nicksteel2006 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 NGK D8EA Daca nu gasesti D8EA, poti pune si D8EBFiltru de benzina, l-am inlocuit de o saptamana si a costat 370 ron + TVA, comandat de la BMW Cluj (Autotransilvania) Nu recomand nimanui improvizatii la sistemul de alimentare cu combustibil (mai ales). Din filtrul meu de benzina, dupa ce l-am dat jos a curs ceva asemanator apei cu namol , de culoare neagra, plina de impuritati (parca era nisip) Salutare. Poti sa-mi spui si mie te rog in cat timp ti-a venit filtrul de benzina si unde l-ai montat? Merci fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 De montat il poti monta singur in 30 minute; ai nevoie doar de 3 coliere mici si o surubelnita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Sau poti sa le refolosesti pe cele vechi (nu recomand) care sunt destul de greu de prins la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Salutare, zice lumea ca la mobrele noastre tre' bagat ulei 20W-50! Parca 2,3l intra la un schimb odata cu filtrul de ulei! Are ceva daca bag 20W-50 d'ala de masina(60-70lei/4l)?! Adica....a bagat careva vreodata...pana acuma?! Multumesc frumos....ptr orice raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 (editat) Salutare, zice lumea ca la mobrele noastre tre' bagat ulei 20W-50! Parca 2,3l intra la un schimb odata cu filtrul de ulei! Are ceva daca bag 20W-50 d'ala de masina(60-70lei/4l)?! Adica....a bagat careva vreodata...pana acuma?! Multumesc frumos....ptr orice raspuns! Eu zic sa te rezumi la cele speciale pentru motocicleta, care au indicativele corecte; cele de masina tind sa aiba aditivi care nu se inteleg cu ambreiajul de la moto Mai jos gasesti un tabel cu vascozitatile de ulei, alegi in functia de temperaturile prin care mergi cu motorul; in cazul tau te intereseaqza partea de jos a tabelului (FI models) Deasemenea vezi ca la f650GS producatorul recomanda uleiul mineral, acum parerile sunt impartite; unii au pus sintetic si sunt foarte multumiti cu el... Editat Mai 23, 2010 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Are ceva daca bag 20W-50 d'ala de masina(60-70lei/4l)?! Adica....a bagat careva vreodata...pana acuma?! Nu baga d-ala de masina sub nicio forma!!!!!!!!!!!!! Doar la boxere merg si alea de masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Angi, fii serios. pe uleiul de la bavaria scrie ulei pentru notoarele diesel si pe benzina, nu zice nimic de moto special Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Angi, fii serios.pe uleiul de la bavaria scrie ulei pentru notoarele diesel si pe benzina, nu zice nimic de moto special Stiam ca are legatura cu ambreiajul umed la care cica nu e bine sa folosesti orice ulei, dar in fine, poate ma insel In alta ordine de idei, stie cineva de unde fac si eu rost de saiba surubului de scurgere de la rezervorul (NU baia) de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Salutare, Are careva dintre voi o schema , desen, schitza, etc, despre cum arata la interior un telescop spate de Dakar? M-ar ajuta mult.. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 vezi la cei care repara ohlins in romania. poti reface in totalitate amortizorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Mai 25, 2010 Autor Share Postat Mai 25, 2010 Unde pot sa montez o spita rupta si sa verific starea rotii??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Unde pot sa montez o spita rupta si sa verific starea rotii??? O spita rupta nu prea poti sa o montezi niciunde. O spita intreaga poti sa o montezi in locul uneia rupte. Starea rotii o poti verifica cam la orice service moto si chiar la service roti pt auto. Eu mi-am reparat roata la un service pt roti auto. Indreptat si centrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Unde pot sa montez o spita rupta si sa verific starea rotii??? Eu mi-am schimbat si echilibrat rotile la vulcanizarea din Str Minervei 67. Banuiesc ca pot schimba si o spita. Mai multe detalii aici. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 vezi la cei care repara ohlins in romania. poti reface in totalitate amortizorul Ideea e in felul urmator: unui prieten de-al meu i s-a rupt piesa de prindere a telescopului de corpul de legatura cu bascula spate. Piesa e din dural si din ce am vazut e tare fragila. I-am facut una noua din otel inox, dar la montaj s-a pierdut putin ulei. As vrea sa il completez daca e posibil. Din pacate nu stiu cum arata la interior telescopul spate. Alea de fata le-am desfacut de cam 1000 de ori asa ca le visez. Nu as vrea sa merg la aia de la Ohlins, as vrea sa il fac eu ca sa invat ceva. El oricum si-a comandat un amortizor nou Ohlins din America , asa ca eu ma pot juca cu asta. Dar as vrea sa-l pot repara nu sa-l stric. De aia mi-ar fi buna o schita / desen tehnic al amortizorului. Mai mult, se pare ca asta e piesa cea mai scumpa de la motocicleta, si ar fi fain sa fie reparabila at home. Oricum, cine-s aia care repara Ohlins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) Am rezolvat problema claxonului abia dupa ce am schimbat mufa care intra in el. Adica am eliminat-o. Am lipit 2 fire mai sanatoase de pini claxonului si le-am izolat cu mult silicon. Mufa era superba dpdv al conceptiei insa prezenta probleme in interior la contactul cu pinii mufei din claxon. Acum este mirific. Am si eu claxon Ma gindeam chiar sa il trec printr-un releu... Ma mai gindesc... Mesaj completat Au venit manerele pentru cei care au dat banii pentru ele. Cine se stie vinovat sa ma contacteze. Important: mai exista un set de minere care a fost comandat in plus de importator fata de lista noastra. Cine mai vrea unul sa zica. Editat Mai 26, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Buna dimineata. Am nevoie de o parere. Timp de 2 saptamini am fost un motociclist fericit Azi dimineata fericirea mea s-a terminat brusc, mobra mea n-a mai vrut sa porneasca, sau mai bine zis nu mai vrea sa stea pornita. Cum las acceleratia, se opreste. Problema a debutat de marti, cind nu pornea din prima sau pornea si trebuia sa o turez de citeva ori ca sa ramina pornita. Sa fie filtrul de benzina sau injectorul? Eu sper sa fie filtrul, are 25000 de km si cred ca e cel original. Mentionez ca am baterie noua si sunt sigur ca sunt bornele strinse, deci putin probabil sa fie de la partea electrica. A zis cineva pe aici ca a schimbat filtrul si ca a curs un fel de noroi din el, ma gindesc ca al meu e cam la fel la virsta lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 sau e ceva nasol pe la senzorul clapetei de acceleratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 (editat) Buna dimineata. Am nevoie de o parere. Timp de 2 saptamini am fost un motociclist fericit Azi dimineata fericirea mea s-a terminat brusc, mobra mea n-a mai vrut sa porneasca, sau mai bine zis nu mai vrea sa stea pornita. Cum las acceleratia, se opreste. Problema a debutat de marti, cind nu pornea din prima sau pornea si trebuia sa o turez de citeva ori ca sa ramina pornita. Sa fie filtrul de benzina sau injectorul? Eu sper sa fie filtrul, are 25000 de km si cred ca e cel original. Mentionez ca am baterie noua si sunt sigur ca sunt bornele strinse, deci putin probabil sa fie de la partea electrica.A zis cineva pe aici ca a schimbat filtrul si ca a curs un fel de noroi din el, ma gindesc ca al meu e cam la fel la virsta lui. Incearca mai intai o resetare de calculator (scoti bornele de la baterie 30min) si mai incearca sa misti de firele de la senzorul de aer poate e ametit un pic ( senzorul este pe snorkel in fata filtrului de aer) avand in vedere ca daca o tii turata merge ma indoiesc ca este de la sistemul de alimentare cu benzina Editat Mai 28, 2010 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Multam pt idei. Dupa ce-am mai citit pe FAQ m-am gindit ca merita incercata o resetare. Abia astept sa ajung acasa sa pun in aplicare. Oare nu merge scos direct conectorul de la BMS? E ceva mai usor sa scot saua decit suruburile alea de la plasticul de deasupra bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 sa nu uit- mai poate fi o gaura in flansa de admisie- cauciucu ala de sub injectie, se comporta motoreta asa cum ai descris cand crapatura e mica. se va largi de obicei se crapa aproape de cilindru pe partea dinspre sea (pe toate le-am vazut crapate acolo) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 S-a rezolvat. Cum am ajuns acasa, am