Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Posesor de Dakar 2005, luat in octombrie din Romania, prima motocicleta.

 

post-70169-0-28925000-1353866050_thumb.jpg

 

N-am (mari) probleme cu ea insa mi-am luat inima in dinti si-am citit tot topicul, preventiv. Sper sa fi ramas cu ceva util, in afara de senzatia ca mi s-au format noi circumvolutiuni.

 

Am vazut ca s-au mai postat link-uri catre un manual de reparatie pentru F 650 GS, avand 307 pagini. Eu am reusit sa gasesc unul putin mai nou pentru F 650 GS/Dakar, avand 334 pagini si dimensiune aproape dubla (ca biti), insa pare a fi pentru prima generatie (ca sa zic asa). Daca are cineva un manual pentru versiunea pe care o detin, as fi recunoscator daca m-ar ajuta. De asemenea, daca are cineva Rider's manual pentru modelul 2005 in limba engleza, mi-ar fi de folos. Asta in limba germana imi foloseste cum ii foloseste mâtei calendarul. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l porti cu placere! :cheers: Manualul de 307 pagini e foarte bun. Ai tot ce-ti trebuie acolo daca vrei sa surubaresti la Dakar. Te pot ajuta cu Rider's Manual in engleza si cu cealalta carticica a motocicletei, Repair Manual parca.

Editat de tiyuta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum ceva vreme am pus moto la iernat ( eu sunt plecat pana in ianuarie ) problema constata e urmatoarea :

telescop spate cam batea ceva adica : luam gaura si se coprima dar parca ceva lovea acum nu am verificat ansamlul sa fie rolele sa telescopu am zis doar asa : imi plac gropile si as vrea sa fac o revizie la telescoape ( toate 3 ) unde ma sfatuiti sa le trimit . vreau sa le faca calitate . fata nu curge nu are nimic dar prefer sa o fac sa fiu linistit

Eu am invatat moto sa inoate de cateva ori anu asta ( trecut prin apa de aprox 1 metru ) sa i se traga de la aia nu stiu oricum vreau sa schimb rulmentii si simeringurile de la bascula.

 

cea mai mare ingrijorare e urmatoarea : am zis sa desfac borna bateriei . desfac carena desfac busonu de la ulei si surpriza .. nu mai era gram de ulei . urme pe unde sa fi curs nu sunt . voi ce parre aveti ? ulei schimbat de aprox 4500 km (urmeaza sa il schimb in ianuarie ) unde sa se fi evaporat ? uleiu e 300V inaintea lui a fost 7100 care nu a disparut la schimb (5000 km) acum nu am analizat exact deoarece eram in graba dar nu se mai vedea pe buson nimic si nici pe gemulet . sa nu ii placa 300V 10-w40 ???

 

astept parerile voastre .

as mai vrea ceva upgrate :

cutiile le iau de la hevy duties la fel si crash baru

as pune niste manare incalzite ce imi recomandati

a inaltat cineva ghidonu ? se simpte vre-o diferenta ? sa schimb si ghidonu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adi_radu

1) furca - daca nu curge nu ai necazuri. Se schimba uleiul din ea o data la 2 ani la orice service cu minim de competente., ocazie cu care se inspecteaza bucsile interne.

2) amortizor spate - verivica la el daca functioneaza reglajele (trebuie sa se intareasca la preload, sa revina mai greu cand dai din rebound- surubelu de jos) si sa amortizeze - daca apesi pe spatele mobrei si ii dai drumu nu are voie sa oscileze sus / jos

3) pune mobra pe un cric la jumate. ridica cu mana de roata - daca are joc liber - bucsile si rulmentii sunt dusi - scump daca cumperi tot de la bmw - se pot face economii substantiale daca te orientezi

4) daca rulmentii sin bascula sunt ruginiti - au prostu obicei sa trozneasca de zici ca se rupe in 2 mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

telescoapele am zis ca vreau sa le trimit la cineva sa le verifice reconditioneze . Stiu si eu sa schimb uleiu si simeringrile dar parca as lasa pe cineva care face zinic asa ceva .

