titi.dudu Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Cele 3 faze masoara la fel. Demagnetizarea volantei ar afecta incarcarea si la rece si la cald, nu? La mine doar cand e incins bine scade incarcarea. Adica dupa ce si-a dat drumul ventilatorul macar o tura. Masurasem si cablurile + si - (de la alternator / releu spre borne si erau ok - sub 1 ohm). Pana la urma, m-am inpacat cu ideea si ca solutie, pun incarcatorul destept pe baterie o data pe luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 ai masurat infasurarile la cald - exact atunci cand face ? poate ca una din infasurari are cateva spire care nu sunt pe treaba lor si fac pe nebunele la cald (intra in scurtcircuit sau se intrerupeuna din ele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Hmmm... Buna idee. Masurasem la rece. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Septembrie 22, 2018 Share Postat Septembrie 22, 2018 (editat) salutare. Inca o intrebare. Am gasit ceva urme de lichid pe furtunul de la radiator spre motor si pe blocul motor. E ceva maroniu si destu de intarit de la caldura banuiesc. Apa era cam pe minim sau putin sub. Inainte sa o pornesc a cazut de pe cric...am pornit si tot ok. Dupa o urcare s-a aprins becu la apa, ventilatorul clar baga. Am oprit de s-a racit putin si la vale n7 s_a mai aprins bec si tot ok. Am completat cu apa,aerisit si la radiator si la surubul din blocul motor dar tot intra ventilator in treapta 1 si nu se mai prea opreste chit ca radiatoryl e dedtul de rece. Ceva opinii? Multumesc Editat Septembrie 22, 2018 de Gabitza_Bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 23, 2018 Share Postat Septembrie 23, 2018 Ceva opinii? Multumesc In primul rand verifica daca deschide termostatul. Daca radiatorul e rece si merge ventilatorul e posibil ca termostatul sa deschida prea tarziu sau deloc. Chestia asta ar fi posibila pt ca la F650 nu este termocupla pe radiator iar ventilatorul este comandat de calculator care isi ia temperatura de la un senzor aflat pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 2, 2018 Share Postat Octombrie 2, 2018 Salutare. GS-ul lui george13 a ajuns la mine si va scoate la pensie Pegaso-ul. Dupa ~40Km am impresia ca o sa ne impacam foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Octombrie 3, 2018 Share Postat Octombrie 3, 2018 Sa il stapanesti sanatos si sa te duca cel putin pe unde m-a dus si pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 17, 2018 Share Postat Octombrie 17, 2018 Pe unde gasesc un manual de reparatie pentru twin spark? Tot ce am gasit e pentru single. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 Pai... pe mine m-ai intrebat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 Sa-l stapanesti sanatos Valyo. Ehe, ce bine ii statea langa Dakarul meu acum ceva ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 Sa stii ca l-am plimbat ceva. Aproape 30000km in doi ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrulll Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 Pe unde gasesc un manual de reparatie pentru twin spark? Tot ce am gasit e pentru single. Multumesc. salut, si pe mine ma intereseaza pt model din 2004 cu abs daca ma poate ajuta cineva cu manualul de reparatie. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 salut, si pe mine ma intereseaza pt model din 2004 cu abs daca ma poate ajuta cineva cu manualul de reparatie. Multumesc! Daca nu uit, urc eu din nou DVD-ul pe undeva, cand ajung acasa. Cel mai safe e ca cine il vrea sa dea un semn pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrulll Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 Daca nu uit, urc eu din nou DVD-ul pe undeva, cand ajung acasa. Cel mai safe e ca cine il vrea sa dea un semn pe privat. ok, merci frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 Trimis manualul celor ce și-l doreau Cine mai vrea să dea un semn pe mesagerie, link-urile de descărcare sunt valabile 7 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 Multumesc pentru link. » Post actualizat in 25 Oct 2018 19:24Pentru cine are nevoie, am doua cauciucuri de donat, ContiTrailAttack 2, cel pe fata dot0417 si spatele dot3016. Doar sa vina sa le ia. Sunt din Bucuresti. » Post actualizat in 25 Oct 2018 19:27Edit: caut carene fata, in special cea mica de pe mijloc, in stare buna, cu toate urechile de prindere intacte, masca de la far si eventual si farul. Multumesc. » Post actualizat in 28 Oct 2018 23:12Ehe, ce bine ii statea langa Dakarul meu acum ceva ani Ii sta bine si asa: » Post actualizat in 30 Oct 2018 20:04Ce optiuni am sa inlocuiesc mansoanele incalzite OEM cu altele aftermarket? Parca nu imi vine sa dau 120euro pe un singur manson (dreapta). Firele erau rupte, le-am lipit, izolat, au functionat 15min apoi iar a bubuit siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 22, 2018 Share Postat Noiembrie 22, 2018 vand furcile astea, stiu ca merg puse pe F650GS, poate vrea careva upgrade.. https://www.olx.ro/oferta/furca-juguri-roata-wr450-supertenere-IDbL3M2.html#eb6789ea39 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Noiembrie 28, 2018 Share Postat Noiembrie 28, 2018 Probleme cu Dak'ul - iarasi. Tocmai mi-a papat a doua baterie in mai putin de un an. I-am pus in aprilie o ieftinitura de VoltOn, a mers ok tot anul (o mai