scos sigurantele de 15 si de 10A, am tinut-o asa cam o jumatate de ora. Le-am pus la loc si am pornit-o din nou. Nu a vrut nici de data asta. Atunci m-am pus pe desfacut suruburi Am scos canalul care duce la filtrul de aer, am scos senzorul de aer, l-am curatat, l-am pus la loc. Filtrul de aer schimbat la jumatatea lui aprilie era curat, in cutia de aer, curat, nici urma de ulei. In tot timpul asta bateria era scoasa, am reusit sa pierd si o piulita de la borna pe undeva pe deasupra motorului. Am pus totul la loc, am pornit din nou. Priam oara nu a stat pornita, apoi am pornit din nou si am turat-o, cind am lasat acceleratia a murit din nou. A treia sau a patra oara insa, a pornit din prima, cu turatia stabila la 1500rpm. Ce concluzie pot sa trag? N-am nici o idee ce a contribuit la succes. Ma intreb ce a condus la asta. Aveti vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 La clapeta de acceleratie exista un potentiometru numit "throttle position sensor - TPS" care traduce pozitia clapetei de acceleratie pentru ECU. E posibil sa faca si ala niste figuri. La mine acceasi problema s-a rezolvat cu reset de ECU (mufa scoasa) si pina acu nu am probleme. Evident ar trebui si o curatare a clapetei de acceleratie si TPS pentru ca are ceva km .... In alta ordine de idei, de unde as putea cumpara un filtru de aer normal la un pret decent? Evident din Bucuresti... In afara de Louis.de ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 S-a rezolvat. Cum am ajuns acasa, am scos sigurantele de 15 si de 10A, am tinut-o asa cam o jumatate de ora. Le-am pus la loc si am pornit-o din nou. Nu a vrut nici de data asta. Atunci m-am pus pe desfacut suruburi Am scos canalul care duce la filtrul de aer, am scos senzorul de aer, l-am curatat, l-am pus la loc. Filtrul de aer schimbat la jumatatea lui aprilie era curat, in cutia de aer, curat, nici urma de ulei. In tot timpul asta bateria era scoasa, am reusit sa pierd si o piulita de la borna pe undeva pe deasupra motorului. Am pus totul la loc, am pornit din nou. Priam oara nu a stat pornita, apoi am pornit din nou si am turat-o, cind am lasat acceleratia a murit din nou. A treia sau a patra oara insa, a pornit din prima, cu turatia stabila la 1500rpm. Ce concluzie pot sa trag? N-am nici o idee ce a contribuit la succes. Ma intreb ce a condus la asta. Aveti vreo idee? Resetarea se face impreuna cu o mica manevra la maneta de acceleratie. Dupa ce sta cu mufa de la cdi scoasa sau scoti bornele de la baterie sau scoti sigurantele, dai contact din cheie -NU PORNESTI INCA MOTORUL, si tragi usor de acceleratie, pana la capat si inapoi de 3 ori. Asta e pentru a citi CDI-ul minima si maxima acceleratiei. Dupa aceasta manevra, dai drumul la motor sa mearga pana porneste si ventilatorul de la radiator (pentru a citi si alte date - temperatura-aer), si abia atunci si-a facut CDI-ul citirea completa. Cam asta e manevra completa de resetare. Asta am citit-o pe F650.com si am vazut-o si intr-un documentar cu baietii pe un BMW la dakar (patisera aceeasi faza la plecarea intr-o speciala, nu statea motorul la ralanti). Bafta mare! In alta ordine de idei, am de vanzare arcuri progresive Wirth, luate de la Touratech. Detalii in semnatura. Ca sa nu mai fac alt post... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 de exemplu de la oricine vinde HiFlo - HFA7601 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 La clapeta de acceleratie exista un potentiometru numit "throttle position sensor - TPS" care traduce pozitia clapetei de acceleratie pentru ECU. E posibil sa faca si ala niste figuri. La mine acceasi problema s-a rezolvat cu reset de ECU (mufa scoasa) si pina acu nu am probleme. Evident ar trebui si o curatare a clapetei de acceleratie si TPS pentru ca are ceva km .... In alta ordine de idei, de unde as putea cumpara un filtru de aer normal la un pret decent? Evident din Bucuresti... In afara de Louis.de ... Filtru de aer MANN poti cumpara de prin vitan, ori la magazinul de langa intrare, ala cu baterii si uleiuri si altele (langa un magazin de atv-uri), ori in targ, sunt destule de vand filtre de aer. Ajunge undeva pe la 500 de mii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.