kex83 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Eu stiam ca BMW a acceptat API SJ. Uite ce scrie aici. E o sursa mai veche. Alta clasificare mai noua o gasesti aici Given this reduced level of phosphorous in some SJ oils, and the potential for it in others, BMW issued a service bulletin to address the issue. It said that SJ oils were not approved for use in BMW motorcycle engines. BMW recommended oils with API specifications of SF, SG, or SH. These are the previous grades which, in API's mind, had been superseded by the new SJ. BMW did not consider it a supersedure and threatened to void warrantees if the SJ oils were used. Confusion reigned in the world of BMW riders. Were not their engines, especially in K bikes, very much like automotive engines: four cylinders, water cooled, dry clutch, separate transmission oil? BMW allowed SJ oils in their cars, why not the bikes? Other motorcycles manufacturers didn't object to SJ oil, what was the difference? BMW finally attempted to clarify the issue by stating that the SJ rating was acceptable, if the oil was additionally rated at one of the previous SG and/or SH grades. Deci poti sa pui linistit si indicativ SJ. Ca si feedback, eu am pus, si mai linistit, un ulei Castrol cu API SL (peste SJ, SH, etc). Am 3000 km cu uleiul, mitul "iti patineaza ambreiajul daca nu pui ce zice bmw-ul" nu mi s-a aratat pana acum. Nu mai trosneste asa de tare in fazele 1-N-2 , iar cand schimb din a 2-a in sus nu se mai aude nimic, pur si simplu parca zici ca da in gol (cupleaza perfect). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 De ce trebuie sa spulberi mitul BMW-istului care face totul ca la carte ? Doar nu e voie sa iesi din tipar... La performantele motorului meu, care e pe carb si e din 96 scrie la fel, doar anumiti indici. But who cares? Nu stiu sincer daca pe atunci stiau ei de atatea variante de uleiuri si indici. Stiam ca e mai importanta lubrifierea si schimbul la un 5000 de bun simt. Ca doar la turatiile demonice pe care le facem noi ( 5000 ca sa nu urle) eu zic ca nu e moarte de om daca pui un ulei de firma dar cu alt indice. Dar revin, de ce sa nu lasi bmw-istul sa gandeasca doar intr-o directie? Cata aroganta din partea ta!!! Ai o bere de la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) De ce trebuie sa spulberi mitul BMW-istului care face totul ca la carte ? Doar nu e voie sa iesi din tipar... La performantele motorului meu, care e pe carb si e din 96 scrie la fel, doar anumiti indici. But who cares? Nu stiu sincer daca pe atunci stiau ei de atatea variante de uleiuri si indici. Stiam ca e mai importanta lubrifierea si schimbul la un 5000 de bun simt. Ca doar la turatiile demonice pe care le facem noi ( 5000 ca sa nu urle) eu zic ca nu e moarte de om daca pui un ulei de firma dar cu alt indice. Dar revin, de ce sa nu lasi bmw-istul sa gandeasca doar intr-o directie? Cata aroganta din partea ta!!! Ai o bere de la mine Daca te-ai fi obosit sa vezi ce a scris bmw-istul initial probabil ai fi tras alta concluzie...Cata aroganta din partea ta!!! Nu ai o bere de la mine. Forumist roman.... Editat Februarie 26, 2010 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Schimb sea inalta cu sea joasa sau medie! ma pute-ti contacta pe PM sau mail Goryca2000@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Schimb sea inalta cu sea joasa sau medie! ma pute-ti contacta pe PM sau mail Goryca2000@yahoo.com am o sa joasa si ma intereseaza una mai inalta asa ca putem vorbi. ti-am lasat numaru de tel .pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Stie careva dimensiunile mansoanelor? 12.5 sau 13 cm? Ghidonul e de 22'? Mobra e in service si nu am acces la ea sa fac masuratorile E vorba de 650 CS, dar e aceeasi treaba cu GS/Dakar. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Stie careva dimensiunile mansoanelor? 12.5 sau 13 cm?Ghidonul e de 22'? Mobra e in service si nu am acces la ea sa fac masuratorile E vorba de 650 CS, dar e aceeasi treaba cu GS/Dakar. Merci! Vezi aici postul lu' Invictus : /index.php?...791&st=1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Vezi aici postul lu' Invictus : /index.php?...791&st=1980 Am rezolvat problema ...cu un subler . 