Jump to content

Recommended Posts

Ok multam mult am sa verfic asa cum ai zis tu ,sincer si eu m-am gandit ca posibil sa nu indice corect voltmetrul chinezesc. am sa revin dupa verificari...cu detaliii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voltmetrul ar trebuii montat pe bornele bateriei ca sa masori cat mai exact.

 

Sa calculezi aproximativ caderea de tensiune poti folosii un calculator online ca asta: voltage drop calculator

Pe un cablu de cupru cu diametru de ~0.5mm AWG24 cu o tensiune de alimentare de 14.4V, curent continuu, la o distanta de 1 metru si un consumator de ~60W = 4.3A, vei avea o tensiune masurata de ~13.68V. Bine e greu de aproximat, mai ales ca mai ai si mufe intre fire care complica lucrurile.

 

Ideal ar fi sa montezi cat mai aprope de bornele bateriei si pui un intrerupator si o siguranta pe fir pentru voltmetrul tau

Sau il lasi unde e si sti ca daca ai pozitia aprinsa e un pic mai mare tensiunea decat vezi tu pe el. Oricum problema reala o sa fie cand o sa vezi pe afisaj <12V sau >15V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, dar calculatorul online nu stie ce o mai cadea si prin comutatoare, ca pozitiile trec cel putin prin contact (la alea mai vechi si prin buton separat) si mai poate "ramane" si pe acolo ceva. Daca trece si farul se mareste caderea cand il aprinzi si pe el sau cand aprinzi faza mare (60 vs 55W).

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Iridiu merci de masuratori, ma ajuta. E clar ca am ceva buba pe circuit.

 

Am verificat statorul alternatorului, fiecare faza are 0.3 ohmi si nu au atingere la masa - pare ok.

Am curatat mufele cu spray contact cleaner.

Masurand legatura la masa a alternatorului am avut o surpriza - 2.8 ohmi - prea mult!

E cablul acela gros care e prins cu un surub Tx30 pe blocul motor chiar in spate la mufa alternatorului.

Deci intre borna (-) a bateriei si capatul cablului de pe blocul motor sunt 2.8ohmi...

Trebuie sa-l urmaresc pe unde are contactul aiurea.

 

Voltmetrul de pe bord l-am legat la circuitul de pozitie. Dar l-am 'etalonat' cu un multimetru conectat direct la borne si am vazut ca arata cu ~0.3v in minus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul meu de aer este OK.

Atasez specificatiile de la BMW pentru acest senzor:


post-52889-0-49186300-1525326487_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveam de gand sa ma bag si eu la oase dar le las pentru la iarna ...sau poate peste o luna cand tre sa schimb oloiu.

In alta ordine de idei, sa ma laud umpik si sa va intreb daca si la voi cloncane cutie de viteze

post-43689-0-58456400-1525887290_thumb.jpgpost-43689-0-46332500-1525887299_thumb.jpg

» Post actualizat in 09 May 2018 17:39

post-43689-0-22962000-1525887538_thumb.jpg

» Post actualizat in 09 May 2018 17:44

post-43689-0-04729400-1525887847_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebasem si eu de cloncaneala in urma cu 2 pagini...

 

Se pare ca 'asa face toate' :)

 

Am facut o incercare cu furca ambreajului, am dat-o in spate un dinte ca sa corespunda cu valorile din manual dar fara prea mult rezultat.

Parca e ceva mai ok la tras in a 2-a si nu mai sare asa des din viteza la pornire de pe loc la cald.

 

Te obisnuiesti... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

In alta ordine de idei, sa ma laud umpik si sa va intreb daca si la voi cloncane cutie de viteze

 

 

Cum zice și colegul mai sus, așa face toate :) Se mai schimbă tonalitatea în funcție de uleiul folosit, dar de scăpat nu scapi.

 

Pozele sunt de pe Semenic, sau confund eu locul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mea nu sare din viteza. Daca nu sunt ferm, cloncane cand o bag din N in 1 , in rest nimic anormal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici a mea nu sare din viteză, dar la trecerea din N în 1 cloncăne indiferent de cum apăs pe levier.

P.S. - Are cineva de vânzare o scăriță de pasager, cea din dreapta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate 'sarit' nu e bine zis.

Mai degraba 'nu intra' din prima in viteza.

