andriu Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 (editat) "semicolierele" alea nu sunt chiar coliere, au lamela indoita de care prinzi plasticul. https://www.google.ro/search?q=bmw+f+650+hand+protectors&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjTqpbHqI7ZAhWGL1AKHTqXBXoQ_AUICigB&biw=1920&bih=959#imgrc=pGaI_WPQt475xM: Editat Februarie 5, 2018 de andriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 (editat) fara prinderea aia de ghidon nu cred ca o sa le poti prinde frumos. un "semicolier" este nituit/capsat de plastic - celalalt semicolier probabil vine in kit fara capatul ala sta mai indoit decat trebuie si va trebuii sa pui o saiba lata sa il tina in loc (eu asa le am acum dar mi-am comandat distantierele oem sapt trecuta cu 20 lei/buc) surubul se poate cumpara si de la hornbach (eu am luat oem ca nu rugineste, cam 3 lei/surub) daca vrei sa iasa cel mai ieftin cred ca poti sa le iei si fara suruburi si pui tu ce suruburi vrei si iti confectionezi din tabla partea cealalta de la colier pt a le prinde de ghidon ti-as recomanda sa le vanezi la s/h totusi Editat Februarie 5, 2018 de iridiu192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu.Mihu Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Da, merci, asa mi se părea si mie. Cred ca o sa am răbdare totuși dupa ceva second. Nu e nimic urgent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 Salutare. Intrebare...cati litrii are rezervorul unui dakar din 2000 si cat ai unui dakar din 2005. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_f650%20dakar.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_f650gs_dakar%2005.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/bmw.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_f650%20dakar.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_f650gs_dakar%2005.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/bmw.htm Multumesc » Post actualizat in 16 Feb 2018 10:13 Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ? Multumesc » Post actualizat in 16 Feb 2018 10:13 Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ? Multumesc » Post actualizat in 16 Feb 2018 10:14 Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ? Multumesc » Post actualizat in 16 Feb 2018 10:14 Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Februarie 16, 2018 Share Postat Februarie 16, 2018 Turometrul e "digital", in sensul ca calculatorul de injectie primeste impulsuri de la sezorul Hall de langa volanta si apoi trimite mai departe spre turometru. Faptul ca se "zbate" poate proveni din acumularea de pilitura metalica pe magneti senzorului Hall. Daca asta e cauza, probabil ca mai experimentezi din cand in cand dificultati la pornire sau mers "impiedicat" al motorului. » Post actualizat in 16 Feb 2018 11:38Daca motorul merge bine in rest, e posibil sa fie imperfect vreun contact intre calculator si turometru, sau sa fie vreo intrerupere intermitenta pe traseu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Februarie 21, 2018 Share Postat Februarie 21, 2018 Turometrul e "digital", in sensul ca calculatorul de injectie primeste impulsuri de la sezorul Hall de langa volanta si apoi trimite mai departe spre turometru. Faptul ca se "zbate" poate proveni din acumularea de pilitura metalica pe magneti senzorului Hall. Daca asta e cauza, probabil ca mai experimentezi din cand in cand dificultati la pornire sau mers "impiedicat" al motorului. » Post actualizat in 16 Feb 2018 11:38 Daca motorul merge bine in rest, e posibil sa fie imperfect vreun contact intre calculator si turometru, sau sa fie vreo intrerupere intermitenta pe traseu. Salut, se poate sa fie pe duca regulatorul de tensiune de la incarcare, cel putin la mine asa s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorel Oprea Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 Buna ziua, F650GS Dakar 2004 Joc supape : In manualul de reparatie jocul la admisie este trecut de 0.10 - 0.15 iar pe F650.com este 0.03 - 0.11 ... care valori sunt de crezut ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 (editat) In manual zice asa (vezi poza). Am gasit in mai multe surse ca manualul este corect. Cand am masurat la motorul meu erau in specificatiile din manual. Editat Februarie 22, 2018 de iridiu192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 In manualul de pe DVD, pentru modelul meu (GS simplu 2006) apare in schimb valoarea de pe F650.com (0.03...0.11 mm). E posibil or sa fi actualizat ei valorile, ori sa difere in functie de modele (single spark vs dual spark) - manualul ala in format pdf pe care il are toata lumea e dedicat modelelor 2000-2003. Am facut un pdf cu toata