d@nn Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Salut Vlad, in principiu cred ca se potriveste orice filtru comun auto, cu carcasa din aluminiu, nu din plastic, dar sa te vedem la montaj, ca din cite stiu eu filtrul este in rezervor, pe ansamblul pompei de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Salut Vlad,in principiu cred ca se potriveste orice filtru comun auto, cu carcasa din aluminiu, nu din plastic, dar sa te vedem la montaj, ca din cite stiu eu filtrul este in rezervor, pe ansamblul pompei de benzina. nu e in rezervor si la GS 650 joaca in plus rolul de regulator de presiune. de asta e asa scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chesterfield Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Deci... filtru de benzen mai ieftin exista pe undeva? Vezi la magazinul Top Auto de pe Lunga, colt cu scolii, au tot felul de filtre, inclusiv cataloage in care iti pot cauta modelul de moto cu tipurile de filtre care i se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Salut Vlad,in principiu cred ca se potriveste orice filtru comun auto, cu carcasa din aluminiu, nu din plastic, dar sa te vedem la montaj, ca din cite stiu eu filtrul este in rezervor, pe ansamblul pompei de benzina. Nu e orice filtru Dane, dupa cum vezi are 3 furtune care merg in el si de montat/demontat e bull shit ... numa suruburi si ceva cleme si l-ai schimbat si n-are nici o treaba cu rezervoru doar cu ala de ulei, ca e e sub el... nu e in rezervor si la GS 650 joaca in plus rolul de regulator de presiune. de asta e asa scump Pai si tu l-ati schimbat vreodata!? ca cica se schimba la fiecare 20 mii km ... Vezi la magazinul Top Auto de pe Lunga, colt cu scolii, au tot felul de filtre, inclusiv cataloage in care iti pot cauta modelul de moto cu tipurile de filtre care i se potrivesc. Am sa incerc si acolo , mersi mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Pai si tu l-ati schimbat vreodata!? ca cica se schimba la fiecare 20 mii km ... nu si bmw a prelungit la 40k intervalul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Ma dispera suspensia spate. Nu mai stiu cum chickenii mei sa o setez. In afara de preload ala de la robinet se mai poate regla ceva ?? Pe soft zgaltaie f tare, pe hard imi rupe spatele, la mijloc nu intelegi nimic .. E vorba de un GS, stiu ca nu are cele mai minunate suspensii dar momentan spatele mi se pare varza in comparatie cu fostu motor (freewind). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 pai o reglezi si tu in functie de cum te simti mai bine, o tura completa -soft-hard- are 40 de click-uri. Pe full hard o pui daca ai pasager, pe full soft daca esti usurel si singur. Eu am aprox 90 de kg cu tot cu echipament pe mine si sunt aproape de max-hard. Cred ca ar mai avea vreo 6-8 click-uri. si e ok. mai este pe jos, pe sub bascula, pe unde sunt respectivele "oase" un surubel, pt reglat, cu doar doua pozitii. Hard si soft. Se poate umbla in el cu o surubelnita simpla, merge doar pe o pozitie sau alta, nu la mijloc. La un moment dat l-am pus pe Hard, si mi-a rupt spatele si am renuntat. @ Antemiu Filtrul de benzina are rol de regulator de presiune, are niste senzori in el, e "destept", ca sa zic asa. Nu recomand inlocuirea lui cu un filtru normal, cand se schimba, ai nevoie si de acei senzori la locul lor, altfel te trezesti ca nu mai mere mobra si nu stii de ce. E o tona de bani, ce e drept...dar nah...de cati bani dai de atat o sa iti mearga mobra.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 da, mai are un reglaj la surubelnita jos in zona cric-central-frana-amortizor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Danke schon ! Inca o rugaminte: vinde cineva un topcase BMW ? Ca am primit-o cu suportul de topcase BMW dar fara topcase. Sau daca stiti pe cineva, apreciez .