Taz XL Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Cum verific nivelul uleiului? Am acel "ochi magic: prin care se vede nivelul uleiului. Stiu ca trebuie sa nu depaseasca punctul de la jumatea lui. Corect? Verificarea se face cu motorul cald. Corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Cum verific nivelul uleiului? Am acel "ochi magic: prin care se vede nivelul uleiului. Stiu ca trebuie sa nu depaseasca punctul de la jumatea lui. Corect? Verificarea se face cu motorul cald. Corect? da, cu motorul cald, dupa ce opresti astepti un minut si ala-i adevarul de pe gemulet, daca ai spuma sus inseamna ca ai mers mult pe distante scurte sau intra apa in ulei pe la simeringurile de la pompa de apa(uleiul ca si cacaua cu lapte) caz in care tre' schimbat uleiul/pompa urgent, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 -saibe de cupru (iei dimensiunnile de pe real oem)gasesti la magazine de piese auto/praktiker sau specializate si merita sa le schimbi pe toate care le dai jos ca sa nu lucri de doua ori, ca-s f ieftine. Merita sa-ti iei o cheie dinamometrica si le strangi cat trebuie daca o faci singur, altfel risti sa refaci filete in blocul motor si pe langa ca te chinui cu demontarea. Daca nu merge desfacut surubul de golire, merge sigur cu cheia pneumatica de la vulcanizare/service am patit-o cu ,,Hai Hui" ideea e sa ai o tubulara de 24 cu 12 colturi nu cu 6 cat am avut noi (nu se ,,duc" asa repede colturile)ai grija la sens. Uleiul trebuie schimbat cand e cald motorul sa se scurga TOT. Inarmeaza-te cu rabdare si bere ca prevad c-o sa sudui. -Ineviabil-. Numa" bine si spor O mica smecherie observata la mecanici. Cand pui busonul la loc, inainte de strangerea finala, il lasi 1 minut sa se incalzeasca pe filet si apoi il strangi la cuplu sau ma rog la mana. Cica in felul asta nu trebuie un cuplu exagerat la desfacere la urmatorul schimb si eviti deterioratea filetului din baie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 O mica smecherie observata la mecanici. Cand pui busonul la loc, inainte de strangerea finala, il lasi 1 minut sa se incalzeasca pe filet si apoi il strangi la cuplu sau ma rog la mana. Cica in felul asta nu trebuie un cuplu exagerat la desfacere la urmatorul schimb si eviti deterioratea filetului din baie. Da.Foarte interesant sfatul asta.Toata viata avem de invatat cite ceva.Bun domnu Harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Referitor la filtrul de benzina: aveti un numar de model care sa se potriveasca fara mesterit suporturi si alte probleme similare ? eventual recomandari privind sursa Ce coliere ati folosit pe furtunele de benzina? de unde ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Serban.S si-a tras un filtru pentru masina. Vorbeste cu el si vezi ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Referitor la filtrul de benzina: aveti un numar de model care sa se potriveasca fara mesterit suporturi si alte probleme similare ? eventual recomandari privind sursa Ce coliere ati folosit pe furtunele de benzina? de unde ? Filtru de benzina am luat de la user kex82 de pe forum. Parca era UFI. Tre sa ma uit pe cutie. A costat 70 lei. S-a montat usor. Am taiat totusi 2 cm din tevi ca erau totusi prea lungi. Colierele le-am luat de la un mag de piese auto, din alea cu surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 daca nu sunt coliere speciale pentru furtune de carburant - este foarte riscant. colierele pot taia prin cauciuc si iese necaz mare. Ai gasit din alea speciale la magazinul auti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Stie cineva sa-mi spuna unde trebuiesc date gaurile in numarul de inmatriculare pentru al prinde de suport? Nu am motocicleta langa mine sa pot masura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 daca nu sunt coliere speciale pentru furtune de carburant - este foarte riscant. colierele pot taia prin cauciuc si iese necaz mare. Ai gasit din alea speciale la magazinul auti ? Sunt coliere late, identice cu cele originale de unica folosinta, numai ca au surub pentru stringere. Mi s-au parut suficient de solide. Daca gasesti vreun colier mai special pt filtre de combustibil, zi-mi si mie. Nu e o mare cheltuiala pentru ca trebuiesc numai 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 am terminat cu revizia . greu de tot ... la primul drum mi s-a aprins becu' ala cel mai din dreapta si a stat asa vreo 10 km . m-am oprit am fumat 2 tigari si la intoarcere spre casa nu s-a mai aprins . acum ma dus sa verific nivelul , dupa ce se mai lasa un pic . ce altceva sa mai verific ? mentionez ca nu mi-au ramas suruburi sau alte piese in plus dupa revizie totul e la locul lui si nu curge ulei pe nicaieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 (editat) Sunt coliere late, identice cu cele originale de unica folosinta, numai ca au surub pentru stringere. Mi s-au parut suficient de solide. Daca gasesti vreun