Rulmentii ii voi lua de la magazinu de rulmenti ( obligatoriu SKF ) dar cred ca simeringurile vor trebui originale . am mai vazut poze pe net cu bolturile care s-ar fi uzat ( alta surpriza )

referitor la partea cu ruptu motorului am avut ocazia sa remediez unu rupt in 2 ( reparatie scurta sa poata merge mai departe asa a cerut clientu )

referitor la ulei mobra nu a fost pornita de cam 5 ore cand am constatal lipsa uleiului . ( vedem la chimb cat va curge )

Editat de adi_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

telescoapele am zis ca vreau sa le trimit la cineva sa le verifice reconditioneze . Stiu si eu sa schimb uleiu si simeringrile dar parca as lasa pe cineva care face zinic asa ceva .

Rulmentii ii voi lua de la magazinu de rulmenti ( obligatoriu SKF ) dar cred ca simeringurile vor trebui originale . am mai vazut poze pe net cu bolturile care s-ar fi uzat ( alta surpriza )

referitor la partea cu ruptu motorului am avut ocazia sa remediez unu rupt in 2 ( reparatie scurta sa poata merge mai departe asa a cerut clientu )

referitor la ulei mobra nu a fost pornita de cam 5 ore cand am constatal lipsa uleiului . ( vedem la chimb cat va curge )

furca e clasica - da-i bataie cu tupeu. instructiuni sunt la manual. Ai sanse de reparatii dubioase pe la multe service.

 

bucsile - interioare din rulmentii spate - doar de la bmw - nu ai ce sa ii faci. Exista un singur lucru prin caare scapi mai ieftin:

BMW livreaza bucsile din oase doar impreuna cu oase si rulment. - 78 euro bucata. Gasesti bucsa respectiva in capatul amortizorului - doaar ca e mai lunga cu 2 mm. Iei din alea si le scurtezi la strung.

Semeringuri - gasesti la dichtomatic - la bucata sau la skf are dar nu am gasit decat la set.

 

 

mare la rulmentii cu ace -- majoritatea sunt serie hk - usor de gasit la skf. Trei dintre ei sunt HN - aia care au ac langa ac - multa lume nu stie dar au incarcare statica dubla fata de seria hk. Teoretic are si skf dar nici un dealer nu a vrut sa imi aduca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva de vanzare "cioc-ul" acela negru de la aripa fata Dakar? mudguard extension: http://www.motorwork...U=15&M=65&Ct=NF

Stiu ca Albanezu de aici de pe forum si a luat una noua.suna si vezi 0745648088.

 

Vreau un sfat. Are vreo influenta asupra consumului,motorului ,sonda lamda sau la altceva, daca anulez catalizatorul,sau mai precis sa ii dau o gaura pt a schimba putin zgomotul motorului ,gen tobe leo v,akrapovic .am un set de tobe in plus si vreau sal pun .originalul ramane intact,pt RAR.Sau cum pot sa le fac sa sune frumos,unde sa tai ce sa pun etc. ms. Mos Nicolae sa va aduca tot ce vreti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sonda lambda nu cred ca o poti anula . ea face amestecu si fara ea .. e debai

 

Un amic de-al meu posesor de 990, si-a anulat sonda aia. Sincer sa fiu, nu stiu exact cum a facut si nici el nu a reusit sa-mi explice, dar cred ca integratul de bord [ca la mobra aia nu se pune problema de computer] intra pe un mod standard, sau de avarie daca nu mai primeste informatii de la respectiva sonda, probabil ca sa nu ramai in mijlocul nicaieriului, daca se rup firele de ex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am eu disponibila piesa asta. Noua, nefolosita. Continuam discuția prin PM daca vrei...