12.5 cm lungime si 3 cm diametru interior. Problema e ca trebuit sa comand doua seturi de mansoane, ca altfel, nu ar fi potrivit mansonul pe stanga, aftermarket-ul fiind mai subtire. Nu m-am complicat sa cumpar originale, ca de banii aia imi cumpar un topcase nou, Givi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Am rezolvat problema ...cu un subler . 12.5 cm lungime si 3 cm diametru interior. Problema e ca trebuit sa comand doua seturi de mansoane, ca altfel, nu ar fi potrivit mansonul pe stanga, aftermarket-ul fiind mai subtire.Nu m-am complicat sa cumpar originale, ca de banii aia imi cumpar un topcase nou, Givi Si Invictus a facut la fel, a cumparat doua seturi de progrip. Urmeaza sa fac si eu operatiunea...ca s-au mancat de tot mansoanele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Stie careva un atelier in apropiere de Alba-Iulia.Gs-ul meu porneste greu si trebuie ajutat cu acceleratia.La pornire se aud ceva rateuri in filtru si in toba.Probabil ca este din injectie si as vrea sa o curat si s-o reglez, dar nu stiu unde.Daca porneste in mers nu sunt probleme.La cald porneste mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Pentru caldurile de la noi se potriveste 10w-50, 15w-50, 20w-50 ? Ce recomandati (marca, model) si la ce bani ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Probabil ca este din injectie si as vrea sa o curat si s-o reglez, dar nu stiu unde. numai la bavaria. intreaba de tibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Schimb sea inalta cu sea joasa sau medie! ma pute-ti contacta pe PM sau mail Goryca2000@yahoo.com inca valabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Stie careva un atelier in apropiere de Alba-Iulia.Gs-ul meu porneste greu si trebuie ajutat cu acceleratia.La pornire se aud ceva rateuri in filtru si in toba.Probabil ca este din injectie si as vrea sa o curat si s-o reglez, dar nu stiu unde.Daca porneste in mers nu sunt probleme.La cald porneste mai bine. Incearca la: Aldea Alfred, Tara: Romania S.C Alfred S.R.L Oras: Alba Iulia Tel: 0742265487 Str: Macesului, Nr:24 mail: office@fmracing.ro Cod Postal: 51085 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 inca valabil! Daca vrei sa-ti aranjezi shaua, poti sa iei legatura cu userul Darian de la sectiunea "Servicii". El modifica forma, inmoaie buretele, schimba fata de vinilin, etc. uite link-ul: /index.php?showtopic=291524 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 (editat) nu cred ca e cazu sa o aranjezi daca ai varianta inalta mai asteapta putin ca sigur se va gasi doritor de sa inalta In alta ordine de idei, azi mi-am cumparat 4l de MOTUL 5100 15W-50 din care o sa imi ramana 1,5L de prisos. Daca cineva ii vrea, ii poate avea pentru 45 de lei. deci: 1.5L MOTUL 5100 15W-50 = 45 LEI Editat Martie 5, 2010 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Incearca la: Aldea Alfred, Tara: Romania S.C Alfred S.R.L Oras: Alba Iulia Tel: 0742265487 Str: Macesului, Nr:24 mail: office@fmracing.ro Cod Postal: 51085 Multumesc ! O sa incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 atentie! nu oricine face injectii eu m-am tepuit o data. am fost la un service moto nespecializat pe bmw si mai rau mi-au facut decat bine. pe langa faptul ca nu au rezolvat problema, au dereglat si mai rau injectia si-am mai dat si bani pe afacerea asta. am dus mobra la bavaria si tibi a reglat-o ca la carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 fara sculele aferente (tester, etc) nu prea iese injectia. Costa cam 170 ron curatarea si reglarea la bavaria si daca e nevoie de schimbat potentiometru e 50 E unul si in ca 130 -150 ron montarea cu garantie. PReturile sunt mai mult decat ok si la mine a mers a 2-a varianta - ca facea mobra extrem de urat. Vezi la brasov --parca au si acolo punct de prezenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 nu cred ca e cazu sa o aranjezi daca ai varianta inalta mai asteapta putin ca sigur se va gasi doritor de sa inalta dap, seaua e pt nevastamea si nu ii trebuie inalta ...asta pana nu da caldura daca nu o modific si o fac joasa e 35 ron cu tot cu tapitat,mai astept ca iar a venit iarna asta peste noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Multumesc ! O sa incerc. Fredy nu are service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Salut, Dupa 3 saptamani de la scoaterea la lumina si 550 km facuti doar in Bucuresti, revin cu impresii: - foarte usor manevrabila, cu conditia sa fie in miscare, altfel eu unul ii cam simt greutatea (si nu sunt pricajit tare la cele 80+ kg, dar probabil ca trebuie sa ma mai antrenez); - pozitia inalta mi se pare minunata pentru crosetat prin oras (in speta prin Bucuresti); apreciez foarte mult ghidonul inalt care imi permite sa depasesc pe deasupra multe din oglinzile masinilor (dar incep sa fiu atent la marca masinii ); pare interesanta optiunea de a-l ridica si mai mult; - motorul imi ofera suficienta putere pentru asteptarile mele; din start nu mi-am dorit un motor puternic, dar unul care sa reactioneze, mai ales de la turatii mici/medii (am condus anul trecut pret de vreo 3500 km un Suzuki Intruder de 250 cmc si vreo 20-24 cp si pentru o depasirea aveai timp sa te rogi frumos de ea); zgomotul de motocositoare plecata la treaba imi pare a fi chiar amuzant (am trecut acum cativa ani la masina diesel si nu m-as mai intoarce la benzina, sunetul fiind parte imortanta din ecuatie...); pe de alta parte, la drumurile facute pana acum vibratiile le-am simtit destul de mult sub sezut, dar ma asteptam la asta de la un monocilindru; ori imi tabacesc partea dorsala, ori schimb saua, ori ma impac cu situatia si exersez grimase la coborarea de pe ea - inca nu m-am hotarat; - cutia de viteze nu-mi place: este neasteptat de zgomotoasa, mai ales la N-1, dar si la N-2; in plus, dupa revizia la AB, in I-a intra mai greu decat inainte, mi se intampla sa apas pana la capat si sa nu fi intrat in viteza - o sa incerc sa umblu un pic pe la reglajele cablului de ambreiaj; in oras, cand trec printre masini (stiu, nu-i frumos) imi doresc destul de des sa am si viteza 1.5; - ABS-ul l-am testat si pe spate (usor de facut), dar si pe fata (vinerea trecuta cand am prins zapada pe piatra cubica); sunt convins ca opiniile celor care spun ca este un moft inutil si ca profesionistii nu au nevoie de asa ceva pentru ca ei pot controla mai bine forta de franare astfel incat sa nu ajunga sa intre ABS-ul au dreptate, dar eu mi-s incepator si prefer sa-mi masor mai bine lungul nasului; - la viteze de peste 80 km la ora tot aerul este aruncat in casca, asa ca se face foarte mare zgomot (are parbrizul OEM scurt); sunt in cautatea unuia mai inalt, cel mai probabil un Z-Technik; apropos, stie cineva vreun distribuitor mai apropiat pentru asa ceva?; - pe ploaie m-a disperat: ma mozolesc pe ghete si pe pantaloni cumplit; am citit de problema si mi-am cumparat o aripa fata sa incerc bricolajul de a o lungi pe cea existenta, insa inca ma mai lupt cu suruburile de la puntea stabilizatoare (parca asa se cheama); am strambat 2 chei, urmeaza a 3-a... In concluzie, sunt multumit de achizitie (dovada ca de cand am inceput sa merg cu ea, masina am mai pornit-o pentru un singur drum, ca aveam pasager, in rest functioneaza ca loc de depozitare pentru husa si lant). O zi buna tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Salut, Poate sa-mi recomande cineva un baiat care sa-mi confectioneze niste suporti pentru cutii laterale? Sa lucreze bine si la un pret decent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 (editat) - la viteze de peste 80 km la ora tot aerul este aruncat in casca, asa ca se face foarte mare zgomot (are parbrizul OEM scurt); sunt in cautatea unuia mai inalt, cel mai probabil un Z-Technik; apropos, stie cineva vreun distribuitor mai apropiat pentru asa ceva?;- pe ploaie m-a disperat: ma mozolesc pe ghete si pe pantaloni cumplit; am citit de problema si mi-am cumparat o aripa fata sa incerc bricolajul de a o lungi pe cea existenta, insa inca ma mai lupt cu suruburile de la puntea stabilizatoare (parca asa se cheama); am strambat 2 chei, urmeaza a 3-a... Abia ce mi-am montat windshield-ul Ztechnik azi, chiar inainte sa inceapa sa ninga deci nu am apucat sa-l testez... Ca si constructie si aspect e foarte ok. L-am luat de aici: www.ztechnik.co.uk si m-a costat 650 Roni cu transport cu tot. Oricat am cautat mai ieftin nu am gasit. Aripa fata mi-am luat de la Touratech dar inca nu am apucat sa o montez. Nu-mi prea fac sperante ca o sa scap de mozoleala pe picioare... Am citit undeva niste impresii si nu erau chiar pozitive dar macar nu o sa se mai murdareasca motorul si farul ca pana acum. Editat Martie 8, 2010 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.