Atomykatt Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (editat) Fericit ca ma duc la o intalnire moto azi , am inceput ziua perfect . Am vrut sa strang oglinda stanga si mi s-a rupt piesa de prindere si a ramas filetul inauntru. I s-a mai intamplat cuiva? Stie cineva cum o scot? Are cineva o piesa de rezerva pana o comand eu de la realoem? Pot sa te ajut eu cu surubul rupt... si daca vrei iti arat ce mi-a facut un tip la strung, ca sa nu dau cate 60 de lei la bavaria de fiecare data cand pocneste ala... Da-mi un PM daca vrei @Serban.S se scoate prin acelasi procedeu ca si cel de la oglinda... PM Editat Iunie 8, 2012 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Am descoperit problema care ma sacaia din toamna si anume bataia la motor,care s-a dovedit a fi intinzatorul lantului de distributie.Problema este ca m-am luat dupa cativa amici care mi-au spus ca bataia este de la piston sau ambielaj astfel am ajuns sa dau cilindrul jos sa masor pistonul si boltul,care erau cum nu se poate mai bune segmentii si cilindrul de asemenea impecabili cu uzuri minime.Acestea fiind bune ne-am indreptat atentia spre ambielaj si datorita faptului ca nu stiam cum arata un ambielaj uzat am dat motorul jos de pe motocicleta si am mers cu el la Tibi la Baneasa,care mi-a confirmat ca si acesta este bun.La sugestia lui Tibi am comandat intinzatorul lantului de distributie si garniturile de la cilindru si chiulasa dupa care m-am apucat de montat regretand ca am dat banii si pe garnituri problema fiind cu totul alta.Dupa ce am terminat de montat si am scapat de bataia enervanta m-am lovit de o noua problema,porneste foarte greu.Banuiesc ca am pus gresit pastilele de la axele cu came.Jocurile sunt urmatoarele:admisie stanga-dreapta 0.13 evacuare dreapta 0.23 stanga 0.25 In manual sunt date doua randuri de cote,la service data spune:Valve clearances Measured cold (max. 35 °C/95 °F) Inlet: 0.10-0.15 (0.004-0.006) Exhaust: 0.25-0.30 (0.010-0.012) mm (in) mm (in) si la rubrica motor alte cote pentru admisie: Valve clearances with engine cold (max. 35 °C/95 °F) Inlet valves Exhaust valves mm (in) mm (in) 0.05...0.10 (0.002...0.004) 0.25...0.30 (0.010...0.012) Dupa care ma iau? După ce porneÂşte totul merge bine? Dacă o accelerezi puțin când o porneÂşti ... porneÂşte mai uÂşor? Dacă da -> verifă distribuția! Probabil nu e exact la semn. Am pățit Âşi eu o treabă asemanatoare Âşi era un dinte diferența la admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 incearca sa gauresti surubul cu un burghiu care taie in sensu invers acelor de ceasornic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (editat) Fericit ca ma duc la o intalnire moto azi , am inceput ziua perfect . Am vrut sa strang oglinda stanga si mi s-a rupt piesa de prindere si a ramas filetul inauntru. I s-a mai intamplat cuiva? Stie cineva cum o scot? Are cineva o piesa de rezerva pana o comand eu de la realoem? da o gaura bormasina in centrul surubului daca surubul este de 12 dai cu 8, dupa bati un imbus sa intre presat pe gaura...si desfaci la mine a functionat de 3 ori metoda asta Editat Iunie 8, 2012 de delete636 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Pot sa te ajut eu cu surubul rupt... si daca vrei iti arat ce mi-a facut un tip la strung, ca sa nu dau cate 60 de lei la bavaria de fiecare data cand pocneste ala... Da-mi un PM daca vrei @Serban.S se scoate prin acelasi procedeu ca si cel de la oglinda... PM poate ne poti arata si noua "scula"...sa ne dai idei, in caz de... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Poza cu "scula". O sa incerc sa fac poze si pe parcursul operatiunii. Oricum, nu e rocket science. Se da gaura, se desurubeaza Kitul se gaseste la praktiker pe la 40 lei sau pe okazii (mult) mai ieftin. Era unul pe la 13 lei prin Oradea... Eu l-am luat din targ (Bacau) la vreo 20 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 scula din poza se numeste extractor de suruburi. Yato e o firma buna. Mare atentie la cele ieftine - pot face mai mult rau decat bine prin faptul ca sunt dintr-o fonta foarte proasta si se rup in interiorul surubului - moment in care dai de dracu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Problema cea mai mare, dupa faptul ca s-a rupt surubul ala, e faptul ca mi se pare mult prea aproape de amortizor. Mi-e cam frica sa nu incerc sa repar una si sa stric alta. De unde as putea cumpara un extractor de suruburi bun ? Surubul e M8... Ce credeti, ar merge extras surubul ala rupt FARA sa desfac jamba si implicit schimbat simeringuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 (editat) @ZIDU', pe okazii, tot Yato era, doar ca vroiau pe transport mai mult decat pe "scula" si am zis pas. @Serban.S, din cate vad eu acolo (nu-s mecanic, deci doar imi dau cu presupusul) singura problema ar fi cum bagi bormasina ca sa dai gaura. Eu in locuri de astea stramte am dat cu o bormasina cu prelungitor, cu care mai fac placile de circuite imprimate. Aia e cat un creion mai gros. Extractor gasesti cam pe la orice magazin de bricolaj (mai putin Bricostore, sau cel putin nu aveau cand am fost eu). Hornbach si Praktiker au acelasi preturi, sau cel mult vreo 2 lei diferenta. Dupa cum am vazut si ieri cu pstefan, WD-40 chiar ajuta la scoaterea suruburilor rupte, deci da acolo fara sa te zgarcesti, fie inainte, fie dupa ce dai gaura. Din cate stiu filetul de pe jamba are gaura in ambele parti, deci s-ar putea sa ai noroc, sa agate burghiul si sa iasa pe jos. Editat Iunie 10, 2012 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Pe langa WD40 care ar trebui folosit la orice surub care nu da semne c-ar iesi usor, poate mai ajuta la destepenire si vreo doua lovituri de ciocan date cu atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 intervin si eu in discutia cu suruburile . eu am vechea problema cu sorbu : CURGE sau mai exact plange . Nu plange in mers doar cand sta . acum unde as putea gasi un capac sau cu ce sa il lipesc .E un por undeva in jurul mufelor . Din cate am vazut in desene nu este pozitie separata pt el . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Problema cea mai mare, dupa faptul ca s-a rupt surubul ala, e faptul ca mi se pare mult prea aproape de amortizor. Mi-e cam frica sa nu incerc sa repar una si sa stric alta. De unde as putea cumpara un extractor de suruburi bun ? Surubul e M8... Ce credeti, ar merge extras surubul ala rupt FARA sa desfac jamba si implicit schimbat simeringuri? merge da te chinui. poti incerca cu un biax flexibil sau mai sunt niste s cule cu mandrina la 90 grade care se pun in capul unei bormasini normale. orice ai face protejeaza jamba de zgarieturi - altfel nu va mai etansa in veci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 sau incearca sa dai gaura din celalalt capat, cum ar veni prin varful surubului astfel nu mai risti sa zgarii jamba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Am reusit sa dau o gaura de sus. Traiasca bormasinile cu acumulator. Am dat cu WD40 din plin. Nasol este faptul ca surubul a fost dat inainte cu Loctite. Il mai las o vreme la fezandat si apoi mai vad eu cum il scot. Am incercat sa pun pe el un extractor de suruburi, dar mi se ca surubul este mult prea tare gripat si mi-e frica sa nu se rupa extractorul... Daca nu am desfacut acolo niciodata in 4 ani, asa merit ... Multumesc tuturor de idei si ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 are cineva schemele electrice de la GS-ul cu doua bujii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bakajin Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Buna, am si eu o mica problema. Motorul a cazut in parcare si