Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

da.

cred ca in we iar am surubareala - vreau sa imi montez coburi

Daca e cazu in 20 min o si rezolvam

@ glucian - cauciucul ala care vine peste arc - stii cumva de unde sa il iei ?

 

Nu am nici cea mai mica idee... La mine am avut noroc ca e ok. Poate de prin targ, vreo improvizatie, ceva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Robi, oricat ai vrea tu sa-ti transformi martoaga(GS) in armasar(GS Dakar), nu exista nicio sansa sa faci din k.k. bici :P

:laugh:

 

Lasa mah Angi... O sa-mi agat bretelele de KTM-ul tau si sa vezi atunci ce o sa zbor!

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti .

 

Care din voi era azi calare pe un GS rosu cu numar rosu si cu o fata in spate pe la facultate de drept in jurul orei 16.20 . As vrea sa stiu de unde si-a luat armura UFO Scorpion ca pana am lasat eu geamul jos s-a pus verde si dus a fost.

Daca stie altcineva de unde se poate cumpara respectiva armura si la ce bani va raman recunoscator .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi pe la AB sa-mi comand cate una alta... cum ar fi filtru de aer (54 roni - acceptabil pret), filtru de benzina( 364 RON !!! UAT DA FAC FRATE!??!? ... oare gasesc in alta parte mai ieftin!?), si capacu din spatele seii, ala cu butucu pt suport topcase ... 100 ron plasticu si 180 butucu pe cheia existenta...(partea frumoasa e ca dupa ce CA COsta cat costa un rahat de plastic si-un butuc... vroiau sa-mi mai bage si motoru pt diagnoza sa vada daca bate seria din talon cu aia de pe sasiu ... 1,5 mil-2 mil ... ) Le-am zis frumos... ca-mi bag P*LA-n el de plastic nu dau 5 mil pe un rahat!!! si s-a renuntat la ideea de diagnoza... si mi-au comandat fara...

 

Deci... filtru de benzen mai ieftin exista pe undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Vlad,

in principiu cred ca se potriveste orice filtru comun auto, cu carcasa din aluminiu, nu din plastic, dar sa te vedem la montaj, ca din cite stiu eu filtrul este in rezervor, pe ansamblul pompei de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Vlad,

in principiu cred ca se potriveste orice filtru comun auto, cu carcasa din aluminiu, nu din plastic, dar sa te vedem la montaj, ca din cite stiu eu filtrul este in rezervor, pe ansamblul pompei de benzina.

nu e in rezervor si la GS 650 joaca in plus rolul de regulator de presiune. de asta e asa scump

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci... filtru de benzen mai ieftin exista pe undeva?

 

Vezi la magazinul Top Auto de pe Lunga, colt cu scolii, au tot felul de filtre, inclusiv cataloage in care iti pot cauta modelul de moto cu tipurile de filtre care i se potrivesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Vlad,

in principiu cred ca se potriveste orice filtru comun auto, cu carcasa din aluminiu, nu din plastic, dar sa te vedem la montaj, ca din cite stiu eu filtrul este in rezervor, pe ansamblul pompei de benzina.

 

Nu e orice filtru Dane, dupa cum vezi are 3 furtune care merg in el si de montat/demontat e bull shit ... numa suruburi si ceva cleme si l-ai schimbat si n-are nici o treaba cu rezervoru :D doar cu ala de ulei, ca e e sub el...

 

post-10102-1242710517_thumb.jpg

 

 

nu e in rezervor si la GS 650 joaca in plus rolul de regulator de presiune. de asta e asa scump

 

Pai si tu l-ati schimbat vreodata!? ca cica se schimba la fiecare 20 mii km ...

 

Vezi la magazinul Top Auto de pe Lunga, colt cu scolii, au tot felul de filtre, inclusiv cataloage in care iti pot cauta modelul de moto cu tipurile de filtre care i se potrivesc.

