Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Hai ca iti raspund eu, desi nu am modificat inca semnalizarea

Cred ca merge orice releu de semnalizare cu 3 pini pe care sa scrie 4x21W. Trebuie doar sa ii gasesti o masa(-) .

Daca ai rezolvat pina acum , da si tu detalii.

Spor sa ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai vezi ca soclurile is la fel, si la alea de 10W si al alea de 21W. Ia 4 becuri de 10 W si ai rezolvat problema, mult mai simplu :bounce:

grija numa sa nu cumperi bec de frana+pozitie, ca si ala are acelasi soclu dar are 2 terminale centrale, spre deosebire de alea de semnalizare care ii numa 1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

@Dan.Cata - iti dai seama ca am cautat peste tot de 10w si nu am gasit decat de 6w care desi zici ca sunt la fel la prima vedere, defapt au pozitionati diferit bumbii aia care prind becul in soclu.

 

Asta e ala de 21w http://www.louis.de/_20649f0e3714472bee7d2...tnr_gr=10031069

Asta e ala de 6w http://www.louis.de/_20649f0e3714472bee7d2...tnr_gr=10031081

 

Bine, la detalii scrie ca unul e "Cap (base) type BAY9s" si celalalt e "Cap (base) type BAX9s" dar si eu am vazut tarziu dupa ce le-am luat :laugh:

 

@Serban.S - mersi de informatia cu releul. O sa pun detalii cand o rezolv. Nu am avut timp.

 

Ieri in schimb, in parcare la salon era un brother cu un GS negru care avea pe fata 2 semnale de 21w si pe spate isi pusese 2 semnale mici pe leduri de 2w fiecare. Deci si asta ar fi o solutie buna, se pare... cred ca a avut aceeasi problema :bounce:

poate vede si pune si el niste detalii :laugh:

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fane, in orice OMV o sa gasesti becuri de 21 si de 10W. Nu trebuie sa pui pe mobra tot de pe louis... :bounce:

 

Mie sincer mi se pare complicat ca sa iti pui alt releu... Investitie nu neaparat necesara. Sau simti nevoia sa se vada mai bine semnalul? In cazu asta, nu monta bec de 21W in soclu de 10 W ca o sa iti topeasca sticla... Intreaba-ma cum stiu :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fane, in orice OMV o sa gasesti becuri de 21 si de 10W. Nu trebuie sa pui pe mobra tot de pe louis... :laugh:

 

Mie sincer mi se pare complicat ca sa iti pui alt releu... Investitie nu neaparat necesara. Sau simti nevoia sa se vada mai bine semnalul? In cazu asta, nu monta bec de 21W in soclu de 10 W ca o sa iti topeasca sticla... Intreaba-ma cum stiu :)

 

Multumesc. Recunosc ca la OMV si in benzinarii nu m-am uitat dupa becuri pt. ca in general am ramas cu ideea ca la benzinarii nu gasesti niciodata mai nimic... :laugh: Mersi de idee. Chiar o sa opresc azi.

Eu nu vreau nici alt releu, nici alt bec, nici sa lumineze Star Wars cu laser, vreau doar sa am niste semnale la mobra si daca tot am dat banii pe astea mai mici am zis sa le si folosesc. Daca nu, ma supar si mai iau 2 galusti cat China din alea standard si le pun pe cele vechi la loc... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fane, in orice OMV o sa gasesti becuri de 21 si de 10W. Nu trebuie sa pui pe mobra tot de pe louis... :)

 

Mie sincer mi se pare complicat ca sa iti pui alt releu... Investitie nu neaparat necesara. Sau simti nevoia sa se vada mai bine semnalul? In cazu asta, nu monta bec de 21W in soclu de 10 W ca o sa iti topeasca sticla... Intreaba-ma cum stiu :P

 

that was funny... :bounce:

 

on topic...am o dilema intrebatoare...

