Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Salut,

 

Ma bate gandul sa cumpar pentru mobra mea un tankbag de la Louis: http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1353.html

A pus cineva modelul asta pe F650GS/Dakar? Eu m-am uitat si nu prea stiu de ce sa-l leg. Chingile din spate ar merge legate de cadru, dar cele din mijloc nu am idee. Nu am niciun fel de crashbar montat.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trebuie schimbata si camasa Ovidiu! Altfel iti va manca si cablul cel nou pus astazi!

 

Daca nu ar baga pompa presiune, ar mai alerga motocicleta cu 120? Cel mult poate fi flitrul de benzina, dar si ala daca ar face problema la relanti, de ce nu face si in mers?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci....service ,tester. cablul iti garantez ca nu se va rupe in camasa,doar surubul ala care l-am pus in capat sa tina ! hai sa facem motorul ala ca la vara trebuie sa mergem la lacul Sf.ana :bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact problema asta o am eu (urmeaza sa il schimb ca e rupt pe jumatate) am cumparat doar cablul proptiu zis fara camasa ,partea care vine la maneta este nituita exact ca originalul iar cea care vine la motor este libera si mi-au dat o bucsa gaurita cu filet interior care arata exact ca nitul original sa il pot pune la ce distanta trebuie si are si forma acestuia ,sper ca am fost destul de explicit .

 

m-a costat 17 lei si nu cred ca originalul sa fie mai bun cu ceva . asa ceva sa cauti ,daca ai fi in tg.mures te-as putea ajuta

unde ai gasit si cine le face, pt ca is la louis au kit de reparatie cabluri dar sunt total nefolositoare si mult prea subtiri

oricum e bine sa pui cablu nou...merita si mobra o data la 50000 km, dar kit-ul sa il ai la tine in permanenta, ca nu se stie

 

sunt curios ce ai luat tu pt reparatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat doar cablu (la fel de gros ca originalul) si "niturile" astea nu stiu cum sa le spun.....scuze de calitatea imagini(sper sa se inteleaga),la cablu nu pot sa ii fac poza pt ca astazi l-am montat.

post-66828-0-54821200-1363474674_thumb.jpg

post-66828-0-75849300-1363474677_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Eu sunt fericitul posesor al unui Bmw F650 GS din 2001 despre care vorbeste @ow3x3xpr3ss!

L-am adus din Tg.Mures weekendul trecut, si a mers foarte bine pana in Ploiesti.

 

Problema suna cam asa:

-il pornesc, si nu de fiecare data, dar de multe ori, sta putin la relanti si se opreste brusc; am patit-o si in mers la semafor;

-stand la relanti are din cand in cand un impuls ca o impiedicare, iar acul turometrului are o mica bataie in jos, dupa care revine;

-de cateva ori, stand la relanti merge, dar cand vreau sa accelerez fie catusi de putin, iar se opreste brusc.

-ulei pe la furtunasul cu dop, nu curge jos cand scot dopul, mai are un furtunas subtire care vine din baza cutiei "AirBox" care duce undeva jos la cricul central, si p-acolo picura mereu ulei prin el.

-nivelul uleiului este cam mare, nu am facut eu schimbul de ulei; il voi scoate, masura, si il voi turna iar in motor atat cat trebuie.

Felicitari pentru achizitie si sa o plimbi sanatos.

Eu am patit faza cu relantiul care moare +pornire greoaie la rece. S-a dovedit ca era filtrul de benzina. Nu ii venea suficient debit de benzina si murea. L-am schimbat cu o versiune auto si merge OK de atunci.

Uleiul in airbox ar fi din cauza ca s-a pus prea mult la schimbul de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar altfel mergea ok ,avea putere motorul? asta mai urmeaza sa facem si noi sa schimbam filtrul si sa ne uitam la pompa de benzina la sorb sau daca functioneaza normal.

uleiul nu mai curge pt ca foarte probabil s-a cam golit instalatia si acum este la cantitatea normala.

apropo ne poti spune ce filtru ai folosit si de unde?

 

ms anticipa

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult. totusi nu m-ai lamurit in privinta simptomelor care le aveai la moto,doar astea erau singurele manifestari?

altfel tragea bine moto ,mergea ok? scuze daca sant cam insistent da chiar nu stim ce sa ii mai facem!!!

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ms, asta fac de 1 saptamana (chiar daca nu e moto meu)am facut ,incercat cam tot ce se spune pe acolo fara nici un rezultat.

daca nu am avut inca posibilitatea sa il punem pe tester ce sa facem,aceea vrem sa fie ultima solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un reset de ECU i'ai facut?

nu insista prea mult pe filtru, ca prea putine sanse is sa fie de acolo. Filtrul merge 50 k fara probleme.

Stiu ca in bucale are L.U.V tester, Bavaria sau in Cluj Dan Cata...fa'le o vizita la oricare dintre ei.



Motorul nu cade in nas/ moare din cauza uleiului.

Furtunasul de la Airbox e cel de gaze carter.

Verifica conexiunea la baterie, desfa bornele de la baterie, lasa'le 3-4 ore desfacute ( ambele, si + si - ), reinvata acceleratia prin rotirea acesteia de 3 ori parca de la min la max, iar daca tot e desfacut verifica bujia, filtrul de aer si sa nu ai mult ulei in Airbox (ultimele 3 chestii fiind ca o verificare, daca tot e desfacut, fara a avea o stransa legatura cu functionarea defectuasa pe care ai reclamat'o )

Remonteaza apoi bateria si vezi ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am facut si am facut si reset de TPS,am(a) vb cu dan la tel e cam departe de ploiesti(de el stiam ca are) si crede-ma ar fi un chin sa mergi cu moto asa pana acolo.l

probabil tot la tester se va ajunge dar mai vrem sa incercam faza cu filtrul si sa vedem pompa de benzina. daca tot am facut atatea o mai incercam si pe asta......acum depinde si de iulian ce vrea.

multumesc .