colier mai special pt filtre de combustibil, zi-mi si mie. Nu e o mare cheltuiala pentru ca trebuiesc numai 3. Coliere de orice tip si orice surub posibil, de calitate, se gasesc la Fabory, pe bd Preciziel, dincolo de Coca Cola pe dreapta in curte la un mare service auto si de camioane. Editat Martie 11, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 mi-a ramas antigel , 1.5l si nu o sa-l pun tot pe asta peste 2 ani cand o sa mai schimb eu daca are cineva nevoie si drum prin vitan seara dupa 8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Stie cineva sa-mi spuna unde trebuiesc date gaurile in numarul de inmatriculare pentru al prinde de suport? Nu am motocicleta langa mine sa pot masura . Hai ca ne-ai incuiat pe toti cu intrebarea asta!.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Am rezolvat pana la urma ) Nu le-am dat eu perfect , dar nici stramb rau nu sta. As vrea sa imi cumpar niste anvelope. Fiind primele anvelope pentru moto as vrea si niste sfaturi de la cunoscatori Ma uitam pe site-ul heidenau si am gasit K60 100/90 - 19 TL 57H K60 si 130/80 - 17 M/C69 TReinf. K 60 , si 130/80-17 M/C 65T TL M+S K60 Scout dar nu si pentru fata. Ar fi o combinatie ok K60 pe fafa si K60 Scout pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Am rezolvat pana la urma ) Nu le-am dat eu perfect , dar nici stramb rau nu sta. Oops! Este contra legii sa deteriorezi placutele de inmatriculare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) Nu am deteriorat-o , am dat gauri ca sa o prind ca si pe cea care era inainte. Scrie undeva in lege ca trebuie sa folosesc rama de prindere?Englezii nu folosesc nici la masini. Editat Martie 12, 2012 de pstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Salut. K60 scout am eu pe spate si pe fata K60 generatia anterioara, care a rezistat si unui K60 spate din aceeasi generatie. Daca umbli cu ele umflate corespunzator, mai ales pe asfalt, o sa te tina kilometri buni, mai ales ca la scout au imbunatatit compozitia si un pic si thread-ul, calca mai bine pe margine acum. Nu cred ca exista un cauciuc mai bun care sa se comporte bine si on si off road. Parerea mea! Acum intrebarea mea: am comandat 2L de ulei motul 5100 15W50 si din greseala mi-au trimis unul 15W50 si unul 10W40. Ca sa nu-l mai plimb pe drum sa mi-l schimbe, ar merge amestecat? Am inca vreo 600mL de la schimbul precedent, ma gindesc ca fiind tot semisintetic, inca 700mL din asta 10W40 ar da undeva in parametri. Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) Salut. K60 scout am eu pe spate si pe fata K60 generatia anterioara, care a rezistat si unui K60 spate din aceeasi generatie. Daca umbli cu ele umflate corespunzator, mai ales pe asfalt, o sa te tina kilometri buni, mai ales ca la scout au imbunatatit compozitia si un pic si thread-ul, calca mai bine pe margine acum. Nu cred ca exista un cauciuc mai bun care sa se comporte bine si on si off road. Parerea mea! Acum intrebarea mea: am comandat 2L de ulei motul 5100 15W50 si din greseala mi-au trimis unul 15W50 si unul 10W40. Ca sa nu-l mai plimb pe drum sa mi-l schimbe, ar merge amestecat? Am inca vreo 600mL de la schimbul precedent, ma gindesc ca fiind tot semisintetic, inca 700mL din asta 10W40 ar da undeva in parametri. Voi ce ziceti? Sub nicio forma sa nu faci asa ceva.schimba ,cumpara diferenta care tb dar nu amesteca.Aha acum am vazut cine esti.eu sunt cel cu dakarul din topo.am eu 3 lt de motul mineral 20w50 ieftin. Editat Martie 12, 2012 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Referitor la filtrul de benzina: aveti un numar de model care sa se potriveasca fara mesterit suporturi si alte probleme similare ? eventual recomandari privind sursa Ce coliere ati folosit pe furtunele de benzina? de unde ? Filtrul de benzina este UFI 3183300 si are regulator de presiune de 4 bar. Este pentru auto, dar nu cred ca e problema daca e folosita pe moto. Colierele sunt late de 1cm si sunt cu surub de stringere melcat. Pina acum, coafura rezista. Succesuri PS. Filtrul de benzina l-am luat de la userul kex83 de aici de pe forum. Tot de la el am luat si alte consumabile pt moto. Preturi bune. Recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 (editat) Imi poate spune cineva cati cm lungime are cheia de bujii din trusa originala de scule a motocicletei? Merci. Editat Martie 13, 2012 de tiyuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Imi poate spune cineva cati cm lungime are cheia de bujii din trusa originala de scule a motocicletei? Merci. Undeva la 11-13 cm. Ma uit cand ajung acasa, daca nu uit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Stie careva de unde pot lua stickere pt gs simplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 realoem.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 realoem.ro Am intrebat la ei de un filtru de benzen. Plm, e acelasi pret ca la Bavaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.