- tobele finale limiteaza din puterea motorului? pt ca eu asa am impresia

Si va zic si de ce...am dat jos tot ca sa vopsesc galeria de evacuare si am pornit fara finale ca sa vad cum e, pe langa sunet care e wowww :laugh: , mi sa parut ca si puterea motorului era alta, urca mult mai usor in ture si se simtea mai... cum sa zic "viu". Oare doar mi s-a parut sau chiar asa e?(ca dc e asa ...facem tobe :laugh:)

 

-schimb uleiul, bag 2,3l cum zice si cand e cald motorul imi arata ca e aproape plin acolo la geamul de vizitare. asa a fost si data trecuta cand am schimbat dar am scos din el cu o siringa ca sa il aduc la nivel. Pareri...? Am facut bine sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- tobele finale limiteaza din puterea motorului? pt ca eu asa am impresia

Si va zic si de ce...am dat jos tot ca sa vopsesc galeria de evacuare si am pornit fara finale ca sa vad cum e, pe langa sunet care e wowww ;) , mi sa parut ca si puterea motorului era alta, urca mult mai usor in ture si se simtea mai... cum sa zic "viu". Oare doar mi s-a parut sau chiar asa e?(ca dc e asa ...facem tobe :D)

 

Sincer, si eu am aceeasi parere de flexibilitate mult mai mare a urcatului in ture, si cu feeling-ul ca trage mult mai bine si cuplu mai de jos, de aceea nici nu am revenit la cele standard. Si aici ma refer strict la vitezometru si nu la zgomot.

Acum fiecare cum o simte. Unii spun ca din contra, pierzi 2-3 cai (si catalizatorul binenteles) pt. ca alea standard sunt gandite special pt. motorul asta dar recunosc ca cele standard au 15kg si ce am eu pe ea acum are 3-4kg.

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CS-ul meu din fabrica vine cu un ditamai hornul, cu catalizator integrat. Cand am cumparat finala pt CS, Sebring sport, nemtii mi-au dat si o carticica cu grafic, care arata ca am un plus de 2 HP si 6 Nm.

Acum, concluziile le trage fiecare ;)

Un alt aspect este ca,cu toba originala, la 100 km/ h aveam fix 4000 rpm, cu cea sport la 100 km/h am 3600-3650 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
CS-ul meu din fabrica vine cu un ditamai hornul, cu catalizator integrat. Cand am cumparat finala pt CS, Sebring sport, nemtii mi-au dat si o carticica cu grafic, care arata ca am un plus de 2 HP si 6 Nm.

Acum, concluziile le trage fiecare ;)

Un alt aspect este ca,cu toba originala, la 100 km/ h aveam fix 4000 rpm, cu cea sport la 100 km/h am 3600-3650 rpm.

 

 

ahahahahahhahahaaaaa! din putul gandirii! ce treaba are raportul de transmisie cu toba? in fine...

 

 

care dezmembreaza vreun f650? am nevoie de stator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, concluziile le trage fiecare :D
ahahahahahhahahaaaaa! din putul gandirii! ce treaba are raportul de transmisie cu toba? in fine...

;)

O treaba pe care TU cel mai probabil, nu o poti intelege.

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P

O treaba pe care TU cel mai probabil, nu o poti intelege.

 

Frate, nici eu nu pot sa inteleg :D , dar poate ne explici tu legatura intre evacuare si raportul de transmisie. Mult succes!!! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
;)

O treaba pe care TU cel mai probabil, nu o poti intelege.

 

 

oare daca-mi pun 4 evacuari de astea shport merg cu 200 la 1500 rpm? intreb si eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

that was funny... ;)

 

on topic...am o dilema intrebatoare...

- tobele finale limiteaza din puterea motorului? pt ca eu asa am impresia

Si va zic si de ce...am dat jos tot ca sa vopsesc galeria de evacuare si am pornit fara finale ca sa vad cum e, pe langa sunet care e wowww :D , mi sa parut ca si puterea motorului era alta, urca mult mai usor in ture si se simtea mai... cum sa zic "viu". Oare doar mi s-a parut sau chiar asa e?(ca dc e asa ...facem tobe :P)

 

-schimb uleiul, bag 2,3l cum zice si cand e cald motorul imi arata ca e aproape plin acolo la geamul de vizitare. asa a fost si data trecuta cand am schimbat dar am scos din el cu o siringa ca sa il aduc la nivel. Pareri...? Am facut bine sau nu?

pai de ce ai scos ulei de acolo? ai pus 2,3 cu filtru asa ramane.nu e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;)

O treaba pe care TU cel mai probabil, nu o poti intelege.

 

 

Frate, nici eu nu pot sa inteleg

Inseamna ca suntem cel putin 3 care nu inteleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........

Pe scurt, dupa ce lacatusul respectiv a pilit cateii unui butuc si-a dat seama ca poate schimba cateii intre ei astfel incat acestia sa vina dupa indentatiile cheii mele, adica, a schimbat cateii intre ei, masurand cu sublerul cheia mea si cheia cu care au venit butucii si asa s-au potrivit cateii, la fix, incatnu a fost nevoie de nici o pilire.