 

Am sa incerc si acolo , mersi mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma dispera suspensia spate. Nu mai stiu cum chickenii mei sa o setez. In afara de preload ala de la robinet se mai poate regla ceva ?? Pe soft zgaltaie f tare, pe hard imi rupe spatele, la mijloc nu intelegi nimic ..

 

E vorba de un GS, stiu ca nu are cele mai minunate suspensii dar momentan spatele mi se pare varza in comparatie cu fostu motor (freewind).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai o reglezi si tu in functie de cum te simti mai bine, o tura completa -soft-hard- are 40 de click-uri. Pe full hard o pui daca ai pasager, pe full soft daca esti usurel si singur.

 

Eu am aprox 90 de kg cu tot cu echipament pe mine si sunt aproape de max-hard. Cred ca ar mai avea vreo 6-8 click-uri. si e ok.

 

mai este pe jos, pe sub bascula, pe unde sunt respectivele "oase" un surubel, pt reglat, cu doar doua pozitii. Hard si soft. Se poate umbla in el cu o surubelnita simpla, merge doar pe o pozitie sau alta, nu la mijloc. La un moment dat l-am pus pe Hard, si mi-a rupt spatele si am renuntat.

 

 

@ Antemiu

 

Filtrul de benzina are rol de regulator de presiune, are niste senzori in el, e "destept", ca sa zic asa. Nu recomand inlocuirea lui cu un filtru normal, cand se schimba, ai nevoie si de acei senzori la locul lor, altfel te trezesti ca nu mai mere mobra si nu stii de ce.

 

E o tona de bani, ce e drept...dar nah...de cati bani dai de atat o sa iti mearga mobra....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde stiu ca s-a belit rulmentul de la jug? Sau ce poate sa se beleasca si sa-ti faca mobra sa troncane la denivelari destul de mici? Ma refer la partea din fata. Aud nistre troncanituri destul de aiurea. Initial am crezut ca s-a desprins curelusa de la beterie si aia troncane...dar am verificat si e la locul ei. Este un troncanit destul de infundat...de ceva greu...nu suna a plastic.

 

Ai aflat unde era problema? Sunt curios pentru ca si la mine troncane desi rulmentii de la jug abia i-am schimbat. Am si aflat azi de ce... Am joc lateral la roata, au cedat rulmentii... In plus se comporta ciudat pe viraje si mai ales la viteza mica nu pot merge drept... :D Trage cand stanga cand dreapta.

Oricum, am fost la cumparaturi si mi-am luat 2 bucati rulmenti roata fata si una bucata simering ax roata (dreapta):

 

post-37979-1242755168_thumb.jpg

 

Rulmentii 22 ron bucata de aici, simeringul 4 ron bucata de aici.

La naiba cu AB si piesele lor. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Antemiu

 

Filtrul de benzina are rol de regulator de presiune, are niste senzori in el, e "destept", ca sa zic asa. Nu recomand inlocuirea lui cu un filtru normal, cand se schimba, ai nevoie si de acei senzori la locul lor, altfel te trezesti ca nu mai mere mobra si nu stii de ce.

 

E o tona de bani, ce e drept...dar nah...de cati bani dai de atat o sa iti mearga mobra....

 

Stiu ca nu-i un filtru de benzina ordinar... tocmai de asta intrebam daca aveti idee de unde se poate face rost mai eftin decat la AB ...

Nu-s genu care sa-si bata joc de mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai aflat unde era problema? Sunt curios pentru ca si la mine troncane desi rulmentii de la jug abia i-am schimbat. Am si aflat azi de ce... Am joc lateral la roata, au cedat rulmentii... In plus se comporta ciudat pe viraje si mai ales la viteza mica nu pot merge drept... :D Trage cand stanga cand dreapta.

