Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

..nu mai este FOARTE IEFTIN....DIN PACATE...anul trecut l-am luat cu 1.6 acum e 2.8(mil)cete de 140....

 

Da, tot ce se poate.

Eu mi-am luat un spate anul asta si mi s-a parut ieftin la 280 Lei

Oricum sunt foarte multumit de el, m-a dus peste tot cu succes (asfalt, asfalt ud, drumuri forestiere, albii de rau, forestier pe ploaie torentiala..etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu se pune greseaza rulmentii la jug cand se monteaza - asa mi-a spus mecanicul de la AB. Deci i-a montat asa cum vin ei - uscati. Nu e de mirare ca probabil au ruginit deja...... Sunt f dezamagit... Bataie de joc in cel mai mare stil posibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se pune greseaza rulmentii la jug cand se monteaza - asa mi-a spus mecanicul de la AB. Deci i-a montat asa cum vin ei - uscati. Nu e de mirare ca probabil au ruginit deja...... Sunt f dezamagit... Bataie de joc in cel mai mare stil posibil.

 

mie mi se pare bullshit,

pana mea, orice ansamblu care este supus la frecare, respectiv fiecare rulment - mi se pare normal sa fie gresat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai unui mecanic de la AB care repara bmw-uri i se pare normal sa instaleze un rulment fara vaselina. Oricum motorul face f urat la viteza mica, vobleaza, trage cand stanga cand dreapta, deja e f aiurea sa-l controlezi. Si pe loc clar se misca greu ghidonul, pare ca s-au gripat cumva rulmentii aia sau ca sunt f stransi... Ca sa nu mai zic ca scartie ca o tricicleta de jucarie cand rotesc ghidonul... Pt toate astea am platit in jur de 300 lei manopera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi, in drum spre casa, mi se oprea motorul la semafor sau chiar in mers cind debreiam. Sincer, nu stiu ce sa fac, de unde s-o apuc... Pana acum nu a mai facut nici o faza de genul asta cu oprit la relanti la semafor. Daca am turat-o si am tinut-o asa am reusit sa ma tarasc pana acasa cu ea.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai unui mecanic de la AB care repara bmw-uri i se pare normal sa instaleze un rulment fara vaselina. Oricum motorul face f urat la viteza mica, vobleaza, trage cand stanga cand dreapta, deja e f aiurea sa-l controlezi. Si pe loc clar se misca greu ghidonul, pare ca s-au gripat cumva rulmentii aia sau ca sunt f stransi... Ca sa nu mai zic ca scartie ca o tricicleta de jucarie cand rotesc ghidonul... Pt toate astea am platit in jur de 300 lei manopera.

 

Care era mecanicul ala?? Chiar sunt curios...

Si cum ai rezolvat-o in final? Pe cale amiabila sau cu capete-n gura??

 

Stie cineva un om de incredere unde se poate indrepta/centra o janta moto??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi, in drum spre casa, mi se oprea motorul la semafor sau chiar in mers cind debreiam. Sincer, nu stiu ce sa fac, de unde s-o apuc... Pana acum nu a mai facut nici o faza de genul asta cu oprit la relanti la semafor. Daca am turat-o si am tinut-o asa am reusit sa ma tarasc pana acasa cu ea.

 

 

e o problema frecvent intalnita la gs-uri. Cu o repornire de la 0 se rezolva...cauza nu as stii sa ti-o spun, insa si eu sunt curios.

daca stie cineva mai multe poate ne lamurim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care era mecanicul ala?? Chiar sunt curios...

Si cum ai rezolvat-o in final? Pe cale amiabila sau cu capete-n gura??

 

Stie cineva un om de incredere unde se poate indrepta/centra o janta moto??

 

Nu o sa spun public cine e. Dar va spun sincer ca l-am intrebat daca el a pus vaselina in rulmentii aia si mi-a spus ca nu se pune. In final am lasat motocicleta azi in service la ei pt gresare. Sunt inca in garantie cu manopera - 3 luni - asa ca am avut noroc. Au fost destul de receptivi si mi-au promis ca se rezolva.

 

Cat depre oprirea motorului cand te apropii de semafor si tii ambreiajul am patit si eu, incepuse sa faca destul de des intr-o vreme. Tocmai schimbasem bujia cu una noua. Am resetat calculatorul si am pus bujia veche la loc. Nu stiu care din cele doua a rezolvat problema cert este ca de atunci nu mi s-a mai intamplat deloc.

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am dat si eu mai devreme cu reset si nu mai face. Am scos mufa de la calculator si am tinut-o asa decuplata cam o ora (ca tot nu aveam ce face). Vad ca si-a revenit. O sa incerc sa desfac si bujiile sa ma uit la ele.

Multumesc mult de idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi, in drum spre casa, mi se oprea motorul la semafor sau chiar in mers cind debreiam. Sincer, nu stiu ce sa fac, de unde s-o apuc... Pana acum nu a mai facut nici o faza de genul asta cu oprit la relanti la semafor. Daca am turat-o si am tinut-o asa am reusit sa ma tarasc pana acasa cu ea.

pe langa necazurile facute de GS la tine sunt posibile cateva probleme:

1 - lipsa apa in baterie - posibil sa fie chiar la limita la care nu mai porneste la incercarea urmatoare. - completezi cu apa distilata, incarci si merge.

