zeroo Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 mai g30....fii si tu mai concis, de la aia 200 de km/h se pare ca nu ne mai intelegem. ce e cu alea? le vinzi, le vrei, interesat de montat, stii sa le montezi...la naiba, intelegem o tona de chestii de aici...dar nimic punctual. revino printre noi. cu stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) ok a fost o greseala de editare la post 1 - nu sunt g3zero sunt g3o [o de la om] 2 - concis am fost ca nu am dat detali aici ai gresit-o 3 - fata nr. 16 pinion spate nr. 47 cu raportul acesta capra mea a prin 200 km/h scuzele mele da se vand ce e up adika topcase, handguards si senzor fata abs respect Editat Septembrie 7, 2009 de g3o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 3 - fata nr. 16 pinion spate nr. 47 cu raportul acesta capra mea a prin 200 km/h nici o sansa. standard e 16/44 - daca nu ma insel si nu trece de 170 nici f**** ai grija ca acele de la vitezometru si turometru sa fie paralele in a 5-a altfel te minte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) CE TREABA ARE ACELE CU GPS AVEAM PE GPS 192 KM/H DECI MA SCUZI SUB 200 ACUMA NU VITEZA CONTEAZA NOI SA FIM SANATOSI SA LE CALARIM Editat Septembrie 7, 2009 de g3o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) nici o sansa. standard e 16/44 - daca nu ma insel si nu trece de 170 nici f**** ai grija ca acele de la vitezometru si turometru sa fie paralele in a 5-a altfel te minte Eu din cate stiu, standard e 16/47 si mai mult de 170 nu vrea sub nici o forma si dupa niste calcule facute aici ti-ar trebui un setup cu 16/40 ca sa ajunga la 200km/h Din ce am citit, pentru F650, alternativa de setup ar fi un 15/47 care iti micsoreaza viteza maxima un pic, insa iti muta viteza de croaziera (100-110km/h) in zona de cuplu maxim... Oricum, sincer mie imi flutura urechile si la 160, daca vroiam 200 imi luam CBR Editat Septembrie 8, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) Eu din cate stiu, standard e 16/47 si mai mult de 170 nu vrea sub nici o forma si dupa niste calcule facute aici ti-ar trebui un setup cu 16/40 ca sa ajunga la 200km/h Din ce am citit, pentru F650, alternativa de setup ar fi un 15/47 care iti micsoreaza viteza maxima un pic, insa iti muta viteza de croaziera (100-110km/h) in zona de cuplu maxim... Oricum, sincer mie imi flutura urechile si la 160, daca vroiam 200 imi luam CBR Myth busted !!! Cum sa imi iau gs ca sa il strang de coae sa prinda ~200 km/h ?!!? nu va mai inteleg frate ... io am dat cbr-u ca ma plictisisem sa am 4-5 directii din brasovu asta pe unde sa ma pot da calumea si am luat gs-u sa ies pe unde vad cu ochii... si voi ziceti pe aici ca va bucurati de viteze d'astea pe un amarat de monocilindru (care by the way , al meu nu stie peste 165.. ) Whateva' ... PS> F650GS 01-07 (112/16/47) Mesaj completat PS2> Am o problema, la ~ 70 km/h daca las ghidonu liber incepe sa vobleze, nu se amplifica si isi revine dupa ce scade viteza ... asta se intampla doar cand iau mana de tot din gaz si ajunge la viteza aia, daca mentin viteza sau accelerez nu face nimic... ulei din furca nu mi-a curs, ma gandesc ca ar putea fi de la cauciucul fata destul de tocit (poate inegal) ... vorbesc balarii!? sau a mai experimentat cineva treaba asta si care a fost cauza?! multam Editat Septembrie 8, 2009 de antemiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Myth busted !!! Cum sa imi iau gs ca sa il strang de coae sa prinda ~200 km/h ?!!? nu va mai inteleg frate ... io am dat cbr-u ca ma plictisisem sa am 4-5 directii din brasovu asta pe unde sa ma pot da calumea si am luat gs-u sa ies pe unde vad cu ochii... si voi ziceti pe aici ca va bucurati de viteze d'astea pe un amarat de monocilindru (care by the way , al meu nu stie peste 165.. ) Whateva' ... PS> F650GS 01-07 (112/16/47) Mesaj completat PS2> Am o problema, la ~ 70 km/h daca las ghidonu liber incepe sa vobleze, nu se amplifica si isi revine dupa ce scade viteza ... asta se intampla doar cand iau mana de tot din gaz si ajunge la viteza aia, daca mentin viteza sau accelerez nu face nimic... ulei din furca nu mi-a curs, ma gandesc ca ar putea fi de la cauciucul fata destul de tocit (poate inegal) ... vorbesc balarii!? sau a mai experimentat cineva treaba asta si care a fost cauza?! multam poate rulmentii de la jug.... doar o banuiala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 la mine vobla de la roata descentrata, si am constatat după ce am schimbat rulmentii de directie. inainte nu vobla deloc cand erau rulmentii indexati, dar după, lua ghidonul din mana pe la 110. solutia, centrare din spite, echilibrare, si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicksteel2006 Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Salut. Am nevoie de maneta de ambreiaj pentru un BMW F650 GS Dakar din 2005 si senzorul de langa ambreiaj care e legat la cric. Stie cumva cineva un cod, un site, un link, unde as putea sa le comand direct? Orice alt ajutor e bine-venit. Merci. Am incercat pe louis dar cautarea merge greu, nicht deutch. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Salut. Am nevoie de maneta de ambreiaj pentru un BMW F650 GS Dakar din 2005 si senzorul de langa ambreiaj care e legat la cric. Stie cumva cineva un cod, un site, un link, unde as putea sa le comand direct? Orice alt ajutor e bine-venit. Merci. Am incercat pe louis dar cautarea merge greu, nicht deutch. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=46&fg=15 senzoru' s-ar putea sa fie la pct 6 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=32&fg=10 asta e maneta sper sa te fi ajutat cu ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 CE TREABA ARE ACELE CU GPS AVEAM PE GPS 192 KM/H DECI MA SCUZI SUB 200 ACUMA NU VITEZA CONTEAZA NOI SA FIM SANATOSI SA LE CALARIM au probleme cu ceasul de vitezometru, mai ales cand rezervorul e aproape gol (bec aprins sau aproape sa se aprinda). e din electrica. si eu pot face la al meu poza cu 200 pe bord si chiar are efect cand vine vorba de plimbat cate o papagalitza "moaaa am mers cu 200!!!!" de unde sa stie saraca de fitele bmw si ca s-ar putea termina benzina in curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 au probleme cu ceasul de vitezometru, mai ales cand rezervorul e aproape gol (bec aprins sau aproape sa se aprinda). e din electrica. si eu pot face la al meu poza cu 200 pe bord si chiar are efect cand vine vorba de plimbat cate o papagalitza "moaaa am mers cu 200!!!!" de unde sa stie saraca de fitele bmw si ca s-ar putea termina benzina in curand k: A mai zis ZIdu' asta si stie ce spune La mine diferenta intre ceas si gps este de vreo 2-3Km/h....asta masurat la maxim 100Km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicksteel2006 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=46&fg=15 senzoru' s-ar putea sa fie la pct 6 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=32&fg=10 asta e maneta sper sa te fi ajutat cu ceva... Merci. Maine le comand. Ride safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chesterfield Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 PS2> Am o problema, la ~ 70 km/h daca las ghidonu liber incepe sa vobleze, nu se amplifica si isi revine dupa ce scade viteza ... asta se intampla doar cand iau mana de tot din gaz si ajunge la viteza aia, daca mentin viteza sau accelerez nu face nimic... ulei din furca nu mi-a curs, ma gandesc ca ar putea fi de la cauciucul fata destul de tocit (poate inegal) ... vorbesc balarii!? sau a mai experimentat cineva treaba asta si care a fost cauza?! multam Vlade, ia vezi mai simplu decat sa cauti la rulmenti, sa nu fie de la presiunea din roata fata, am avut o chestie asemanatoare saptamana trecuta, i-am umflat roata si acum e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 imi poate masura si sa imi zica cineva de cat e teava din care e facut crash-barul pt carena?ala ce se gaseste si pe louis, si pe wunderlich, si crek si ala de pe holan...ca seamana cu astealalte, ca am gasit pe cineva sa imi faca eventual o schita se gaseste pe undeva cu dimensiunile? multzam' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 imi poate masura si sa imi zica cineva de cat e teava din care e facut crash-barul pt carena?ala ce se gaseste si pe louis, si pe wunderlich, si crek si ala de pe holan...ca seamana cu astealalte, ca am gasit pe cineva sa imi facaeventual o schita se gaseste pe undeva cu dimensiunile? multzam' la ce bani ai gasit sa iti faca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Sunt curios daca si semnalele astea o sa le distrug in offroad ieftin si bun... traiasca e-bay-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micisoara Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Vlade, ia vezi mai simplu decat sa cauti la rulmenti, sa nu fie de la presiunea din roata fata, am avut o chestie asemanatoare saptamana trecuta, i-am umflat roata si acum e ok. Sal, Si la mine e tot de la presiunea in roata fata de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 la ce bani ai gasit sa iti faca? 50-60 E,incluse amandoua,aia pt carena si aia pt motor totusi nimeni nu-mi poate spune din ce bara e facuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 50-60 E,incluse amandoua,aia pt carena si aia pt motortotusi nimeni nu-mi poate spune din ce bara e facuta? 18 mm -20 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 50-60 E,incluse amandoua,aia pt carena si aia pt motortotusi nimeni nu-mi poate spune din ce bara e facuta? dupa ce le termini de facut , poate pui niste fotografii cu ele pt ca sunt si eu interesat de asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Din cauza ca mai toata mizeria aruncata de roata spate ajungea pe top-case in zona incuietorii, am hotarit sa fac ceva. A iesit ce se vede in poza. Se pare ca acea prelungire de cauciuc nu a fost suficient de intarita, pentru ca la niste gropi mai mari luate in viteza, a oscilat si a agatat-o roata. Prin urmare am conceput varianta 2.0 Am inlocuit intariturile de pe dos cu altele mai tari si i-am tras si niste nituri la partea de jos. Sa vedem cum se comporta in timp. Succesuri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 la H&B ale mele teava e de 22-23 mm grosime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Un semnalizator are careva in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 am doar gemuletu si e alb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.