procedura, se poate vedea aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 Buna ziua, F650GS Dakar 2004 Joc supape : In manualul de reparatie jocul la admisie este trecut de 0.10 - 0.15 iar pe F650.com este 0.03 - 0.11 ... care valori sunt de crezut ? Multumesc Eu ultima data cind am reglat am folosit datele actualizate, pe unde am mai citit asa zice lunea ca valorile astea mai noi e bine sa fie folosite ! Numai bine, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 In manualul de pe DVD, pentru modelul meu (GS simplu 2006) apare in schimb valoarea de pe F650.com (0.03...0.11 mm). Sau au trecut valoarea in inch (eventual scriind alaturi mm din greseala/prostie)! In imaginea postata anterior valorile ar fi intre 0.04-0.12 inch, deci apropiat de ce ai gasit tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 scuze. am gresit cu poza aia. m-am grabit si am postat valorile din pdf-ul vechi. pdf-ul asta il am pe telefon cu mine tot timpul si uitasem ca nu sunt valorile noi. pe dvd-ul de service de la bmw sunt valorile de pe f650 faq entru VIN-ul meu, F650GS 2004 valorile sunt: 0.03...0.11 mm si 0.25...0.33 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 24, 2018 Share Postat Februarie 24, 2018 (editat) Salut, tot 2004 am si eu. Manualul e de transmis mai departe sau doar personal ? Multumesc. Editat Februarie 24, 2018 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Februarie 24, 2018 Share Postat Februarie 24, 2018 (editat) Manualul la care faceam eu referire e un DVD de 3 giga si ceva, cu toate modelele moto BMW, nu doar F650. Acu is pe coclauri, dar cand ajung acasa incerc sa-l pun pe sharing si iti dau link-ul pe privat. Valabil si pentru oricine il mai vrea, dati un mesaj privat. Editat Februarie 24, 2018 de Bogdan Brinduse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Februarie 24, 2018 Share Postat Februarie 24, 2018 (editat) Intrebare. Voi de unde va cumparati parbrize? La dakarul meu din 2005 am unul mare si lat, transparent, prin care vad. Eu m-am obisnuit sa ma uit mai pe langa si mi se pare foarte incomod asta. As vrea un model mai adv nu touring. Ceva sfaturi unde gasesc? Multumesc » Post actualizat in 24 Feb 2018 19:37 Legat de oscilatia acului de la turometru (care nu bate foarte tare) ...si de releul de incarcare,cat ar trebui sa incarce? La mine baga cam 13.6 cu consumatori. Din auzite bateria e destul de noua dar e putin umflata pe latime Editat Februarie 24, 2018 de Gabitza_Bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 24, 2018 Share Postat Februarie 24, 2018 Manualul la care faceam eu referire e un DVD de 3 giga si ceva, cu toate modelele moto BMW, nu doar F650. Acu is pe coclauri, dar cand ajung acasa incerc sa-l pun pe sharing si iti dau link-ul pe privat. Valabil si pentru oricine il mai vrea, dati un mesaj privat. » Post actualizat in 24 Feb 2018 19:58 Multumesc mult. In primavara o pregatesc de o calatorie mai lunga si vreau sa-i fac o revizie generala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Martie 3, 2018 Share Postat Martie 3, 2018 Salutare ...fac revizie la un BMW f650 gs și încerc sa dat jugul jos dar am nevoie de o cheie spaciala ..care ați făcut operațiunea cum ați rezolvat ..că eu am incercat sa bat ușor dar e moale materialul și numai stric găurile ...sau daca are careva cheia și o poate împrumuta pt o zi tel 0745538663 mihai I Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Martie 3, 2018 Share Postat Martie 3, 2018 cleste de instalatii, merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Martie 6, 2018 Share Postat Martie 6, 2018 Cumpărat și cheie aia mai mare și mai scumpă (380 Ron azi o duc înapoi ) și tot nu mișcă ,am fost la un service mare moto și nici nu au așa ceva ,de parcă nimeni nu o schimbat sau gresat rulmenți la jug ....ultimă soluție ii sa construiesc eu cheia ai Așa arată piesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 6, 2018 Share Postat Martie 6, 2018 (editat) @fairplaybiker - desfa intai hexagonul ala din mijloc. iti trebuie un inbus mare. El blocheaza piulita care iti tine rulmentii stransi. Dupa ce ai facut asta foloseste cu incredere un mops bazat. Cheia dedicata NU e o cheie de forta. Cand pui lucrurile la loc ai grija sa folosesti metoda indicata de carte (strangi la cuplul x - poti aproxima in functie de lungimea mopsului); dai inapoi y grade si ajustezi pana cand ghidonul sta in echilibru cand roata e putin virat dar se duce pana la capat la un mic impuls » Post actualizat in 06 Mar 2018 10:10 Multumesc» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:13Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ? » Post actualizat in 06 Mar 2018 10:17Am cautat