flavius.corhei Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Hmm, nu stiu ce sa zic, arata bine si pretul e mic. Trebuie vazuta si dat o tura. Eu asa am facut cu fiecare moto cumparata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 a schimbat cineva semeringul de la axul schimbatorului de viteza? ala de pe capac? e greu de schimbat? pot schimba "pe exterior"? fara sa mai dau jos capacul de la ambreiaj? la mine e "umezit" in jurul lui, deci posibil sa pierd ulei si pe acolo. se schimba lejer pe sus. Scoti semeringul vechi dand o gaurica in el si infiletand un holsurub ca sa ai dece sa tragi. Pui ceva scoci pe caneluri sa nu il tai pe ala nou. Ai nevoie ce o teava de plastic sa poti sa il impingi la locul lui. Dedesupt e un rulment - nu pic mizerie in motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 trebuie sa-mi vina semeringul zilele astea, multumesc de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Salut. Am avut o postare si cu o pagina in urma... Am o problema la care sper sa ma puteti ajuta. Problema consta in faptul ca electromotorul nu are putere sa invarta motorul daca este pusa bujia. Curentul care intra in electromotor este de 11v dar dupa ce invarte motorul de 2 ori scade la 7v. Daca scot bujia se invarte normal si curentul ramane stabil la 11v si ceva. Banuiesc ca ar putea fi supapele de evacuare care nu isi fac treaba si se formeaza prea multa presiune in cilindru DAR este cineva care poate sa se gandeasca la o alta cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Bateria obosita si sau descarcata. Tensiunea de 11v e voarte mica. Masoara la bornele bateriei si vezi ce valori ai. Inspecteaza sa nu fi ramas fara apa. In momentul in care apesi pe buton si electromotorul incearca sa iinvata motorul intra in joc ceea ce se cheama curent de pornire. Este un paprametru al beteriei si depinde printre altele de rezistenta interna a bateriei - care creste pe masura ce ateria se degradeaza. Consecinta - electromotorul nu poate invarti motorul si/sau mobra nu porneste chiar daca il da pese cap - deoarece tensiunea la borne scade sub tensiunea de functionare a electronicii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 O baterie incarcata trebuie sa aibe in jur de 13 v. Si e posibil chiar si cu 13V , daca e veche si obosita sa nu tina in curent, si la pornire sa scada brusc tensiunea sub 10 v.Cel mai bine incerci sa o pornesti cu o baterie care esti sigur ca este buna.Poate sa fie si de masina. Totusi din ce am vazut din alte postari ale tale , e foarte posibil sa fi montat ceva gresit cand ai inchis motorul. Cred ca te-ai aruncat si ai desfacut mai mult decat iti pemiteau cunostintile si abilitatile mecanice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Ma puteti ajuta cu o parere? Am motorul de o sapt. si patesc destul de des sa moara. Nu la rece ci la cald. Dupa ce il scot din viteza si ar trebui sa stea la relanti moare. Daca il accelerez nu, dar daca nu, moare. De pornit porneste imediat dupa fara nici o problema dar aceeasi chestie o face. Doar daca iau contactul si stau un pic isi revine. Si chestia asta nu o face tot timpul. Il apuca asa cateodata. Care ar putea fi cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Schimba benzina, eventual filtrul de benzina. Gasesti Mann wk69/2. Alternativa ieftina si identica cu originalul. Dar incepe cu benzina. E cel mai ieftin lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Ok. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Ma puteti ajuta cu o parere? Am motorul de o sapt. si patesc destul de des sa moara. Nu la rece ci la cald. Dupa ce il scot din viteza si ar trebui sa stea la relanti moare. Daca il accelerez nu, dar daca nu, moare. De pornit porneste imediat dupa fara nici o problema dar aceeasi chestie o face. Doar daca iau contactul si stau un pic isi revine. Si chestia asta nu o face tot timpul. Il apuca asa cateodata. Care ar putea fi cauza? sau /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-511&do=findComment&comment=4166569 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 O sa incerc si asta. Ca benzina nu cred ca e din simplu motiv ca daca iau contactu si il pun iar merge. Oricum schimb si filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Schimba benzina, eventual filtrul de benzina. Gasesti Mann wk69/2. Alternativa ieftina si identica cu originalul. Dar incepe cu benzina. E cel mai ieftin lucru. 1) nu e chiar identic. Asta e un filtru de 4 bar; originalul e un filtru de 3,4. Ca se poate pune - e altceva 2) coliere bune pt furtune unde se gasesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 intreb si eu pt ca nu-s de meserie: nu pompa face presiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 (editat) ba da, dar in filtru e un regulator de presiune Editat Mai 27, 2016 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Pompa are ca parametri un debit maxim de benzina si o presiune maxima pe care o poate atinge. Ei sunt mult peste necesitatea motorului in orice regim de functionare. Presiunea in instalatie - cea care ajunge la injectoare - este gestionata de un regulator de presiune. Valorile standard sunt 3.4 si 4 bari - celle de 3.4 fiind caracteristice sistemelor de generatie mai veche (in jurul anului 2000) - ce avem noi pe mobre. Din punct de vedere tehnic se regasesc sisteme de injectie cu tur / retur (vechi in domeniul auto) si sisteme cu un singur furtun - in care presiunea este regularizata cat mai aproape de rezervor (au si ele un retur scurt). Motivul principal este acela de a evita revenirea in rezervor a benzinei incalzite de transportul in zona motorului - si poluarea aferenta cu vapori - lucru care se intampla la sistemele cu tur / retur. Realizarea sistemelor cu un singur furtun presupune fie prezenta unui regulator de presiune separat (la intrarea "returului" in rezervor) - returul provine dintr-un T plasat inainte de filtru - vei ford mondeo 3 - sau o capsula plasata pe furtunul respectiv. Alternativa - costisitoare ca si consumabila - este cea cu filtru care are regulator integrat. Sunt foarte multe auto in stilul asta si - evident - mobrele noastre -> a 3-a teava e returul scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Deci la modelul 2005 e 4bari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 nu din cate stiu eu , sistemul de injectie e pe acelasi concept » Post actualizat in 27 May 2016 08:56cel mai simplu te uiti la part numberul original. daca e acelasi - sunt 100% la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Jug de vanzare, mai am si ax roata si suport etrier http://olx.ro/oferta/jug-amortizor-fara-bmw-f650-gs-ID6lXzg.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Vand "departatoarele" de parbriz facute de userul andriu. Nu ma ajuta la inaltimea mea. Sunt cu multiple setari, dar nu pt mine. Se monteaza fara adaptari, pe gaurile originale pt modelul cu 4 suruburi. Pretul este cel cu care le-am luat. 100 lei fix + taxe de curier. Pm sau 0745927446. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Da-mi detalii te rog, ce inaltime ai? Le-ai folosit cu parbrizul standard de Dakar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 192 cm. cu parbrizul standard in 4 puncte. » Post actualizat in 27 May 2016 13:15 O fi casca, o fi inaltime, nu stiu. Dar inca vreo 5 cm in minus la inaltime cred ca faceau o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Coporan Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Îți poți pune un wind deflector. Eu am luat un isotta cu un wind deflector de la mra și e f. Bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Poți sa detaliezi te rog? Înălțime, poza cu dracovenia de la isotta? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Coporan Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Uite așa. Eu am 1.83 95 kg. Șaua este puțin înălțată cu gel. » Post actualizat in 28 May 2016 05:44 Adică așa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Parbrizul pare ca e Wunderlich, cel înalt. Oricum, am inteles ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.