Oricum, am fost la cumparaturi si mi-am luat 2 bucati rulmenti roata fata si una bucata simering ax roata (dreapta):

 

post-37979-1242755168_thumb.jpg

 

Rulmentii 22 ron bucata de aici, simeringul 4 ron bucata de aici.

La naiba cu AB si piesele lor. :P

 

Domnu Zidu' spune ca la mine ar fi totusi vorba despre reglajul jugului...care din cand in cand tre revizuit. Totusi...cum verific jocul la roata? Misc de ea stanga-dreata? La tine a fost evident cand ai verificat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu Zidu' spune ca la mine ar fi totusi vorba despre reglajul jugului...care din cand in cand tre revizuit. Totusi...cum verific jocul la roata? Misc de ea stanga-dreata? La tine a fost evident cand ai verificat?

 

 

la tine ar merge nitel strans. mai faci 5mii asa daca nu se simte in ciclistica.

rulmentii de la roata - o pui pe cric si invarti de ea, misti cu mana, etc - tre sa se invarta frumos pe ax.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu Zidu' spune ca la mine ar fi totusi vorba despre reglajul jugului...care din cand in cand tre revizuit. Totusi...cum verific jocul la roata? Misc de ea stanga-dreata? La tine a fost evident cand ai verificat?

 

Stanga-dreapta am miscat eu. Se si vede in zona rulmentilor cum se misca si se si simte. In plus a inceput sa se comporte ciudat si directia (asta m-a si dus cu gandul la rulmenti). Am crezut ca nu mi-a strans bine jugul mecanicul... O sa schimb rulmentii joi si sa vedem daca mai face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de cric... vreau si eu unul central... aveti cunostinta despre unu sh ?!... sau ceva mai ieftin!?... ca parca n-as lua nou... mai ales de la AB ... n-am intrebat cat costa dar parca nici nu-s curios...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la tine ar merge nitel strans. mai faci 5mii asa daca nu se simte in ciclistica.

rulmentii de la roata - o pui pe cric si invarti de ea, misti cu mana, etc - tre sa se invarta frumos pe ax.

 

Este stresant rau troncanitul ala...vreau sa-i fac reglajul :D nu mai astept 5k km.

Poate in weekend...daca nu ai alte treburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de cric... vreau si eu unul central... aveti cunostinta despre unu sh ?!... sau ceva mai ieftin!?... ca parca n-as lua nou... mai ales de la AB ... n-am intrebat cat costa dar parca nici nu-s curios...

 

Abia mi-am luat si eu unul sh... Nou la AB este 567 ron - asta include si piesele de montaj (aprox 115 ron - arcuri, bucse, suruburi...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua intrebari:

1 - cat de important e sa strangi ambreiajul la pornire?

2 - avem fir special tras pt bricheta sau trebuie tras unul nou de la baterie? Ma intereseaza pt montat cablu usb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pleci de pe loc fara ambreiaj ?

Am dat si io 1 a din greseala fara ambreiaj si stop.

Daca te referi doar la pornit de la buton...atunci nu iti trebuie ambreiaju' (decat daca nu esti in neutru si daca ai posibilitatea sa pornesti fara sa o bagi in neutru. La mine nu se poate).

Editat de CosX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. daca mobra e pe neutru, nu cred ca tre tras ambreiajul. Eu unul in trag din obisnuinta, uneori uit, dar merge oricum...m-am obisnuit eu prost cred...

 

2. exista (cel putin la mobra mea, nu stiu din ce an au inceput ei sa puna prizele astea) in partea stanga a motorului, undeva in lateral-stanga sub scaun o priza de curent, dar e cu mufa mica. Nu prea gasesti incarcatoarte la noi cu mufa din aia. Eu mi-am luat de la paula o priza de bricheta de pus pe ghidon, undeva sub un milion a fost, are capac din cauciuc sa protejeze la ploaie, se pune pe baterie, are si siguranta "just in case". Si eu imi pun telefonul si i-pod-ul la incarcat la drum lung. Foarte buna investitie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...