-ai folosit cu parbrizul standard de Dakar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 192 cm. cu parbrizul standard in 4 puncte. » Post actualizat in 27 May 2016 13:15 O fi casca, o fi inaltime, nu stiu. Dar inca vreo 5 cm in minus la inaltime cred ca faceau o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Coporan Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Îți poți pune un wind deflector. Eu am luat un isotta cu un wind deflector de la mra și e f. Bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Poți sa detaliezi te rog? Înălțime, poza cu dracovenia de la isotta? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Coporan Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Uite așa. Eu am 1.83 95 kg. Șaua este puțin înălțată cu gel. » Post actualizat in 28 May 2016 05:44 Adică așa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Parbrizul pare ca e Wunderlich, cel înalt. Oricum, am inteles ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Coporan Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Da, am înțeles că sunt identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Asta ii ziceam lui @andriu ieri, despre forma care ar trebui sa o aiba parbrizul. Lin. Ce ai e foarte bun, dar eu fac si putin enduro cu mobra si combinatia crengi/parbriz si deflector nu merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 (editat) Eu am 180, cu parbrizul stock ridicat la cca 80 grade, bag 140km/ora fara prea mari probleme, pe enduro il cobor. Acuma ce e drept, nu am termen de comparatie, dar nu am simtit ca parbrizul imi produce disconfort. cred ca Patrick_M se referea la faptul ca se prinde vreo creanga in deflector si poate faci vreo pirueta nedorita Editat Mai 28, 2016 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Coporan Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Sistemul ăla pare ok, nu știam ca exista așa ceva când am luat parbrizul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Ce spray-uri de lant folositi cand utilizati matocicleta si in off road? Cel de strada este aderent dar retine praful si cred ca devine abraziv. Eu folosesc spray pentru off road, este mult mai subtire si "dispare" cam repede de pe lant dar il spal si il ung dupa fiecare iesire. Voi cum procedati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Folosec Ignorol = cel mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 (editat) exact... Ignorol sau ceva o idee mai bun - orice ulei vascos gen 80w90...dar chiar si daca esti pe sistemul obsesiv-compulsiv cu ingrijirea lantului, nu o sa lungesti considerabil viata lui... mai bine il speli mai des cu...apa...sup presiune ar fi perfect, in rest nu prea conteaza. Mai mult se uzeaza de la adunarea mizeriei decat de la ne-ungere Editat Mai 28, 2016 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 clar - 80w-90 e mai bun ca uleiu ars care il utilizez acu da nu mai stiu unde e bidonu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.