2 - Flansa de cauciuc ciupita - aia intre injectie si chiulasa - o vezi la o inspectie vizuala - se crapa pe partea dinspre sea, la partea de jos - se schimba - 90 E bucata si 1 ore sa o montezi singur - am facut asta

3 - TPS - cauza majoritatii necazurilor - 250 ron si 130 montajul. Imi venea sa dau foc la mobra de la asta mama resetarilor si curatarilor de injectie nu a ajutat pt mai mult de 1 zi. dupa ce l-am schimbat nu a mai facut nici o oprire!!!!!

4 - cablu de acceleratie scamosat - 110 ron si 30 min schimbatu acasa. - da oarecum simptome de TPS dar mai ramane si acceleratia blocata. problemele apar chiar langa injectie, unde se vede miezul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva de vanzare un GS f650 ?

Da am eu,un GS din 2000 cu 20000 de km la bord, l-am adus din germania anul trecut,avea 16000km.

motocicleta este foarte bine intretinuta,m-a costat 4500 euro anu trecut ,o dau cu 3300.

Eu am avut un accident la inceputu veri pe trei mai si nu mai pot merge pe motor.

post-38656-1247295515_thumb.jpgpost-38656-1247295606_thumb.jpg

 

are cineva de vanzare un GS f650 ?

Da am eu,un GS din 2000 cu 20000 de km la bord, l-am adus din germania anul trecut,avea 16000km.

motocicleta este foarte bine intretinuta,m-a costat 4500 euro anu trecut ,o dau cu 3300.

Eu am avut un accident la inceputu veri pe trei mai si nu mai pot merge pe motor.

post-38656-1247295515_thumb.jpgpost-38656-1247295606_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe langa necazurile facute de GS la tine sunt posibile cateva probleme:

1 - lipsa apa in baterie - posibil sa fie chiar la limita la care nu mai porneste la incercarea urmatoare. - completezi cu apa distilata, incarci si merge.

 

 

 

Te corectez putin daca nu te superi: Electrolit - bidonul de 1L aproximativ 5 lei, si pe urma incarcare.

Eu am completat bateria cu electrolit , un fel de acid, cu seringa, pentru ca nu am gasit Varta la dimensiunile de care aveam nevoie, 10 ore la incarcat si porneste ca in momentul in care am cumparat motorul,

 

Nu stiu cit de bine e cu apa distilata, scuze de interventie, :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva de vanzare un GS f650 ?

 

Da, din pacate si eu trebuie sa ma despart de Sir Guy, pentru ca am trecut la fratele lui mai mare (deh, asa e cu femeile astea ...... :lol: :) ). E din 2003 si are 47000 de km. Lantz, baterie, schimb ulei, simeringuri furca noi si in general totul in cit se poate de bune stare, plus ceva accesorii. Daca esti interesat, astept PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

help!!! Am un tovaras cu un Dakar din 2004, ramas pe coclauri... Ma rog, acum il aducem acasa. Motorul moare singur de indata ce se incalzeste. Daca il lasa sa se raceasca, porneste imediat. CARE O FI PROBLEMA??? Multam anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care e diferenta intre f650gs si f650gs dakar? sunt diferente la cadru, telescoape, bascula? sau doar roata fata si plasticele?

 

si care e diferenta in practica, pe offroad si pe onroad?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care e diferenta intre f650gs si f650gs dakar? sunt diferente la cadru, telescoape, bascula? sau doar roata fata si plasticele?

 

si care e diferenta in practica, pe offroad si pe onroad?

dakar are o diferenta minora la cadru, pentru a pastra ciclistica in firea ei. 1 mm pe la juguri pe acolo.

Amortizorul spate pe dakar este ohlins, pe gs simplu showa

furca rata pe dakar este mai lunga. diferenta de inaltime intre modele este de aprox 10 cm - curza la suspensie mai mare

roata 21 pe dakar, 19 pe gs. roata de 21 isi spune cuvantul in teren, e mult mai fain. pe de alta parte cu gs simplu polizezi scaritele prin toate curbele, daca stii sa mergi faci misto de vitezane pe cheia - ajuta roata mai lata nitel

dakar are parbriz din fabrica, la gs este doar aftermarket

 

ambele pot fi cu sau fara ABS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe de alta parte cu gs simplu polizezi scaritele prin toate curbele, daca stii sa mergi faci misto de vitezane pe cheia

 

zi ca zici bine ... :D

 

Am o propunere pentru posesorii de F650 GS din Bucuresti: am o sha modificata (umpluta cu vreo 4 cm de buret) si mie tot mi se pare tare :lol: deci, o pot oferi la test ca sa mi se spuna si mie daca nu cumva am eu o problema precum personaju din poveste sau intr-adevar shaua e naspeta.

 

 

 

daca va place putem vorbi de un schimb + diferenta, etc ...

 

:)

Editat de alexxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zi ca zici bine ... :D

 

Am o propunere pentru posesorii de F650 GS din Bucuresti: am o sha modificata (umpluta cu vreo 4 cm de buret) si mie tot mi se pare tare :lol: deci, o pot oferi la test ca sa mi se spuna si mie daca nu cumva am eu o problema precum personaju din poveste sau intr-adevar shaua e naspeta.

 

 

 

daca va place putem vorbi de un schimb + diferenta, etc ...

 

:)

 

Ti-o pot oferi pe a mea spre testare, tot modificata (inaltata)...

Eu am ales sa imi puna un material mai flexibil in zona pilotului, tocmai pentru confortul sporit

post-11932-1248072853_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...