Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

"semicolierele" alea nu sunt chiar coliere, au lamela indoita de care prinzi plasticul.

 

https://www.google.ro/search?q=bmw+f+650+hand+protectors&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjTqpbHqI7ZAhWGL1AKHTqXBXoQ_AUICigB&biw=1920&bih=959#imgrc=pGaI_WPQt475xM:

Editat de andriu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • fara prinderea aia de ghidon nu cred ca o sa le poti prinde frumos. un "semicolier" este nituit/capsat de plastic - celalalt semicolier probabil vine in kit
  • fara capatul ala sta mai indoit decat trebuie si va trebuii sa pui o saiba lata sa il tina in loc (eu asa le am acum dar mi-am comandat distantierele oem sapt trecuta cu 20 lei/buc)
  • surubul se poate cumpara si de la hornbach (eu am luat oem ca nu rugineste, cam 3 lei/surub)

daca vrei sa iasa cel mai ieftin cred ca poti sa le iei si fara suruburi si pui tu ce suruburi vrei si iti confectionezi din tabla partea cealalta de la colier pt a le prinde de ghidon

ti-as recomanda sa le vanezi la s/h totusi

Editat de iridiu192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Multumesc

» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:13

Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ?

Multumesc

» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:13

Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ?

Multumesc

» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:14

 

Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ?

Multumesc

» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:14

 

Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turometrul e "digital", in sensul ca calculatorul de injectie primeste impulsuri de la sezorul Hall de langa volanta si apoi trimite mai departe spre turometru. Faptul ca se "zbate" poate proveni din acumularea de pilitura metalica pe magneti senzorului Hall. Daca asta e cauza, probabil ca mai experimentezi din cand in cand dificultati la pornire sau mers "impiedicat" al motorului.


» Post actualizat in 16 Feb 2018 11:38

Daca motorul merge bine in rest, e posibil sa fie imperfect vreun contact intre calculator si turometru, sau sa fie vreo intrerupere intermitenta pe traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turometrul e "digital", in sensul ca calculatorul de injectie primeste impulsuri de la sezorul Hall de langa volanta si apoi trimite mai departe spre turometru. Faptul ca se "zbate" poate proveni din acumularea de pilitura metalica pe magneti senzorului Hall. Daca asta e cauza, probabil ca mai experimentezi din cand in cand dificultati la pornire sau mers "impiedicat" al motorului.

» Post actualizat in 16 Feb 2018 11:38

Daca motorul merge bine in rest, e posibil sa fie imperfect vreun contact intre calculator si turometru, sau sa fie vreo intrerupere intermitenta pe traseu.

Salut,

 

se poate sa fie pe duca regulatorul de tensiune de la incarcare, cel putin la mine asa s-a intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul de pe DVD, pentru modelul meu (GS simplu 2006) apare in schimb valoarea de pe F650.com (0.03...0.11 mm).

E posibil or sa fi actualizat ei valorile, ori sa difere in functie de modele (single spark vs dual spark) - manualul ala in format pdf pe care il are toata lumea e dedicat modelelor 2000-2003.

Am facut un pdf cu toata procedura, se poate vedea aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

F650GS Dakar 2004

 

Joc supape :

 

In manualul de reparatie jocul la admisie este trecut de 0.10 - 0.15 iar pe F650.com este 0.03 - 0.11 ...

 

care valori sunt de crezut ?

 

Multumesc

 

Eu ultima data cind am reglat am folosit datele actualizate, pe unde am mai citit asa zice lunea ca valorile astea mai noi e bine sa fie folosite !

 

Numai bine,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul de pe DVD, pentru modelul meu (GS simplu 2006) apare in schimb valoarea de pe F650.com (0.03...0.11 mm).

Sau au trecut valoarea in inch (eventual scriind alaturi mm din greseala/prostie)! In imaginea postata anterior valorile ar fi intre 0.04-0.12 inch, deci apropiat de ce ai gasit tu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze. am gresit cu poza aia.

m-am grabit si am postat valorile din pdf-ul vechi. pdf-ul asta il am pe telefon cu mine tot timpul si uitasem ca nu sunt valorile noi.

