yzulyka Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 un lant dintr-o bucata. daca vorbim de lant cu za de imbinare, se cam schimba treaba! fir-ar sa fie, trebuia sa-i dau si curelei mele sa citeasca asta. nesimtita s-a rupt la fix 42.000 Se cam schimba, dar nu radical...in privinta lantului. Cat despre ruptul curelei la CS...cred ca esti primul din tot ce imi ofera internetul Nu insinuez nimic, dar exista posibilitatea ca CS-ul tau sa nu fi avut km reali ? Sau cureaua de pe el sa fi fost un aftermarket ordinar? De ce spun asta? Pai am gasit radiator nou Saab la 1900 lei dar si la 650 lei...u got the point Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emceul Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 fir-ar sa fie, trebuia sa-i dau si curelei mele sa citeasca asta. nesimtita s-a rupt la fix 42.000 a dat vreun semn inainte sa se rupa? dinti rupti, gauri, etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 (editat) Salutare ! Duminica o fost vreme buna si nu am ratat ocazia pentru o ieseala faina.Am tras o tura pe Transalpina.Va pun si voua cateva poze sa va zgandar putin . Numa bine la toti ! Editat Noiembrie 17, 2010 de albanezu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Sa pui poze! Vorba ai, ca tot e miercuri si pana seara la ''Cronica carcotasilor'' mai este, am zis sa vad ce fac cu furcile si roata de 19. Si mi-am facut de lucru. Sa nu uit, in urma cu ceva saptamani, intrebam de baietii de la Brasov care confectioneaza radiatoare pt GS-ul unui bun prieten. Costul a fost de 200 lei Priviti ce a iesit : Cat despre cum se comporta CS-ul proaspat inaltat...hmmm...habar nu am, ca nu am mai avut chef sa ies.Mi-am luat GSR-ul , asta dupa ce am bagat benzina din XT (da, azi ghicit, toate 3 le tin in acelasi loc ) si am tustit-o catre casa. Continuarea maine seara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 ia un dakar si le face pe toate. cureaua ti-a picat daca ai mers chiar si putin cu o piatra intre dintii fuliei. de aia nu tre sa iesi cu cs offroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 (editat) Zici tu ceva Zidule, dar nu stiu cum sa-ti spun...oricine stie merge cu un Dakar offroad Repet, de dealuri am XT-ul. ---------------------------- La roata spate tre' sa ii gasesc ceva ghidusenie sa ii pot pune roata spitata O sa ma interesez de ceva 1100 GS spart, in ideea sa-i ciordesc roata si s-o incalt cu ceva de hard-enduro Si cand o sa am chef de ceva funki si futurist, tac-pac le-am schimbat (de parca n-ar fi Scarverul destul de futurist de la mama lui ) P.S. Tot aud de curea...ultima mea grija este cureaua. Mesaj completat Am uitat...la o prima privire, CS-ul pare mult mai inalt de fatza Mesaj completat 145 lire aici: http://www.motorworks.co.uk/bmw/products/p...er_text_image=0 plus transport Roata spate originala CS second Editat Noiembrie 17, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 ...cateva poze sa va zgandar putin . Eu unul, cand vad asfaltul ala ma intristez!... Bine ca am apucat sa fac de cateva ori traseul inainte. Acum e doar o amintire frumoasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 yzulyka, ia zi bre se pupă galeria de admisie aer de la cs pe gs? că a mea e nițel atinsă de acid Âşi am găsit una de cs la un preț bun Âşi mă gândesc să o schimb.e vorba de aia de sub carena de pe dreapta, care duce la airbox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 yzulyka, ia zi bre se pupă galeria de admisie aer de la cs pe gs? că a mea e nițel atinsă de acid Âşi am găsit una de cs la un preț bun Âşi mă gândesc să o schimb.e vorba de aia de sub carena de pe dreapta, care duce la airbox. Eu zic ca nici nu seamana. Asta daca te referi la acel tub de plastic negru, care tie iti vine prin dreapta bateriei, dinspre far, mie imi vine prin stanga si intra in airbox, mai pe romaneste in oala care joaca rol de airbox. Sper ca am inteles bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emceul Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Vorba ai, ca tot e miercuri si pana seara la ''Cronica carcotasilor'' mai este, am zis sa vad ce fac cu furcile si roata de 19.Si mi-am facut de lucru. Sa nu uit, in urma cu ceva saptamani, intrebam de baietii de la Brasov care confectioneaza radiatoare pt GS-ul unui bun prieten. Costul a fost de 200 lei Priviti ce a iesit : Cat despre cum se comporta CS-ul proaspat inaltat...hmmm...habar nu am, ca nu am mai avut chef sa ies.Mi-am luat GSR-ul , asta dupa ce am bagat benzina din XT (da, azi ghicit, toate 3 le tin in acelasi loc ) si am tustit-o catre casa. Continuarea maine seara Respect sa ne zici cum merge ce sa mai ... ai rezolvat-o si pe asta HAHAHAHA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Intrebare.Unde se gaseste stantata seria de motor la GS model 2001? vezi aici desi nu detaliaza foarte mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 mdeah, mă gândeam eu că nu se pupă, mai ales că la cs e scobeala aia din față. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Intrebare.Unde se gaseste stantata seria de motor la GS model 2001? este pe partea stanga a motorului, cum stai calare pe motocicleta, sub capacul ambreiajului, aproape de busonul de golire ulei. Este punctat foarte fin, trebuie sa te uiti atent, eventual sa cureti locul cu o carpa ceva. Daca totusi nu il gasesti, ii fac o poza sa fie mai clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) Caut o schema electrica pentru F 650 GS varianta cu semnalizator de avarii. Pina acum am gasit doar schema electrica a modelului fara semnalizarea de avarie. Nu ma trimiteti pe Google, ca am fost si nu am gasit ce caut. Se pare ca diferentele dintre cele doua scheme, ce fara si ce cu semnalizarea de avarie ar fi 2 relee obisnuite + 3 diode+butonul de avarie. Are cineva cartea HAYNES pentru F650 GS? Oare in acea carte gasesc schemele electrice pentru modelele dupa 2004? Multumesc. LE. Se pare ca releul de semnalizare este acelasi la ambele versiuni (cu/fara semnalizare de avarie) si are numai 2 pini. Editat Noiembrie 19, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) Salutare tuturor! Urmeaza sa-mi achizitionez cat de curand un F 650 Gs 2001,insa am o mica dilema.Motorul in cauza are furca fata, oarecum "invers pusa" fata de cum stiu eu furcile de la GS.Este normal?Este un alt tip de furca?Va rog,lamuriti-ma?Atasez si o poza cu motorul. Va multumesc! Editat Noiembrie 19, 2010 de strajeru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Norocosule. Pe off face o diferenta. E mai usoara roata, rezervorul de ulei fiind sus si nu pe roata, ca si la cele normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Norocosule. Pe off face o diferenta. E mai usoara roata, rezervorul de ulei fiind sus si nu pe roata, ca si la cele normale. E prima oara cand vad treaba asta la un GS. Vreau doar sa stiu daca este ok din pct de vedere tehnic si mai ales, daca este safe! Mai are cineva tipul acesta de furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 e furca upside-down, mult mai deÂşteaptă decât aia stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Se cam schimba, dar nu radical...in privinta lantului.Cat despre ruptul curelei la CS...cred ca esti primul din tot ce imi ofera internetul Nu insinuez nimic, dar exista posibilitatea ca CS-ul tau sa nu fi avut km reali ? Sau cureaua de pe el sa fi fost un aftermarket ordinar? De ce spun asta? Pai am gasit radiator nou Saab la 1900 lei dar si la 650 lei...u got the point singura variabila in ecuatia asta ar fi km motocicletei. sunt al treilea proprietar. pentru anteriorul garantez insa de primul (neamtzul) nu stiu nimic. oricum probabilitatea e mica sa fie manarit kilometrajul. cureaua oricum era originala si, de altfel, cat am cautat pe net, n-am gasit nicaieri decat la reprezentante BMW. din cate imi dau seama curelele astea se fac special pentru ei (ca si filtrul de benzina daca nu ma insel) a dat vreun semn inainte sa se rupa? dinti rupti, gauri, etc? n-a zis nici "pis". chiar am verificat-o inainte s-o bag la iernat sa vad daca-i cazul s-o schimb sau nu (aveam acasa curea noua). atunci arata foarte bine si era intinsa ok. in primavara, cand am scos-o din garaj, la un demaraj mai sanatos a ramas in drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Strajerule, ia mobra ACUM! Eu am dat o suma frumusica sa imi pun furca upside down pe mobra. Baga mare, da-i omului banu si ia mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 e furca upside-down, mult mai deÂşteaptă decât aia stock. Multumesc pt raspuns! Mesaj completat Strajerule, ia mobra ACUM! Eu am dat o suma frumusica sa imi pun furca upside down pe mobra. Baga mare, da-i omului banu si ia mobra! Multumesc mult si tie "zeroo"! Acum m-am mai linistit,ca tare nedumerit eram! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emceul Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 din ce vad eu acolo ... gs-ul ala are si ABS roata din spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 din ce vad eu acolo ... gs-ul ala are si ABS roata din spate! Da,are Abs si pe fata si pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Ia mobra repede si zi saru' mana!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Salutare tuturor! Urmeaza sa-mi achizitionez cat de curand un F 650 Gs 2001,insa am o mica dilema.Motorul in cauza are furca fata, oarecum "invers pusa" fata de cum stiu eu furcile de la GS.Este normal?Este un alt tip de furca?Va rog,lamuriti-ma?Atasez si o poza cu motorul.Va multumesc! Daca vrei facem schimb...ti-o dau eu pe a mea, originala... Si vad ca are si aripa deasupra rotii fata...daca nu ai nevoie de ea o cumpar eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.