puneam la incarcat cand nu o foloseam mai mult de o saptamana). Acum a stat aproape 3 saptamani pe tusa. Cand am pus contactul si am vazut 10.8V pe voltmetrul de bord nici nu am mai incat sa o pornesc. I-am dat incarcare de 24ore cu 'fenomenalul' speedCharger de la Lidl si am incercat sa o pornesc. Nu a vrut...Bateria scade sub 11.5 cand invarte de 2-3 ori dupa care isi da duhul. Pus din nou la incarcat bateria si testez circuitul - cu motorul oprit ceva fura cam 42mA din baterie (am tinut aparatul de masura cateva minute inseriat cu bateria la borna minus). Dupa calcule asta ar veni ca orice baterie de 12Ah s-ar termina complet in 2 saptamani de stat degeaba. A mai vazut cineva curentul asta la repaos? Voi o tineti iarna la incarcat? Sau o deconectati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Noiembrie 28, 2018 Share Postat Noiembrie 28, 2018 N-am verificat niciodata curentul de repaus, dar iarna trecuta chiar am fost nesimtit, si din noiembrie pana prin martie n-am pornit-o si n-am incarcat-o deloc, bateria a stat pe motor (e drept, intr-o hala unde temperatura probabil n-a scazut sub 10 grade). In primavara a luat-o la prima cheie, si asta in conditiile in care bateria (JMT gel) nu era noua, avea deja 4 ani (a decedat de altfel pe la inceput de toamna). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 28, 2018 Share Postat Noiembrie 28, 2018 Total anormal! Nici o masina nu arvtrebui sa aiba consumul asta, dar pe de alta parte n-ai mai fi avut tu >10V daca ar consuma non stop 42mA! Ori n-ai asteptat suficient FARA SA INTRERUPI NICI O CLIPA circuitul si n-au "adormit" toate alea, ori ai ceva furacios. Vezi ce e alimentat permanent, fara contact, si elimina cate un consumator pe rand. Posibil sa fie de la alternator/releu de incarcare, dar nu stiu schema circuitului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fnp Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 @titi.dudu: Cum e nivelul de electrolit? Datorita pozitiei deasupra motorului bateria se incinge si pierde din electrolit, eu completez cam de 1-2 ori pe an cu apa distilata. La mine cand nu mai are destul curent bateria se comporta ca si cum are tps-ul cu probleme, trebuie sa o ajut cu acc la pornire altfel se opreste. Daca scapi motocicleta pe jos si nu o ridici imediat curge electrolit din baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 1. Pune o baterie inchisa si nu mai ai treaba cu electrolitul. 2. De ce nu cumperi o baterie mai "de firma" si nu iti bati capul macar 3,4 ani. 3. Incarcarea e in parametrii la cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 Posibil sa se fi miscat contactele cat masuram. Am stat cu borna in mana cateva minute. Am refacut testul de cateva ori si in 2 din 3 cazuri curentul a scazut catre 0 dupa ~2 minute. Deci sau e mana mea sau aleator ceva ramane deschis si papa. @john17 ~50ma pe ora = juma amper in 10 ore deci un amper pe zi. Adica in 12 zile ar papa toti Ah din baterie (desi la rata asta de descarcare probabil capacitatea bateriei ar fi mai mare de 12Ah - de unde si aproximarea mea de 2 saptamani pentru sugere totala) Electrolitul e la nivel normal la jumate intre min si max. L-am verificat / complectat si incarcat 24h la fiecare 2 luni. Incarcarea in mers e buna ~14-14.2v. La relanti la cald are o hiba cand intra ventilatorul scade incarcarea pe la 12.4v. Dar nu a fost cazul recent, motorul a stat de aproape 2 luni nefolosit si doar ii mai dadeam cate o incarcare la 2 saptamani (masuram tensiunea si cand vedeam ca scade sub 12.35v o puneam pe incarcator) Am tras cablu direct de pe baterie si am montat o priza bricheta auto ca sa pot verifica / incarca din cand in cand. @fnp Problema cu caldura de la motor am rezolvat-o cu invelis termo in jurul bateriei. O singura data am avut de pus vreo 2 ml intr-o celula de atunci. Acum o sa tin bateria pe raft vreo 3 saptamani sa vad daca e cumva ea de vina. Caz in care o sa iau una 'fara intretinere'. @bogdan brinduse - de unde ai luat JMT'ul pe gel? Are aceasi capacitate Ah / CCA ca si cea stock? Am vazut ca echivalentul AGM vs. cele normale au capacitatea ceva mai mica. Inainte de ieftinitura am avut o Yuasa YB12AL-12A2 cu 12Ah(10h) 12.6Ah(20h) si 150CCA. Asta a pierit in aceleasi circumstante - motor lasat vreo cateva saptamani neatins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 9 minutes ago, titi.dudu said: @bogdan brinduse - de unde ai luat JMT'ul pe gel? Are aceasi capacitate Ah / CCA ca si cea stock? Am vazut ca echivalentul AGM vs. cele normale au capacitatea ceva mai mica. Nu mai tin minte de unde am luat JMT-ul, dar cert e ca in toamna cand a murit am cautat peste tot si nu am mai gasit nicaieri pe stoc, e posibil sa nu se mai fabrice. Daca ne luam dupa link-ul de mai jos, are CCA mai mare decat stoc, 170A: https://www.romimoto-piese.ro/ro2/article/281243/ Eu in final am vrut neaparat ceva capsulat, fara batai de cap, si am mers pe un SLA BS-Battery de la Achimoto: http://achimoto.ro/index.php?route=product/product&product_id=61275 Oi vedea cat tine, daca duce tot 4 ani ca aia veche, ma declar super multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 Merci Bogdan. SLA BS e tot pe gel? Sau AGM? Ca la pretul ala nu cred ca e d'asta normala de curge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.