Serban.S Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 (editat) Astazi, in drum spre casa, mi se oprea motorul la semafor sau chiar in mers cind debreiam. Sincer, nu stiu ce sa fac, de unde s-o apuc... Pana acum nu a mai facut nici o faza de genul asta cu oprit la relanti la semafor. Daca am turat-o si am tinut-o asa am reusit sa ma tarasc pana acasa cu ea. Editat Iulie 10, 2009 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Numai unui mecanic de la AB care repara bmw-uri i se pare normal sa instaleze un rulment fara vaselina. Oricum motorul face f urat la viteza mica, vobleaza, trage cand stanga cand dreapta, deja e f aiurea sa-l controlezi. Si pe loc clar se misca greu ghidonul, pare ca s-au gripat cumva rulmentii aia sau ca sunt f stransi... Ca sa nu mai zic ca scartie ca o tricicleta de jucarie cand rotesc ghidonul... Pt toate astea am platit in jur de 300 lei manopera. Care era mecanicul ala?? Chiar sunt curios... Si cum ai rezolvat-o in final? Pe cale amiabila sau cu capete-n gura?? Stie cineva un om de incredere unde se poate indrepta/centra o janta moto?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 si eu am patit asa cam acum 1 saptamana si s-a rezolvat prin oprire completa si pornire (de la cheie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Astazi, in drum spre casa, mi se oprea motorul la semafor sau chiar in mers cind debreiam. Sincer, nu stiu ce sa fac, de unde s-o apuc... Pana acum nu a mai facut nici o faza de genul asta cu oprit la relanti la semafor. Daca am turat-o si am tinut-o asa am reusit sa ma tarasc pana acasa cu ea. e o problema frecvent intalnita la gs-uri. Cu o repornire de la 0 se rezolva...cauza nu as stii sa ti-o spun, insa si eu sunt curios. daca stie cineva mai multe poate ne lamurim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 (editat) Care era mecanicul ala?? Chiar sunt curios...Si cum ai rezolvat-o in final? Pe cale amiabila sau cu capete-n gura?? Stie cineva un om de incredere unde se poate indrepta/centra o janta moto?? Nu o sa spun public cine e. Dar va spun sincer ca l-am intrebat daca el a pus vaselina in rulmentii aia si mi-a spus ca nu se pune. In final am lasat motocicleta azi in service la ei pt gresare. Sunt inca in garantie cu manopera - 3 luni - asa ca am avut noroc. Au fost destul de receptivi si mi-au promis ca se rezolva. Cat depre oprirea motorului cand te apropii de semafor si tii ambreiajul am patit si eu, incepuse sa faca destul de des intr-o vreme. Tocmai schimbasem bujia cu una noua. Am resetat calculatorul si am pus bujia veche la loc. Nu stiu care din cele doua a rezolvat problema cert este ca de atunci nu mi s-a mai intamplat deloc. Editat Iulie 10, 2009 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 I-am dat si eu mai devreme cu reset si nu mai face. Am scos mufa de la calculator si am tinut-o asa decuplata cam o ora (ca tot nu aveam ce face). Vad ca si-a revenit. O sa incerc sa desfac si bujiile sa ma uit la ele. Multumesc mult de idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Astazi, in drum spre casa, mi se oprea motorul la semafor sau chiar in mers cind debreiam. Sincer, nu stiu ce sa fac, de unde s-o apuc... Pana acum nu a mai facut nici o faza de genul asta cu oprit la relanti la semafor. Daca am turat-o si am tinut-o asa am reusit sa ma tarasc pana acasa cu ea. pe langa necazurile facute de GS la tine sunt posibile cateva probleme: 1 - lipsa apa in baterie - posibil sa fie chiar la limita la care nu mai porneste la incercarea urmatoare. - completezi cu apa distilata, incarci si merge. 2 - Flansa de cauciuc ciupita - aia intre injectie si chiulasa - o vezi la o inspectie vizuala - se crapa pe partea dinspre sea, la partea de jos - se schimba - 90 E bucata si 1 ore sa o montezi singur - am facut asta 3 - TPS - cauza majoritatii necazurilor - 250 ron si 130 montajul. Imi venea sa dau foc la mobra de la asta mama resetarilor si curatarilor de injectie nu a ajutat pt mai mult de 1 zi. dupa ce l-am schimbat nu a mai facut nici o oprire!!!!! 