pstefan Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 cele de pegaso nu sunt chiar identice , suportii sunt diferiti dar scaritele in sine se potrivesc,dar ca sa le demontezi din suporti trebuie sa tai niturile la flex. Eu le-am taiat dar nu le-am montat inca. nu se potrivesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 unde e 5 ron noua? ms cati km are motorul?ca ma gandesc sa fac si eu o verificare ,dar tot asa vreau sa il desfac cu manutele mele!! da, la bavaria e cam 5-6 lei. sincer nu am chef de brico sau altele sa o iau cu 2. REferitor la supape - am facut acu ceva vreme o verificare la ei - verificarea era 240 ron, daca mai era ceva de reglat - urca la 360. Mai costa spre 100 ron garnitura de capac - care trebuie schimbata daca nu vrei sa curga ulei pe acolo la greu. Eu nu am avut chef sa desfac pe trotuat mobra am alergie daca bate vantu cu praf cand vad supapele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berlin Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 http://bmw-camp.myfo...-vp149.html#149 nu crezi ca esti off topic ?de ce nu spui ca e si cu circuit inchis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Problema cea mai mare, dupa faptul ca s-a rupt surubul ala, e faptul ca mi se pare mult prea aproape de amortizor. Mi-e cam frica sa nu incerc sa repar una si sa stric alta. De unde as putea cumpara un extractor de suruburi bun ? Surubul e M8... Ce credeti, ar merge extras surubul ala rupt FARA sa desfac jamba si implicit schimbat simeringuri? Din pacate s-a rupt si al doilea surub de la mortizorul stang. Se pare ca a fost mult LOCTITE pe suruburile alea. Intrebare: daca se incalzeste LOCAL cu pistolul cu aer cald, pasta aia LOCTITE are vreo sansa sa devina semifluida astfel incit sa incerc sa desfac surubul cu un extractor ? Am cumparat deja un set de extractoare dar mi se par firave. In plus de asta, parca se "umfla" prea tare in surub cind incerci sa il extragi pe surub. Am vazut un set de extractoare care mi se pare mai "cumsecade". Adica parca nu s-ar "umfla" prea tare in surub... Cel mai simplu si mai simplu este sa dau o gaura de 8 prin surub si sa pun surub de M8 cu piulita jos. Ar mai fi varianta HELICOIL dar parca nu mai ramane "carne" in acea aripioara. Orice parere este binevenita deoarece am ramas in pana de idei. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 La mine nu s-a rupt pe mobra, s-a rupt pe alt utilaj tocmai ca era pus tona de loctite. Aveam 4 suruburi blocate asa, cu capul mancat. Pe primele doua le-am scos cu o bormasina cu percutie (mi-a luat vreo 20 de minute de batut in surub si socuri de la bormasina dar au iesit). Pe celelalte 2 le-am incalzit cu pistolul de lipit. Dureaza ceva timp (10-20min) dar iese sigur pentru ca loctiteul se topeste la vreo 2-300 de grade. Sa nu pui wd inainte sa incerci cu pistolul de lipiti ca iese naspa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (editat) daca n-ai mai facut operatiunea asta, mai bine nu experimentezi direct pe motor.. loctite-ul se mai inmoaie la temperatura mare...oricum e recomandat sa incalzesti zona, risc mai mic de fisuri. un pistol pneumatic te-ar ajuta, dar nu stiu daca e loc acolo.. alta varianta ar fi electroeroziunea, singura problema o poate ridica fixarea in masinarie.. Editat Iunie 18, 2012 de Alexey04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Am cumparat deja un set de extractoare dar mi se par firave. In plus de asta, parca se "umfla" prea tare in surub cind incerci sa il extragi pe surub. Exact extractoare de alea am si eu, si si-au facut treaba pana acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motonick Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (editat) salut voi ce model de intercom folositi ? recomandati ? functioneaza ? pana la ce distanta bate ? aveti vreo recomandare pentru ceva universal, care sa mearga pentru orice casca ? multumesc Editat Iunie 18, 2012 de Motonick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Orice parere este binevenita deoarece am ramas in pana de idei. Multumesc Da gaura cu bormasina prin surub si dupa aia prinde piesa aia cu un surub + piulita. Nici nu te mai chinui sa dai un nou filet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Telefon pe android si aplicatie de chat pe bt, bate in jur de 200m, folosit casca/mic telefonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian.cherches Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Salutare baieti, recent am redevenit si eu posesor de f65gs/ 2006. Intrebare : are cineva de vanzare un parbriz mai mare de bmw? 3 gauri / 4 gauri nu conteaza, eu am cu 4 gauri . alta intrebare : daca a inaltat cineva motoreta din suspenis spate , poate mi zice si mie cum a facut o. Merci , va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 alta intrebare : daca a inaltat cineva motoreta din suspenis spate , poate mi zice si mie cum a facut o. uite: /index.php?/topic/622519-linkage-urioase-pentru-urcatcoborat-f650gsdakar/page__p__3122633__fromsearch__1#entry3122633 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (editat) alta intrebare : daca a inaltat cineva motoreta din suspenis spate , poate mi zice si mie cum a facut o. Merci , va salut. Salut! Dan Cata mi-a facut si mie piesele de la telescop si a iesit bine . Il recomand. Daca te intereseaza am nr. lui de telefon. Editat Iunie 18, 2012 de albanezu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian.cherches Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 da, da mi l pe privat te rog. merci mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 cine ma poate ajuta cu un cod pentru mufa de alimentare pompa de benzina . am cautat in program dar nu m-am prea lamurit care este . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyter82 Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Dupa ce am montat noul intinzator la distributie parca s-a mai domolit bataia dar dupa escapada din wekend la Seawolves Bike Fest pe drumul de intoarcere a inceput sa bata mai tare.Azi am desfacut intinzatorul sa il verific si parea in regula dar am observat ca distanta de la pistonul intinzatorului(verde)la exterior(rosu)este cam mare 20mm la carte spunand max 9mm.Intrebarea este de unde se masoara ca imaginea din manual m-a bagat in ceata?Masor de la verde la rosu sau de la albastru la rosu?Pozitia intinzatorului in poza este in punctul unde opune rezistenta cu lantul intins si fara ulei in el dezamorsat.Noul intinzator nu mai este prevazut cu siguranta.Intinzatorul fiind nou nu ramane decat sa schimb lantul si patinele. Nu are nimeni idee cum se masoara?Am sunat la BMW la Baneasa si ma costa 504 ron lantul de distributie si patinele de ghidaj(443ron lantul 61ron patinele).Trebuie sa fac un efort financiar sa le schimb si pe astea,dar sper sa nu fie cazul asa ca astept pareri cu privire la modul de masurare al intinzatorului. Editat Iunie 19, 2012 de pyter82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 imi poate spune cineva ce dimensiuni au "intrarile" si "iesirile" la filtru de benzina? ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Lungime? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Lungime? diametrul daca te rog ,mult de tot . multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Din Paint si poza pusa mai devreme, ar fi intre 8.5 si 9 mm in partea ingustata, iar la intrare maximul la care ajunge este de 10 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 referitor la problema mea : Curgea oe undeva sorbu ! Problema constata : Un fir de curent de la pompa era strapuns se incalzea si a distrus pinu in care intra ( cel din sorb) si pe langa pinul acela imi curgea mie benzina . Rezolvare : desfacut sorb degresat cu spary de curatat discu( eu folosesc de la forch ) eu ieftin si fac treaba buna . Pus loctita 401 ( e precum supreglue doar ca o data lipita doar rupta ca altfel nu se dizolva ( tine la benzina . pe mine asta ma durea) cu mufele am rezolvat mai usor ( am comandata o mufa originaloa dar pana vine am zis ca rezolv cunva . Mers la dezmembrari cautat BMW si am gasit in usa ( cea dreapta ) la un benzinar de prin 90 si ceva . 2 mufe care desfacute au pinii de care am nevoie . ( Nu mai corespund la culori dar cu putina gandire se rezolva si iese o treaba buna . Am scris toate patatia la un loc ca poate mai are cineva aceeasi problema . Daca cineva mai vrea piese originale BMW la pret ok am un amic care aduce piese auto si pot sa ii cer un pret la codurile furnizate de voi ( cod de piesa pe original) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Dupa ce am montat noul intinzator la distributie parca s-a mai domolit bataia dar dupa escapada din wekend la Seawolves Bike Fest pe drumul de intoarcere a inceput sa bata mai tare.Azi am desfacut intinzatorul sa il verific si parea in regula dar am observat ca distanta de la pistonul intinzatorului(verde)la exterior(rosu)este cam mare 20mm la carte spunand max 9mm.Intrebarea este de unde se masoara ca imaginea din manual m-a bagat in ceata?Masor de la verde la rosu sau de la albastru la rosu?Pozitia intinzatorului in poza este in punctul unde opune rezistenta cu lantul intins si fara ulei in el dezamorsat.Noul intinzator nu mai este prevazut cu siguranta.Intinzatorul fiind nou nu ramane decat sa schimb lantul si patinele. din ce scrie in manual, pare a fi de la albastru la rosu, albastru fiind, dupa capul meu, "chain tensioner piston", ca doar el intra in "verde", nu invers. pe de alta parte, nu inteleg care-i treaba cu distanta "A". zice s-o masori..si-atat lantul se mai poate intinde si neuniform, deci este posibil ca intr-un loc sa ai distanta din parametri, iar in altul s-o depaseasca. daca te apuci de schimbat, scrie si aici, sa lamuresti dilema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Am pus Motul300 10w40 acum vreo luna si ceva (dupa ce am schimbat tot kitul de ambreaj). Zilele astea mi s-a bulit termostatul si am mers cu beculetul aprins prin oras ceva. Aseara am dat termostatul jos de tot, sa-l las pe direct. Nu se mai incalzeste dar ma observat ca se aude o bataie urata, scurta, cand vreau sa plec de pe loc. S-a intamplat de 3 ori, nu-mi dau seama unde e, eu am simtit-o in ambreaj. Sa se fi frecat uleiul asa repede sa nu mai tina placile bine sau ar trebui sa ma uit dupa altceva? ow3x3xpr3ss 6mm + 1mm marginea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 motul 300 V este de top . Nu cred ca poate strica ceva la motor . mai bine verifica ambreaju sau restu . Eu am 7100 care este sub 300V ca si clasament . imediat fac 6000 cu el si merge fara probleme . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 si eu am Motul 5100 10W40 care din ce am vazut e recomandat pana in 30 de grade, apoi trebuie sa folosesti 15W50 , eu mi-am luat pt urmatorul schimb 15W40, 300V e prea scump , nu vreau sa tin motorul o viata intreaga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.