 

are cineva de vanzare "cioc-ul" acela negru de la aripa fata Dakar? mudguard extension: http://www.motorwork...U=15&M=65&Ct=NF

 

Vreau un sfat. Are vreo influenta asupra consumului,motorului ,sonda lamda sau la altceva, daca anulez catalizatorul,sau mai precis sa ii dau o gaura pt a schimba putin zgomotul motorului ,gen tobe leo v,akrapovic .am un set de tobe in plus si vreau sal pun .originalul ramane intact,pt RAR.Sau cum pot sa le fac sa sune frumos,unde sa tai ce sa pun etc. ms. Mos Nicolae sa va aduca tot ce vreti.

 

Nu anula sonda lambda. Poti pune linistit tobe fara catalizator, cu sonda functionala. N-am auzit pe nimeni sa se planga. La mine merge perfect si nu am sesizat nicio schimbare la consum.

Daca-mi este permis un sfat: nu incerci mai bine sa vinzi tobele alea in plus si-ti iei apoi o toba "cinstita"? Nu stiu cat te va satisface sunetul daca macelaresti toba originala. Au incercat si altii si rezultatul n-a fost foarte spectaculos...

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MS pt sfaturi tuturor.nu vreau sa anulez sonda lamda,am zis daca se poate defecta sau sa dea erori fara catalizator.Robbieb 2 tobe cinstite sunt 250 e iar astea orig de bmw sunt 100 e.zi cum sa fac? Daca cineva a mai modificat tobe stoc sa spuna si mie cum a facut sa nu le stric .Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ca m-am mai gandit mi-am adus aminte ca Angi are toba schimbata la Dakar si nu cred ca are sonda anulata.

 

Anyway ..in mod ciudat amicul meu sustine ca dupa modificarile cu toba i-a scazut consumul si ii trage mai bine jos. Nu sunt sigur ca asa este dar ela sa zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cineva a mai modificat tobe stoc sa spuna si mie cum a facut sa nu le stric .Ms.

 

Am eu o toba stoc modificata, adica golita de anumite parti din interior. Daca te intereseaza, PM si ne intelegem.

 

Acum ca m-am mai gandit mi-am adus aminte ca Angi are toba schimbata la Dakar si nu cred ca are sonda anulata.

 

E o toba de LC4 640. Nu mi-a trecut nici prin gand sa anulez lambda. Cu toba asta, parca ar trage mai bine in ture mici si medii. Consumul e cam acelasi. Am schimbat din considerente de greutate. Am castigat undeva pe la 7 kg.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fiu cinstit si eu am ceva lipsa la toba mai exact din toba principala lipseste acea reductie . parca are sunetu mai agresiv ,consumu e 3 % atata timp cat merg temperat . oricum mai mult de 5 nu am scos cu ea ca nu fac raliuri (ma dor mainile de la trepidatile monocilindrului )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am eu o toba stoc modificata, adica golita de anumite parti din interior. Daca te intereseaza, PM si ne intelegem.

 

 

 

E o toba de LC4 640. Nu mi-a trecut nici prin gand sa anulez lambda. Cu toba asta, parca ar trage mai bine in ture mici si medii. Consumul e cam acelasi. Am schimbat din considerente de greutate. Am castigat undeva pe la 7 kg.

Ai numai una Angi,sau pe amindoua? E/sunt stoc sau aftermarket?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MS pt sfaturi tuturor.nu vreau sa anulez sonda lamda,am zis daca se poate defecta sau sa dea erori fara catalizator.Robbieb 2 tobe cinstite sunt 250 e iar astea orig de bmw sunt 100 e.zi cum sa fac? Daca cineva a mai modificat tobe stoc sa spuna si mie cum a facut sa nu le stric .Ms.

 

Nu stiu la ce tobe te referi tu. Daca te-oi fi uitat la Sebring de exemplu, cred si eu ca te-a luat cu calduri cand ai vazut pretul!

In primul rand, nu este necesar sa pui doua tobe! Eu am una singura si merge excelent. Cu putina rabdare si timp pe e-bay, poti gasi o toba minunata cu max. 150 Eur. Apoi le vinzi in stare buna pe cele originale pe care le ai in plus si chiar daca nu vei recupera toti banii, tot este rezonabil. Si nici nu faci o "trompeta"...

Eu unul asa as incerca sa fac.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...