Samo Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Adi,imi pare rau,dar nu stiu sa-ti raspund la intrebare,eu am nevoie sa-l desfac pentru cutie,eventual uita-te prin carte poate reusesti sa-ti dai seama de acolo. Probabil ca si pentru simeringul respectiv trebuie scos motorul si actionat cu ceva presa speciala ca vad ca Fritzii de la BMW le fac de asa natura incat sa nu prea poti face nicio operatiune decat in service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 treaba cu servie e adevarata . Sa fi tu in locul lor nu ai proiecta si constru ceva care doar tu ai putea sa repari ? de ce sa castigi doar o data ? Poti castiga in fiecare sezon ( dau un exemplu care ma confrunt personal : am smart si ca sa schimbi uleiu trebuie mers in reprezentanta mercede pt a scoate uleiul uzat pe joja , cu o pompa de vacum etc , eu mai inventiv dau baia jos , spal tot , remontez si pun ulei nou . operatiunea la ei costa 80 ron la mine costa aprox 2 ore cu tot cu pauza de scurs uleiu si altele ca si bani .. nimic . Siliconu il iau pt mai multe utilizari la mai multe agregate si spraiu pt degresat la fel .) referitor la cutie ce anume are ca nu am prins firul . iuli-voshod zi exact ce simptoma are . cum lasi moto la liber joaca turometru si moare ? eu am avut aceeasi simptoma si am facut urmatoarele :resetat TPS ( treaba cu bornele + accelerat ) curatat senzorul de pe corpul injectorului sucit putin din surubu de relantiu ( cel care tine clapeta , e langa cablu de acceleratie in corpul injectiei ) si acum fluctueaza putin acu ( 2 3 mm ) dar merge ok moto . o sa merg si la un tester desi daca merge e bine si asa , viata are consumu e ok deci .. de ce sa o scarpin daca nu o doare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Apai acum am intrat in casa! Am luat de pe motocicleta lui Ovidiu aka ow3x3xpr3ss tot ce se putea schimba. Am inlocuit pe rand fisa, bujia, toti senzorii de pe traseu (aer,relanti si acceleratie) calculatorul, si nimic. Ba din contra, parca face mai des asa. Am resetat si TPS tragand si de 3x si de 4x pana la maxim cu contactul pus, si nicio schimbare. Mai am sa-i schimb filtrul de benzina si bobina de inductie! Nu stiu ce sa ii mai fac, asa de suparat sunt! Nici nu am apucat sa o inscriu si deja lucrez la ea de cateva zile fara rezultat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 recomand un tester . da poate fi si filtru de benzina dar .. sorbu are o sita destul de fina in rezervor . Pompa de benzina merge ? face presiune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 si mie imi pare rau sincer !! dar ce sa imi mai putem face ? ca tot ce s-a putut am mutat de pe moto meu si ai vazut ca era sa il "rezolvam" si pe ala . intre timp am schimbat si eu cablul de ambreaj ,doar cablul fara camasa cum am explicat mai sus sa vad cat va tine este la fel de gros ca cel original. de rupt cu siguranta nu se va rupe mai repede ,doar "nitul" acela din capat sa tina ! recomand un tester . da poate fi si filtru de benzina dar .. sorbu are o sita destul de fina in rezervor . Pompa de benzina merge ? face presiune ? si cum sa verificam daca face presiune pompa? cand pun contact se aude ca porneste (sunetul acela scurt de la pompa e nu?). sa scoatem pompa sa ne uitam si la sorb ? poate cumpara si un filtru de benzina sa vedem, cu testerul e cam greu aceea vrem sa fie ultima si ultima solutie ca e si cam costisitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgp Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Salut, Ma bate gandul sa cumpar pentru mobra mea un tankbag de la Louis: http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1353.html A pus cineva modelul asta pe F650GS/Dakar? Eu m-am uitat si nu prea stiu de ce sa-l leg. Chingile din spate ar merge legate de cadru, dar cele din mijloc nu am idee. Nu am niciun fel de crashbar montat. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Trebuie schimbata si camasa Ovidiu! Altfel iti va manca si cablul cel nou pus astazi! Daca nu ar baga pompa presiune, ar mai alerga motocicleta cu 120? Cel mult poate fi flitrul de benzina, dar si ala daca ar face problema la relanti, de ce nu face si in mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 deci....service ,tester. cablul iti garantez ca nu se va rupe in camasa,doar surubul ala care l-am pus in capat sa tina ! hai sa facem motorul ala ca la vara trebuie sa mergem la lacul Sf.ana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 exact problema asta o am eu (urmeaza sa il schimb ca e rupt pe jumatate) am cumparat doar cablul proptiu zis fara camasa ,partea care vine la maneta este nituita exact ca originalul iar cea care vine la motor este libera si mi-au dat o bucsa gaurita cu filet interior care arata exact ca nitul original sa il pot pune la ce distanta trebuie si are si forma acestuia ,sper ca am fost destul de explicit . m-a costat 17 lei si nu cred ca originalul sa fie mai bun cu ceva . asa ceva sa cauti ,daca ai fi in tg.mures te-as putea ajuta unde ai gasit si cine le face, pt ca is la louis au kit de reparatie cabluri dar sunt total nefolositoare si mult prea subtiri oricum e bine sa pui cablu nou...merita si mobra o data la 50000 km, dar kit-ul sa il ai la tine in permanenta, ca nu se stie sunt curios ce ai luat tu pt reparatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 am luat doar cablu (la fel de gros ca originalul) si "niturile" astea nu stiu cum sa le spun.....scuze de calitatea imagini(sper sa se inteleaga),la cablu nu pot sa ii fac poza pt ca astazi l-am montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Salut! Eu sunt fericitul posesor al unui Bmw F650 GS din 2001 despre care vorbeste @ow3x3xpr3ss! L-am adus din Tg.Mures weekendul trecut, si a mers foarte bine pana in Ploiesti. Problema suna cam asa: -il pornesc, si nu de fiecare data, dar de multe ori, sta putin la relanti si se opreste brusc; am patit-o si in mers la semafor; -stand la relanti are din cand in cand un impuls ca o impiedicare, iar acul turometrului are o mica bataie in jos, dupa care revine; -de cateva ori, stand la relanti merge, dar cand vreau sa accelerez fie catusi de putin, iar se opreste brusc. -ulei pe la furtunasul cu dop, nu curge jos cand scot dopul, mai are un furtunas subtire care vine din baza cutiei "AirBox" care duce undeva jos la cricul central, si p-acolo picura mereu ulei prin el. -nivelul uleiului este cam mare, nu am facut eu schimbul de ulei; il voi scoate, masura, si il voi turna iar in motor atat cat trebuie. Felicitari pentru achizitie si sa o plimbi sanatos. Eu am patit faza cu relantiul care moare +pornire greoaie la rece. S-a dovedit ca era filtrul de benzina. Nu ii venea suficient debit de benzina si murea. L-am schimbat cu o versiune auto si merge OK de atunci. Uleiul in airbox ar fi din cauza ca s-a pus prea mult la schimbul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 (editat) Dar altfel mergea ok ,avea putere motorul? asta mai urmeaza sa facem si noi sa schimbam filtrul si sa ne uitam la pompa de benzina la sorb sau daca functioneaza normal. uleiul nu mai curge pt ca foarte probabil s-a cam golit instalatia si acum este la cantitatea normala. apropo ne poti spune ce filtru ai folosit si de unde? ms anticipa Editat Martie 18, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Filtrul de benzina este UFI 3183300. L-am luat de la userul kex83 de aici de pe forum. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 ms mult. totusi nu m-ai lamurit in privinta simptomelor care le aveai la moto,doar astea erau singurele manifestari? altfel tragea bine moto ,mergea ok? scuze daca sant cam insistent da chiar nu stim ce sa ii mai facem!!! Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 http://faq.f650.com/GSFAQs/custom_fixes_for_s_and_s.htm#The ECU & Surging & Stalling Google'leste dupa cuvintele astea doua pt mai multe info. Surging & Stalling F650GS. E o problema comuna. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 da ms, asta fac de 1 saptamana (chiar daca nu e moto meu)am facut ,incercat cam tot ce se spune pe acolo fara nici un rezultat. daca nu am avut inca posibilitatea sa il punem pe tester ce sa facem,aceea vrem sa fie ultima solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Un reset de ECU i'ai facut? nu insista prea mult pe filtru, ca prea putine sanse is sa fie de acolo. Filtrul merge 50 k fara probleme. Stiu ca in bucale are L.U.V tester, Bavaria sau in Cluj Dan Cata...fa'le o vizita la oricare dintre ei. Motorul nu cade in nas/ moare din cauza uleiului. Furtunasul de la Airbox e cel de gaze carter. Verifica conexiunea la baterie, desfa bornele de la baterie, lasa'le 3-4 ore desfacute ( ambele, si + si - ), reinvata acceleratia prin rotirea acesteia de 3 ori parca de la min la max, iar daca tot e desfacut verifica bujia, filtrul de aer si sa nu ai mult ulei in Airbox (ultimele 3 chestii