 

pe dvd-ul de service de la bmw sunt valorile de pe f650 faq

entru VIN-ul meu, F650GS 2004 valorile sunt: 0.03...0.11 mm si 0.25...0.33 mm

post-52889-0-92501500-1519422688_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul la care faceam eu referire e un DVD de 3 giga si ceva, cu toate modelele moto BMW, nu doar F650.

Acu is pe coclauri, dar cand ajung acasa incerc sa-l pun pe sharing si iti dau link-ul pe privat. Valabil si pentru oricine il mai vrea, dati un mesaj privat.

Editat de Bogdan Brinduse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare. Voi de unde va cumparati parbrize? La dakarul meu din 2005 am unul mare si lat, transparent, prin care vad. Eu m-am obisnuit sa ma uit mai pe langa si mi se pare foarte incomod asta. As vrea un model mai adv nu touring. Ceva sfaturi unde gasesc?

Multumesc

» Post actualizat in 24 Feb 2018 19:37

Legat de oscilatia acului de la turometru (care nu bate foarte tare) ...si de releul de incarcare,cat ar trebui sa incarce?

La mine baga cam 13.6 cu consumatori.

Din auzite bateria e destul de noua dar e putin umflata pe latime

Editat de Gabitza_Bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul la care faceam eu referire e un DVD de 3 giga si ceva, cu toate modelele moto BMW, nu doar F650.

Acu is pe coclauri, dar cand ajung acasa incerc sa-l pun pe sharing si iti dau link-ul pe privat. Valabil si pentru oricine il mai vrea, dati un mesaj privat.

» Post actualizat in 24 Feb 2018 19:58

Multumesc mult. In primavara o pregatesc de o calatorie mai lunga si vreau sa-i fac o revizie generala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ...fac revizie la un BMW f650 gs și încerc sa dat jugul jos dar am nevoie de o cheie spaciala ..care ați făcut operațiunea cum ați rezolvat ..că eu am incercat sa bat ușor dar e moale materialul și numai stric găurile ...sau daca are careva cheia și o poate împrumuta pt o zi tel 0745538663 mihai

 

I

 

post-25872-0-61081500-1520079138_thumb.jpgpost-25872-0-61081500-1520079138_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpărat și cheie aia mai mare și mai scumpă

 

(380 Ron azi o duc înapoi ) și tot nu mișcă ,am fost la un service mare moto și nici nu au așa ceva ,de parcă nimeni nu o schimbat sau gresat rulmenți la jug ....ultimă soluție ii sa construiesc eu cheia aipost-25872-0-56277000-1520327368_thumb.jpgpost-25872-0-56277000-1520327368_thumb.jpg

 

Așa arată piesa

post-25872-0-98972200-1520327419_thumb.jpegpost-25872-0-98179000-1520327427_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@fairplaybiker - desfa intai hexagonul ala din mijloc. iti trebuie un inbus mare. El blocheaza piulita care iti tine rulmentii stransi. Dupa ce ai facut asta foloseste cu incredere un mops bazat. Cheia dedicata NU e o cheie de forta. Cand pui lucrurile la loc ai grija sa folosesti metoda indicata de carte (strangi la cuplul x - poti aproxima in functie de lungimea mopsului); dai inapoi y grade si ajustezi pana cand ghidonul sta in echilibru cand roata e putin virat dar se duce pana la capat la un mic impuls


» Post actualizat in 06 Mar 2018 10:10


 

Multumesc
» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:13
Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ?


» Post actualizat in 06 Mar 2018 10:17

Am cautat un pic pe tema cu discurile TRW si am gasit ceva bizar, anume ca ei fac modele si de 5 si de 4mm grosime cu acelasi cod. De exemplu MST337 este modelul mai ieftin de la ei pt F650 si este cu acelasi cod si la 4 si la 5mm. Versiunea mai scumpa, "racing", are codul MST337RAC model pe care l-am gasit doar de 5mm grosime. Eu cred ca voi merge pana la urma pe varianta Brembo care e cu aprox 200 ron mai scumpa avand in vedere ca este o piesa pe care o schimb probabil o singura data la motocicleta.

discurile subtiri sunt facute asa ca sa fie cel mai usoare. Am schimbat in ianuarie discul pe fata si cel mai ieftin pe care l-am gasit (mai ieftin decat pe louis ) a fost brembo de la kex83.

