Dan Cata Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Trista intamplare zic eu... chiar ca e de rahan. Coliere sunt dealea cu surub, nu cu melc! Alea cu surub pe langa faptul ca sunt reutilizabile, au marginile indoite inspre exterior, asa ca nu iti taie furtunu Daca nu gasesti ceva sursa de coliere pe la tine, motorworks.co.uk le au. E bine sa ai destea la indemana, fie ca le folosesti tu fie ca le dai la un tovaras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Tips&tricks: Luni/marti o sa schimb si eu pompa de apa si trebuie sa desfac capacele aferente, etc...Intrebarea mea e urmatoarea:la remontarea lor, cand se pune capacul de la ambreiaj trebuie bagata si tija aia dintata care actioneaza placile ambreiajului si care e in capacul lui. Si din cate imi aduc aminte, cand am desfacut acolo suspectand mobra de anumite chestii nasoale(de fapt nu era asa => eu bou ) tija aia dintata nu vroia sa intre si sa se potriveasca in locasul ei din ambreiaj deloc. Trebuie pusa intr-o anumiota pozitie ...sau ceva de genu, sau tinuta cumva...Stiu ca m-am chinuit de numa' sa o nimeresc. Rog indicatii tnx PS: simeringurile de la pompa de apa cum le-ati scos din locasul lor? Am auzit ca e si aici treaba cu "felehertz" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 (editat) si ca tot vorbeam de fluctuatii de turatii, si stalling la stop, etc. Acum, am pus eu alt colier la alimentare, si mobra imi merge ca pe vremuri. Asa cum o stiam eu. Sa vedem cum o sa se comporte si la consum. Daca isi revine la limitele normale, e clar de unde aveam consumul asta. aruncam, benzina pe jos, ca imi permit in p l m. Faza cu filtrul de benzina e cam nasoala, recunosc. Pastreaza colierul si arata-l cind treci pe la ei. Ai facut o poza cu colierul ala naspa in pozitia in care l-ai gasit? Chiar sunt curios care va fi prima lor reactie. Bafta. Si eu am patit una cu AB, numai ca mult mai mica ca importanta. La un moment dat, am facut curatirea clapetei si a injectorului, mi-au schimbat si filtrul de aer ca era murdar si oricum desfaceau pe acolo. OK, no problem. Dupa ceva vreme, cind am mai umblat si eu la mobra si am desfacut filtrul de aer, surprizaaa. Era ciupit si rupt de parca il bagasera cu ranga. Mi-a fost ciuda pentru ca fusesem la reprezentanta BMW, a.k.a meseriasi. Am avut un impuls sa merg la ei inapoi si sa le bat un pic obrazul. Dar m-am calmat. In rromania, daca le atragi atentia ca au gresit undeva (vizibil si palpabil), nu rezolvi NIMIC, eventual ti-i faci dusmani si ulterior iti vor lucra si mai in bataie de joc (pentru ca suntem putini si ei au tinere de minte in acest caz). Si acum stau si ma gindesc: cum ar fi trebuit sa verific eu filtrul ala de aer ca sa vad daca l-au montat corect sau nu. Data viitoare, cred ca le-o desfac acolo in parcare si ma uit la ea. Editat Martie 19, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Is curios si eu, ce presupune curatarea admisiei? Ce fac mai exact? Stiu cum e, si la mine in timp se innegresc amandoua in timp... Ce fac ei practic? O dau cu ceva spray de carburi si carpa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Trista intamplare zic eu... chiar ca e de rahan. Coliere sunt dealea cu surub, nu cu melc! Alea cu surub pe langa faptul ca sunt reutilizabile, au marginile indoite inspre exterior, asa ca nu iti taie furtunu Daca nu gasesti ceva sursa de coliere pe la tine, motorworks.co.uk le au. E bine sa ai destea la indemana, fie ca le folosesti tu fie ca le dai la un tovaras Nu-s coliere cu surub, ci sunt alea ciudate (pt mine) care se prind cu ceva cleste mai special. O data desfacute..slabe sanse se la pui OK la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Is curios si eu, ce presupune curatarea admisiei? Ce fac mai exact? Stiu cum e, si la mine in timp se innegresc amandoua in timp... Ce fac ei practic? O dau cu ceva spray de carburi si carpa? Probabil ca asa or face si ei. Data viitoare cind mai trec pe la ei, o sa ii intreb si o sa iti zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Pentru cei care nu stiau: /index.php?showtopic=640569 scuze pentru off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 colierele de la benzina sunt de unica folosinta. nu va jucati. Este indicat sa iti verifici mobra inainte sa pleci de pe loc, fie ca ai umblat la ea fie c a nu. e datoria ta. fluctuatiile si belele la turatii mici sunt date de senzorul tps. e ieftin - 250 ron - si tine 40 - 50 mii km. daca nu il aveti schimbat ar fi bine sa o faceti - e alta mobra dupa aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 senzorul tps. Ce-i asta? Ce face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$I$U Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 salutare ! Imi Vand F-ul F 650 gs din 2000 ABS ! Pret 2500 euro Il vand si raman la K 75 S Daca stiti pe careva care e interesat aveti mai multe detalii aici http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...000-358043.