Patrick_M Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Incalzeste cu simt, e mai sigur. Incalzesti, vezi daca iese, mai incalzesti si tot asa. Nu pune pe foc bascula si pleca de acasa sa te intorci la cele 100 de grade. Si pune la rece rulmentii noi. Chiar functioneaza metoda asta. Am probat-o pe rulmentii de la roti acum 1 luna. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Eu, pt rulmentii aia, mi-am luat bascula noua. Noua, adica alta, pentru ca nu am mai putut scoate camasa rulmentilor, atat era de ruginita si sudata de bascula. In 2 ani de zile nu am verificat niciodata acolo. Multumesc inca o data userului Albanezul pt bascula. Verificati rulmentii aia si ungeti pe cat de des posibil! Mesaj completat si inca ceva, din cate stiu eu, sunt cate doi rulmenti pe fiecare parte a basculei. Daca ii iei, ia si bucsele noi si "saibele" din pasla. Cred ca de fapt vin la pachet toate, si costa ceva banuti impreuna, vreo 3 milioane si... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Sunt nevoit sa iau si bucsele, una dintre ele este erodata bine. Cat despre garnitura de pasla... nu inteleg DE CE DRACU' au facut-o din pasla? Imi scapa ceva? Cred ca voi folosi o alta garnitura, de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 daca tot ai bascula desfacuta, baga ochii si la rulmentii de la piesa asta: si de la asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Am bagat ochii, am bagat degetele, am curatat, am bagat pana si vaselina. Problema am numai cu rulmentii din capatul basculei, rulmentii de pe partea dreapta. Se pare ca acolo se infiltreaza mai usor apa - aviz amatorilor care isi tin mobra afara mult timp, pe cricul lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 nicule, păcat că n-ai făcut poze cu acele alea măcinate de rugină. convingeai pe mulți să dea bascula jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Rulmentii de la bascula i-am schimbat si eu acum vreo luna si jumatate, ca se gripasera. Cand treceam peste vreun damb mai pronuntat se auzea un pacanit care ma ducea cu gandul la vreo fisura... Si au fost schimati toti rulmentii (adica vreo 4, daca nu ma insel), bucsele si niste capacele de protectie de pe acolo. Total reparatie: 600 ron, din care 450 piesele (la AB). Oricum, astea intra la capitolul gresat anual (cel putin), in conditiile in care nu m-am oprit din mers pentru nici o ploaie, dar nici avut ocazia sa trec prin ceva ape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Zona rulmentilor cu ace de la bascula este protejata aproximativ. Daca se face gresarea macar cu ocazia schimbarii lantului tot este ceva. Nu trebuie insistat cu presiune la spalarea in zona, iar inelele de pasla curatate la gresare si inbibate cu ulei si evident vaselina de calitate din belsug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) Am facut si eu o mica imbunatatire la mobra pentru la iarna. Am luat un redresor ABSAAR 1000 care incarca 1A la fix pentru bateriile noastre, e automat, are functie de intretinere a bateriei si e chiar o scula misto. Are un cablu clasic cu clesti si un cablu adaptor cu papuci si mufa, pe care il poti trage de la borne intr-un loc convenabil pentru a incarca bateria fara sa mai desfaci suruburi. Date tehnice gasiti aici www.absaar.com , la rubrica motociclete, iar de cumparat eu l-am luat de aici www.bateriimoto.ro Editat Decembrie 8, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 cam scump si cam slabut redresorul ala. am un saito pro charger (louis prin kronau). are aceleasi accesorii si in plus are functii de desulfatare, de diagnoza a bateriei, de mentinere a incarcarii (poti lasa bateria toata iarna pe el), etc. toate astea pe la 140 ron sau cam asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) intr-adevar, am vazut si eu saito pe louis, e chiar la reduceri, dar absaar-ul mi s-a parut mai bine facut, deh made in germany. Dai un ban, dar vorba aia, stii ca nu-l mai ai. Saito este de 0.6 A, adica incarca de 2 ori mai incet, iar la 12Ah chiar nu e nevoie de mai putin de 1A. Mesaj completat Daca tot ma puneti sa desfac bascula, are cineva de vanzare pinionul de la touratech, ala cu 15 dinti? Editat Decembrie 8, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) Daca tot ma puneti sa desfac bascula Cind vrei sa faci miscarea asta? Daca vrei, lasa-mi un