Serban.S Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Is curios si eu, ce presupune curatarea admisiei? Ce fac mai exact? Stiu cum e, si la mine in timp se innegresc amandoua in timp... Ce fac ei practic? O dau cu ceva spray de carburi si carpa? Probabil ca asa or face si ei. Data viitoare cind mai trec pe la ei, o sa ii intreb si o sa iti zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Pentru cei care nu stiau: /index.php?showtopic=640569 scuze pentru off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 colierele de la benzina sunt de unica folosinta. nu va jucati. Este indicat sa iti verifici mobra inainte sa pleci de pe loc, fie ca ai umblat la ea fie c a nu. e datoria ta. fluctuatiile si belele la turatii mici sunt date de senzorul tps. e ieftin - 250 ron - si tine 40 - 50 mii km. daca nu il aveti schimbat ar fi bine sa o faceti - e alta mobra dupa aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 senzorul tps. Ce-i asta? Ce face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$I$U Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 salutare ! Imi Vand F-ul F 650 gs din 2000 ABS ! Pret 2500 euro Il vand si raman la K 75 S Daca stiti pe careva care e interesat aveti mai multe detalii aici http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...000-358043.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Ce-i asta? Ce face? http://en.wikipedia.org/wiki/Throttle_position_sensor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 e cauza tuturor problemelor de functionare neregulata. Spune calculatorului care e pozitia clapetei de acceleratie. in esenta e un potentiometru facut cu 2 lamele care aluneca pe un strat rezistiv!!!! astea se uzeaza ,se zgarie stratu, etc. cand se intampla nu mai da info adevarate si defectul nu poate fi detectat la nici un tester Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 (editat) Zidule, eu folosesc mobra zilnic, fie iarna, fie vara, ma trezesc de dimineata si plec la munca. Tu de cate ori verifici mobra inainte de plecarea zilnica asa: Desfaci carenele, scoti saua, scoti cutia de la filtrul de aer, verifici daca iti curge benzina pe la filtrul de benzina, pui totul la loc si pleci la munca cu ea? Am dat mobra pe mana celor de la reprezentanta, daca facem eu miscarea asta, verificam inainte sa pun totul la loc daca curge, pica, daca are toate suruburile. Dar daca am dus mobra la reprezentanta, am dat niste bani, ma astept sa ma duc, sa dau banul, si sa iau mobra intreaga si ready to go. Adica ma urc pe ea si am plecat in drumul meu. Nu o iau eu acasa la puricat, desfac totul sa vad daca astia mi-au pus suruburile la loc sau daca au refolosit niste coliere vechi. Nu crezi ca am dreptate? Verific daca plec la un drum mai lung, lantul, rotile, luminile, semnalizarea, sa nu curga ulei, sa nu curga apa, si alte alea. Dar atat. Atat timp cat dau mobra la ei sa imi faca revizia si platesc, ma astept sa imi faca treburile astea pentru mine ei, cei care mi-au luat banii. Nu o fac (dupa cum se vede) nu ma mai duc la ei. Imi fac toate treburile singur, si nu mai injur pe nimeni daca e buba. Eu am gresit, eu platesc. colierele de la benzina sunt de unica folosinta. nu va jucati. Este indicat sa iti verifici mobra inainte sa pleci de pe loc, fie ca ai umblat la ea fie c a nu. e datoria ta. fluctuatiile si belele la turatii mici sunt date de senzorul tps. e ieftin - 250 ron - si tine 40 - 50 mii km. daca nu il aveti schimbat ar fi bine sa o faceti - e alta mobra dupa aia Editat Martie 20, 2011 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 O data pe an, cel putin , imi descarenez mobra. Ei, tot atunci cu WD dau pe majoritatea contactelor, iar cu spray de contact R10, dau pe zona TPS-ului si a zonei de acceleratie. In timp, am observat sa are tendinta de a se adune jeg/ mizerie/ praf in zona cablurilor si a senzorului. Deocamdata nu am avut probleme. De ce spray de contact ? Pai solventul curata bine si nu intentionez sa lase urme de ulei sau alti lubrifianti care ar putea aduna praful. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 e cauza tuturor problemelor de functionare neregulata.Spune calculatorului care e pozitia clapetei de acceleratie. in esenta e un potentiometru facut cu 2 lamele care aluneca pe un strat rezistiv!!!! astea se uzeaza ,se zgarie stratu, etc. cand se intampla nu mai da info adevarate si defectul nu poate fi detectat la nici un tester Mi se mai intampla din cand in cand sa-mi moara la relanti, la revenirea din turatie. Oare acest TPS e de vina sau altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 M-am impotmolit in stiinta Cine ma ajuta si pe mine sa-mi identific rulmentii de la juguri ? http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...mp;mospid=51541 Merci Mesaj completat Am gasit... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=31&fg=10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Mi se mai intampla din cand in cand sa-mi moara la relanti, la revenirea din turatie. Oare acest TPS e de vina sau altceva? da, ala e. e cu 7-8 mii km inainte de distrugere completa. Stiu asta pt ca am avut onoarea sa pice al meu. se mai lasa de glume dupa o tura de curatat injectia pe la bavaria. dar tot imi manca nervii pe la semafor de imi venea sa dau foc la motoreta. Apoi l-am desfacut pe cel vechi cu ciocanu si m-am lamurit dupa ce am vazut ce constructie de cacao are. @ zeroo - inainte de fiecare plimbare ma uit pe langa mobra dca picura ceva sau dac miroase aiurea (ars, incins, benzina, etc). Ma mai uot daca totul e cum stiam pe la roti si frane. - cel putin o data pe saptamana verific presiunea la roti. starea cablurilor, nivelul la ulei. Sa iti pise jumate din benzina si sa nu vezi - no coment - nasu trebuia sa iti spuna ca ceva e in neregula. Benzina pute si lasa urme uleioase la vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 da, ala e. e cu 7-8 mii km inainte de distrugere completa. Stiu asta pt ca am avut onoarea sa pice al meu. se mai lasa de glume dupa o tura de curatat injectia pe la bavaria. dar tot imi manca nervii pe la semafor de imi venea sa dau foc la motoreta. Apoi l-am desfacut pe cel vechi cu ciocanu si m-am lamurit dupa ce am vazut ce constructie de cacao are. Daca-l cumpar, se poate schimba in fata blocului sau mai bine ma duc la Bavaria sa-l schimbe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Daca-l cumpar, se poate schimba in fata blocului sau mai bine ma duc la Bavaria sa-l schimbe? se poate si in fata blocului dar eu am preferat sa il schimb la bavaria pentru a avea garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 se poate si in fata blocului dar eu am preferat sa il schimb la bavaria pentru a avea garantie. Cat ziceai ca te-a costat piesa cu tot cu manopera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$I$U Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Daca-l cumpar, se poate schimba in fata blocului sau mai bine ma duc la Bavaria sa-l schimbe? Ce iti trebuie mai exact tie, regulatorul de relanti sau cititoru de clapeta? Eu am luat de ebay tot ansamblul acela ,injector cu cititor si cu regulator si acea piesa de aluminiu pe care prind toate iti dau ce vrei de pe el si daca iti merge vedem cum ne intelegem intru cam rar pe aici asa ca daca te intereseaza da un tel 0732554332 se pot schimba fara probleme in fata blocului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Mi se mai intampla din cand in cand sa-mi moara la relanti, la revenirea din turatie. Oare acest TPS e de vina sau altceva? Si mie mi se intimpla din cind in cind sa moara subit la relantiu iar dimineata sa plece mai greu. Se pare ca ma paste si pe mine o schimbare de TPS. Daca afli ceva pret de la A Bavaria sa imi dai si mie de stire. