Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

un lant dintr-o bucata. daca vorbim de lant cu za de imbinare, se cam schimba treaba! :goodposting:

 

fir-ar sa fie, trebuia sa-i dau si curelei mele sa citeasca asta. nesimtita s-a rupt la fix 42.000 :D

Se cam schimba, dar nu radical...in privinta lantului.

Cat despre ruptul curelei la CS...cred ca esti primul din tot ce imi ofera internetul

Nu insinuez nimic, dar exista posibilitatea ca CS-ul tau sa nu fi avut km reali ?

Sau cureaua de pe el sa fi fost un aftermarket ordinar?

De ce spun asta? Pai am gasit radiator nou Saab la 1900 lei dar si la 650 lei...u got the point :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare !

Duminica o fost vreme buna si nu am ratat ocazia pentru o ieseala faina.Am tras o tura pe Transalpina.Va pun si voua cateva poze sa va zgandar putin :goodposting: .

Numa bine la toti !

post-41582-1290023458_thumb.jpg

post-41582-1290023504_thumb.jpg

post-41582-1290023781_thumb.jpg

post-41582-1290024011_thumb.jpg

post-41582-1290024096_thumb.jpg

post-41582-1290024154_thumb.jpg

post-41582-1290024217_thumb.jpg

post-41582-1290024305_thumb.jpg

post-41582-1290024364_thumb.jpg

post-41582-1290024437_thumb.jpg

post-41582-1290024690_thumb.jpg

post-41582-1290024917_thumb.jpg

Editat de albanezu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa pui poze!

Vorba ai, ca tot e miercuri si pana seara la ''Cronica carcotasilor'' mai este, am zis sa vad ce fac cu furcile si roata de 19.

Si mi-am facut de lucru.

Sa nu uit, in urma cu ceva saptamani, intrebam de baietii de la Brasov care confectioneaza radiatoare pt GS-ul unui bun prieten. Costul a fost de 200 lei

Priviti ce a iesit :

 

post-36079-1290025001_thumb.jpg post-36079-1290024949_thumb.jpg post-36079-1290024965_thumb.jpg

 

 

Cat despre cum se comporta CS-ul proaspat inaltat...hmmm...habar nu am, ca nu am mai avut chef sa ies.Mi-am luat GSR-ul , asta dupa ce am bagat benzina din XT (da, azi ghicit, toate 3 le tin in acelasi loc ) si am tustit-o catre casa.

Continuarea maine seara :goodposting:

post-36079-1290024977_thumb.jpg

post-36079-1290024984_thumb.jpg

post-36079-1290024994_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zici tu ceva Zidule, dar nu stiu cum sa-ti spun...oricine stie merge cu un Dakar offroad :D

Repet, de dealuri am XT-ul. :D

----------------------------

La roata spate tre' sa ii gasesc ceva ghidusenie sa ii pot pune roata spitata :goodposting: O sa ma interesez de ceva 1100 GS spart, in ideea sa-i ciordesc roata si s-o incalt cu ceva de hard-enduro

Si cand o sa am chef de ceva funki si futurist, tac-pac le-am schimbat (de parca n-ar fi Scarverul destul de futurist de la mama lui )

 

P.S. Tot aud de curea...ultima mea grija este cureaua.

Mesaj completat

Am uitat...la o prima privire, CS-ul pare mult mai inalt de fatza :blink:

Mesaj completat

145 lire aici: http://www.motorworks.co.uk/bmw/products/p...er_text_image=0 plus transport

 

Roata spate originala CS second

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yzulyka, ia zi bre se pupă galeria de admisie aer de la cs pe gs? că a mea e nițel atinsă de acid Âşi am găsit una de cs la un preț bun Âşi mă gândesc să o schimb.e vorba de aia de sub carena de pe dreapta, care duce la airbox.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yzulyka, ia zi bre se pupă galeria de admisie aer de la cs pe gs? că a mea e nițel atinsă de acid Âşi am găsit una de cs la un preț bun Âşi mă gândesc să o schimb.e vorba de aia de sub carena de pe dreapta, care duce la airbox.

Eu zic ca nici nu seamana. Asta daca te referi la acel tub de plastic negru, care tie iti vine prin dreapta bateriei, dinspre far, mie imi vine prin stanga si intra in airbox, mai pe romaneste in oala care joaca rol de airbox.

Sper ca am inteles bine :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorba ai, ca tot e miercuri si pana seara la ''Cronica carcotasilor'' mai este, am zis sa vad ce fac cu furcile si roata de 19.

Si mi-am facut de lucru.

