Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

a schimbat cineva semeringul de la axul schimbatorului de viteza? ala de pe capac?

e greu de schimbat? pot schimba "pe exterior"? fara sa mai dau jos capacul de la ambreiaj?

la mine e "umezit" in jurul lui, deci posibil sa pierd ulei si pe acolo.

 

se schimba lejer pe sus. Scoti semeringul vechi dand o gaurica in el si infiletand un holsurub ca sa ai dece sa tragi. Pui ceva scoci pe caneluri sa nu il tai pe ala nou. Ai nevoie ce o teava de plastic sa poti sa il impingi la locul lui.

Dedesupt e un rulment - nu pic mizerie in motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am avut o postare si cu o pagina in urma...

Am o problema la care sper sa ma puteti ajuta. Problema consta in faptul ca electromotorul nu are putere sa invarta motorul daca este pusa bujia. Curentul care intra in electromotor este de 11v dar dupa ce invarte motorul de 2 ori scade la 7v. Daca scot bujia se invarte normal si curentul ramane stabil la 11v si ceva.

Banuiesc ca ar putea fi supapele de evacuare care nu isi fac treaba si se formeaza prea multa presiune in cilindru DAR este cineva care poate sa se gandeasca la o alta cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria obosita si sau descarcata.

Tensiunea de 11v e voarte mica. Masoara la bornele bateriei si vezi ce valori ai. Inspecteaza sa nu fi ramas fara apa.

In momentul in care apesi pe buton si electromotorul incearca sa iinvata motorul intra in joc ceea ce se cheama curent de pornire. Este un paprametru al beteriei si depinde printre altele de rezistenta interna a bateriei - care creste pe masura ce ateria se degradeaza. Consecinta - electromotorul nu poate invarti motorul si/sau mobra nu porneste chiar daca il da pese cap - deoarece tensiunea la borne scade sub tensiunea de functionare a electronicii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O baterie incarcata trebuie sa aibe in jur de 13 v. Si e posibil chiar si cu 13V , daca e veche si obosita sa nu tina in curent, si la pornire sa scada brusc tensiunea sub 10 v.Cel mai bine incerci sa o pornesti cu o baterie care esti sigur ca este buna.Poate sa fie si de masina.

Totusi din ce am vazut din alte postari ale tale , e foarte posibil sa fi montat ceva gresit cand ai inchis motorul. Cred ca te-ai aruncat si ai desfacut mai mult decat iti pemiteau cunostintile si abilitatile mecanice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma puteti ajuta cu o parere?
Am motorul de o sapt. si patesc destul de des sa moara. Nu la rece ci la cald. Dupa ce il scot din viteza si ar trebui sa stea la relanti moare. Daca il accelerez nu, dar daca nu, moare. De pornit porneste imediat dupa fara nici o problema dar aceeasi chestie o face. Doar daca iau contactul si stau un pic isi revine. Si chestia asta nu o face tot timpul. Il apuca asa cateodata. Care ar putea fi cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma puteti ajuta cu o parere?

Am motorul de o sapt. si patesc destul de des sa moara. Nu la rece ci la cald. Dupa ce il scot din viteza si ar trebui sa stea la relanti moare. Daca il accelerez nu, dar daca nu, moare. De pornit porneste imediat dupa fara nici o problema dar aceeasi chestie o face. Doar daca iau contactul si stau un pic isi revine. Si chestia asta nu o face tot timpul. Il apuca asa cateodata. Care ar putea fi cauza?

sau /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-511&do=findComment&comment=4166569

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba benzina, eventual filtrul de benzina. Gasesti Mann wk69/2. Alternativa ieftina si identica cu originalul. Dar incepe cu benzina. E cel mai ieftin lucru.

1) nu e chiar identic. Asta e un filtru de 4 bar; originalul e un filtru de 3,4. Ca se poate pune - e altceva

2) coliere bune pt furtune unde se gasesc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa are ca parametri un debit maxim de benzina si o presiune maxima pe care o poate atinge. Ei sunt mult peste necesitatea motorului in orice regim de functionare.

Presiunea in instalatie - cea care ajunge la injectoare - este gestionata de un regulator de presiune. Valorile standard sunt 3.4 si 4 bari - celle de 3.4 fiind caracteristice sistemelor de generatie mai veche (in jurul anului 2000) - ce avem noi pe mobre.

Din punct de vedere tehnic se regasesc sisteme de injectie cu tur / retur (vechi in domeniul auto) si sisteme cu un singur furtun - in care presiunea este regularizata cat mai aproape de rezervor (au si ele un retur scurt). Motivul principal este acela de a evita revenirea in rezervor a benzinei incalzite de transportul in zona motorului - si poluarea aferenta cu vapori - lucru care se intampla la sistemele cu tur / retur.

Realizarea sistemelor cu un singur furtun presupune fie prezenta unui regulator de presiune separat (la intrarea "returului" in rezervor) - returul provine dintr-un T plasat inainte de filtru - vei ford mondeo 3 - sau o capsula plasata pe furtunul respectiv. Alternativa - costisitoare ca si consumabila - este cea cu filtru care are regulator integrat. Sunt foarte multe auto in stilul asta si - evident - mobrele noastre :) -> a 3-a teava e returul scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu din cate stiu eu :), sistemul de injectie e pe acelasi concept


» Post actualizat in 27 May 2016 08:56

cel mai simplu te uiti la part numberul original. daca e acelasi - sunt 100% la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand "departatoarele" de parbriz facute de userul andriu. Nu ma ajuta la inaltimea mea. Sunt cu multiple setari, dar nu pt mine. Se monteaza fara adaptari, pe gaurile originale pt modelul cu 4 suruburi. Pretul este cel cu care le-am luat. 100 lei fix + taxe de curier. Pm sau 0745927446.

post-39072-0-46263200-1464353923_thumb.jpeg

post-39072-0-57990700-1464353942_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...