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 De unde stiu ca s-a belit rulmentul de la jug? Sau ce poate sa se beleasca si sa-ti faca mobra sa troncane la denivelari destul de mici? Ma refer la partea din fata. Aud nistre troncanituri destul de aiurea. Initial am crezut ca s-a desprins curelusa de la beterie si aia troncane...dar am verificat si e la locul ei. Este un troncanit destul de infundat...de ceva greu...nu suna a plastic. Ai aflat unde era problema? Sunt curios pentru ca si la mine troncane desi rulmentii de la jug abia i-am schimbat. Am si aflat azi de ce... Am joc lateral la roata, au cedat rulmentii... In plus se comporta ciudat pe viraje si mai ales la viteza mica nu pot merge drept... Trage cand stanga cand dreapta. Oricum, am fost la cumparaturi si mi-am luat 2 bucati rulmenti roata fata si una bucata simering ax roata (dreapta): Rulmentii 22 ron bucata de aici, simeringul 4 ron bucata de aici. La naiba cu AB si piesele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 @ Antemiu Filtrul de benzina are rol de regulator de presiune, are niste senzori in el, e "destept", ca sa zic asa. Nu recomand inlocuirea lui cu un filtru normal, cand se schimba, ai nevoie si de acei senzori la locul lor, altfel te trezesti ca nu mai mere mobra si nu stii de ce. E o tona de bani, ce e drept...dar nah...de cati bani dai de atat o sa iti mearga mobra.... Stiu ca nu-i un filtru de benzina ordinar... tocmai de asta intrebam daca aveti idee de unde se poate face rost mai eftin decat la AB ... Nu-s genu care sa-si bata joc de mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Ai aflat unde era problema? Sunt curios pentru ca si la mine troncane desi rulmentii de la jug abia i-am schimbat. Am si aflat azi de ce... Am joc lateral la roata, au cedat rulmentii... In plus se comporta ciudat pe viraje si mai ales la viteza mica nu pot merge drept... Trage cand stanga cand dreapta.Oricum, am fost la cumparaturi si mi-am luat 2 bucati rulmenti roata fata si una bucata simering ax roata (dreapta): Rulmentii 22 ron bucata de aici, simeringul 4 ron bucata de aici. La naiba cu AB si piesele lor. Domnu Zidu' spune ca la mine ar fi totusi vorba despre reglajul jugului...care din cand in cand tre revizuit. Totusi...cum verific jocul la roata? Misc de ea stanga-dreata? La tine a fost evident cand ai verificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Domnu Zidu' spune ca la mine ar fi totusi vorba despre reglajul jugului...care din cand in cand tre revizuit. Totusi...cum verific jocul la roata? Misc de ea stanga-dreata? La tine a fost evident cand ai verificat? la tine ar merge nitel strans. mai faci 5mii asa daca nu se simte in ciclistica. rulmentii de la roata - o pui pe cric si invarti de ea, misti cu mana, etc - tre sa se invarta frumos pe ax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Domnu Zidu' spune ca la mine ar fi totusi vorba despre reglajul jugului...care din cand in cand tre revizuit. Totusi...cum verific jocul la roata? Misc de ea stanga-dreata? La tine a fost evident cand ai verificat? Stanga-dreapta am miscat eu. Se si vede in zona rulmentilor cum se misca si se si simte. In plus a inceput sa se comporte ciudat si directia (asta m-a si dus cu gandul la rulmenti). Am crezut ca nu mi-a strans bine jugul mecanicul... O sa schimb rulmentii joi si sa vedem daca mai face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Apropo de cric... vreau si eu unul central... aveti cunostinta despre unu sh ?!... sau ceva mai ieftin!?... ca parca n-as lua nou... mai ales de la AB ... n-am intrebat cat costa dar parca nici nu-s curios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 la tine ar merge nitel strans. mai faci 5mii asa daca nu se simte in ciclistica.rulmentii de la roata - o pui pe cric si invarti de ea, misti cu mana, etc - tre sa se invarta frumos pe ax. Este stresant rau troncanitul ala...vreau sa-i fac reglajul nu mai astept 5k km. Poate in weekend...daca nu ai alte treburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Apropo de cric... vreau si eu unul central... aveti cunostinta despre unu sh ?!... sau ceva mai ieftin!?... ca parca n-as lua nou... mai ales de la AB ... n-am intrebat cat costa dar parca nici nu-s curios... Abia mi-am luat si eu unul sh... Nou la AB este 567 ron - asta include si piesele de montaj (aprox 115 ron - arcuri, bucse, suruburi...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Doua intrebari: 1 - cat de important e sa strangi ambreiajul la pornire? 