Sa nu uit, in urma cu ceva saptamani, intrebam de baietii de la Brasov care confectioneaza radiatoare pt GS-ul unui bun prieten. Costul a fost de 200 lei

Priviti ce a iesit :

Cat despre cum se comporta CS-ul proaspat inaltat...hmmm...habar nu am, ca nu am mai avut chef sa ies.Mi-am luat GSR-ul , asta dupa ce am bagat benzina din XT (da, azi ghicit, toate 3 le tin in acelasi loc ) si am tustit-o catre casa.

Continuarea maine seara :goodposting:

 

Respect :blink: sa ne zici cum merge :D ce sa mai ... ai rezolvat-o si pe asta HAHAHAHA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare.

Unde se gaseste stantata seria de motor la GS model 2001?

 

este pe partea stanga a motorului, cum stai calare pe motocicleta, sub capacul ambreiajului, aproape de busonul de golire ulei. Este punctat foarte fin, trebuie sa te uiti atent, eventual sa cureti locul cu o carpa ceva. Daca totusi nu il gasesti, ii fac o poza sa fie mai clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut o schema electrica pentru F 650 GS varianta cu semnalizator de avarii. Pina acum am gasit doar schema electrica a modelului fara semnalizarea de avarie. Nu ma trimiteti pe Google, ca am fost si nu am gasit ce caut. Se pare ca diferentele dintre cele doua scheme, ce fara si ce cu semnalizarea de avarie ar fi 2 relee obisnuite + 3 diode+butonul de avarie.

Are cineva cartea HAYNES pentru F650 GS? Oare in acea carte gasesc schemele electrice pentru modelele dupa 2004?

Multumesc.

 

LE. Se pare ca releul de semnalizare este acelasi la ambele versiuni (cu/fara semnalizare de avarie) si are numai 2 pini.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Urmeaza sa-mi achizitionez cat de curand un F 650 Gs 2001,insa am o mica dilema.Motorul in cauza are furca fata, oarecum "invers pusa" fata de cum stiu eu furcile de la GS.Este normal?Este un alt tip de furca?Va rog,lamuriti-ma?Atasez si o poza cu motorul.

Va multumesc!

Editat de strajeru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Norocosule. Pe off face o diferenta. E mai usoara roata, rezervorul de ulei fiind sus si nu pe roata, ca si la cele normale.

 

E prima oara cand vad treaba asta la un GS. Vreau doar sa stiu daca este ok din pct de vedere tehnic si mai ales, daca este safe!

Mai are cineva tipul acesta de furca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se cam schimba, dar nu radical...in privinta lantului.

Cat despre ruptul curelei la CS...cred ca esti primul din tot ce imi ofera internetul

Nu insinuez nimic, dar exista posibilitatea ca CS-ul tau sa nu fi avut km reali ?

Sau cureaua de pe el sa fi fost un aftermarket ordinar?

De ce spun asta? Pai am gasit radiator nou Saab la 1900 lei dar si la 650 lei...u got the point :)

singura variabila in ecuatia asta ar fi km motocicletei. sunt al treilea proprietar. pentru anteriorul garantez insa de primul (neamtzul) nu stiu nimic. oricum probabilitatea e mica sa fie manarit kilometrajul.

cureaua oricum era originala si, de altfel, cat am cautat pe net, n-am gasit nicaieri decat la reprezentante BMW. din cate imi dau seama curelele astea se fac special pentru ei (ca si filtrul de benzina daca nu ma insel)

 

a dat vreun semn inainte sa se rupa? dinti rupti, gauri, etc?

n-a zis nici "pis". chiar am verificat-o inainte s-o bag la iernat sa vad daca-i cazul s-o schimb sau nu (aveam acasa curea noua). atunci arata foarte bine si era intinsa ok. in primavara, cand am scos-o din garaj, la un demaraj mai sanatos a ramas in drum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e furca upside-down, mult mai deÂşteaptă decât aia stock.

 

 

Multumesc pt raspuns! :)

Mesaj completat

Strajerule, ia mobra ACUM!

 

Eu am dat o suma frumusica sa imi pun furca upside down pe mobra. Baga mare, da-i omului banu si ia mobra!

 

Multumesc mult si tie "zeroo"! :laugh:

Acum m-am mai linistit,ca tare nedumerit eram! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Urmeaza sa-mi achizitionez cat de curand un F 650 Gs 2001,insa am o mica dilema.Motorul in cauza are furca fata, oarecum "invers pusa" fata de cum stiu eu furcile de la GS.Este normal?Este un alt tip de furca?Va rog,lamuriti-ma?Atasez si o poza cu motorul.

Va multumesc!

 

Daca vrei facem schimb...ti-o dau eu pe a mea, originala...

Si vad ca are si aripa deasupra rotii fata...daca nu ai nevoie de ea o cumpar eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...