ow3x3xpr3ss Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 nu sunt adeptu ciocanului . Pana acum am desfacut de 3 ori chestia respectiva si am strans-o doar cu mana . a tinut si nu au fost probleme paba acum . Coburi Nu am vreau sa imi cumpar de la konvoi ( imi plac cum arata ) si am zis ca merg la userul Motofix ( sta si aproape de mine ) sa imi faca el suportii la cuti si crashbaru . ti-am spus ca saptamana trecuta am fost pe la mures ,daca nu ai vrut sa ne vedem !!! vedeai suporti cum arata si puteai sa iei si masutratori........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyter82 Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) Am descoperit problema care ma sacaia din toamna si anume bataia la motor,care s-a dovedit a fi intinzatorul lantului de distributie.Problema este ca m-am luat dupa cativa amici care mi-au spus ca bataia este de la piston sau ambielaj astfel am ajuns sa dau cilindrul jos sa masor pistonul si boltul,care erau cum nu se poate mai bune segmentii si cilindrul de asemenea impecabili cu uzuri minime.Acestea fiind bune ne-am indreptat atentia spre ambielaj si datorita faptului ca nu stiam cum arata un ambielaj uzat am dat motorul jos de pe motocicleta si am mers cu el la Tibi la Baneasa,care mi-a confirmat ca si acesta este bun.La sugestia lui Tibi am comandat intinzatorul lantului de distributie si garniturile de la cilindru si chiulasa dupa care m-am apucat de montat regretand ca am dat banii si pe garnituri problema fiind cu totul alta.Dupa ce am terminat de montat si am scapat de bataia enervanta m-am lovit de o noua problema,porneste foarte greu.Banuiesc ca am pus gresit pastilele de la axele cu came.Jocurile sunt urmatoarele:admisie stanga-dreapta 0.13 evacuare dreapta 0.23 stanga 0.25 In manual sunt date doua randuri de cote,la service data spune:Valve clearances Measured cold (max. 35 °C/95 °F) Inlet: 0.10-0.15 (0.004-0.006) Exhaust: 0.25-0.30 (0.010-0.012) mm (in) mm (in) si la rubrica motor alte cote pentru admisie: Valve clearances with engine cold (max. 35 °C/95 °F) Inlet valves Exhaust valves mm (in) mm (in) 0.05...0.10 (0.002...0.004) 0.25...0.30 (0.010...0.012) Dupa care ma iau? Editat Iunie 4, 2012 de pyter82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Ai ABS? Nu Ce-i drept, eu si refuz sa depasesc/devansez masini prin dreapta Pai n-am depasit pe nimeni, mergeam pe banda mea http://www.youtube.com/watch?v=ssZ4lu3ba9Q Editat Iunie 5, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Am descoperit problema care ma sacaia din toamna si anume bataia la motor,care s-a dovedit a fi intinzatorul lantului de distributie.Problema este ca m-am luat dupa cativa amici care mi-au spus ca bataia este de la piston sau ambielaj astfel am ajuns sa dau cilindrul jos sa masor pistonul si boltul,care erau cum nu se poate mai bune segmentii si cilindrul de asemenea impecabili cu uzuri minime.Acestea fiind bune ne-am indreptat atentia spre ambielaj si datorita faptului ca nu stiam cum arata un ambielaj uzat am dat motorul jos de pe motocicleta si am mers cu el la Tibi la Baneasa,care mi-a confirmat ca si acesta este bun.La sugestia lui Tibi am comandat intinzatorul lantului de distributie si garniturile de la cilindru si chiulasa dupa care m-am apucat de montat regretand ca am dat banii si pe garnituri problema fiind cu totul alta.Dupa ce am terminat de montat si am scapat de bataia enervanta m-am lovit de o noua problema,porneste foarte greu.Banuiesc ca am pus gresit pastilele de la axele cu came.Jocurile sunt urmatoarele:admisie stanga-dreapta 0.13 evacuare dreapta 0.23 stanga 0.25 In manual sunt date doua randuri de cote,la service data spune:Valve clearances Measured cold (max. 35 °C/95 °F) Inlet: 0.10-0.15 (0.004-0.006) Exhaust: 0.25-0.30 (0.010-0.012) mm (in) mm (in) si la rubrica motor alte cote pentru admisie: Valve clearances with engine cold (max. 35 °C/95 °F) Inlet valves Exhaust valves mm (in) mm (in) 0.05...0.10 (0.002...0.004) 0.25...0.30 (0.010...0.012) Dupa care ma iau? Salut.Ai cumparat motorul cumva de la un baiat din Berceni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyter82 Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Nu stiu unde statea tipul,este luata anul trecut si avea nr de Ilfov(05 DOC).De ce intrebi sti ceva ce eu nu stiu despre moto ?Nu am de ce sa ma plang de ea trage de rupe si arata bine la cei 11 ani ai ei,plus ca am vazut cu ochii mei in ce stare se afla pistonul,segmentii si cilindrul. Editat Iunie 5, 2012 de pyter82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (editat) Fericit ca ma duc la o intalnire moto azi , am inceput ziua perfect . Am vrut sa strang oglinda stanga si mi s-a rupt piesa de prindere si a ramas filetul inauntru. I s-a mai intamplat cuiva? Stie cineva cum o scot? Are cineva o piesa de rezerva pana o comand eu de la realoem? Editat Iunie 8, 2012 de pstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 asa am patit si eu . Eu am scos-o cu un cleste si putina rabdare .