 

am desfacut tot pana la galeria de admisie (se vedeau supapele)calculatorul a fost dat jos mai mult de 1 ora(am inteles ca 15 min ar fi suficiente) bornele le-am verificat - era slab,am completat cu apa .

 

ziua urmatoare dat jos de pe moto meu(care merge perfect)tot ce se putea da jos si pus pe moto lui fara nici in rezultat,deci.........chiar nu mai stim ce sa ii facem decat cele scrise mai sus si tester.

 

multumesc

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica bine firele ce intra si ies in si din contactul cu cheie, apoi siguranta principala si prinderea ei...borne baterie, etc...fiindca un astfel de efect poate avea si o scurta intrerupere a curentului! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate fi si asa ceva pt ca o gramada de fire sant "reparate" cu banda izolatoare,pt ca furtunasul de prea plin de la baterie era cazut si electrolitul din baterie se cam scurgea pe fire si tot le-a ros...da cine poate stii ce este pe acolo .

 

probabil ar trebui sa aruncam o privire mai atenta si pe acolo

 

 

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate fi si asa ceva pt ca o gramada de fire sant "reparate" cu banda izolatoare,pt ca furtunasul de prea plin de la baterie era cazut si electrolitul din baterie se cam scurgea pe fire si tot le-a ros...da cine poate stii ce este pe acolo .

 

probabil ar trebui sa aruncam o privire mai atenta si pe acolo

 

 

 

multumesc

cred ca ti-ai raspuns singur la problema

bafta la verificat fire si legaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult. totusi nu m-ai lamurit in privinta simptomelor care le aveai la moto,doar astea erau singurele manifestari?

altfel tragea bine moto ,mergea ok? scuze daca sant cam insistent da chiar nu stim ce sa ii mai facem!!!

 

Mersi

In mers tragea bine. Asa mi se parea mie atunci. Dupa cateva luni in care filtrul de benzina s-a imbacsit si mai tare, a ajuns sa se opreasca la relantiu la semafor si in final sa nu mai porneasca deloc.

Dupa ce am schimbat filtrul de benzina mi se parea ca e racheta. De aia am spus mai sus ca "mi se parea". Cu filtrul de benzina schimbat am avut alt feedback de la utilaj. Avea alta viata in demaraje plus ca nu se mai oprea la semafor.

Sa verifici si distanta la bujii sau sa le schimbi cu altele noi daca le stii vechi. Deasemenea sa cureti si canalul de la motorasul de la IDLE CONTROL VALVE (de care iti spunea un coleg pe www.motorist.ro)

PS. La pornirea greoaie, desfac totusi si butonul de la starter si curata pastilele care fac contact. Eu am gasit pe repectivele contacte o mazga incredibila, izolatoare, care ma facea sa apas pe buton de sa il rup cand porneam motoru'.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inafara de schimbat filtru benzina, si inspectat amanuntit firele cu camasa distrusa (nu izolatia, ci tubul prin care trec toate), altceva nu am ce sa-i mai fac! Am curatat toata partea de admisie aer plus senzori. I-am inlocuit pe toti de la Ovidiu, si face la fel! Mai schimb si filtrul de benzina, si iau electrica iar la mana! Revenim cu rezultate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,revin cu feedback. Azi au desfacut motorul si SURPRIZA:

1. furca selectoare indoita putin (se repara)

2. pinioanele la a doua uzate incat mai calca doar la jumate deci cauza erau pinioanele si nu furca si probabil ele erau de vina si pentru furca indoita.

 

Daca stie careva de unde pot sa iau set complet de garnituri noi mai ieftin de 600 de lei, n-ar fi rau si daca stiti de unde sa iau si niste pinioane sh in stare buna n-ar fi rau.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru piese Ebay este o sursa buna. Gasisem o firma de nemti care erau specializati pe dezmembrat BMW-uri si vandut la bucata. Aveau zeci de pagini de ebay cu piese poate chiar sute. Daca gasesc vre-un link ceva il postez.



Nu stiu daca asta era userul de Ebay dar pe asta l-am gasit la repezeala : http://www.ebay.de/sch/m.html?item=251142543124&pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3a79431714&_ssn=vento-888&_pgn=3&_skc=400&rt=nc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,astenia de primavara, ca la ebay nu ma gandisem.

P.S. Multumesc Adi, o sa sun mai tarziu, poate mai reduc din costuri.

Editat de crazydanutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica bine firele ce intra si ies in si din contactul cu cheie, apoi siguranta principala si prinderea ei...borne baterie, etc...fiindca un astfel de efect poate avea si o scurta intrerupere a curentului! :peace:

Confirm faza cu intreruperea UNUI fir din cele care merg la cheia de contact.

Mie mi se oprea motorul in mers, imi intra ABS-ul in "avarie" si se stingeau TOATE becurile din bord. Am inceput sa desfac snopul de fire care ajung la contact si am gasit un fir de + intrerupt care facea contact NUMAI cind viram spre dreapta si se intrerupea cind viram spre stanga. La momentul respectiv am pus si niste poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...