Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Din cate inteleg e vorba de ansamblul 9-16, cel de deasupra lantului pe traseul de intoarcere spre pinionul de atac

 

276.png

 

ai si dimensiuni aici: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=33_1639&hg=33&fg=81

 

 

 

Editat de Atomykatt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Despre ce rola vorbesti? Mai e o alta rola in afara de cea de la cric (central)?

da da exact ea . acum nu stiu daca si ceapapta dar asra e clar ca Nu mai are cauciuc pe ea .

aveti idee cat costa noua ?? eventual cote daca se indura cineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

250ron la realoem.ro, in alta parte n-am gasit mai ieftin (cand a trebuit sa o schimb pe a mea).

 

Au 2 modele, unul de 8mm si unul de 10, vezi mai intai ce marime ai la surubul tau.

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat cauciucul pe fata si cu aceasta ocazie am observat ca placutele de frana fata sunt duse. Banuiam eu ceva dupa cursa manetei... Am cerut mai multe oferte si fiind la prima schimbare de placute mi-ar prinde bine o recomandare asupra firmei producatoare.

Asa ca ce sa aleg dintre: EBC, Goldfren, TRW/Lucas, Carbone Lorraine.

P.S. Vad ca Brembo nu mi-a ofertat nimeni. Sa ma panichez? :yikes:

Editat de Taz XL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Vad ca Brembo nu mi-a ofertat nimeni. Sa ma panichez? :yikes:

 

Pe mine m-ai intrebat? Nu-mi aduc aminte :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sincer recomand brembo (pana acum eram fan TRW dar dupa ce am testat in viata de zi cu zi brembo am zis ca e alta viata .)

referitor la TRW si EBC sincer sunt cam la fel ( la o prima vedere ) si ca si performante pe drum din nou la fel . Diferenta e la pret . parerea mea .

de brembo vezi incearca la achimoto.ro el mia zis ca imi poate aduce dar nu retin sa imi si oferteze ( inca nu am nevoie )

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pune aici oferta pt placute fata sinterizate la BMW F650GS (eu 2003). Ca poate ia Taz un set , eu un set , si ne faci si reducere la 2 seturi :bounce:

Eu sunt de acord. Group buy in 2 :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare: a mai avut careva probleme cu frana fata (ABS)? in sensul ca: frana fata s-a "inmuiat", nu mai tine unde tinea odata.

am curatat pompa si tot asa rau tine. cand apas pe maneta, se aude un "fasait" in unitatea ABS. Idei?! se poate f.ute centrala ABS dintr-o data? ca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare: a mai avut careva probleme cu frana fata (ABS)? in sensul ca: frana fata s-a "inmuiat", nu mai tine unde tinea odata.

am curatat pompa si tot asa rau tine. cand apas pe maneta, se aude un "fasait" in unitatea ABS. Idei?! se poate f.ute centrala ABS dintr-o data? ca

Parerea mea este ca ai aer in instalatie...asta inseamna ca a inceput sa curga pe undeva, verifica tot circuitul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca a intrat aer in abs...dificil de aerisit fara moditec...dificil este de facut purjarea aia puternica sa mute aerul catre ventilele aerisitoare...ca asa fara moditec ..poti schimba fluidul...doar din pistoanele manetelor de frana...daca nu lasi aer sa intre in instalatie...

Editat de bogdan xtr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca a intrat aer in abs...dificil de aerisit fara moditec...dificil este de facut purjarea aia puternica sa mute aerul catre ventilele aerisitoare...ca asa fara moditec ..poti schimba fluidul...doar din pistoanele manetelor de frana...daca nu lasi aer sa intre in instalatie...

 

 

moditec ce este? tester-ul? deci cam trebuie sa ma duc la BMW...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moditec ce este? tester-ul? deci cam trebuie sa ma duc la BMW...

Acum parerile sunt inpartite, unii spun ca trebuie, alti ca nu, din proprie experienta pot sa-ti spun ca dupa ce am demontat si remontat integral tot ce inseamna sisten de franare (inclusiv unitatea ABS care a stat frumos la spalat pe dinti langa mobra intr-o cutie) aerisirea am facut-o clasic, negasind la momentul respectiv "testerul" cu pricina, rezultatul este functionarea corecta a sistemului, concluzia o tragi singurel! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu buba, a mai trecut ceva timp (si inca n-am rezolvat mai nimic) si am observat ca problema e la revenire. Pe relanti sta ok, indiferent cat de strans/desfacuta e acceleratia. O fi de la filtrul de aer (am schimbat originalul cu un K&N)? Vazusem pe f650 ceva legat de bms cu 3 potentiometre care puteau fi reglate (ma uit acum dupa ele dar nu le gasesc) si parca unul era legat de admisie/aer. E posibil sa fie de la noul filtru? Sa-i dea prea mult aer cand e pe revenire si de aia moare?