Daca schimbati discul aveti grija sa folositi loctite de care trebuie si neaparat sa construiti saibele antizgomot care isi au locul intre disc si butuc. LA bmw sunt ff scumpe. Eu am produs un set din clingherit de 0.5 cu ajutorul unei preducele de la brico si al unei foarfece de la obor (ce daca exterioru nu e cerc perfect). Cu suruburile stranse la cuplu nu mai am zgomot la franare si nici microvibratiile pe care le resimteam fara saibe.

 

Pentru desfacerea suruburilor recomand cu caldura un cleste mops cu dintii bine ascutiti. Hexagonul suruburilor nu permite desfacerea lor mai ales daca nu s-a intervenit pe acolo de multa vreme. Profitati de faptul ca suruburile sunt iesite suficient.


» Post actualizat in 06 Mar 2018 10:21


Unde se poate verifica presiunea la el, prin vestul tarii?

nu am idee dar toti cei care fac service la suspensii ar trebui sa aiba sculele si knowledge necesar sa o faca. TRebuie un dispozitiv special pentru a avea precizia necesara, daca folosesti furtun ca ala de vulcanizare ieie tzapa


» Post actualizat in 06 Mar 2018 10:24

S-ar putea (cum e la mine...) sa iti supureze pe deasupra rezervorului. Sub garnitura care acopera furtunele, cand dai jos saua.

Eu am capacul fisurat si cand ii fac plinul, miroase a benzina. Sa imi spui daca ai rezolvat.

Apropo, cu ce pot lipi oare plasticul ala?


» Post actualizat in 08 Jan 2018 17:28

 

Zidule, la al meu se vede rezervorul, pe partea dreapta, dar... nu am ABS.

La un momendat au trecut pe solutia cu rezervorul de la amortizor montat pe dreapta la toate modelele. Mai ieftin, mai putine piese, etc. Nu am idee cand s-a trecut pe cadru model nou definitiv, probabil cand au terminat cadru model vechi - initial dakarul nu a avut ABS nici ca optiune, s-au razgandit mai tarziu


» Post actualizat in 06 Mar 2018 10:35

Pe fata am schimbat anul acesta, vreau sa schimb si pe spate, sa fiu sigur. Am depasit 60000km.

Vreau sa verific jocul la supape dar un mecanic mi-a zis ca ar trebui sa fac si supapele preventiv. Credeti ca este necesar?

Bujiile sunt iridium. Banuiesc , nu trebuie schimbate desi parea cam scurt electrodul central.

Aceste cabluri sunt ok ? http://achimoto.ro/kit-set-reparatie-cabluri-psychic-mx-acceleratie-ambreiaj-soc-moto-atv.html

Rulmenti: La roti am schimbat pe la 110- 115 mii si nu faceau zgomot deloc (erau rulmentii originali de pe mobra). Rulmentii care mi-au facut probleme (sparti, bile curse, dar fara sa ma lase mobra in drum - am mai mers mult si bine ) sunt rulmentii din port pinion. Daca va mananca de rulmenti nu uitati sa ii schimbati si pe ei

 

Referitor la facut supapele - daca nu s-a modificat jocul termic inseamna ca nici uzura pe scaune nu a aparut (si chiar daca apare nu inseamna ca trebuie umblat). Decizia se ia in urma unui test de complresie. DAca are nu ai dece sa umbli la facut supape. Eu personal nu am vazut / nu am auzit de mobra care sa aiba nevoie de asa ceva pana acum. Va trebui sa evaluez la a mea dar nu cred ca are necaz. (am compresmetru nou :) )

 

Bujiile tin 60 - 80 mii km fara emotii - alea clasice, nu mai zic de iridium. Eu am schimbat o bujie de plictiseala, nu ca nu ar mai fi mers.

 

Cabluri - ia originale bmw. nu sunt foarte scumpe si sin impecabil (40 - 45 mii fiecare din ele)

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...