un pic pe tema cu discurile TRW si am gasit ceva bizar, anume ca ei fac modele si de 5 si de 4mm grosime cu acelasi cod. De exemplu MST337 este modelul mai ieftin de la ei pt F650 si este cu acelasi cod si la 4 si la 5mm. Versiunea mai scumpa, "racing", are codul MST337RAC model pe care l-am gasit doar de 5mm grosime. Eu cred ca voi merge pana la urma pe varianta Brembo care e cu aprox 200 ron mai scumpa avand in vedere ca este o piesa pe care o schimb probabil o singura data la motocicleta. discurile subtiri sunt facute asa ca sa fie cel mai usoare. Am schimbat in ianuarie discul pe fata si cel mai ieftin pe care l-am gasit (mai ieftin decat pe louis ) a fost brembo de la kex83. Daca schimbati discul aveti grija sa folositi loctite de care trebuie si neaparat sa construiti saibele antizgomot care isi au locul intre disc si butuc. LA bmw sunt ff scumpe. Eu am produs un set din clingherit de 0.5 cu ajutorul unei preducele de la brico si al unei foarfece de la obor (ce daca exterioru nu e cerc perfect). Cu suruburile stranse la cuplu nu mai am zgomot la franare si nici microvibratiile pe care le resimteam fara saibe. Pentru desfacerea suruburilor recomand cu caldura un cleste mops cu dintii bine ascutiti. Hexagonul suruburilor nu permite desfacerea lor mai ales daca nu s-a intervenit pe acolo de multa vreme. Profitati de faptul ca suruburile sunt iesite suficient. » Post actualizat in 06 Mar 2018 10:21Unde se poate verifica presiunea la el, prin vestul tarii? nu am idee dar toti cei care fac service la suspensii ar trebui sa aiba sculele si knowledge necesar sa o faca. TRebuie un dispozitiv special pentru a avea precizia necesara, daca folosesti furtun ca ala de vulcanizare ieie tzapa » Post actualizat in 06 Mar 2018 10:24 S-ar putea (cum e la mine...) sa iti supureze pe deasupra rezervorului. Sub garnitura care acopera furtunele, cand dai jos saua. Eu am capacul fisurat si cand ii fac plinul, miroase a benzina. Sa imi spui daca ai rezolvat. Apropo, cu ce pot lipi oare plasticul ala? » Post actualizat in 08 Jan 2018 17:28 Zidule, la al meu se vede rezervorul, pe partea dreapta, dar... nu am ABS. La un momendat au trecut pe solutia cu rezervorul de la amortizor montat pe dreapta la toate modelele. Mai ieftin, mai putine piese, etc. Nu am idee cand s-a trecut pe cadru model nou definitiv, probabil cand au terminat cadru model vechi - initial dakarul nu a avut ABS nici ca optiune, s-au razgandit mai tarziu » Post actualizat in 06 Mar 2018 10:35 Pe fata am schimbat anul acesta, vreau sa schimb si pe spate, sa fiu sigur. Am depasit 60000km. Vreau sa verific jocul la supape dar un mecanic mi-a zis ca ar trebui sa fac si supapele preventiv. Credeti ca este necesar? Bujiile sunt iridium. Banuiesc , nu trebuie schimbate desi parea cam scurt electrodul central. Aceste cabluri sunt ok ? http://achimoto.ro/kit-set-reparatie-cabluri-psychic-mx-acceleratie-ambreiaj-soc-moto-atv.html Rulmenti: La roti am schimbat pe la 110- 115 mii si nu faceau zgomot deloc (erau rulmentii originali de pe mobra). Rulmentii care mi-au facut probleme (sparti, bile curse, dar fara sa ma lase mobra in drum - am mai mers mult si bine ) sunt rulmentii din port pinion. Daca va mananca de rulmenti nu uitati sa ii schimbati si pe ei Referitor la facut supapele - daca nu s-a modificat jocul termic inseamna ca nici uzura pe scaune nu a aparut (si chiar daca apare nu inseamna ca trebuie umblat). Decizia se ia in urma unui test de complresie. DAca are nu ai dece sa umbli la facut supape. Eu personal nu am vazut / nu am auzit de mobra care sa aiba nevoie de asa ceva pana acum. Va trebui sa evaluez la a mea dar nu cred ca are necaz. (am compresmetru nou ) Bujiile tin 60 - 80 mii km fara emotii - alea clasice, nu mai zic de iridium. Eu am schimbat o bujie de plictiseala, nu ca nu ar mai fi mers. Cabluri - ia originale bmw. nu sunt foarte scumpe si sin impecabil (40 - 45 mii fiecare din ele) Editat Martie 6, 2018 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Martie 9, 2018 Share Postat Martie 9, 2018 Mersi.. zidu ,am făcut cum ai zis și treabă ii rezolvată ușor ..nu mai am nevoie de cheie specială ...spor la pregătit motoarele pt sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiefsittingpretty Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Salut, Are careva o valiză vario spre dezmembrare? Mă interesează mecanismul de fixare pe moto, cel de sus. (Codul ar fi 71607660601). Sau valiza dreapta cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Salut! e cineva in Timisoara care vrea windshield-ul asta mare si sa imi dea unu mai scurt la schimb? F650GS an 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.