2 - avem fir special tras pt bricheta sau trebuie tras unul nou de la baterie? Ma intereseaza pt montat cablu usb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Poti sa pleci de pe loc fara ambreiaj ? Am dat si io 1 a din greseala fara ambreiaj si stop. Daca te referi doar la pornit de la buton...atunci nu iti trebuie ambreiaju' (decat daca nu esti in neutru si daca ai posibilitatea sa pornesti fara sa o bagi in neutru. La mine nu se poate). Editat Mai 20, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 1. daca mobra e pe neutru, nu cred ca tre tras ambreiajul. Eu unul in trag din obisnuinta, uneori uit, dar merge oricum...m-am obisnuit eu prost cred... 2. exista (cel putin la mobra mea, nu stiu din ce an au inceput ei sa puna prizele astea) in partea stanga a motorului, undeva in lateral-stanga sub scaun o priza de curent, dar e cu mufa mica. Nu prea gasesti incarcatoarte la noi cu mufa din aia. Eu mi-am luat de la paula o priza de bricheta de pus pe ghidon, undeva sub un milion a fost, are capac din cauciuc sa protejeze la ploaie, se pune pe baterie, are si siguranta "just in case". Si eu imi pun telefonul si i-pod-ul la incarcat la drum lung. Foarte buna investitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Ca sa lamurim problema cu ambreiajul... In manual scrie ca de la nu stiu ce temperatura in jos trebuie tras mereu ambreiajul la pornire. Eu am observat ca motorul porneste mai bine chiar si acum daca trag ambreiajul si vroiam sa stiu daca e o chestie general valabila. CosX - credeam ca ma cunosti intr-atat incat sa intelegi ce vreau sa spun. 2. exista (cel putin la mobra mea, nu stiu din ce an au inceput ei sa puna prizele astea) in partea stanga a motorului, undeva in lateral-stanga sub scaun o priza de curent, dar e cu mufa mica. Nu prea gasesti incarcatoarte la noi cu mufa din aia. Eu mi-am luat de la paula o priza de bricheta de pus pe ghidon, undeva sub un milion a fost, are capac din cauciuc sa protejeze la ploaie, se pune pe baterie, are si siguranta "just in case". Si eu imi pun telefonul si i-pod-ul la incarcat la drum lung. Foarte buna investitie! Mersi mult pt. raspuns. Ar fi bine daca mi-ai da si un cod cand ai timp ca sa stiu ce sa cumpar. Se monteaza usor sau trebuie sa fii inginer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Mersi mult pt. raspuns. Ar fi bine daca mi-ai da si un cod cand ai timp ca sa stiu ce sa cumpar. Se monteaza usor sau trebuie sa fii inginer? Asta este codul la priza de 12 V cu mufa standard (groasa): 10032936 Nu trebuie sa fii inginer sa il montezi dar daca vrei sa iasa treaba frumoasa trebuie sa lucrezi ingrijit. Bafta! PS: Daca vii la Arc astazi am sa ti-o arat... Priza... Editat Mai 20, 2009 de Rainman22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Nu cred ca va pati nimic motocicleta daca nu tragi ambreiajul. Daca iei cuvant cu cuvant manualul ala...in fiecare an trebuie sa ii faci ceva...sa ii schimbi nu stiu...sa ii pui doar ce recomanda ei. Primul lucru care imi vine in minte e lichidul de furca si cel de frana...pe care ei spun ca trebuie schimbat anual sau la 2 ani...sau la nu stiu cati km...chestie care nu e decat risipa de bani (parerea mea). Mergi cu motoreta...bucura-te de ea...si nu-ti face griji ca nu tragi ambreiajul inainte sa apesi pe buton. P.S. N-am vrut sa par sarcastic...dar nu intelegeam intrebarea (decat dupa ce ai zis de manual) Editat Mai 20, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Need help! Mai nou se opreste motorul dupa ce o pornesc. Merge 10 sec si se opreste singur... Ciudat Il pornesc cu ambreiajul tras si fara sa trag de acceleratie. Chestia e ca nu face tot timpul... Are toane A mai patit careva asa? De la ce sa fie? Unde sa ma uit si ce sa verific? Multumesc Editat Mai 20, 2009 de Rainman22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 PS: Daca vii la Arc astazi am sa ti-o arat... Priza... Banuiam... O sa incerc sa ajung. N-am vrut sa par sarcastic...dar nu intelegeam intrebarea (decat dupa ce ai zis de manual) Mai nou se opreste motorul dupa ce o pornesc. Merge 10 sec si se opreste singur... CiudatIl pornesc cu ambreiajul tras si fara sa trag de acceleratie. Chestia e ca nu face tot timpul... Are toane A mai patit careva asa? De la ce sa fie? Unde sa ma uit si ce sa verific? Da, eu si parca nu mai face daca trag ambreiajul Ma rog, o sa ma duc si eu sa verific pt. ca imi e greu sa cred ca sunt bujiile, ca nu are decat 8.000km. Posibil bateria sau injectia. Ma gandeam sa ii iau si un injection cleaner, sa vedem... Asta este codul la priza de 12 V cu mufa standard (groasa): 10032936 Deci iau dracia asta, o montez la baterie, trag si ascund firul, o pun pe ghidon, bag mufa de bricheta de la cablul usb al telefonului si gata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.