drept rezultat scaritza pasager stanga s-a rupt si maneta de ambreiaj e putin indoita in fata ( teoretic se poate merge, practic e putin mai greu de apucat fara a avea degete telescopice). Intrebarea ar fi unde gasesc de cumparat maneta de abreiaj si scarite pasager( daca poate cineva sa imi confirme suspiciunea ca scaritele de pasager de la aprilia pegaso sunt identice). M-ar interesa si daca am sanse sa gasesc un radiator (alta distractie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 are cineva schemele electrice de la GS-ul cu doua bujii? Ce anume te intereseaza? Lasa-mi o adresa de email pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Buna, am si eu o mica problema. Motorul a cazut in parcare si drept rezultat scaritza pasager stanga s-a rupt si maneta de ambreiaj e putin indoita in fata ( teoretic se poate merge, practic e putin mai greu de apucat fara a avea degete telescopice). Intrebarea ar fi unde gasesc de cumparat maneta de abreiaj si scarite pasager( daca poate cineva sa imi confirme suspiciunea ca scaritele de pasager de la aprilia pegaso sunt identice). M-ar interesa si daca am sanse sa gasesc un radiator (alta distractie). cele de pegaso nu sunt chiar identice , suportii sunt diferiti dar scaritele in sine se potrivesc,dar ca sa le demontezi din suporti trebuie sa tai niturile la flex. Eu le-am taiat dar nu le-am montat inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 radiator .. http://radiatoare-motociclete.ro/ maneta ambreaj e undeva la 35 40 ron . vb cu achimoto ca iti aduce . scarita nu e din tabla ( fier ) si se poate suda ? eu pedala de frana o am putin indoita . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bakajin Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Acum astept sa vad maine daca se poate repara radiatorul, daca nu apelez la cei de care ai zis. Scarita s-a rupt in interior si pana una alta o sa fie una diferita care ramane lasata jos (macar sa pot sa imi plimb viitoarea soata in continuare). Maneta am gasit pe louis.de si vad ca au si la kronau in stoc, probabil ca imi iau ( e cam incomod de folosit ambreiajul asa indoit). http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/765.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 e undeva la 30 ron mult mai ieftin dar e drept in cam aprox o saptamana . ca si sfat . taie din manete , cand cazi nu vor mai fi afectate .Eu asa am primit mobra cand am luat-o si sincer nu am crezut pana nu am probat ( la mine a fost pe pamant tranta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Acum astept sa vad maine daca se poate repara radiatorul, daca nu apelez la cei de care ai zis. Scarita s-a rupt in interior si pana una alta o sa fie una diferita care ramane lasata jos (macar sa pot sa imi plimb viitoarea soata in continuare). Maneta am gasit pe louis.de si vad ca au si la kronau in stoc, probabil ca imi iau ( e cam incomod de folosit ambreiajul asa indoit). http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/765.html manetele de pe louis sunt de toata jena. se vor rupe rapid. neaparat sa le crestezi. radiator - e un baiat in giulesti care sudeaza ff bine. stiu ca eu acolo merg cu al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Acum astept sa vad maine daca se poate repara radiatorul Daca ai de reparat radiatorul mergi cu incredere AICI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 (editat) Intrebare pentru cei care si le-au schimbat si sunt multumiti de rezultat: care sunt cele mai bune simeringuri de furca aftermarket? Editat Iunie 11, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Eu am AllBalls... bune-rele, nu stiu, le-am schimbat la @Cesar si asta mi-a pus, din auzite ar fi bune, eu am sub 3000 Km cu ele, majoritatea pe asfalt. Am dat 250 cu totul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.