numar de telefon pe privat. Sau un ID de mess... Editat Decembrie 8, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Saito este de 0.6 A, adica incarca de 2 ori mai incet, iar la 12Ah chiar nu e nevoie de mai putin de 1A. Cu cat incarca mai lent, cu atat mai bine pentru baterie si cu atat mai rau pentru tine cand te grabesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Cu cat incarca mai lent, cu atat mai bine pentru baterie si cu atat mai rau pentru tine cand te grabesti Exact asta am spus si eu, curentul de incarcare de 1A este perfect pentru capacitatea acumulatorilor nostri. Ca regula generala, la acumulatorii cu acid, curentul recomandat trebuie sa fie 1/10 pana la maxim 1/30 din capacitatea acumulatorului. In cazul nostru asta s-ar traduce in curent de incarcare de 1,2A-4A. Un curent de incarcare mai mic nu strica, dar nici nu aduce vreun beneficiu in plus fiind mai degraba timp pierdut. Mesaj completat Am desfacut bascula si toate articulatiile. La mine (an 2005 27000 km) rulmentii erau in conditie buna, insa cam uscati. I-am curatat, impachetat cu vaselina cu litiu si i-am bagat la loc. Procedura e relativ simpla: demontezi aparatoarea de lant si noroi, etrierul de frana si senzorul abs, slabesti intinzatoarele de lant, dai lantul jos, scoti axul si apoi roata si ai ajuns la zona cu pricina. Desfaci cele 2 "oase", amortizorul si tripla care le tine pe toate, desfaci axul basculei si gata, sunt toate gramada. Cam 30 minute daca ai toate sculele la indemana. Trebuie avut grija cand desfaci rulmentii, sa nu pierzi acele. Eu am scos si acele si am curatat camasile rulmentilor, desi nu era neaparat nevoie, dar nu o sa mai umblu curand pe acolo. Daca tot am avut bascula scoasa am schimbat si kitul de lant. Mesaj completat A gasit careva o alternativa la acei rulmenti? Nu sunt foarte scumpi dar vreau sa evit comandarea lor la BMW. Intr-adevar rulmentii sunt skf, asa ca probabil ii poti cumpara si de la BADI sau alt dealer skf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 Aveti cumva idee daca exista la noi ceva Scarver dezmembrat? Era ceva in Bucuresti, il gasisem pe Mibilepctde , dar a disparut. Am nevoie de: furca, roata fata, carena stnga, semnale, schimbator , scarite stanga. Mai concret cam tot ce se sparge cand ratezi un rondou de sens giratoriu Ajutat, ce-i drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 hopa, dar ce ai patit? ca tocmai ce le schimbasei furcile, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Aveti cumva idee daca exista la noi ceva Scarver dezmembrat?Era ceva in Bucuresti, il gasisem pe Mibilepctde , dar a disparut. Am nevoie de: furca, roata fata, carena stnga, semnale, schimbator , scarite stanga. Mai concret cam tot ce se sparge cand ratezi un rondou de sens giratoriu Ajutat, ce-i drept. Vezi la asta ma gandesc ca poate se gandeste sa o si dezmembreze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Aveti cumva idee daca exista la noi ceva Scarver dezmembrat? http://shop.ebay.de/raznamotors/m.html?_nk...1.c0.m270.l1313 Cred ca e din Bucuresti, avea anunturile si pe okazii. ( http://www.okazii.ro/comunitati/okazia-lui/raznamotors.html - pentru contact liciteaza la unul dintre produsele lui sau trimite-i un mesaj. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 hopa, dar ce ai patit? ca tocmai ce le schimbasei furcile, nu? Am ''taiat '' un sens giratoriu din Cluj, dupa ce un mare dibaci m-a lovit din lateral, el veniind in spatele meu, ambii urmand a intra in sens. Nu avea sens sa pun frana (ploua ), asa ca am accelerat in ideea sa sar peste bordura si sa ies pe partea ai'lalta a rondoului. Am sperat degeaba ca jantele sa nu sufere in urma impactului cu bordura inalta , estimez eu, undeva la 20 cm. Mai aveam cca 1.5 m si reuseam sa cobor pe cealalta parte daca nu era noroi, tufe de arbusti si trandafiri care sa-mi stea in cale. Merci de linkuri, am sa iau legatura cu respectivii. Nu gasesc carena stanga, doar dreapta pe toate motoarele de cautare e-bay Si, cel mai probabil am sa iau dauna totala de la asigurari...iarasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Scriam in pagina 416, anul de gratie..... ca imi lipseste un accesoriu. Mi-am adus aminte sa fac un fel de ?up? ca poate are cineva si ii prisoseste. Merge si alta culoare ca dau cu spray argintiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emceul Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Am ''taiat '' un sens giratoriu din Cluj, dupa ce un mare dibaci m-a lovit din lateral, el veniind in spatele meu, ambii urmand a intra in sens.Nu avea sens sa pun frana (ploua ), asa ca am accelerat in ideea sa sar peste bordura si sa ies pe partea ai'lalta a rondoului. Am sperat degeaba ca jantele sa nu sufere in urma impactului cu bordura inalta , estimez eu, undeva la 20 cm. Mai aveam cca 1.5 m si reuseam sa cobor pe cealalta parte daca nu era noroi, tufe de arbusti si trandafiri care sa-mi stea in cale. Merci de linkuri, am sa iau legatura cu respectivii. Nu gasesc carena stanga, doar dreapta pe toate motoarele de cautare e-bay Si, cel mai probabil am sa iau dauna totala de la asigurari...iarasi ((( naspa rau!!! tocmai ce ma uitam si eu pe ebay si mi se par scumpe ... cred ca idea cu cs-ul ala la 1000 e cea mai buna ... atat numai sa nu fie furat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 (editat) Aveti cumva idee daca exista la noi ceva Scarver dezmembrat?Era ceva in Bucuresti, il gasisem pe Mibilepctde , dar a disparut. Am nevoie de: furca, roata fata, carena stnga, semnale, schimbator , scarite stanga. Mai concret cam tot ce se sparge cand ratezi un rondou de sens giratoriu Ajutat, ce-i drept. furca: http://cgi.ebay.de/BMW-F650CS-F-650-CS-TEL...=item255d2fae5b mai are si alte repere. Editat Decembrie 17, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emceul Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Salut vreau sa-mi pun un crash bar pe cs. Am vazut pe ebay pe la 119 euro. nu imi place cum arata. stiti cumva se mai fac si pe la noi de meseriasi. daca nu o sa-l iau pe ala ... pana la urma nu conteaza asa de mult cum arata ... thx:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Salut vreau sa-mi pun un crash bar pe cs. Am vazut pe ebay pe la 119 euro. nu imi place cum arata. stiti cumva se mai fac si pe la noi de meseriasi. daca nu o sa-l iau pe ala ... pana la urma nu conteaza asa de mult cum arata ... thx:) http://www.heavyduties.ro/hdprodro.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 (editat) Astazi am montat arcurile progresive Touratech, pe care le-am luat de la Zeroo. Scule folosite: un torx (nu m-am uitat de cat e ) pentru capacul cu butoane de pe ghidon, cheie de 13 pentru ghidon, o coada de ciocan din lemn, o surubelnita mica pentru siguranta de otel din capatul superior al furcii. Timp de munca, cascat gura, minunat si cautat suruburile, cam 60 de minute. Reteta: 1. ridici roata fata in aer cu niste lemne sub scut 2. desfaci capacul cu butoanele de abs si avarii (cine are) de pe ghidon cu torx-ul 3. desfaci ghidonul de pe tripla cu cheia de 13 4. tragi ghidonul spre fata si il asiguri cu o cordelina elastica, sfoara etc. 5. scoti dopul negru de protectie si apesi dopul metalic cu coada de ciocan, cheie tubulara in T, sau ce ti se potriveste 6. scoti siguranta de otel si feresti capul, sau pui mana sa recuperezi dopul 7. scoti distantierul si saiba din capatul arcului 8. scoti arcul incet, sa se scurga uleiul de pe el 8. bagi arcul nou, cu spirele mai stranse in sus 9. bagi saiba, distantierul, dopul si siguranta Asta-i partea cea mai dificila, pentru ca arcul touratech este mai lung cu 2-3cm si se comprima mai greu. Este esential sa ai roata fata in aer, pentru a detensiona arcul la maxim. Eu m-am suit pe scaritele pilotului pentru a nu se lasa fata cand comprim arcul. Am pus bicepsul si am reusit sa bag dopul suficient cat sa intre siguranta. 10. pui la loc dopul negru de plastic, ghidonul si capacul cu butoane. Observatii: Arcurile touratech dizloca un volum mai mare de ulei, nivelul in furca a crescut cu 1 cm. Conform instructiunilor trebuie folositi 550ml ulei 15W, cu 50ml mai putin decat varianta oem. Eu am scos cam 30ml pentru a ajunge la acelasi nivel, plus ce a mai ramas pe arc. Acum am 10W si furca este deja foarte tare, cred ca o sa raman cu uleiul asta deocamdata si daca o sa fie prea saltareata combinatia o sa trec pe 15W. Mesaj completat Ii rog pe cei care au facut modificarea asta sa-mi zica cum se comporta motocicleta si ce combinatie de vascozitate/cantitate de ulei au folosit si/sau recomanda. Editat Decembrie 20, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.