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Faceti un pustiu de bine si ne spuneti cati km au motoarele voastre? Si cati km au de cand va sunt in posesie ? Si ce ati inlocuit la ele si la cati km (aprox. ) Al meu are 50.000 si de 47.500 e la mine. Probleme si consumabile? *cablu ambreiaj inlocuit la 48.700 km * rulmenti de la oase inlocuiti la 45.000 km *rulmentii roata fata inlocuiti la 30.000 km *buson drenare ulei la fiecare 20.000 km *mansoane la fiecare 20.000 km *filtru benzina la 30.000 *bujie si filtru aer la fiecare 10 k km *ulei 20w50 mineral si filtru la fiecare 3.000 km *placute frana: pe spate o data de cand il am, iar pe fata de 2 ori *un bec H3 *semnale de vreo 4 ori * o maneta de ambreiaj si o maneta de frana (pe care le am sudate, inclusiv si un schimbator, in top-case, alaturi de trusa de prim-ajutor ) Acestea au fost cheltuielile cu BMW-ul meu de cand il am...fara upgrade-uri, gen folie carbon look, topcase + suport, set de genti laterale + suporti, tankbag, gps+priza, linkage urcat mobra, saua la Darian, alarma cu pager de la Luigi. etc... Care toate costa si se aduna Mesaj completat Alt upgrade, pe care l-am comandat de 4 zile..handguard-uri...vai de cat timp mi-am dorit.. Is luate de pe motorworks si au costat 220 lei cu tot cu transport. NOI !!! Originale GS650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Fac o ultima incercare, inainte de a ma indrepta spre cutii de aluminiu "neo-clasice": are cineva de vanzare (sau stie pe cineva care are) cutii laterale originale pentru F650GS? Suportul il am, dar proprietareasa le-a dat separat, inainte de a lua eu mobra. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Unde gasec un electrician bun,care sa imi puna la punct electrica de la un GS 2001? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Faceti un pustiu de bine si ne spuneti cati km au motoarele voastre? Si cati km au de cand va sunt in posesie ? Si ce ati inlocuit la ele si la cati km (aprox. ) Astazi are 27.000 km si pana acum am schimbat: 1. cablul de ambreiaj la 25.000 km 2. intinzatorul lantului de distributie la 16.000 km 3. o pastila pe una din valvele de admisie la 20.000 km 3. filtrul de benzina la 20.000 km 4. mansoanele la 18.000 km Uleiul si filtrul de ulei, filtrul de aer, antigelul, lichidul de frana, uleiul din furca, placutele de frana, bujiile le-am schimbat conform manualului de service, nici mai devreme, nici mai tarziu. Schimbul de ulei la fiecare 3000 de km, fata de intervalul normal de schimb de 10.000 de km, mi se pare inutil si neecologic, o risipa de bani si de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Martie 22, 2011 Autor Share Postat Martie 22, 2011 In manual scrie clar daca mergi drumuri scurte, in oras sau endureala schimbi la 5.000km daca mergi drumuri lungi la 10.000km. Doar nu e motor racit pe ulei gen dominator, slr unde in manual scrie 3000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 In manual scrie clar daca mergi drumuri scurte, in oras sau endureala schimbi la 5.000km daca mergi drumuri lungi la 10.000km. Doar nu e motor racit pe ulei gen dominator, slr unde in manual scrie 3000km. Claaar. Doar e Bmw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Stiu ca e tras de par schimbul la 3 k km, dar haideti sa fim seriosi: 2.5L X 35 lei pe litru +22 lei filtru, in conditiile in care il ''ard'' pana pe 7000 rpm 90% din timp prin oras.... Asa, psihic, sunt mai linistit. In alta ordine de idei....mi-au venit handguard-urile. Rapizi si promti englezii De precizat faptul ca au venit fara suruburi si cate o clema pe fiecare parte. Iar 220 lei nu mi se pare un capat de lume. MAine am sa pun poze cu ele De aici ( http://www.motorworks.co.uk/bmw/products/p...er_text_image=0 ) sunt ultimele doua de jos. ---------------------------------------------- De ce am nevoie sa imi pun ''avarii'' pe motor ? De buton. OK De releu..ce fel de releu ? Editat Martie 22, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 gata, am vandut dominatorul, cu lacrimi si regrete, e timpul sa trec mai departe... viata asta dura care te obliga sa uiti trecutul si sa te avanti inspre viitor dakar, 2005+ il voi suna maine la o ora rezonabila pe brake... sa vedem ce ofera si ce oferte mai apar, nu ma grabesc, am de gand sa fac totul cu grija si cu cap, am inceput cautarea dakarului perfect ( calitate / pret ) toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.