( a mea mai avea o mica buza afara de care am prins-o ) Iti recomand oglinzi de la vicma sunt la fel si au alt sistem de prindere parca mai solid . Succes . Eventual daca nu reusesti treci pe al un service auto /tinichigerie si cere ajutor acolo ei sigur vor sti sa il scoata ca se confrunta zilnic cu asa ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oformula Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Fericit ca ma duc la o intalnire moto azi , am inceput ziua perfect . Am vrut sa strang oglinda stanga si mi s-a rupt piesa de prindere si a ramas filetul inauntru. I s-a mai intamplat cuiva? Stie cineva cum o scot? Are cineva o piesa de rezerva pana o comand eu de la realoem? Cu o daltita mica, ciocan si rabdare. Trebuie pus vd 40 lasat putin si pe urma il iei la ciocanit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (editat) Eu am reusit sa rup un surub de la furca fata. La desfacere. Era atat de gripat (sau blocat cu Loctite) incit a cedat capul surubului. E vorba de piesa 10. Are careva idee cum as putea scoate restul surubul fara sa desfac furca fata? E vorba de surub M8... Editat Iunie 8, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 incalzeste bine . La scos suruburi nu ma prea am . totusi recomand sa mergi la cineva care sa pricepe sa nu faci alte bucuri .... Oficial am nevoie de capacul de la sorb . da este fisurat si plange pe undeva pe langa mufe . as incerca un lipici ( sa fac o poslita ) dar nu am idee ce lipici rezista la benzina . Cine ma poate ajuta il rog frumos sa o faca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Eu am reusit sa rup un surub de la furca fata. La desfacere. Era atat de gripat (sau blocat cu Loctite) incit a cedat capul surubului. E vorba de piesa 10. Are careva idee cum as putea scoate restul surubul fara sa desfac furca fata? E vorba de surub M8... incearca sa-l gauresti cu un burghiu M6 sau M5 si pe urma rupi ce a mai ramas din filetul vechi prins acolo in gaura sau tot asa gaura, cu un filet pe invers ca sa poti baga un surub mai mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Stiu ca exista un fel de desfacatoare de suruburi rupte in functie de diametrul surubului rupt si au filet pe stinga. Nu stiu cum se numesc exact. Dar trebuie desfacut amortizorul... Ar mai fi varianta sudarii unei piulte deasupra surubului. Doar ca jamba amortizorului este din aliaj. Nu as vrea sa exagerez cu incalzirea in zona respectiva. Nasol moment... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (editat) Fericit ca ma duc la o intalnire moto azi , am inceput ziua perfect . Am vrut sa strang oglinda stanga si mi s-a rupt piesa de prindere si a ramas filetul inauntru. I s-a mai intamplat cuiva? Stie cineva cum o scot? Are cineva o piesa de rezerva pana o comand eu de la realoem? Pot sa te ajut eu cu surubul rupt... si daca vrei iti arat ce mi-a facut un tip la strung, ca sa nu dau cate 60 de lei la bavaria de fiecare data cand pocneste ala... Da-mi un PM daca vrei @Serban.S se scoate prin acelasi procedeu ca si cel de la oglinda... PM Editat Iunie 8, 2012 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Am descoperit problema care ma sacaia din toamna si anume bataia la motor,care s-a dovedit a fi intinzatorul lantului de distributie.Problema este ca m-am luat dupa cativa amici care mi-au spus ca bataia este de la piston sau ambielaj astfel am ajuns sa dau cilindrul jos sa masor pistonul si boltul,care erau cum nu se poate mai bune segmentii si cilindrul de asemenea impecabili cu uzuri minime.Acestea fiind bune ne-am indreptat atentia spre ambielaj si datorita faptului ca nu stiam cum arata un ambielaj uzat am dat motorul jos de pe motocicleta si am mers cu el la Tibi la Baneasa,care mi-a confirmat ca si acesta este bun.La sugestia lui Tibi am comandat intinzatorul lantului de distributie si garniturile de la cilindru si chiulasa dupa care m-am apucat de montat regretand ca am dat banii si pe garnituri problema fiind cu totul alta.Dupa ce am terminat de montat si am scapat de bataia enervanta m-am lovit de o noua problema,porneste foarte greu.Banuiesc ca am pus gresit pastilele de la axele cu came.Jocurile sunt urmatoarele:admisie stanga-dreapta 0.13 evacuare dreapta 0.23 stanga 0.25 In manual sunt date doua randuri de cote,la service data spune:Valve clearances Measured cold (max. 35 °C/95 °F) Inlet: 0.10-0.15 (0.004-0.006) Exhaust: 0.25-0.30 (0.010-0.012) mm (in) mm (in) si la rubrica motor alte cote pentru admisie: Valve clearances with engine cold (max. 35 °C/95 °F) Inlet valves Exhaust valves mm (in) mm (in) 0.05...0.10 (0.002...0.004) 0.25...0.30 (0.010...0.012) Dupa care ma iau? După ce porneÂşte totul merge bine? Dacă o accelerezi puțin când o porneÂşti ... porneÂşte mai uÂşor? Dacă da -> verifă distribuția! Probabil nu e exact la semn. Am pățit Âşi eu o treabă asemanatoare Âşi era un dinte diferența la admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 incearca sa gauresti surubul cu un burghiu care taie in sensu invers acelor de ceasornic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (editat) Fericit ca ma duc la o intalnire moto azi , am inceput ziua perfect . Am vrut sa strang oglinda stanga si mi s-a rupt piesa de prindere si a ramas filetul inauntru. I s-a mai intamplat cuiva? Stie cineva cum o scot? Are cineva o piesa de rezerva pana o comand eu de la realoem? da o gaura bormasina in centrul surubului daca surubul este de 12 dai cu 8, dupa bati un imbus sa intre presat pe gaura...si desfaci la mine a functionat de 3 ori metoda asta Editat Iunie 8, 2012 de delete636 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Pot sa te ajut eu cu surubul rupt... si daca vrei iti arat ce mi-a facut un tip la strung, ca sa nu dau cate 60 de lei la bavaria de fiecare data cand pocneste ala... Da-mi un PM daca vrei @Serban.S se scoate prin acelasi procedeu ca si cel de la oglinda... PM poate ne poti arata si noua "scula"...sa ne dai idei, in caz de... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Poza cu "scula". O sa incerc sa fac poze si pe parcursul operatiunii. Oricum, nu e rocket science. Se da gaura, se desurubeaza Kitul se gaseste la praktiker pe la 40 lei sau pe okazii (mult) mai ieftin. Era unul pe la 13 lei prin Oradea... Eu l-am luat din targ (Bacau) la vreo 20 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 scula din poza se numeste extractor de suruburi. Yato e o firma buna. Mare atentie la cele ieftine - pot face mai mult rau decat bine prin faptul ca sunt dintr-o fonta foarte proasta si se rup in interiorul surubului - moment in care dai de dracu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Problema cea mai mare, dupa faptul ca s-a rupt surubul ala, e faptul ca mi se pare mult prea aproape de amortizor. Mi-e cam frica sa nu incerc sa repar una si sa stric alta. De unde as putea cumpara un extractor de suruburi bun ? Surubul e M8... Ce credeti, ar merge extras surubul ala rupt FARA sa desfac jamba si implicit schimbat simeringuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 (editat) @ZIDU', pe okazii, tot Yato era, doar ca vroiau pe transport mai mult decat pe "scula" si am zis pas. @Serban.S, din cate vad eu acolo (nu-s mecanic, deci doar imi dau cu presupusul) singura problema ar fi cum bagi bormasina ca sa dai gaura. Eu in locuri de astea stramte am dat cu o bormasina cu prelungitor, cu care mai fac placile de circuite imprimate. Aia e cat un creion mai gros. Extractor gasesti cam pe la orice magazin de bricolaj (mai putin Bricostore, sau cel putin nu aveau cand am fost eu). Hornbach si Praktiker au acelasi preturi, sau cel mult vreo 2 lei diferenta. Dupa cum am vazut si ieri cu pstefan, WD-40 chiar ajuta la scoaterea suruburilor rupte, deci da acolo fara sa te zgarcesti, fie inainte, fie dupa ce dai gaura. Din cate stiu filetul de pe jamba are gaura in ambele parti, deci s-ar putea sa ai noroc, sa agate burghiul si sa iasa pe jos. Editat Iunie 10, 2012 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Pe langa WD40 care ar trebui folosit la orice surub care nu da semne c-ar iesi usor, poate mai ajuta la destepenire si vreo doua lovituri de ciocan date cu atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 intervin si eu in discutia cu suruburile . eu am vechea problema cu sorbu : CURGE sau mai exact plange . Nu plange in mers doar cand sta . acum unde as putea gasi un capac sau cu ce sa il lipesc .E un por undeva in jurul mufelor . Din cate am vazut in desene nu este pozitie separata pt el . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Problema cea mai mare, dupa faptul ca s-a rupt surubul ala, e faptul ca mi se pare mult prea aproape de amortizor. Mi-e cam frica sa nu incerc sa repar una si sa stric alta. De unde as putea cumpara un extractor de suruburi bun ? Surubul e M8... Ce credeti, ar merge extras surubul ala rupt FARA sa desfac jamba si implicit schimbat simeringuri? merge da te chinui. poti incerca cu un biax flexibil sau mai sunt niste s cule cu mandrina la 90 grade care se pun in capul unei bormasini normale. orice ai face protejeaza jamba de zgarieturi - altfel nu va mai etansa in veci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 sau incearca sa dai gaura din celalalt capat, cum ar veni prin varful surubului astfel nu mai risti sa zgarii jamba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.