4 - cablu de acceleratie scamosat - 110 ron si 30 min schimbatu acasa. - da oarecum simptome de TPS dar mai ramane si acceleratia blocata. problemele apar chiar langa injectie, unde se vede miezul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 are cineva de vanzare un GS f650 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 are cineva de vanzare un GS f650 ? Doar Dakar, din 2005! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calaretul Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 are cineva de vanzare un GS f650 ? Da am eu,un GS din 2000 cu 20000 de km la bord, l-am adus din germania anul trecut,avea 16000km. motocicleta este foarte bine intretinuta,m-a costat 4500 euro anu trecut ,o dau cu 3300. Eu am avut un accident la inceputu veri pe trei mai si nu mai pot merge pe motor. are cineva de vanzare un GS f650 ? Da am eu,un GS din 2000 cu 20000 de km la bord, l-am adus din germania anul trecut,avea 16000km. motocicleta este foarte bine intretinuta,m-a costat 4500 euro anu trecut ,o dau cu 3300. Eu am avut un accident la inceputu veri pe trei mai si nu mai pot merge pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 /index.php?...p;#entry1996337 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mountainbikefreak_99 Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 pe langa necazurile facute de GS la tine sunt posibile cateva probleme: 1 - lipsa apa in baterie - posibil sa fie chiar la limita la care nu mai porneste la incercarea urmatoare. - completezi cu apa distilata, incarci si merge. Te corectez putin daca nu te superi: Electrolit - bidonul de 1L aproximativ 5 lei, si pe urma incarcare. Eu am completat bateria cu electrolit , un fel de acid, cu seringa, pentru ca nu am gasit Varta la dimensiunile de care aveam nevoie, 10 ore la incarcat si porneste ca in momentul in care am cumparat motorul, Nu stiu cit de bine e cu apa distilata, scuze de interventie, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 completezi cu electrolit cand e noua si uscata sau cand o dai pe jos si curge acidul. Daca e doar evaporata apa si electrolitul s-a concentrat ... pui doar apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 are cineva de vanzare un GS f650 ? Da, din pacate si eu trebuie sa ma despart de Sir Guy, pentru ca am trecut la fratele lui mai mare (deh, asa e cu femeile astea ...... ). E din 2003 si are 47000 de km. Lantz, baterie, schimb ulei, simeringuri furca noi si in general totul in cit se poate de bune stare, plus ceva accesorii. Daca esti interesat, astept PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 help!!! Am un tovaras cu un Dakar din 2004, ramas pe coclauri... Ma rog, acum il aducem acasa. Motorul moare singur de indata ce se incalzeste. Daca il lasa sa se raceasca, porneste imediat. CARE O FI PROBLEMA??? Multam anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 care vrea sa schimbe un f650 gs cu un suzuki sv 650s 2001? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 mi-am gasit,sapt viitoare ma duc la bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 care e diferenta intre f650gs si f650gs dakar? sunt diferente la cadru, telescoape, bascula? sau doar roata fata si plasticele? si care e diferenta in practica, pe offroad si pe onroad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 care e diferenta intre f650gs si f650gs dakar? sunt diferente la cadru, telescoape, bascula? sau doar roata fata si plasticele? si care e diferenta in practica, pe offroad si pe onroad? dakar are o diferenta minora la cadru, pentru a pastra ciclistica in firea ei. 1 mm pe la juguri pe acolo. Amortizorul spate pe dakar este ohlins, pe gs simplu showa furca rata pe dakar este mai lunga. diferenta de inaltime intre modele este de aprox 10 cm - curza la suspensie mai mare roata 21 pe dakar, 19 pe gs. roata de 21 isi spune cuvantul in teren, e mult mai fain. pe de alta parte cu gs simplu polizezi scaritele prin toate curbele, daca stii sa mergi faci misto de vitezane pe cheia - ajuta roata