 

 

PS - Stiu Serbane, o sa desfac si alea, nu ma injura, dar vroiam sa vad daca sunt solutii mai usoare prima data (ca nu pot/am unde sa dau jos toate alea sa ajung la motorasul ala :( momentan).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e conectat. Ba chiar l-am dat si jos la un momentdat. Mi s-a parut ca merge brici, am dat o tura de bloc si a murit iar deci nu cred ca e de la ala (pentru ca se comporta fix la fel cu sau fara el).

 

Si eu am schimbat originalul cu un K&N BM-6501. De doi ani am filtrul asta si n-am probleme. Asta in cazul in care vorbim de acelasi filtru K&N. Succes!

 

p.s Spuneai ca ai schimbat de curand bujia normala cu una Iridium. Poate o fi de la noua bujie. Poate nu face aprinderea cum trebuie. Ai strans-o bine? Ai pus cum trebuie fisa pe bujie?

Editat de tiyuta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pune aici oferta pt placute fata sinterizate la BMW F650GS (eu 2003). Ca poate ia Taz un set , eu un set , si ne faci si reducere la 2 seturi :bounce:

 

Sa-mi fie cu iertare dar la 120 Ron setul (sinterizate) si 110 Ron setul (ceramice) nu prea mai am ce reducere sa fac. La doua seturi va coafeaza un bonus 500ml de lichid de frana Repsol Dot4? :cheers:

 

Brembo am luat eu de la userul kex83 saptamana trecuta iar pretul mie mi s-a parut ok, livrarea a fost prompta!

 

Sar'na! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s Spuneai ca ai schimbat de curand bujia normala cu una Iridium. Poate o fi de la noua bujie. Poate nu face aprinderea cum trebuie. Ai strans-o bine? Ai pus cum trebuie fisa pe bujie?

Bujia am schimbat-o acu 3 luni, timp in care a mers ok. O am si pe cea veche care e in stare perfecta, o sa o pun inapoi sa vad daca se comporta altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept pozele. Tare n-as vrea sa fac vreo minune si sa imi lublefiez cizmele....

Cum ti-am promis revin cu poze....asa cum ai spus si tu mai sus m-am invartit juma de ora pe langa mobra negasind un loc unde sa nu ma incurce si care sa fie cat de cat accesibil....mai mult decat se vede in poze nu m-a dus nici pe mine capul, avantajul este ca nu ma incurca iar dejavantajele ar fii ca: daca il umpli pana la refuz tinde sa se umezeasca bidonul din cauza inclinatiei, nu etanseaza perfect (nu curge duar se umezeste, fara sa te murdaresti, rezolvarea - nu l-am mai umplut), apoi actionarea care se face relativ dificil in mers pana te obijnuiesti unde sa bagi degetelul (te prinzi repedee ca esti baiat mare...daca nu, inainte sa te pui in miscare il frectionezi un pic) si intr-un final ramane problema umplerii care eu o fac desfacand cei doi soricei care-l sustin (avand in vedere ca fac lucrul asta o data cam la doua saptamani pe mine nu ma streseaza foarte tare) in rest mult succes!

 

Cum ti-am promis revin cu poze....asa cum ai spus si tu mai sus m-am invartit juma de ora pe langa mobra negasind un loc unde sa nu ma incurce si care sa fie cat de cat accesibil....mai mult decat se vede in poze nu m-a dus nici pe mine capul, avantajul este ca nu ma incurca iar dejavantajele ar fii ca: daca il umpli pana la refuz tinde sa se umezeasca bidonul din cauza inclinatiei, nu etanseaza perfect (nu curge duar se umezeste, fara sa te murdaresti, rezolvarea - nu l-am mai umplut), apoi actionarea care se face relativ dificil in mers pana te obijnuiesti unde sa bagi degetelul (te prinzi repedee ca esti baiat mare...daca nu, inainte sa te pui in miscare il frectionezi un pic) si intr-un final ramane problema umplerii care eu o fac desfacand cei doi soricei care-l sustin (avand in vedere ca fac lucrul asta o data cam la doua saptamani pe mine nu ma streseaza foarte tare) in rest mult succes!

Variatiuni pe aceeasi tema asteptam in continuare si ori ce opinie este bine venita!

post-49126-0-68412200-1337877504_thumb.jpg

post-49126-0-71901900-1337877516_thumb.jpg

post-49126-0-77933900-1337877525_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am miscat-o si eu putin ca a iesit soarele . m-am trezit cu cruise control pe ea . gratis

nu mai revenea mansonul de acceleratie la 0 . pana la urma am slabit blocul de comenzi si l-am departat un pic de manson si am rezolvat-o . noroc cu gugalu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...