Nu sunt sigur dar cred ca asa e facut butucul incat sa poata fi aranjati cateii sa corespunda unui numar de combinatii care asigure cheile pe care BMW le-a facut... sau poate ca nu, dar merita incercat.

 

Confirm ceea ce povestea senzed prin 2009: am cumparat 2 genti laterale, care au venit cu cheia lor. Schimband intre ele pozitiile cateilor, am facut sa mearga perfect cheia mea. Interesant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de ce ai scos ulei de acolo? ai pus 2,3 cu filtru asa ramane.nu e bine.

si atunci la 2,3l pusi, de ce imi arata pe gemuletul de vizitare aproape plin...peste nivel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
si atunci la 2,3l pusi, de ce imi arata pe gemuletul de vizitare aproape plin...peste nivel?

 

 

simplu, nu se scurge tot uleiul vechi din motor ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic la fel.

O idee ar fi ca la urmatorul schimb sa se puna 2,250 sau chiar 2,2 L.

prima mea banuiala a fost asta, dar tinand cont ca am desfacut si capacul ambreiajului ca sa schimb pompa de apa...??

oricum...ca pun 2,25 sau scot cu o seringa ceva tot acolo e...

 

apropo...azi, maine imi vine Scoutu'(guma spate)...abia astept sa vad cum e pe off ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Semnalele noastre de fabrica sunt 4x10w. Din motive de rupere a celor vechi si cu gandul de a fi mai greu de rupt (mai ales cele fata) am luat semnale mai mici dar care sunt 4x21w.

Daca a mai facut cineva schimbarea asta ziceti-mi si mie unde anume si de care releu a pus pt. a functiona toate 4, adica 4x21w in loc de 4x10w.

 

Multumesc. ;)

 

tot din motive de rupere:) am pus mici pe spate, insa pentru a nu pune/schimba releu am folosit becurile initiale...asta a fost prin octombrie, pana acum a rezistat asa...cum mi s-a rupt baza la unul pe fata doar pt ca am scos husa de pe ea la inceputul "primaverii"/cand am scos-o la aer...caut de nebun d'alea flexibile- care fiind si mai mari sunt mai vizibile, la astea mici cam am emotii la schimbare directie.

 

am vazut unele acceptabile ca aspect si dimensiuni la un drz, dar nu am gasit sa cumpar:(...pe f650.com am mai gasit o varianta cu semnalizatoare buell...dar iarasi, nu se vand decat in USA... http://faq.f650.com/GSFAQs/AftermarketGSLightsFAQ.htm#Super Flexible Buell Turn Signals on a GS

 

cam lunga povestea pt niste semnalizatoare, nu?

 

DACA gasiti/aveti/puneti semnalizatoare flexibile sau stiti de UNDE, plz let me know:)

da veri best!

Mesaj completat

CS-ul meu din fabrica vine cu un ditamai hornul, cu catalizator integrat. Cand am cumparat finala pt CS, Sebring sport, nemtii mi-au dat si o carticica cu grafic, care arata ca am un plus de 2 HP si 6 Nm.

Acum, concluziile le trage fiecare :D

Un alt aspect este ca,cu toba originala, la 100 km/ h aveam fix 4000 rpm, cu cea sport la 100 km/h am 3600-3650 rpm.

 

 

salut,

niste poze sau link specificatii - detalii?

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot din motive de rupere:) am pus mici pe spate, insa pentru a nu pune/schimba releu am folosit becurile initiale...asta a fost prin octombrie, pana acum a rezistat asa...cum mi s-a rupt baza la unul pe fata doar pt ca am scos husa de pe ea la inceputul "primaverii"/cand am scos-o la aer...caut de nebun d'alea flexibile- care fiind si mai mari sunt mai vizibile, la astea mici cam am emotii la schimbare directie.

 

eu am ramas foarte placut impresionat de semnalele de la fazer ;) cred ca daca te chinui poti sa le si innozi :D

insa nu stiu daca se potrivesc pe soclu de F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc,

Am si eu o intrebare. Mi s-a rupt o clema de prindere a cablului de acceleartie la BMW F650GS (2001). Mai exact clema care vine sus la manson, la modulul de pornire. Este o clema mica care se prinde intr-un surubel.

Am gasit la cei de la Louis (Kronau) un kit de reparatie cabluri de acceleratie cu o gramada de lucruri in punguta respectiva. A folosit cineva? Este bun de ceva acest kit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...