mai lata nitel dakar are parbriz din fabrica, la gs este doar aftermarket ambele pot fi cu sau fara ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 (editat) pe de alta parte cu gs simplu polizezi scaritele prin toate curbele, daca stii sa mergi faci misto de vitezane pe cheia zi ca zici bine ... Am o propunere pentru posesorii de F650 GS din Bucuresti: am o sha modificata (umpluta cu vreo 4 cm de buret) si mie tot mi se pare tare deci, o pot oferi la test ca sa mi se spuna si mie daca nu cumva am eu o problema precum personaju din poveste sau intr-adevar shaua e naspeta. daca va place putem vorbi de un schimb + diferenta, etc ... Editat Iulie 19, 2009 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 zi ca zici bine ... Am o propunere pentru posesorii de F650 GS din Bucuresti: am o sha modificata (umpluta cu vreo 4 cm de buret) si mie tot mi se pare tare deci, o pot oferi la test ca sa mi se spuna si mie daca nu cumva am eu o problema precum personaju din poveste sau intr-adevar shaua e naspeta. daca va place putem vorbi de un schimb + diferenta, etc ... Ti-o pot oferi pe a mea spre testare, tot modificata (inaltata)... Eu am ales sa imi puna un material mai flexibil in zona pilotului, tocmai pentru confortul sporit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Eu am ales sa imi puna un material mai flexibil in zona pilotului, tocmai pentru confortul sporit Dar sa nu dam nume ... nush, a mea e tare frate ... dupa 200 km incep sa ma misc pe ea, nu-mi mai gasesc pozitia .. e aiurea.. si vroiam si sa plec la Timisoara dar cand ma gandesc la un drum de 600 km .. hai, care vrei sa facem un schimb pentru o sapt ? poate sunt eu nebun doar ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 dakar are o diferenta minora la cadru, pentru a pastra ciclistica in firea ei. 1 mm pe la juguri pe acolo.Amortizorul spate pe dakar este ohlins, pe gs simplu showa furca rata pe dakar este mai lunga. diferenta de inaltime intre modele este de aprox 10 cm - curza la suspensie mai mare roata 21 pe dakar, 19 pe gs. roata de 21 isi spune cuvantul in teren, e mult mai fain. pe de alta parte cu gs simplu polizezi scaritele prin toate curbele, daca stii sa mergi faci misto de vitezane pe cheia - ajuta roata mai lata nitel dakar are parbriz din fabrica, la gs este doar aftermarket ambele pot fi cu sau fara ABS ei... e cam foarte relativa treaba cu facutul misto de vitezane pe curbe... dar oricum nu pentru asa ceva i-mi trebe. i-mi trebe pt touring pe drum rau sau f rau (drumuri judetene, forestiere, drumuri de tara) iar dealungul drumului daca mai vad un deal frumos sa pot urca in varful ei, fara mari probleme... iar daca trebe sa trec un parau sa nu se inece sau daca vreau sa ma duc dealungul paraului sa vad de unde izvoreste, sa ma pot descurca cu ea. in general pt ture gen adventure - discovery vreau astfel de moto stiu ca e cam mult pt un motor hard enduro nu-mi trebe (de obicei ma duc cu pasagera si bagaje), enduro touring mare (gen vstorm1000, africatwin, etc...) nu-mi trebe pt ca mi se par prea grele, f800gs nu-mi trebe ca nu am bani de asa ceva, asa ca ramane f650gs sau lc4 adv asa ca daca stiti vreun posesor care vrea sa treaca pe motor de strada... Mesaj completat PS: cat de confortabil un f650gs dakar sau normal, la mers prin gropi timp de cateva ore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 PS: cat de confortabil un f650gs dakar sau normal, la mers prin gropi timp de cateva ore? personal nu simt nevoia sa ma dau joss intre 2 plinuri, indiferent daca pe strada sau offroad. asta inseamna cam 300 km +/- in functie de regimul de viteza. am facut destule drumuri de 600 - 800 km / zi, pur strada sau combinat 60 /40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 PS: cat de confortabil un f650gs dakar sau normal, la mers prin gropi timp de cateva ore? depinde si de inaltime... eu la 1.96 simt nevoia sa imi mai intind picioarele la fiecare 150-200km Oricum este foarte comoda in rest.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.