fiind ca o verificare, daca tot e desfacut, fara a avea o stransa legatura cu functionarea defectuasa pe care ai reclamat'o ) Remonteaza apoi bateria si vezi ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 (editat) da am facut si am facut si reset de TPS,am(a) vb cu dan la tel e cam departe de ploiesti(de el stiam ca are) si crede-ma ar fi un chin sa mergi cu moto asa pana acolo.l probabil tot la tester se va ajunge dar mai vrem sa incercam faza cu filtrul si sa vedem pompa de benzina. daca tot am facut atatea o mai incercam si pe asta......acum depinde si de iulian ce vrea. multumesc . am desfacut tot pana la galeria de admisie (se vedeau supapele)calculatorul a fost dat jos mai mult de 1 ora(am inteles ca 15 min ar fi suficiente) bornele le-am verificat - era slab,am completat cu apa . ziua urmatoare dat jos de pe moto meu(care merge perfect)tot ce se putea da jos si pus pe moto lui fara nici in rezultat,deci.........chiar nu mai stim ce sa ii facem decat cele scrise mai sus si tester. multumesc Editat Martie 18, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Verifica bine firele ce intra si ies in si din contactul cu cheie, apoi siguranta principala si prinderea ei...borne baterie, etc...fiindca un astfel de efect poate avea si o scurta intrerupere a curentului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 poate fi si asa ceva pt ca o gramada de fire sant "reparate" cu banda izolatoare,pt ca furtunasul de prea plin de la baterie era cazut si electrolitul din baterie se cam scurgea pe fire si tot le-a ros...da cine poate stii ce este pe acolo . probabil ar trebui sa aruncam o privire mai atenta si pe acolo multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 poate fi si asa ceva pt ca o gramada de fire sant "reparate" cu banda izolatoare,pt ca furtunasul de prea plin de la baterie era cazut si electrolitul din baterie se cam scurgea pe fire si tot le-a ros...da cine poate stii ce este pe acolo . probabil ar trebui sa aruncam o privire mai atenta si pe acolo multumesc cred ca ti-ai raspuns singur la problema bafta la verificat fire si legaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 ms mult. totusi nu m-ai lamurit in privinta simptomelor care le aveai la moto,doar astea erau singurele manifestari? altfel tragea bine moto ,mergea ok? scuze daca sant cam insistent da chiar nu stim ce sa ii mai facem!!! Mersi In mers tragea bine. Asa mi se parea mie atunci. Dupa cateva luni in care filtrul de benzina s-a imbacsit si mai tare, a ajuns sa se opreasca la relantiu la semafor si in final sa nu mai porneasca deloc. Dupa ce am schimbat filtrul de benzina mi se parea ca e racheta. De aia am spus mai sus ca "mi se parea". Cu filtrul de benzina schimbat am avut alt feedback de la utilaj. Avea alta viata in demaraje plus ca nu se mai oprea la semafor. Sa verifici si distanta la bujii sau sa le schimbi cu altele noi daca le stii vechi. Deasemenea sa cureti si canalul de la motorasul de la IDLE CONTROL VALVE (de care iti spunea un coleg pe www.motorist.ro) PS. La pornirea greoaie, desfac totusi si butonul de la starter si curata pastilele care fac contact. Eu am gasit pe repectivele contacte o mazga incredibila, izolatoare, care ma facea sa apas pe buton de sa il rup cand porneam motoru'. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Mai intreb o data , are cineva o sa varianta HIGH si vrea sa o schimbe pe o SA varianta LOW ( galbena ) ? Sau are cineva o sa varianta HIGH de vanzare? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Inafara de schimbat filtru benzina, si inspectat amanuntit firele cu camasa distrusa (nu izolatia, ci tubul prin care trec toate), altceva nu am ce sa-i mai fac! Am curatat toata partea de admisie aer plus senzori. I-am inlocuit pe toti de la Ovidiu, si face la fel! Mai schimb si filtrul de benzina, si iau electrica iar la mana! Revenim cu rezultate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Salut,revin cu feedback. Azi au desfacut motorul si SURPRIZA: 1. furca selectoare indoita putin (se repara) 2. pinioanele la a doua uzate incat mai calca doar la jumate deci cauza erau pinioanele si nu furca si probabil ele erau de vina si pentru furca indoita. Daca stie careva de unde pot sa iau set complet de garnituri noi mai ieftin de 600 de lei, n-ar fi rau si daca stiti de unde sa iau si niste pinioane sh in stare buna n-ar fi rau. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.