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Ce-i asta? Ce face? http://en.wikipedia.org/wiki/Throttle_position_sensor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 e cauza tuturor problemelor de functionare neregulata. Spune calculatorului care e pozitia clapetei de acceleratie. in esenta e un potentiometru facut cu 2 lamele care aluneca pe un strat rezistiv!!!! astea se uzeaza ,se zgarie stratu, etc. cand se intampla nu mai da info adevarate si defectul nu poate fi detectat la nici un tester Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 (editat) Zidule, eu folosesc mobra zilnic, fie iarna, fie vara, ma trezesc de dimineata si plec la munca. Tu de cate ori verifici mobra inainte de plecarea zilnica asa: Desfaci carenele, scoti saua, scoti cutia de la filtrul de aer, verifici daca iti curge benzina pe la filtrul de benzina, pui totul la loc si pleci la munca cu ea? Am dat mobra pe mana celor de la reprezentanta, daca facem eu miscarea asta, verificam inainte sa pun totul la loc daca curge, pica, daca are toate suruburile. Dar daca am dus mobra la reprezentanta, am dat niste bani, ma astept sa ma duc, sa dau banul, si sa iau mobra intreaga si ready to go. Adica ma urc pe ea si am plecat in drumul meu. Nu o iau eu acasa la puricat, desfac totul sa vad daca astia mi-au pus suruburile la loc sau daca au refolosit niste coliere vechi. Nu crezi ca am dreptate? Verific daca plec la un drum mai lung, lantul, rotile, luminile, semnalizarea, sa nu curga ulei, sa nu curga apa, si alte alea. Dar atat. Atat timp cat dau mobra la ei sa imi faca revizia si platesc, ma astept sa imi faca treburile astea pentru mine ei, cei care mi-au luat banii. Nu o fac (dupa cum se vede) nu ma mai duc la ei. Imi fac toate treburile singur, si nu mai injur pe nimeni daca e buba. Eu am gresit, eu platesc. colierele de la benzina sunt de unica folosinta. nu va jucati. Este indicat sa iti verifici mobra inainte sa pleci de pe loc, fie ca ai umblat la ea fie c a nu. e datoria ta. fluctuatiile si belele la turatii mici sunt date de senzorul tps. e ieftin - 250 ron - si tine 40 - 50 mii km. daca nu il aveti schimbat ar fi bine sa o faceti - e alta mobra dupa aia Editat Martie 20, 2011 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 O data pe an, cel putin , imi descarenez mobra. Ei, tot atunci cu WD dau pe majoritatea contactelor, iar cu spray de contact R10, dau pe zona TPS-ului si a zonei de acceleratie. In timp, am observat sa are tendinta de a se adune jeg/ mizerie/ praf in zona cablurilor si a senzorului. Deocamdata nu am avut probleme. De ce spray de contact ? Pai solventul curata bine si nu intentionez sa lase urme de ulei sau alti lubrifianti care ar putea aduna praful. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 e cauza tuturor problemelor de functionare neregulata.Spune calculatorului care e pozitia clapetei de acceleratie. in esenta e un potentiometru facut cu 2 lamele care aluneca pe un strat rezistiv!!!! astea se uzeaza ,se zgarie stratu, etc. cand se intampla nu mai da info adevarate si defectul nu poate fi detectat la nici un tester Mi se mai intampla din cand in cand sa-mi moara la relanti, la revenirea din turatie. Oare acest TPS e de vina sau altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 M-am impotmolit in stiinta Cine ma ajuta si pe mine sa-mi identific rulmentii de la juguri ? http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...mp;mospid=51541 Merci Mesaj completat Am gasit... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=31&fg=10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Mi se mai intampla din cand in cand sa-mi moara la relanti, la revenirea din turatie. Oare acest TPS e de vina sau altceva? da, ala e. e cu 7-8 mii km inainte de distrugere completa. Stiu asta pt ca am avut onoarea sa pice al meu. se mai lasa de glume dupa o tura de curatat injectia pe la bavaria. dar tot imi manca nervii pe la semafor de imi venea sa dau foc la motoreta. Apoi l-am desfacut pe cel vechi cu ciocanu si m-am lamurit dupa ce am vazut ce constructie de cacao are. @ zeroo - inainte de fiecare plimbare ma uit pe langa mobra dca picura ceva sau dac miroase aiurea (ars, incins, benzina, etc). Ma mai uot daca totul e cum stiam pe la roti si frane. - cel putin o data pe saptamana verific presiunea la roti. starea cablurilor, nivelul la ulei. Sa iti pise jumate din benzina si sa nu vezi - no coment - nasu trebuia sa iti spuna ca ceva e in neregula. Benzina pute si lasa urme uleioase la vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 da, ala e. e cu 7-8 mii km inainte de distrugere completa. Stiu asta pt ca am avut onoarea sa pice al meu. se mai lasa de glume dupa o tura de curatat injectia pe la bavaria. dar tot imi manca nervii pe la semafor de imi venea sa dau foc la motoreta. Apoi l-am desfacut pe cel vechi cu ciocanu si m-am lamurit dupa ce am vazut ce constructie de cacao are. Daca-l cumpar, se poate schimba in fata blocului sau mai bine ma duc la Bavaria sa-l schimbe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Daca-l cumpar, se poate schimba in fata blocului sau mai bine ma duc la Bavaria sa-l schimbe? se poate si in fata blocului dar eu am preferat sa il schimb la bavaria pentru a avea garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 se poate si in fata blocului dar eu am preferat sa il schimb la bavaria pentru a avea garantie. Cat ziceai ca te-a costat piesa cu tot cu manopera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$I$U Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Daca-l cumpar, se poate schimba in fata blocului sau mai bine ma duc la Bavaria sa-l schimbe? Ce iti trebuie mai exact tie, regulatorul de relanti sau cititoru de clapeta? Eu am luat de ebay tot ansamblul acela ,injector cu cititor si cu regulator si acea piesa de aluminiu pe care prind toate iti dau ce vrei de pe el si daca iti merge vedem cum ne intelegem intru cam rar pe aici asa ca daca te intereseaza da un tel 0732554332 se pot schimba fara probleme in fata blocului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Mi se mai intampla din cand in cand sa-mi moara la relanti, la revenirea din turatie. Oare acest TPS e de vina sau altceva? Si mie mi se intimpla din cind in cind sa moara subit la relantiu iar dimineata sa plece mai greu. Se pare ca ma paste si pe mine o schimbare de TPS. Daca afli ceva pret de la A Bavaria sa imi dai si mie de stire. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Faceti un pustiu de bine si ne spuneti cati km au motoarele voastre? Si cati km au de cand va sunt in posesie ? Si ce ati inlocuit la ele si la cati km (aprox. ) Al meu are 50.000 si de 47.500 e la mine. Probleme si consumabile? *cablu ambreiaj inlocuit la 48.700 km * rulmenti de la oase inlocuiti la 45.000 km *rulmentii roata fata inlocuiti la 30.000 km *buson drenare ulei la fiecare 20.000 km *mansoane la fiecare 20.000 km *filtru benzina la 30.000 *bujie si filtru aer la fiecare 10 k km *ulei 20w50 mineral si filtru la fiecare 3.000 km *placute frana: pe spate o data de cand il am, iar pe fata de 2 ori *un bec H3 *semnale de vreo 4 ori * o maneta de ambreiaj si o maneta de frana (pe care le am sudate, inclusiv si un schimbator, in top-case, alaturi de trusa de prim-ajutor ) Acestea au fost cheltuielile cu BMW-ul meu de cand il am...fara upgrade-uri, gen folie carbon look, topcase + suport, set de genti laterale + suporti, tankbag, gps+priza, linkage urcat mobra, saua la Darian, alarma cu pager de la Luigi. etc... Care toate costa si se aduna Mesaj completat Alt upgrade, pe care l-am comandat de 4 zile..handguard-uri...vai de cat timp mi-am dorit.. Is luate de pe motorworks si au costat 220 lei cu tot cu transport. NOI !!! Originale GS650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Fac o ultima incercare, inainte de a ma indrepta spre cutii de aluminiu "neo-clasice": are cineva de vanzare (sau stie pe cineva care are) cutii laterale originale pentru F650GS? Suportul il am, dar proprietareasa le-a dat separat, inainte de a lua eu mobra. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Unde gasec un electrician bun,care sa imi puna la punct electrica de la un GS 2001? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.