 

Apas levierul cu voinicie, se aude clonc si smuceste, se stinge lampa de neutru pe bord, dar cand sa plec de pe loc acceleteaza in gol.

 

Doar la cald face asa si nu tot timpul.

Cateodata intra din a doua incercare, alteori si de 3 ori trebuie sa tot calc levierul sa 'stea' in viteza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PĂi nici eu nu ziceam de sărit, că nici la mine nu sare, doar de cloncănit :)

 

Scărițele de pasager sunt marfă rară, sunt primele care se duc la o dezmembrare, știu că și eu am "pândit" peste un an o bucată.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pateam sa nu pot baga la N din 2 sau 1. Am mai strans cablul de ambreiaj si e meserie acum, poate si la tine sa fie din cablu prea larg..

Si uleiul face diferenta, am pus 10w60 motorex, e super pentru temperaturile astea in oras..

Edited by arcgotic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am refacut filmul si am analizat,stiu ca de fel cloncane, mai ales din N in 1, doar ca ieri parca a cloncanit mai tare, sesizabil si din 2 in 3.

Ma gandesc, concluzionez, ca e de la temperatura ridicata a uleiului si poate si de la faptul ca e pe sfarsitul "km".

@Bogdan Branduse, ti-am admirat motorul si am furat ideea cu bucsele la parbriz. Trebuie sa ne vedem sa ma mai inspir si sa-mi spui cum de o pastrezi asa curata

» Post actualizat in 10 May 2018 22:14

Apropo, pozna cu beemerul e la Siria, in Arad
Feedback, recomandari, critici, toate sunt binevenite.
ps: recomand o plimbare pe drumul pana la cetate

» Post actualizat in 10 May 2018 22:24

Cu scuzele de rigoare, Link-ul ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan Branduse, ti-am admirat motorul si am furat ideea cu bucsele la parbriz. Trebuie sa ne vedem sa ma mai inspir si sa-mi spui cum de o pastrezi asa curata

 

Probabil că are de a face cu faptul că am spălătorie disponibilă la job, plus faptul că de obicei turele de weekend implică și destul off - și implicit noroaie - și dacă aș lăsa-o nespălată mi-aș murdări hainele la naveta zilnică :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan, in ce zona lucrezi? As incerca shaua ta, vad ca e modificata/inaltata, corect? As merge si eu cu ea la Dan sau undeva.. Merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, e cât se poate de standard :) M-a bătut și pe mine gândul la un moment dat s-o modific, dar mi-am dat seama că mi-i ok așa, nu am nimic să-i reproșez, nici măcar după tură de 850+ km.

[ pe Șagului lucrez, că să răspund și la întrebare :) ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ati incercat blana de oaie pe sa ? O sa am 2o zile de mers cam 500km pe zi si ma gandeam sa imi protejez fundul un pic. Nu va ganditi la prostii.

Edited by george13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

 

Stie cineva cum se face restrictionarea/desrestrictionarea de putere pt A2 la motocicletele astea.

Am impresia ca m-am potcovit cu un G650 restrictionat pt A2.

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

 

Stie cineva cum se face restrictionarea/desrestrictionarea de putere pt A2 la motocicletele astea.

Am impresia ca m-am potcovit cu un G650 restrictionat pt A2.

 

Multumesc.

Salut, limitarea se scoate prin schimbarea pozitiei cablului de acceleratie de pe clapeta de acceleratie.Are cumva doua pozitii unde se prinde cablul pe clapeta una pentru limtare si una fara a fi lumitat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pt ajutor, insa s-a dovedit practic ca impresia mea era total gresita. Cablul e pozitionat unde trebuie si cu toate astea mobra de abia ajunge la 120 si ii lipseste si cuplul.

Alte idei ?

Ca sa nu fie nici un dubiu este vorba de un BMW G650XCountry si l-am comparat cu un alt XCountry care ajunge linistit la 170 si diferenta de cuplu se simte clar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, eu cred ca poate fi filtrul de benzina .

Am simtit cam aceeasi chestie ca tine, si m-am pus sa schimb filtrul de aer( cu unul sport), toba de evacuare, injectorul si am simtit cate umpik cum se schimba comportamentul motocicletei. Mai nervoasa, mai rapida, nu asa liniara

DAR, cel mai tare am simtit un comportament de non-gatuita dupa ce am schimbat filtrul de benzina. vezi cati km are filtrul de benzina si nah, incearca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...